Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין פה עניין של בטיחות, כי כל חלון אוטומטי מלווה בחיישן בחלון, שעוצר אותו במקרה ויש התנגדות.

החיסכון הוא בעלות. כשמייצרים בכמויות ענק, כל דולר שחוסכים פה ושם, מתבטא בהרבה כסף.

 

האם לא שווה להעלות את מחיר הרכב במאות בודדות ביותר בשביל להוריד את הסיכוי להפסיד לקוח?

 

אני לדוגמה לא הייתי קונה רכב עם דשבורד קשה. בחיית, כמה עולה לשים שכבת ספוג מאחורה?

 

בטוח לא יותר מ100 שקל. אם לא רוצים לספוג, שהאוטו יעלה עוד 100 שקל. ועוד הרבה שטויות כאלה... לכל הפחות, כשמדובר בחלונות וחיישנים,

 

אולי יתנו אפשרות לקנות מודולים ולהתקינם בקלות.

 

נגיד מודול חיישן אורות אוטומטי או מגבים אוטומטים.

פורסם

^ קיים. קוראים לזה לגו.

בחייאת, היצרן לא יכול עכשיו לעשות 30 פסי ייצור בשביל דשבורד קשה/דשבורד רך. והוא לא ישמח אם תתחיל עכשיו לפרק דברים כדי להרכיב "מודול חיישן אורות".

 

יותר מזה, לפעמים יצרנים אפילו כבר שמים את החלק אבל מוכרים את האוטו כאילו הוא בלי החלק כי לייצר את הרכב עם החלק עולה פחות מאשר ליישם את השינויים בין המכוניות. דוגמא טובה לזה היא בקרת השיוט בטויוטה קורולה דור קודם. המכונית נמכרה עם כל מה שצריך מינוס המנוף הקטן שמתחבר מאחורי ההגה. למה? כי אז היא יכלה להשאיר את מחיר הרכב הבסיסי תחרותי ולמכור את בקרת השיוט בעוד 100 דולר. בתכלס, היא מכרה את כל המכוניות במחיר "תחרותי+100 דולר" כי מי יוותר על בקרת שיוט בשביל 100 דולר, אבל המחיר בפרסומים היה תחרותי והביא לקוחות לאולם.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
האם לא שווה להעלות את מחיר הרכב במאות בודדות ביותר בשביל להוריד את הסיכוי להפסיד לקוח?

 

את החשבון המורכב (מאוד מאוד) של תמחור רכב הם יודעים לעשות באופן הרבה (הרבה הרבה) יסודי ומושכל ממי שלא בקיא בתעשיה. אתה מתסכל על עצמך. ליצרן רכב יש תובנות שמבוססות על סטטיסטיקות מקיפות בכל שוק ושוק, ניתוח מתחרים, ניתוח עלויות ועוד ועוד ועוד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אותי למשל בסקודה הפסידו כלקוחה חוזרת.

הפאביה הנוכחית שלי יש 4 חלונות אוטומטים, ובחדשה יש רק אחד.

מעבר לזה החיסכון מורגש שם בצורה מאוד ברורה.

ברור לי שהרכב הבא שלי לא יהיה פאביה.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
מה הקשר?

 

בפורד, אם משהו מפריע לחלון אוטומטי להיסגר, אז הוא פשוט יעצור וייפתח בחזרה.

 

מדובר בנטו שיקולי עלות. גם אם לשים 4 חלונות אוטומטיים עולה 15$, אז תכפיל את זה במיליון מכוניות, וקיבלת חיסכון של 15M$.

תהיה בטוח שאם זו העלות הם ידרשו 500 שקל לפחות עבור בשדרוג הנ"ל ואז הרווחים שלהם ינסקו, כך שזו לא הסיבה, הרי על כל תוספת עלובה דורשים תוספת

פורסם
בפונטו איבו שלי יש 4 חלונות חשמל, הופתעתי לגמרי מזה, הייתי בטוח שיש תקלה בחלונות.

