Jump to content

Rnon

  • פרסום הודעות

    27
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Rnon

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. חדשות מעודדות גם מהעולם. מטרת השרשור הייתה לבחון אם אני חולם או שיש עוד כמוני שהרגישו בשינוי דרמטי של התנהגות הרכב לאחר החלפת קלאץ' ועדכון תוכנה לאחרונה. מסתבר שלא הזיתי... לאחרונה, גם בפורומים בעולם יש עוד ועוד דיווחים כאלו. את השינוי מייחסים לעדכון התוכנה ולגרסה "F" של המצמדים. TEPIC: עושה רושם שבארץ המשיכו לעשות שימוש במלאי המצמדים הישנים עד לאחרונה.... בכל העולם אנשים המתינו חודשים בתור להחלפה למצמדים מהגרסה החדשה ורק פה, איש לא נאלץ להמתין... נכנסים למוסך ויוצאים עם מצמד חדש כאילו רק לארץ העבירו את כל המצמדים החדישים. סביר יותר, שפה המשיכו לעשות שימוש במלאי הישן ורק לא
  2. הבהרה, השרשור הזה לא נועד להיות מדריך קניה. המטרה היא לבחון את הצהרות פורד העולמית לפיהן הם פתרו את הבעיה. ביקשתי לשמוע מבעלי פוקוס שעברו עדכון תוכנה והחלפת קלאצ'ים השנה. כן אליהו, היו בעבר המוני מתלוננים על הגיר (בצדק גמור), בארץ ובעולם וגם בפורום הזה. רמת התלונות ירדה עד קרוב ל-0 מאז שפורסם העדכון של דצמבר 2015. בארץ, ובעולם. בבקשה אל תתן ציטוטים חלקיים לפיהם אני טוען שרק אדם אחד בפורום הזה התלונן. ממש לא טענתי כך. היה אחד שעבר עדכון והחלפת קלאצ'ים השנה ופירט בעיות גיר. היה גם מי שהסביר שהתקלות שהוא מתאר קשורות למחשב גיר תקול. לי זה נשמע לא מבטיח. אייל, ראש
  3. אייל, צר לי שנעלבה לך האינטלגנציה, לא פניתי אליך ולא ניסיתך להעליב לך את האינטלגנציה. אם היית טורח לקרוא מראש הפוסט, אולי היית מבין יותר (ואולי הייתי עולה עם עוד כמה שגיאות כתיב, אני דיסלקט). בכל מקרה, לפוקוס, לפיאסטה ולרנו מגאן מנועים שונים, מרכב שונה אבל הם חולקים את אותו הגיר. מדובר בגיר של Getrag שרנו מכנה אותו EDC ופורד מכנה אותו Powershift (Powershit?) החומרה של היצרן היא אותה חומרה וכל חברה מתאימה מחשב גיר ופריפריה משלה. כנראה שפורד עשו זאת ב"הצלחה" מפוקפקת מאוד. למרות האינטלגנציה שלך (שאיני מזלזל בה, תתעלם בבקשה מההציניות), ברור היה לפורד מהיום הראשון שיש להם ק
  4. תודה אליהו אבל מומחיותך בנושא שמאות רכב אינה נושא הדיון נשמח לשמוע אם יש ברשותך פוקוס ועדקנת תוכנה + החלפת הקאצ'ים השנה. מצטער, אבל התובנות המאלפות שלך פשוט נושא לדיון אחר.
  5. שמעתי כבר את הקשקוש הזה שהורחבה האחריות ע"מ שתשובה יוכל לשמר את לקוחות הליסינג.... סלח לי, זה קישקוש בלבוש. הרחבת האחריות הגיעה מהיצרן. הוא מספק את כל הקלאצ'ים בחינם (עולה לו פחות אבל עדיין יקר להחריד) והוא שמשלם שעות מוסך על ההחלפות (גם פה, לא הייתי מתחלף איתו). תאוריית הקונספירציה עם הליסינג אין לה ידיים ורגלים. פורד ארה"ב הייתה הראשונה להאריך את האחריות ואחריה העולם כולו. פורד עצמם טענו לראשונה לפני חצי שנה שהם פתרו את הבעיה. האם זה נכון? הביטחון העצמי שלהם לפחות מסביר למה הם העדיפו מסלול של הארכת האחריות הדרמתית כדרך התגוננות בתביעות הייצוגיות
  6. ממש לא בונים על זה, מילים זה חינם... אגב, גם לי זה נאמר שלא לציטוט במוסך פורד. אבל קח בחשבון, שלהם אין אינטרס לספר לך סיפורים עד שתחלוף תקופת האחריות. להיפך: הם מקבלים חלפים על חשבון היבואן ושעות עבודה שמוגשות ליבואן ומשולמות על ידיו. הלקוח לא עוצר אותם מלבצע תיקונים יקרים והם עושים זאת גם ללא בקשה מפורשת מצדך. הם, יותר מאיתנו מקווים שהאחריות תימשך לנצח. תשובה גם הוא לא משלם ומגיש את החשבון. לפורד עצמה, יש אינטרס בתקופה שהיא מתמודדת עם יצוגיות בכל היבשות להראות אחריות והתמודדות.
