Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מ BRZ 2017 ל BRZ 2024


fizban

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש ותהנה, ה- BRZ החדשה (דור 2) מדהימה ביכולות הדינאמיות שלה וגם מהווה שדרוג מהותי ברצועת הכח שלה בניגוד לקודמת ואפילו די חזקה יש לציין גם בהשוואה לרכבים אחרים בקטגוריות דומות.

יש לחבר כזו ואני נדהם מהרכב כל פעם מחדש, גם כשהוא מקורי לחלוטין.

  • רעיון טוב! 1

עומר :-)

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חושב על להחליף ג'נטים. הדגם שנבדק ונמצא מתאים הוא Enkei TFR. 
הבעיה היא שאני מתלבט בין הצבעים. אפור כהה או נחושת.
לדעתי נחושת כהה נראית טוב על הצבע הזה ואפור כהה על ברז כחולה כבר היה לי. 
דעתכם?
 

WhatsApp Image 2024-11-29 at 01.07.38.jpeg

WhatsApp Image 2024-11-29 at 01.07.44.jpeg

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אני גם חושב שהנחושת ישבו טוב.
תודה!

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מכיון שהרכב הזה מתהדר בטכנולוגיית לדים אבל יש עוד כמה נורות הלוגן מסתובבות אי שם, החלטתי להחליף אותן בלדים.
נרכשה מאמזון חבילה של 7 לדים שבדיוק מתאימה לנורות שצריך להחליף ברכב:
image.thumb.jpeg.5bc49fbeef6da635c1f3043b25b559ce.jpeg

 

2 נורות לתאורת פנים, 2 נורות לתאורה מתחת לדלתות כשהן פתוחות. נורה אחת בתא המטען ו 2 נורות רוורס.
ההתקנה ממש פשוטה, כמובן וסה"כ אני מרוצה מהתוצאה. 
קצת קשה לראות משהו בתמונות בלילה. אז אצרף רק 2 שנראו לי מעניינות.

image.thumb.jpeg.ead3715d11d8b6acfb4c8cc49a117b24.jpeg

 

image.thumb.jpeg.4d60bd24284bde74bc30fa8b25c0867a.jpeg

  • אהבתי 2

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
בתאריך 25.11.2024 בשעה 05:17, ProMeR כתב:

וגם מהווה שדרוג מהותי ברצועת הכח שלה בניגוד לקודמת ואפילו די חזקה יש לציין גם בהשוואה לרכבים אחרים בקטגוריות דומות.

יאפ - המספרים בקטלוג בהחלט לא מספרים את הסיפור.

הדגם הקודם היה overrated כנראב בכח המוצהר והוציא בפועל סביב ה165 כ״ס בגלגלים והתחיל לזוז רק מעל 4.5 אלף סל״ד. הנוכחי מתחיל לזוז יפה מ3.5 בערך ובפועל הוא underrated ומוציא סביב ה215 כ״ס בגלגלים (שניהם מתייחסים על אותו דיינו , אותו יום back to back)

לפני 35 דקות, fizban כתב:

נרכשה מאמזון חבילה של 7 לדים שבדיוק מתאימה לנורות שצריך להחליף ברכב

אם זה מאמזון US שלח לינק.

למרות שכרגע קופא לי הטוסיק מלחשוב אפילו על לעבוד על האוטו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 4 שעות, Liviur כתב:

אם זה מאמזון US שלח לינק.


הנה

יש בטח יותר איכותיות, אבל בקושי משתמשים בנורות האלו (בטח בגלל זה סובארו חסכו עליהן).

יש גם וידאו להתקנה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אז הגיע הזמן להעיף את תושבות הספויילר ולשים במקומן פקקים. היה קצת גשום אז הרכב כרגע מלוכלך וקשה להוציא תמונה איכותית.

image.thumb.jpeg.c3d9b4b53350c0d04ba55cd3135f6099.jpeg


בנוסף הרכבתי duck bill כמו שקיים אצל ה GR86.
הזמנתי מארצות הברית צבוע מראש בקוד הצבע של הרכב.

image.thumb.jpeg.2243e3083d9d34be745ae7c74a2495db.jpeg

image.thumb.jpeg.ac883bebdf82b5ef0569225332fac931.jpeg

image.thumb.jpeg.b3eeb34cf2d4e65c3e25f15d2a020a5a.jpeg


ובנוסף,  הותקנו 2 מצלמות במקום המצלמה ה dual channel הישנה שהיתה מורכבת על הרכב.

image.thumb.jpeg.fc05fb31794a94f9c4a0e574aa38a4ae.jpeg

  • אהבתי 3

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
לפני 5 דקות, farkash7 כתב:

חשבת לצבוע את הפקקים

תודה.
האמת שכן. אפשר לקנות עפרונות צבע בקוד דגם של הרכב. לפחות אין את התושבות המכוערות עכשיו. חצי נחמה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

תוספת קטנה ומשעשעת ל"כפתור" האמצעי. :)

image.thumb.jpeg.b83bf1a66446b383aa9da33e7de8ba1d.jpeg

  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

תתחדש! בתור מי שעבר מברז דור 1 ל 2 בעצמי מעניין אותי לשמוע על הרשמים שלך ביחס לדור היוצא.

 

@Liviur אתה בטוח שבחדשה זה 215 לגלגל? שלא תבין לא נכון השדרוג בכוח מורגש מאוד אבל בהרגשה שלי אם זה היה המספר בפועל התאוצה של הרכב היתה אפילו מהירה יותר מ 0 ל 100, נגיד יותר לכיוון ה 6 שניות שטוח ולא 6.5- 6.7 כמו שהיא יושבת כרגע.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...