רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 864 צפיות
נפשי חשקה בצנרת חדשה לראדיאטור תודה לעונים Sent from my SM-G928C using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת LVV, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי, ברשותי שלט חניון שהפסיק לעבוד ואני מעוניין לשכפל אחד חדש. לא בא לי לקנות במחירים המופרזים של הארץ (150-200 שקל) כשאני יכול להזמין ב-2 דולר ולתכנת אותו בעצמי. השלט בעל שני כפתורים (שער עילי ושער לתת קרקעי). אני יכול לקחת אחד פעיל מאחד השכנים לצורך השכפול. אני לא בטוח מהו תדר השלט שעלי להזמין. תמונה של השלט המקורי מצורפת. בנוסף על הלוח שלו מופיע:sicet107 42 06-03 מישהו מכיר? אפשר המצלה לשלט חלופי שיתאים מפה? http://www.aliexpress.com/af/garage-remote.html?ltype=wholesale&d=y&origin=n&isViewCP=y&site=glo&g=y&SortType=default&SearchText=garage+remote&isAffiliate=y&initiative_id=SB_20160817014922&nee…
הודעה אחרונה מאת Clueless1, -
רלבנטי לאדם, מוקה ואסטרה (החדשה). מעבר לתנאים המעולים, בנימה אישית, אדםS מעולם לא הייתה עבורי יותר רלוונטית. קופץ השבוע לאולם תצוגה לבחון אותה מחדש. כרגע אין לי יותר פרטים מאשר דף ה"תשאיר פרטים ונחזור אליך" המעצבן הזה: http://camp.gitam.co.il/opel/opel_trio/index.html?utm_source=google&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=60_payments
הודעה אחרונה מאת liav12, -
- 10 תגובות
- 12.6 אלף צפיות
שלום , אני חושב על מקורות להגדלת ההכנסה. אני עובד במשרה מלאה ועבודה יציבה ומשתכר לא רע אבל זקוק לכמה אלפים נוספים בחודש. חשבתי להוציא רישיון נהיגה על מונית, למכור את הרכב הפרטי שלי ולקנות במקומו מונית (ללא מספר ירוק אלא בשכירות של מספר). ביום יום אסע עם המונית כרגיל לעבודה ,ואם יישאר לי כוח וחשק בערב אתן עוד כמה שעות עבודה על המונית ובסופשים כנ"ל. אפשרות נוספת היא להשכיר לנהג מונית אחר את המונית בשעות היום אז ממילא אני בעבודה והרכב מעלה אבק בחניון - וכך אוכל להרוויח עליה בזמן שאני עובד בעבודה הרגילה שלי. אשמח לשמוע מה דעתכם על הכיוון. ארז
הודעה אחרונה מאת THELAD, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
ערב טוב. קיבלתי רכב מהעבודה והוא במצב גרוע, אני לאט לאט משקם אותו שיהיה אפשר לשהות בו במשך היום שאני על הכבישים . אני מחפש ליקנות באיביי כיסויים למושבים, כי הם קרועים ומלוכלכים. לא נעים ביכלל לשבת עלייהם. הרכב שלי הוא מסוג סיטרואן ברלינגו יש לי 3 מקומות קדימה 3 מקומות אחורה. אני צריך את הדגם שלו בשביל לחפש כיסויים באיביי מישהו יודע במקרה? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת eyal177, -
-
- 3 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
הייתי היום ב Renault Prodrive Challenge – RPC. היה נחמד אע"פ שהיה קצר מידי במסלול וארוך מדי בהמתנה בחוץ (עשיתי את הסיבוב האחרון ברבע לשמונה בחושך...). הציעו לי שם קורס נהיגה אישי הכולל 4 שעות נסיעה (כנראה בנס הרים) ברכב שלי עם מדריך במחיר של כ 1500 ש"ח. מישהו התנסה כבר בקורס כזה איתם? שווה את הסכום? (אני נתקל בבעיות לשכנע את הבוסית...)