  7. לגבי האחריות: אכן הנתון הרשמי הוא 5 שנים למכלול הגיר ו 10 שנים למחשב הגיר. באופן שאינו רשמי מדברים על עוד הרחבה צפויה (אולי בשל התביעות הייצוגיות?) הנתונים של מתן דווקא נשמעים לי מאוד לא מעודדים... אם הייתה הנחה שעדכון לתוכנה של 2016, ביחד עם החלפת קלאצ'ים שנדפקו בדרך פותרת את הבעיה, מספקה דוגמה אחת ע"מ לשלול אותה. לגבי מחשב גיר עם קירור אקטיבי, לא מכיר את הנושא. תודה עמרי, חידשת לי. את התקלות שמתן תיאר ייחסתי לגיר עצמו (ולא נתקלתי בהן אישית). חשבתי (כמו מתן), שזה קורה כשהקלאצ'ים גמורים ותכנת הגיר משתגעת. את הבעיה הזו (שתכנת הגיר משתגעת כשמתחילות תקלות אחרות בגיר), הי
  8. נראה לי שלא קראתם כלום מהפוסט. להבדיל מכל העדכונים שקדמו, בדצמבר 2015 הודיעו פורד שהם פתרו את הבעיה. מדו בר בעדכון שנעשה חינם לכל בעלי הרכבים ויצאה קריאת שירות. האם אכן הם פתרו את הבעיה??? אין וודאות. את זה ניסינו לברר. ביתניים, לא מצאנו לא בארץ ולא בעולם תלונה בודדה של מישהו שטוען שעבר את העדכון מאז שנת 2016 והבעיה חזרה. את זה ניסינו לברר עם עוד ועוד אנשים. בבקשה קראו לפני שאתם מגיבים. הפוסט מיועד לאנשים שיש להם פורד פוקוס ועברו את העדכון השנה. לא לספקולנטייים.
  9. הפקק של שמן הברקס הוחלף לכל רכב שנכנס למוסך מורשה של פורד (אפילו בלי לשאול). לא ברור לי היכן טיפלת ברכב. זה היה לפני שנים. אבל לא ברור עוד יותר למה אתה מתעקש למלא את הפוסט עם הבטן המלאה שיש לך על הפוקוס. אתה חוזר ומתאר תקלות שאינן מחלות כרוניות של המודל. אין לנו את הבעיות שאתה מתעקש למלא פה. בכל מקרה, אם אין לך מה להוסיף על עדכון תוכנה לאחר שנת 2016, אתה מוזמן לפתוח פוסט בנושא זכרונותיך הכואבים מהפורד פוקוס. התכלית שלך והתכלית של הפוסט הזה שונות.
  10. בקיצור, פילטרים ברמה שתארת תמצא באלקטרוניקה. אבל חומר שקוף שחוסם 90% מקרינת IR... ברגע שתמצא דבר כזה, תפסיק לכתוב פה בפורום ותתחיל לכבוש את העולם. כשתמצא דבר כזה, אל תתרך לכתוב לי, אני כבר אקרא עליך במאמרים מדעיים. על ה-99% אני מוכן לשכוח לך.... 90% מספיק בהחלט בשביל לכבוש את העולם.
