Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://int-media.citroen.com/en/nouveau-jumpy/new-citro%C3%ABn-jumpy-everyday-heroes#prettyPhoto

 

 

לפני מס' חודשים הוצג הדור השלישי של מסחריות בינוניות ג'אמפי/אקספרט, לאחר שהדור השני יוצר למעלה מ 10 שנים.

 

הדור השלישי מבוסס על פלטפורמת EMP2 (משותפת עם פיקאסו), 3 מידות אורך במקום 2 בעבר: 4.60, 4.95 ו 5.30 מטר, נראה שגירסת הגג הגבוה בוטלה, כולם בגובה 1.90. גירסאות מרכב: וואן מסחרי סגור, מיניבוס, דאבל קבינה או חד קבינה.

 

מנועי דיזל 1.6 או 2.0 ליטר יורו 6 עם הזרקת אוריאה, בהספקים 95, 115, 150 או 180 כ"ס. גיר ידני 5 או 6 הילוכים, רובוטי חד מצמדי או אוטומטי 6 הילוכים של אייסין רק בדגם 180 כ"ס.

 

חידוש מעניין - דלתות צד אוטמטיות שנפתחות כשמעבירים רגל מתחת לדלת (בתנאי שהמפתח בכיס כמובן).

 

11111.jpg22222.jpg

 

 

עוד נקודה מעניינית - פיאט שהייתה שותפה לפרוייקט הזה משנת 1994 עם שני דורות של הסקודו, יצאה מהשת"פ.

במקומה נכנסה טויוטה, הרכב בגירסת טויוטה נקרא Pro Ace.

 

 

פורסם

 

מנועי דיזל 1.6 או 2.0 ליטר יורו 6 עם הזרקת אוריאה, בהספקים 95, 115, 150 או 180 כ"ס. גיר ידני 5 או 6 הילוכים, רובוטי חד מצמדי או אוטומטי 6 הילוכים של אייסין רק בדגם 180 כ"ס.

מעניין מה מכל זה יגיע לארץ הקודש

יום טוב גם לך

פורסם

תיקון קטן - טויוטה לא נכנסה במקום פיאט.

טויוטה הציגה את הפרו-אייס עוד בדור הקודם של הג'אמפי בתור תחליף להייאס הותיק.

 

יש כבר פרו-אייס אחת בארץ שהגיעה השנה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לא יודע אם במקום או לא במקום, אבל לא יהיה רכב כזה של פיאט, כלומר הסתיים שת"פ שנמשך יותר מ 20 שנה.

 

 

פורסם

מצד שני פיאט ממשיכה לייצר עם פיג'ו וסיטרואן את הדוקאטו ואת הפיורינו.

 

הערכה שלי למה פיאט מפסיקים עם הסקודו - כיוון שיש לדובלו גם גרסה מוגבהת וארוכה, ייתכן והסקודו עכשיו יהיה מיותר בהיצע הדגמים שלהם.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
מצד שני פיאט ממשיכה לייצר עם פיג'ו וסיטרואן את הדוקאטו ואת הפיורינו.

 

הערכה שלי למה פיאט מפסיקים עם הסקודו - כיוון שיש לדובלו גם גרסה מוגבהת וארוכה, ייתכן והסקודו עכשיו יהיה מיותר בהיצע הדגמים שלהם.

 

לא יודע אם זו הסיבה, דובלו ארוך היה גם בדור הקודם.

 

מה שכן, דוקאטו ופיורינו הם במקור פיאטים, כלומר רוב התכנון היה על ידי פיאט והייצור באחריות פיאט.

 

לעומת זאת ג'אמפי/סקודו זה רכב שהוא במקור פיז'ו, תכנון של פיז'ו, וייצור באחריות פיז'ו.

 

 

פורסם

לדובלו בדור הנוכחי יש גם גרסה גבוהה.

היא גם נמכרת בישראל רק בתור מסחרית סגורה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...