הודעה אחרונה מאת Haim_gds, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.carscoops.com/2016/08/koenigseggs-patented-catalytic.html זה לא שאתם יכולים לקחת את היונדאי i35 מהעבודה ולהוסיף 300 כ"ס זה מיועד למנועים עם 1000 כ"ס שלו ועם השינוי הזה יהיה להם 1300 כ"ס. הממיר מחולק לשניים, תיכנסו לקישור ותנסו להבין את זה
הודעה אחרונה מאת Jeka.E, -
עולות כאן מדי הפעם השאלה בנוגע לאחזקת רכב זול. בד"כ התגובות מורידות את שואל השאלה מהעניין ומפחידות אותו מתרחישי אימים כאלו ואחרים. בעבר, בתקופה שאחרי התיכון ובזמן הצבא החזקתי מס' רכבים ישנים וזולים מאוד. ביניהן פיאט דונה שריח הדלק בתוכה גרם לך להגיע מסטול למחוז חפצך. החיים בהחלט היו שמחים איתה במהלך כ-3 שנים בצבא ליוותה אותי סובארו ג'אסטי בצבע ירוק נזלת, שנת 85 יד 7 עם עבר של השכרה - אין כפתור ברכב שלא עבד, הרכב הרגיש ונסע מעולה עד שנמכר. הייתה לי גם סאאב 9000 שנמכרה לאחר כעשור אצלי - הייתה מתוחזקת ברמה מאוד גבוהה ולכן הייתה מאוד אמינה. אם כך הניסיון שלי עם רכבים זולים אינו רע כפי שמציגים חלק מהאנשים. לאחרונה עלה הצורך ברכב נוסף בבית (עלה הצורך …
הודעה אחרונה מאת Jeka.E, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, לאחרונה אני מחפש רכב משומש כדי לשדרג את הקיים. עד היום הייתי נעול על רכב מבעלות פרטית, אך לאחרונה הכנסתי כאפשרות גם רכב מליסינג פרטי מתוך הבנה שאוכל לקבל הנחה משמעותית על רכב שהיה בפועל בשימוש פרטי. הגעתי היום לסניף של חברת טרייד גדולה (אם יתגלה שבאמת עבדו עלי - אפרסם את השם) בעקבות פרסום של של רכב מהדגם המדויק אותו אני מעוניין לרכוש. כבר בתחילת השיחה הנציג ציין כי מחירון הרכב כבעלות פרטית: 44 אלף שח. אמרתי מיד לנציג שהרכב המדובר הוא בבעלות של ליסינג פרטי ולכן חלה הפחתה של 10 אחוזים במחיר הרכב על פי מחירון לוי יצחק, לפיו הם עובדים. הנציג שמר על קור רוח והתעקש על כך ש"ליסינג פרטי זה בדיוק כמו רכב מהסוכנות ולא חלה עליו שום ירידת ערך". ג…
הודעה אחרונה מאת MikMan, -
-
סיכום שנתיים וחצי על מרצדס A45 AMG וקצת על ההרצה בקאדילק ATS-V חבר בפורום ביקש ממני לעשות סיכום של שנתיים וחצי על מרצדס A45 AMG והחלטתי להענות לבקשה. מקווה שזה יעניין עוד אנשים. אז אתחיל במאיזה רכב באתי. באתי מפולו GTI 1.4 שנת 2011. הרכב היה בליסינג תיפעולי. קיבלתי אותו חדש מהשקית. איתו הייתי שנתיים ורבע. בתור אחד שאין לו הרבה ניסיון עם הרבה סוגי רכב בכלל וספורט בפרט, המעבר מהפולו למרצדס היה חלק. מה זאת אומרת חלק? בימים הראשונים, לא הייתי סגור בכלל שהמרצדס חזקה ומהירה יותר (עיניין של חוסר ניסיון, כמובן) למרות פערים אדירים במספרים: 0-100 - 4.6 לעומת 6.9 ובעיקר 0-200 17 שניות לעומת 29!!! מה שכן גרם לי להבין את זה דיי מהר היתה העובדה שהפולו נשארה אצלי מספ…
הודעה אחרונה מאת tgt, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מעשה שהיה כך היה : לאחרונה נסעתי כמה פעמים ברכב של חמותי. הרכב מודל 2011 עם מעט מאוד ק"מ . טסט אחרון היה באפריל החלטתי להעיף מבט על הצמיגים כי "הרכב כל הזמן עומד , לא צריך לבדוק" מה שכמובן לא נכון ומה גם שהוא חונה בשמש. קדמי ימני ואחורי שמאלי : ברידג'סטון המקורי , תאריך 0811 כלומר חמש וחצי שנים עם סימני יובש וחריצים מתקדמים . המידה היא 215/70/15 קדמי שמאלי - סיני עלום שם משנת 2014 225/70/15 - לא טעות הקלדה - מידה שונה מרישיון הרכב !!! אחורי ימני - גודייר אפישינט תאריך 1412 במצב טוב כמובן 2 היבשים הוחלפו וכנ"ל הסיני עם גודייר משומש במצב טוב באותה מידה. גם אם נניח שהמקוריים לא היו יבשים מספיק לדעת הבוחן - איך הוא העביר טסט עם צמיג במידה לא נכונה ?
