Jump to content

fanman

  • פרסום הודעות

    268
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

20 נייטרלי

אודות fanman

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ואני צוחק (אחרון) דאצ'יה לגאן סטיישן 0.9L טורבו, רובוטית, 2017, 55K ק"מ אפס תקלות - אפס. כשמבינים איך צריך לנהוג עם הגיר הרובוטי הארור הזה ואיך שומרים עליו, אפשר להאריך את חייו. המחיר האפסי של הרכב, גורם לי לחייך כל פעם שמישהו אומר לי : אבל זה אוטו לא אמין/זה חרא של אוטו וכד'. כן, אני יודע שהגיר יכשל מתישהו.
  2. לפני שאני מתחיל לקרוא, האם הקלישאות הבאות מופיעות? *עיצוב הפנים המיושן, התעדכן/הגיע למאה ה 21/מרגיש סוף סוף מודרני... * חומרי הדיפון/הדשבורד/פנים הרכב מרגיש איכותי מבעבר...
  3. חימום מנוע ברכב מודרני ובטמפרטורות בארץ -כמעט חסר משמעות. ברכבים עם טורבו כדאי להמתין לפחות שתיים שלוש דקות לפני שמכבים מנוע.
  4. אחת הסיבות שבגללה אני נמנע מלהיכנס לת"א - האלימות המטורפת על הכביש.
  5. במשך העשור האחרון היו לי 4-5 שואבים שוטפים של vax הבריטי. המכשיר יקר, רועש לא אמין (כל שנתיים הלך שואב לפח) והחלטתי לפני כשנה שעוצמת השאיבה שלו לא מספקת. כמובן שצריך לדעת לעבוד איתו ועם כבל החשמל הארוך, ולנקות אותו אחרי כל שטיפה (אחרת מיכל איסוף המים מסריח ).
  6. השתחררתי מהצבא, ואחרי שכחייל רכבתי על מפלצת - cagiva rx-250 החלטתי שאני צריך משהו יותר יעיל לשטח וקניתי הסקוורנה 250. אינדורו מרושיין לכביש ,אבל אפילו רגליות לנוסעת לא היו והייתי צריך לאלתר. היה אצלי פחות משנה ,עד שבאחת האזעקות של מלחמת המפרץ גנבו לי אותו מתחת לבית.
  7. ההגלקסי הראשון שלי s1 טבע באמבטיה. לקחתי אותו לתיקון במסגרת הביטוח (!),בתמימותי הסברתי שנפל למים. מכיוון שקיבל אותי חבר במעבדה של טלפון,הוא הסביר לי שהסיכוי לתקן שואף לאפס, בגלל המדבקה של הקורוזיה. הטלפון נזרק למגירת ה"גוויות שאולי יהיו משחק לילדים". לפני שלוש שנים,כשעשיתי סדר בגוויות הטלפונים,חיברתי אותו למטען - הפתעה - הטלפון עבד כמו גדול.
  8. fanman

    סילבי- Silverado 1500 2.7

    והמפלצות האלה כבר מחושמלות. מנועים חשמליים של 600-1000 כ"ס...
  9. היו לי : פיורינו, טנדר סקודה 93, אקספרס, c-15, ברלינגו 99, דובלו 2003 ועכשיו דאצ'יה סטיישן. הפיורינו היתה זריזה ורועשת. הסקודה היתה אמינה מאד אבל הרגישה עשויה מקרטון עם התנהגות כביש מפחידה. האקספרס הרגישה כמו רכב פרטי אחרי הפיורינו והסקודה. c15 היתה חסכונית . הדובלו מכונית ספורט ששברה לי את הפרקת בכל בור בכביש. ומכולן - אהבתי את הברלינגו .למרות שלא סחב. נוחות הנסיעה והאמינות הפנטסטית (פשוט צריך ליפול על המכונאי הנכון שיודע שצריך להחליף רצועות בזמן ) ואפילו הגעתי ל15 ק" לליטר בלי שום בעיה.
  10. למדתי על פיאט 131 סופרמירפיורי עם גיר מהגהינום -נו פיאט. הרכב הראשון שנהגתי עליו היה של אחותי vw דרבי 1100 (שזה פולו עם תא מטען) מנוע שש טורים שחבל על הזמן. הרכב הראשון שליהיה אופנוע cagiva rx 250 מפלצת שגורמת ליודעי ח"ן להזיל ריר. המכונית הראשונה - פיאט פנדה נפלאה..עם גיר מהדהינום. פיאט אמרתי כבר?
  11. https://www.rt.com/news/172712-car-graveyard-chatillon-cemetry/amp/ כמה מכם נתקלו בשטות שצירפתי כאן ? מי מצליח לזהות את הדגמים ושנות ייצור שלהם?
  12. ואם נחזור רגע לגיר החד מצמדי - יצא לי לנהוג בקורולה רובוטית, ויש לי דאצ'יה לוגאן רובוטית. הבדל של שמיים וארץ ! *ההבנה שלי : צריך להתייחס לזה כמו גיר ידני כשמישהו מעביר לך את ההילוכים (-: הגיר בטויוטה, הרגיש כמעט ספורטיבי. העברות ההילוכים היו מהירות ותמיד בזמן הנכון. שימוש בדוושת הגז השפיעה מאד על העברת הילוכים כמו בפלנטרי. בדאצ'יה, הגיר - לטעמי - על סף המסוכן . בעיקר בעליות כשצריך להשתלב לתמעגל תנועה למשל,הגיר פשוט לא יודע מה לעשות. העברות ההילוכים איטיות ברמה שלפעמים אני מספיק להעביר לידני ומשחק בדוושת הגז לא מזיזה למחשב. בקיצור - זוועה הנדסית למופת ובמקום
  13. מסכי מגע הם מפגע בטיחותי - יש מישהו שחושב אחרת? כל פעולה שמצריכה הורדת עיניים מהכביש לפרק זמן שהוא יותר מהרף עין - מסוכן. אפשר לתקן את זה עם סידרת שקעים שמדמים כפתורים פיזיים, ע"ג מסכי המגע. אני מרגיש שאפילו הפעלת רדיו מסוכנת : במכשיר רדיו, ידעתי בע"פ איפה הכפתורים של התחנות והייתי יכול לקפוץ לתחנה הרצויה, תוך 2 לחיצות (לכל היותר 3). כיום,עם מסך המגע אני חייב להביט במסך כדי לגעת בנקודה הנכונה,או להתחיל לגלול תחנה אחרי תחנה -לא סביר בעיני.
×
×
  • תוכן חדש...