Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מ BRZ 2017 ל BRZ 2024


fizban

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הקונה היה קבלן שקנה את הרכב לבן שלו שזה עתה השתחרר מהצבא רק כדי לעודד אותו להתחיל להתארגן על החיים שלו (הלוואי עליי אבא כזה).
לא בדיוק מישהו שיודע מה הוא רוצה או עם אופק לטווח ארוך. ראה רכב ספורט חתיך ומגניב אמר "את זה אני רוצה" וקיבל.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בשעה טובה הותקנו הקפיצים, זרועות אחוריות וברגי קאמבר קידמיים. החלפו גם כל הגוז'ונים לאיכותיים יותר של ARP
גיליתי שהצמיגים הקידמיים קרובים מדי לטעמי לבית הבולם בקאמבר שלילי של 1.5 מעלות. וגם אני מכוון לקאמבר שלילי של 2.5 מעלות מקדימה ו 2 מאחורה. גם מאחורה אצטרך לחזור לבוקסות המקוריות של הלינקים האחוריים (הגיעו בוקסות עם הקפיצים), כי אי אפשר לכוון ליותר חיובי ממינוס  2.75 מאחורה. 
כדי לפתור את בעיית הגלגלים הקידמיים, קניתי פלטות קאמבר קאסטר של פדרס ואז אוכל לחזור לברגי הקאמבר המקוריים כי הקאמבר יכוון מראש הבולם ולא ישפיע על מרחק הצמיגים מבית הבולם. אתקין כשהן יגיעו ואז אוכל להגיע לסטאפ שאני רוצה.
מבחינת נוחות נסיעה, אני לא מרגיש הבדל בינתיים (נסעתי כ 100 ק"מ). לא מרגיש לי שהרכב מתרסק על באמפים כמו הברז הקודמת שלי שם היו לי קאפ2. הצמיגים ברכב הזה הם PS5.
הקפיצים (אייבך פרו ספורט):

image.thumb.jpeg.80d7cef04b69755c1070737bbe870aa5.jpeg


גוזו'נים:

image.thumb.jpeg.b4452ce4b936326c32a751f44dbbcd6c.jpeg

לפני ההנמכה:

image.thumb.jpeg.75f9dcc435840cc432adfbaf6708a67b.jpeg

לאחר ההנמכה:

image.thumb.jpeg.d4686068f34d1bfa8e34da3e35fa8727.jpeg

קרוב לבולם - קאמבר קדמי שלילי 1.5 מעלות:

image.thumb.jpeg.72cb0540d8add669e910053f57f9b687.jpeg

קאמבר אחורי שלילי של 2.75:

image.thumb.jpeg.bda83e6ff9e6dfd3935878779893993b.jpeg

  • אהבתי 4
  • מעניין 1

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מאיפה קנית את הגוג'ונים?
אני מוצא רק את 100-7727 ולא 100-7728

Subaru BRZ 2023 | Citroen C5 Aircross 2019

Hyundai i20 2013 - SOLD | SEAT Leon 2011 - R.I.P | Mitsubishi Lancer 2001 - R.I.P

פורסם
לפני 8 שעות, fizban כתב:

קניתי פלטות קאמבר קאסטר של פדרס ואז אוכל לחזור לברגי הקאמבר המקוריים כי הקאמבר יכוון מראש הבולם ולא ישפיע על מרחק הצמיגים מבית הבולם.

זה היה אחד השידרוגים הכי משמעותיים שעשיתי בזמנו לפרונט על הBRZ הקודמת.

הברגים זה משחק נחמד - אבל כשרוצים מספרים יותר רציניים בצורה יציבה -> this is the way… בנוסף - רוב הסטים של הקוילאוברים מציינים במפורש להשתמש בברגים מקוריים בלבד ולא בcrash bolts!

לפני 8 שעות, fizban כתב:

מבחינת נוחות נסיעה, אני לא מרגיש הבדל בינתיים (נסעתי כ 100 ק"מ). לא מרגיש לי שהרכב מתרסק על באמפים כמו הברז הקודמת שלי שם היו לי קאפ2. הצמיגים ברכב הזה הם PS5.

ההבדל בקשיחות הsidewall זה מה שאתה מרגיש.

ההבדל בין צמיגים הארדקור לצמיגי כביש מסתכם יותר בזה מההפרש בגומי בלא מעט מקרים (בטח מול כאלו top tier של מישלן)

לפני 3 שעות, דובצע כתב:

אז בשביל ההנמכה חוץ מקפיצים נמוכים מה עוד היית צריך להחליף?