הודעה אחרונה מאת Eily, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://m.ynet.co.il/Articles/4842602
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
בעבר ראיתי באיביי מכשיר שמתחבר למצת ומוציא סאונד של מכונית מירוץ לרמקולים. האם זה באמת שווה משהו? אם כן - מבקש לינק למוצר טוב מאיביי תודה!
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
-
- 1 תגובות
- 552 צפיות
הרכב שלי פולו 01 הלך , אם אני מוכר אותו לפירוק כמה נהוג לתת עליו אתם חושבים? הרכב לא נוסע בגלל שההילוכים לא נכנסים הבוקסה הרוסה חוץ מזה הרכב נסע. ושאני מוכר אותו אני מעביר את השם לשמו של זה שקונה אותו לפירוק?
הודעה אחרונה מאת אבי בזל, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום חברים אני מתכנן טיול עם החברה לאוסטריה ובשל אופי הטיול אנחנו כנראה נשכיר רכב לתקופה של כ 9 ימים. מעולם לא יצא לי להשכיר רכב באופן כללי ובחו"ל בפרט. הייתי שמח לשמוע TO DO ו DO NOT DO, אם יש דברים שחשוב וכדאי לדעת. הכיוון כרגע הוא כנראה ל BMW סדרה 1, התקציב הוא סביבות ה 450$ לכל ה 9 ימים. הבנתי גם שיכולים להחליף לי את הרכב במקום במידה והרכב שביקשתי נגמר? איך זה עובד? האם יש דרך לגלות את הדגם המדויק של הרכב שאני משכיר? כמובן שאני מעוניין להנות גם מהנהיגה בטיול
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- 1 תגובות
- 747 צפיות
באזור המרכז. תודה.
הודעה אחרונה מאת zaf, -
לילה טוב... אנסה לסכם שבוע מעניין בחברת סיאט איביזה חדשה מנוע 1000 סמ״ק טורבו. הרכב נבחר על פני יונדאי i20 וקיה ריו 4 דלתות. את הרכב קיבלתי כרכב חברה עם 30 ק״מ ״על השעון״. השבוע סיימתי, בערך, את תקופת ההרצה לפי ספר הרכב - 1000 ק״מ. יתרונות: המנוע - אמנם ניסיון עשיר אין לי (רנו פלואנס 1.6 של האישה) וקיה ריו ופיקנטו 1.2 להורים - אבל המנוע הזה הוא אבן חן. בעל מומנט מכובד המתקבל בסל״ד יחסית נמוך והרכב מושך ומושך באופן מאוד מהנה. בסל,ד גבוה מרגיש כאילו נגמר לו הכח - כנראה כי בכל אופן מדובר במנוע בגודל שקית חלב. מבחינת צריכת דלק, הרכב צרך 38.7 ליטר ל- 515 ק״מ של נסיעה בינעירונית. לא מרשים במיוחד. מאמין שישתפר בהמשך. תמסורת - גיר DSG7, העברת הילוכים חלקה…
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
דיהולט או שברולט? 1 2
מאת ModChiP- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
אחרי המיזוג/ קניה של שברולט עם דייהו, האם עדיין מיצרים דייהו תחת הסמל של שברולט? זה נראה ככה, בעיקר במדינות אחרות.
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
כאחד שמעולם לא ביקר בפורום דיטיילינג - ולא מבזבז שעות יקרות בשפשופי פח ופלסטיק - שטפתי היום את הקקטוס הסגול שלי עם מים וג'ילדה. אחרי הכל, הרכב בן שלושה חודשים בסה"כ. להפתעתי גיליתי על מכסה המנוע קטע בקוטר 5 ס"מ בו דהה מעט הצבע ונראה חיוור יותר משאר מכסה המנוע. שאלתי לכלל בעלי הקקטוס הנכבדים כאן - ובמיוחד לבעלי הצבע הסגול - אם נתקלו בבעיה דומה אצלם או אם יש להם תחושה שאיכות הצביעה ברכב, לפחות בצבעים המיטליים, אינה משובחת. תודה למשיבים.