כמובן שהתכוונתי ל4 חלונות חשמל אוט'.

פורסם
באמת לא תקני רכב רק בגלל זה?

 

אפשר להבין אותה, זה פיצ'ר בסיסי שהוא מאוד חשוב לטעמי. יש מספיק רכבים טובים שמציעים את האופציה, לא צריך להתפשר.

פורסם

מה כל כך חשוב בזה ?

למעט חלון הנהג, את שאר החלונות כמעט ולא פותחים, ובטח לא את האחוריים.

לא הייתי פוסל מכונית טובה רק בשל כך.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

תגידו, מישהו ממכם ניסה פעם את המנגנון האוטומטי הזה על האצבע שלו?

לא מציע לכם.

קרה לי לא פעם אחת, החלון נעצר ונפתח אבל המכה שחטפתי ממנו היתה כואבת תופת.

וזה בכמה רכבים.

קראתי באיפשהו שכבר נגרמו קטיעות של אצבעות לילדים קטנים כולל מוות בחנק של פעוט שהוציא ראש מהחלון וחטף את המכה בצוואר.

פורסם (נערך)

^לא הבנתי מה יהיה ההבדל במקרים שתיארת אם החלונות יועלו ע"י אצבעות הנהג? פשוט צריך לחגור את הילדים לפני שבכלל מניעים, עזוב התעסקויות עם חלונות. מי שלא שם חגורה לילד הוא פושע.

 

חן. אני תמיד פותח את כל החלונות כדי לאוורר את הרכב לפני שאני מפעיל מזגן. זה מאוד נוח. נגיעה קלה בכל הכפתורים והכל קורה לבד. אחרי שפתאום נוהגים ברכב ללא האופציה הזאת, פתאום צריך להחזיק "שעה" את היד על הכפתורים. ואם הם רותחים מחום אז עדיף כבר להיחנק מהרעל של גזים מהפלסטיקה מאשר לשרוף את האצבעות.

עריכה אחרונה על ידי arco1
פורסם
דווקא היפנים היו הראשונים שנותנים רכבים עם 4 חלונות חשמליים בתור סטנדרט. (ושאר פינוקים)

בשנים האחרונות הם הולכים אחרי הגרמנים.

 

עשית לי פלאשבק לימים בהם היינו רואים רכבים עם חלונות מנועלה מאחור וחשמליים מגניבים מלפנים.

כל כך הרבה שנים חלפו, מאז כבר רכבים עם חלונות חשמליים כבר עברו גריטה לאחר 20 שנים ועם תשלום של משרד התחבורה לצורך הורדתם מהכביש.

מיצובישי לנסר האגדית הכניסה סטנדרט של חלונות לשמליים, מזגן (עד אז היו משלמים על תוספת מזגן), וגיר אוטומטי שגם הוא לא היה נפוץ. נדמה לי שבאותם השנים הגיר האוטומטי רק הרחיק קונים.

פורסם
^לא הבנתי מה יהיה ההבדל במקרים שתיארת אם החלונות יועלו ע"י אצבעות הנהג? פשוט צריך לחגור את הילדים לפני שבכלל מניעים, עזוב התעסקויות עם חלונות. מי שלא שם חגורה לילד הוא פושע.

 

מה הקשר לחגורות? הילד יושב בכיסא ופותח בעצמו את החלון. וזה עלול לקרות בכלל בחניה עוד לפני שמתארגנים לנסיעה.

אגב רק בגלל זה ברכב הקודם שבו היה לי אוטומט ל4 החלונות, הם היו נעולים כל הזמן לפתיחה ע"י הנוסעים

פורסם
בטיחות נטו. לא לתקוע ראשים וידיים כשהנהג מרים חלונות בלי להסתכל.

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

לא חושב שזאת הסיבה מאחר ולכל מנגנון כזה יש גם מנגנון הגנה (סייפטי-קלאץ') שמיד מוריד את החלון במקרה ונתקל בהתנגדות.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

×
×
  • תוכן חדש...