Jump to content

rashe

  • פרסום הודעות

    147
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות rashe

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  1. אשמח לתאר את הכל כפי שהסברת, הבעיה שאין אפשרות לערוך את ההודעה הראשונה בשרשור לכן כל העובדות מתפזרות. אני מסכים איתך שזה צריך להעשות בצורה יותר מסודרת עם כמה שיותר מידע. המטרה לא להכפיש אלא לשטוח מצג עובדתי אמין. אני עוזר לחבר אחרי שהבנתי שהוא נמצא במצוקה, זה רק מוכיח שאני לא בעל עניין ישיר ואין לי שום אינטרס אישי. אני בעד שקיפות ובעד לתת לכל אחד להתבטא. אני מבין שזה עלול לחשוף את הפורום לכל מיני מכתבים מטרידים מצד עורכי דין ולכן אעשה כדבריך, רק תסביר לי אם יש אפשרות לערוך את ההודעה הראשונה או שאפשר לרכז את הכל בתגובה חדשה. תודה.
  2. חוויתי את זה על בשרי עם חברת השכרת מכוניות. כשהנושא הגיע למנכ"ל פתאום הבעיה נפתרה. פשוט לא אוהב שחברות רבות לפני הרכישה מהללות את המושג "שירות" וברגע האמת אתה מגלה שאתה צריך לנהל מלחמה כדי לקבל זכויות בסיסיות.
  3. שלחתי לנציג את הפרטים. מה שכתבת נכון, הדרג הזוטר מבצע סינון ומי שמתעקש מנסים להקדיש לו קצת יותר זמן. לצערי זה מוסר השירות בארץ.
  4. שלחתי את הפרטים לנציג, זה הדבר הראשון שעשיתי ושמחתי שראיתי אותם מגיבים כאן. לגבי נושא החבר, אני דואג לחבר שלי, יש בזה משהוא פסול? אל תסיק ממידת המעורבות החברתית שלך לגבי טיב היחסים בין אנשים שאתה לא מכיר. אהבתי את הניתוח שלך לגבי "מה אני רוצה" אם כי לא לקחתי את המסקנות שלך ברצינות.
  5. הרכב במוסך, אי אפשר לצלם עכשיו, אני אצרף תמונות עם תקריב בהמשך.
  6. זה לא סוד. אתה צודק, הייתה הצעת מחיר ודרשו מבעל הרכב לחתום עליה. בעל הרכב לא הסכים לחתום וגם לא נתנו לו לצלם את ההצעה. מדובר במוסך אמפאר בנתניה. הסכום שהיה בהצעה ~ 1800 ש"ח, לא כולל נזקים למנוע במידה ויש.
  7. לגבי הנזק מדובר בסדק בצינור המים של הרדיאטור שמוביל למנוע, כנראה המים דלפו לאט עד שהרכב נכבה בזמן נסיעה. למה אתה חושב שזה פוסט מלכלך? לא שמת לב שכבר הייתה התרעה על תקלה לפני 22 ימים אבל המוסך החליט שהכל תקין? אתה לא מתפלא שלוח השעונים לא התריע על דבר? למה אתה נוטה דווקא להאמין לחברה? יש לך סיבה להגיב בצורה כזאת לא אוביקטיבית? אני לא מצפה שיצמידו שומר לרכב, אבל מצד שני אני גם לא מצפה מהיבואן הרשמי שיתנער בכזאת קלות מתריסה מאחריות.
  8. אני חוזר לעדכן. הבעיה שתיארתי בפוסט זה נכונה לגבי רכבים שנת יצור 16/17 והחברה פרסמה חוזר שמסביר את מהות הבעיה ואיך אפשר לכאורה לפתור אותה: https://ford.oemdtc.com/3486/exhaust-odor-in-vehicle-2016-2017-ford-explorer פניתי שוב לחברה ובסוף הגעתי למוסך המרכזי בניר צבי, השארתי אצלם את הרכב לכמה ימים לצורך תיקון. בדרך חזרה שמתי לב שאין דליפה של גזים לתא הנוסעים, פשוט לא הרחתי דבר. אחרי 2-3 ימים הבעיה חזרה אם כי הריח לא היה חריף. כיום, חודש בערך אחרי התיקון, הבעיה חזרה שוב ביתר שאת. עוד חודשיים האחריות על הרכב מסתיימת ואני מרגיש שנקלעתי למבוי סתום. לא יהיה קל לנהל הליך משפטי, מצד שני בחברה אומרים "עשינו מה שצריך לעשות ומעבר לזה אין מה לעשות יותר".
  9. אני מודע לזה וזה נכון כשאתה קם בבוקר של לילה קר ומנסה להתניע את הרכב, בטח לא באמצע נסיעה.
  10. הנושא כבר טופל בשירות לקוחות ולצערי בחרו להפיל את האחריות על חתול (!). איך החברה הצליחה להוכיח קשר סיבתי בין החתול (לכאורה) לבין הנזק שנגרם לרכב? מעולם לא שמעתי על חתול שמתגנב מתחת למכסה מנוע ומתחיל לכרסם בצינורות. מוזר שמוסך מורשה (שאמור להיות מיומן) מבצע בדיקה שטחית ומשחרר את הלקוח שבטענה שהכל תקין למרות תלונת הלקוח על רכב שמקרטע בזמן נסיעה ושלא מגיב ללחיצות על דוושת הדלק. הרבה יותר הגיוני שיש קשר סיבתי בין תלונת הלקוח לבין הנזק שנגרם מאשר לגלגל את האחריות לעברו של חתול רחוב מסכן. מוזר שרכב חדש שעדיין נמצא באחריות לא מתריע על תקלות בלוח המחוונים. מוזר גם שחברה מתנערת מאחריות בכזאת קלות. כ"כ הרבה דברים מוזרים שמצריכים הסבר. בנאדם קונה רכב חדש ובסוף מגלה שהוא בלי אחריות, זה כ"כ מכעיס ומקומם.
  11. לפי המוסך עלות הנזק בערך 1800 ש"ח. לא ברור אם נגרם נזק למנוע, כנראה צריך לבצע בדיקה נוספת כדי לבדוק אם אכן נגרם נזק נוסף. המוסך הציע להפעיל ביטוח.
  12. עריכת ההנהלה: קישור לתגובת לובינסקי: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?685845-MG-%D7%9E%D7%AA%D7%A0%D7%A2%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A0%D7%96%D7%A7-%D7%97%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%A0%D7%99&p=5985129&viewfull=1#post5985129 שלום, באוגוסט 2019 חבר שלי רכש רכב מדגם (MG zs). ב 26.01.2020 הוא פנה למוסך אחרי שהתלונן על רעידות ברכב וגם התלונן שהרכב לא מגיב בצורה תקינה ללחיצות על דוושת הדלק. במוסך עשו סיבוב ברכב, לא התעמקו בבדיקה ושחררו אותו אחרי שאמרו לו שהכל תקין. ראוי לציין שלא נדלקו נורות אזהרה ברכב. לפני כמה ימים הרכב שבק חיים והועבר בגרר למוסך מורשה. במוסך טענו שמדובר בנזק חיצוני שנגרם ע"י חתולים (!). המוסך לא היה מוכן לטפל ברכב ואף דרש לפנות את הרכב מהמוסך. פניה לשירות לקוחות לא עזרה, בשירות לקוחות מצדדים בעמדת המוסך ואומרים שמדובר בנזק חיצוני ואין הם אחראים על הנזק. מה הייתם עושים במקרה כזה? תודה
×
×
  • Create New...