הודעה אחרונה מאת nir-z, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שבועיים בלבד אחרי שפורסמה כתבה בערוץ עשר על השימוש הדל בחניוני ה"חנה וסע" בגוש דן, התקבלה גם החלטה לסגור שלושה חניונים שנה אחת בלבד לאחר שנפתחו. בתור מישהו שלא חי בגוש דן, אין לי מושג האם החניונים האלה הוקמו במקומות הגיוניים והאם באמת יכלו להוות חלופה לרכב, ולכן בשיא הכנות מעניין אותי לדעת מה חברי הפורום שגרים באיזור חושבים על המצב ההזוי הזה. אישית אני נמנע מלהגיע לגוש דן בעיקר בגלל הפקקים הבלתי נסבלים והבלאגן על הכבישים שאינני רגיל אליו. חלופה כזו נשמעת לי הגיונית באיזורים פקוקים במיוחד, גם אם זה אומר שיקח מעט יותר זמן להגיע לעבודה.
הודעה אחרונה מאת nir-z, -
-
שלום לכולם, היום יצא לי לחלוף על פני מובילית עמוסה ברכבי אופל אסטרה חדשים בגרסאות האצ'באק וסטיישן, ושמתי לב שאחת המכוניות הובלה כאשר הגלגלים הקדמיים נמצאים על הגרר, והאחוריים על הכביש, האם זהו דבר מקובל? הרי יש בלאי למכונית שמובלת בצורה הזו.
-
שלום לכולם, לפני כחודשיים קניתי פיגו 208 החדשה 1.2 טורבו שלפי נתוני היצרן צריכת הדלק שלה : עירוני 16.4 משולב 20.8 בינעירוני 24.4 לפי בדיקה שערכתי כאשר רוב הנסיעות היו בתוך העיר ונסיעה אחת של שעה הלוך חזור בכביש מהיר(4) של שעה לכל כיוון במהירות קבועה צריכת הדלק שלי הייתה 1/10.5-11 ,הלכתי למוסך פיגו שם בדקו לי את הרכב ואמרו שהכל תקין ובסהכ יכול להיות מצב להפרשים כל כך גבוהים בין הצריכת דלק הרשמית לבין מה שקורה במציאות, ידוע לי שהיצרן מגזים בצריכה והנסיעות בתנאים מושלמים אבל אני ציפיתי בקנייה לצריכת דלק סבירה ,אני גר בראשון לציון ולא נוסע בשבילי כורכר או כל שביל עקום אחר. אשמח לדעה שלכם אם זה הגיוני ואם לא מה עוד אני יכול לעשות . תודה מראש
הודעה אחרונה מאת nir-z, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אחסוך במילים, תהנו מהתמונות. הילדים בוחנים מקרוב הבן שלי ממש ניסה לשכנע אותי להחליף לקליפורניה כי יש מושבים מאחורה...
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
הרבה מאד זמן לא עדכנתי. קנדי כבר עם 41 אלף מייל , וכל אחד מהם מהנה יותר מקודמו. לפני מספר ימים קנדי נכנסה לטיפול (המכוסה ע"י חבילת הטיפולים הכוללה ברכב) והוכנתי מבקרוב מאד קנדי תצטרך עוד כמה דברים. 1. צמיגים קדמיים 2. בלמים (כולל רוטורים מאחורה) 3. ספליטר קדמי (הכנף שמורכבת מתחת לטמבון הקדמי לשיפור אוירודינמיות. להלן המחירים , רצוי אם יש לכם לב חלש לשבת. TOYO PROXES 1 255X40X19 בעלות 549 דולר (לפני מעמ) , כולל התקנה בלמים BREMBO כולל התקנה (לא כולל מעמ) 903 דולר !! (אגב שאלתי כמה יהיו הקדמיים ונאמרים 1690 דולר !). לגבי הספליטר (שנשבר קלות כנראה ממפגש עם הכביש \ מדרכה) יהיה חינם באחריות GOOD WILL , אבל השווי שלו זה 250 דולר לפני התקנה ומעמ.
