Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מ BRZ 2017 ל BRZ 2024


fizban

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הגיעו הפתעות. 

image.thumb.jpeg.96573f5aad6f7b3f43707672045b5154.jpeg

image.thumb.jpeg.34c3b9658b8b7ed7369199f0c662909a.jpeg

זרועות וברגי קאמבר של SPC. 
8 טבעות מרכוז ובוקסות לג'נטים שיגיעו בעתיד. :)
 

  • אהבתי 3

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שאלה - למה להשקיע בגוג'ונים מחוזקים?
אולי נשאל את זה אחרת, מה עדיף, שהגוג'ון יהרס כי המוסכניק דביל או שההברגה תהרס כי המוסכניק דביל?
 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אצלי זה בא ביחד עם החלפת כל הlugs בפלטפורמה כי המקוריים קצרים יחסית + רכים מאוד! ובעיקר בעומס גבוהה או נתקעים או נקרעים. (למזלינו יש 5  😅

המקוריים ממש גרועים. אז אוטומטית מחליף לarp וlugs פתוחים בשביל אמינות.

 

בנוסך הlugs המקוריים קצרים וממש זין לשים אותם ולפרק אותם. 
 

אם אתה לא מוריד גלגלים קבוע / מחליף גאנטים עם אופסט שונה - פחות קריטי

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 4 שעות, farkash7 כתב:

שאלה - למה להשקיע בגוג'ונים מחוזקים?

1 - המקוריים לא מתאימים לג׳נטים אפטרמרקט. 
2 - המקוריים זבל עופות. פשוט מתפרקים אם אתה מחליף גלגלים בתדירות גבוהה.

 

 

לפני 3 שעות, Liviur כתב:

מחליף לarp

 יש לינק? זה גם משהו שאני רוצה לעשות.
 

 

לפני 4 שעות, Liviur כתב:

הופה - השקעת ל949


כמובן. גם בקודמת היה 949. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, fizban כתב:

המקוריים זבל עופות. פשוט מתפרקים אם אתה מחליף גלגלים.

נכון, אבל הם עולים גרושים ואף מוסכניק לא יוכל לחסל איתם הברגה... היא תחסל את הגוז'ון הרבה לפני.
זה לא באג זה פיצ'ר.

לגבי מידת ההתאה לג'אנטים אחרים - זה משהו אחר.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

יש צורך אמיתי ב-RLCA לרכבים שנשארים בגובה מקורי או קרוב אליו? (עד 20-30 מ"מ)

 

גם אם מקבלים קאמבר של מינוס 1.5 מאחורה בעקבות הנמכה קלה, אפשר בקלות לחלץ מלפנים מינוס 2.5 בעזרת ברגים כדי לפצות.

כמובן שבהנמכה גדולה יותר הסיפור שונה לחלוטין, לכן שאלתי.

 

 

פורסם
לפני שעתיים, farkash7 כתב:

נכון, אבל הם עולים גרושים ואף מוסכניק לא יוכל לחסל איתם הברגה... היא תחסל את הגוז'ון הרבה לפני.
זה לא באג זה פיצ'ר.

לגבי מידת ההתאה לג'אנטים אחרים - זה משהו אחר.

מניסיון - לא  נכון 

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 4 שעות, fizban כתב:

יש לינק? זה גם משהו שאני רוצה לעשות.

https://www.counterspacegarage.com/products/wheels/lug-nuts/arp-extended-wheel-studs-kit-3in-m12x125-subaru-wrx-sti-brz-scion-frs

https://www.counterspacegarage.com/products/wheels/lug-nuts/arp-wheel-studs-kit-195in-m12x125-subaru-wrx-sti-brz-scion-frs

אחד זה המקט למקורי , השני לארוכים יותר.

אני בד״כ הולך על הארוכים יותר וopen ended.

(לא רלוונטי לישראל - אבל מי שבמדינות קרות עם שלג - אם ממליחים אצלכם - תלכו על lugs סגורים)

לפני שעה, farkash7 כתב:

מפתיע... הם סופר רכים

אפילו אני בבית עם כלים ידניים ומד מומנט הצלחתי לשבור כמה גם בBRZ הקודמת וגם בWRX. (אותו חלק - אותו מק״ט)

הבעיות מתחלקות ל2:

1. שניהם זבל מבחינת הברגות וקל to cross thread (זה לא קרה לי אישית , קרה לחברים. אני יותר זהיר מזה)

2. הם אחרי עומס של מסלול / החלפות תכופות (אני הייתי עם סטים של קיץ / חורף בזמנו בגלל המזג אוויר - אני על צמיגי חורף בחורף וצמיגי מסלול בקיץ) - הם נהיים fused ביניהם ולפעיל כח גוזר את הבורג.

 

באמת שלרכב מסלול שמחליף צמיגים פעמיים + בשנה זה no brainer שעושים פעם אחת ולא חושבים על זה יותר.

אם אתה מוריד גלגלים פעם ב3-4 שנים כדי להחליף צמיגים ונוסע עם צמיגי כביש וגאנטים מקוריים כנראה לא הייתי טורח.

(שוב - לצערי - מניסיון - עם המיני , מאזדות למיניהן , BMW ושאר הרכבים שהיו אצלי לתקופות - מעולם לא היתה לי בעיה כזו - בדיוק אותו הדבר - אני משתמש בכלים ידניים וסוגר עם מד מומנט)

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני שעה, Liviur כתב:

אני בד״כ הולך על הארוכים יותר


למה?

 

לפני 5 שעות, Avia כתב:

גם אם מקבלים קאמבר של מינוס 1.5 מאחורה

לא תמיד יוצא בדיוק אותו קאמבר בכל צד. זה מאוד נוח שאפשר לשנות סטאפ ולהתנסות.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

להשאיר את האופציות פתוחות מבחינת סטאפ לגלגלים וספייסרים  - כמו שכתבת על הLCA - מאפשר לשנות את הסטאפ ולהתנסות.

אין לזה שום חסרון מלבד עוד 5 דקות להתקין את האחוריים + lugs מתאימים.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 20 שעות, fizban כתב:

היום הגיעו הפתעות. 

image.thumb.jpeg.96573f5aad6f7b3f43707672045b5154.jpeg

image.thumb.jpeg.34c3b9658b8b7ed7369199f0c662909a.jpeg

זרועות וברגי קאמבר של SPC. 
8 טבעות מרכוז ובוקסות לג'נטים שיגיעו בעתיד. :)
 

סחטיין על האומים של 949.

אצלי ב NB עשו שינוי מורגש בהפחתת משקל סיבובי וכתוצאה מכך ברעידות במהירות גבוהה. הם לא שוקלים כלום.

  • רעיון טוב! 1
  • חודש מאוחר יותר...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...