  11. כן, כתבת שטויות... שטויות במיץ הלוואי והחלום שלך היה נכון. נראה לי שאתה עובד באמנות החרטא... בהצלחה בניסיונות השכנוע שלך 90%, 99%.... פילטרים שבנויים עפ"י אורך גל... חלום שלך בתכלס, האור הנראה הוא IR. אין מקום להפרדה אמיתית ואין גם פילטר שמותיר אותו במלואו וחוסם את היתר. הסיבה שאנחנו קוראים לתחום הזה "אור נראה" נעוצה בטמפרטורת השמש כ"גוף שחור". הטמפרטורה שלה קובעת את הצבע שלה (צהוב) וסביב התדר הזה סיגלנו את עיננו לראות מאחר ששם יחס אות רעש (היכן שהסיגנל חזק) הוא הטוב ביותר. הלוואי ומישהו היה יודע לבצע חסימה דומה לזו שתיארת. גם קיר בלוקים לא חוסם 90% מה IR. לא רק שדיברת שט
  12. קצת סטינו מהנושא... השאלה היא, האם יש עוד בעלי פוקוס שעברו עדכון תוכנה בשנת 2016 והאם הבעיה חזרה אצל מישהו מהם. אנחנו דווקא מרוצים מהפוקוס למעט בעיית הגיר. בינתיים, יש שנו 3 בעלי פוקוס שעברו עדכון בשנת 2016, לא סובלים מאז מבעיות בגיר. פורד עצמה (להבדיל מהעדכונים שקדמו), הכריזה בדצמבר 2015 שהיא הצליחה לפתור את הבעיה. ככה זה נראה בינתיים אבל 3 בעלי פוקוס רחוקים מאוד מלהיות סטטיסטיקה. חצי שנה של שקט מוחלט וכמה אלפי ק"מ זה בשורות טובות אבל גם זה לא ממש הוכחה לכלום. מקווה לשמוע מעוד בעלי פוקוס שעברו עדכון. ככל שזה עוזר, האינטרנט היה מלא בתלונות מכל העולם על הגיר של הפוקוס
  13. צר לי ידידי, אבל מה ששמעת ב"אומנות החרטוט" הוא חרטא אחת גדולה. אני אומר זאת בצער כפיזיקאי. מי שימציא כזה חלון/ציפוי (אל תדאג, לא ימציאו בקרוב), יגרוף מילארדים וכולנו נדע על הפטנט שלו. כל החלונות בכל הבתים בעולם יעברו לפטנט הזה. האור הנראה הוא פס צר למדי בין האינפרא אדום לאולטרה סגול. אם הצלחת לחסום באופן כללללללל כך יעיל (יעיל בצורה בלתי סבירה לחלוטין) את שניהם, תהייה בטוח שאטמת גם את האור הנראה לחלוטין. בחלון ביתי, הדרך הטובה ביותר להתקרב לביצועים כאלו ולהישאר עם מראה החוצה, היא לבודד את הקיר היטב, לתלות מסך LCD במקום החלון ומצלמה בחוץ.... החלון הוא בעיה של ממש בבידו
  14. MAXIZEM הבנו כבר שיש לך בטן מלאה לרכב הזה. כולנו איתך סקפטיים לגבי סיום הבעיה של הגיר הרובוטי. אבל כשאתה מנסה למצוא "ייתרונות" של הגיר הרובוטי.... פה אני חייב להסכים איתך שלכל היותר הוא יתוקן להיות סביר וטוב. יתרונות ביחס לגיר אוטומטי טוב אני לא מצליח למצוא. התקווה היא רק שיפסיק להיות חיסרון ענק. מסכים שבצריכת דלק הוא לא יהיה כוכב, בביצועים הפוקוס הזו חזקה בהרבה מקודמתה בגלל המנוע ולא בגלל הגיר המהולל. נוחות נסיעה? גיר אוטומטי יפאני לעולם יהיה נעים יותר מגיר רובוטי. האם יש לו עתיד? (לא בפוקוס אלא בכלל) קשה לנבא. האסייתיים רק כעשיו ולמרות ההיסטוריה רצים לשם ובגי
  15. Monday car? באירופה יש מושג כזה של רכבים "חסרי מזל". הם נקראים בסלנג רכבים של יום שני כי ביום זה חוזרים הפועלים לעבודה אחרי האלכוהול של סוף השבוע ויש הסתברות גבוהה לתקלות ביצור וההרכבה. הרכב הזה, בנוסף לכך שהוחלף בו המנוע, הועבר לסוחר שינסה למכור אתו אם הבנתי נכון. ככלל (ויש הרבה יוצאים מן הכלל), רכבים שיש בעיה למכור אותם גומרים אצל סוחרים. לפעמים מפנקים אותם במערכת עם מסך מגע וניווט - עולה לא מעט אבל מאוד מסייע במכירה. לא יודע ספציפית על הרכב שלך אבל אני לא מוצא סיבה טובה ליפול כפרי בשל ידיים של סוחר רכב. ככל שהעסקה מוצלחת יותר עבורו, כך היא מוצלחת פחות עבורך. סמוך ע
×
×
  • תוכן חדש...