הודעה אחרונה מאת maphisto, -
אחרי שביססה את מעמדה כמכונית פרימיום מוערכת, מתפנה לקסוס למשוך אליה גם את הלקוחות שמונעים יותר על ידי הרגש ופחות על ידי השיקול הכלכלי הקר. כדי לעשות את זה היא שחררה את ה-RC, משפחת מכוניות קופה שמתחילות עם דגמים חמימים ומסתיימת בפסגה עם ה-RC-F השרירית. הפעם אנחנו נוהגים בגרסה החלשה שמגיעה לישראל ה-200t, שתנסה לפתות לקוחות חדשים עם עיצוב מוחצן, 245 כ"ס ובגרסת ה-F ספורט הנבחנת גם עם בולמים אדפטיבים ושאר תופינים. אגב, כשאני אומר "אנחנו" אני מתכבד להזמין אתכם לקרוא עוד סקירה משולבת, הפעם עם חבר הפורום dorki שחשבתי שיציג אופוזיציה לוחמנית, אבל בסוף די חיבב את הלקסוס. את הרשמים שלנו תוכלו לקרוא כאן
הודעה אחרונה מאת קרמבו, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
דגם מיוחד שאולי אם היה מיובא לארץ הוא היה מצליח . צולם השבוע בקוס .דגם של קריזלר מיוחד נוסף צולם ברודוס (הצבע מדהים לא פחות)
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
לרגל תשעה באב, בו מציין עמישראל את חורבן בתי המקדש - לוקח אותנו חן פרחי אחורה לארבע יצרניות שאולי לא היו גדולות - אבל הציגו כל אחת בדרכן אופי, כיף, חדשנות ומקוריות שכל כך חסרות היום. בואו לפגוש החברה שהייתה הכי ראשונה, את זו שייצרה מכוניות כמו מטוסים, ההיא שהקדימה את כל הקרוסאוברים וגם המכונית שהחיילים האמריקנים הביאו איתם בחזרה מהמלחמה. הכתבה כאן
הודעה אחרונה מאת matanfr, -
-
- 17 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אהלן חברים, קניתי מכשיר VALENTINE 1 מצלמות ורדאר וכו'. הוא עובד בסדר גמור נגד לייזר של משטרה, אבל שמתי לב שהוא לא מצפצף שיש מצלמות מהירות. האם הוא אמור לצפצף ולזהות מצלמות מהירות?
הודעה אחרונה מאת Sergay_Huisosky, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 32 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
שמתי לב שמבחני רכב רבים נוהגים להשתמש במונחים הנ"ל לתיאור גימור פנים ברכבים, בעקבותיהם גם נהגים רבים מחפשים את האיכותי לעומת הזול. יש כאן איזו נקודה לחדד, הדעה הרווחת היא שפלסטיקה קשה למגע היא "זולה" ומהווה גימור פחות טוב ורכה למגע היא איכותית ולכן טובה יותר. מדד נוסף ל"איכות" הגימור הוא ריפוד פנים הקורות שבין השמשה הקדמית לחלונות צד, רעש טריקת הדלת?! ועוד מיני אינדיקציות מופרכות. לדעתי מפספסים פה משהו. מהיא איכות ומה בעצם באמת אנחנו מחפשים בגימור פנים של רכב? שיהיה שקט מקרקושים, עמיד לשריטות, קל לניקוי, שיחזיק יפה לאורך זמן בשמש, שלא ישבר. את כל אלה גימור "זול" עושה לעתים קרובות טוב יותר. זאת הסיבה שחלקי פלסטיק בחלק התחתון של פנים הרכב הם "זולים"(עמידות לשריטות, חז…
הודעה אחרונה מאת Achtung, -
-
שלום, בעוד מס' ימים נגמרת לי תקופת שלילה של 3 חודשים, אני אמור לקבל את הרישיון במשרד הרישוי לאחר הצגה של מסמך מבית הדין של ימי השלילה והפקדת רישיון. למישהו יש מושג אם יהיה תנאי כלשהו כמו תאוריה? צריך לציין שאני לא נהג חדש ואין לי עברות קודמות (כלומר יש לי 10 נקודות בגלל העברה הנוכחית). אני אשמח לקבל תשובה ממישהו שבאמת יודע ולא משער. תודה.
הודעה אחרונה מאת mudale222,
-
מי מחובר 8 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 172 אורחים (הצג רשימה מלאה)