עדיף לעבור לcoiloverים ולא קפיצים זה קודם כל (לדעתי ומניסיוני על שתי הדורות ונהיגה בהרבה סטאפים)

כדי לעשות עבודה שלמה - אתה צריך גם זרועות מתכווננות מאחור כמו שידידי ציין ואו Camber plates מקדימה או ברגים מתכווננים (שזה כאמור לא פתרון מושלם)

ולהיזהר ולבדוק מראש את הסטאפ מבחינת מרווח לגלגלים אם אתה לא עם המקוריים.

 

  • אהבתי 2

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 3 שעות, spon83 כתב:

אני מוצא רק את 100-7727 ולא 100-7728

החלפת ג'אנטים? 

למי שנשאר עם המקוריים, הקיט 100-7727 הוא הקיט באורך המתאים( "1.75). 

הקיט 100-7728 הוא באורך גדול יותר(" 1.95)

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
לפני 4 שעות, spon83 כתב:

מאיפה קנית את הגוג'ונים?
אני מוצא רק את 100-7727 ולא 100-7728


פה
 

 

לפני 7 שעות, דובצע כתב:

אז בשביל ההנמכה חוץ מקפיצים נמוכים מה עוד היית צריך להחליף?


ליביו רשם כבר בגדול מה צריך להחליף.


 

 

לפני 4 שעות, Liviur כתב:

זה היה אחד השידרוגים הכי משמעותיים שעשיתי בזמנו לפרונט על הBRZ הקודמת.

הברגים זה משחק נחמד - אבל כשרוצים מספרים יותר רציניים בצורה יציבה -> this is the way… בנוסף - רוב הסטים של הקוילאוברים מציינים במפורש להשתמש בברגים מקוריים בלבד ולא בcrash bolts!


צודק. לכן קניתי את הפלטות הפעם. :)

 

 

לפני 4 שעות, Liviur כתב:

עדיף לעבור לcoiloverים ולא קפיצים


זה נכון לגמרי. חבל שבארץ עושים עם זה בעיות בטסטים ואין לי כוחות אישית להתעסק עם זה כל פעם.
 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
לפני 4 שעות, menir1 כתב:

החלפת ג'אנטים? 

למי שנשאר עם המקוריים, הקיט 100-7727 הוא הקיט באורך המתאים( "1.75). 

הקיט 100-7728 הוא באורך גדול יותר(" 1.95)

 

שוקל להחליף

אז אמרתי נצטייד מבעוד מועד

Subaru BRZ 2023 | Citroen C5 Aircross 2019

Hyundai i20 2013 - SOLD | SEAT Leon 2011 - R.I.P | Mitsubishi Lancer 2001 - R.I.P

פורסם

קח בחשבון שעם ברגים מקוריים יותר -> עדיף ללכת על אומים פתוחים או לפחות ארוכים יותר משמעותית. - אני השתמשתי בOpen ended של מוטקי והברגים הארוכים יותר בדור הראשון בגלל הסיבה הזו בדיוק. זה פחות יפה , זה מרגיז כי כל הג׳יפה מהכביש נכנסת לשם - אבל אין בעיות באמת בגלל זה.

 

לפני 5 שעות, fizban כתב:

זה נכון לגמרי. חבל שבארץ עושים עם זה בעיות בטסטים ואין לי כוחות אישית להתעסק עם זה כל פעם.

יאללה תעבור להיות שכן פה :) הטסט אצלנו מסתכם בבדיקת בלמים וOBD2 פעם בשנתיים (ולרכב חדש - טסט ראשון אחרי 5 שנים)

ואנחנו נחשבים מחמירים. כל השאר - כל עוד זה יושב על האוטו - Good to go.

 

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 57 דקות, Liviur כתב:

קח בחשבון שעם ברגים מקוריים יותר -> עדיף ללכת על אומים פתוחים או לפחות ארוכים יותר משמעותית

למה, תוכל להרחיב? 

כלומר, אם אני עם הגלגלים המקוריים, ללכת על ה-100-7728?

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
לפני 10 שעות, Liviur כתב:

כי יום אחד אתה לא תהיה על המקוריים :)

אני לא על המקוריים ועדיין עם אורך מקורי. תכלס עדיף ארוכים יותר כי נוח יותר לשים את הגלגל וגם אפשר להוסיף ספייסרים אם רוצים. החסרון - אי אפשר להרכיב ג'אנט מקורי במקרה של פנצ'ר - אלא אם אתה קונה סט אומים בצורה מקורית פתוח. אצלי שמתי צמיג מקורי אחד בתא המטען.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ רגע את השרשור.

אם כבר הולכים על משהו גדול יותר מהמקורי, למה לא להביא את הקיט של "2.535 ? כלומר מה החיסרון שלו אם בכל מקרה מחליפים לאומים פתוחים?

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...