Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום שבוע עם סיאט איביזה 1.0 tsi


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חברים, זהו עקרון פעולת התיבה כפולת המצמדים אשר מדמה פעולה ידנית ואגרסיבית יותר מכיוון שהיא ללא ממיר מומנט (כל תיבה רובוטית כפולת מצמדים וכו').

כך היא תוכננה וכך היא פועלת עם השהיות קלילות כתוצאה מהנדסה מכוונת היטב, כנראה שיש סיבה לכך.

אפשר אולי להשוות את זה לכך שהתיבה מנסה לשלב הילוך בצורה רגועה יותר או מתכוננת לכך, מאשר אם ניקח תיבה ידנית ונרים את הקלאצ' במיידי ברכב טורבו "חזק" כנראה שזה יהיה לא נעים באותה הצורה.

לדעתי, יש כמה אנשים שלא בצעו נסיעות מבחן כפי שניתן לראות ולא זיהו מרכיבים כאלו לפניי רכישת הרכב, אבל זה פרט שולי שככל הנראה פשוט חיים איתו.

פורסם

לדעתי זה השהיית טורבו ולא השהיה מהגיר כמו שאתה מתאר. הרכב מתחיל לזוז אבל בכבדות ואז פתאום מקבל מכה של אנרגיה. ההשהיה הזו מעצבנת שלפעמים צריך זינוק מהיר מהמקום, ואז עקב ההשתהות של התגובה, אני לוחץ חזק יותר ואז....כשמגיעה האנרגיה של הטורבו בשיא העוצמה, הרכב מזנק כאילו אין מחר....

לא זו היתה הכוונה ברצון לזנק מהר.

במצב דומה, רכבים ללא טורבו מגיבים "נכון" יותר, כלומר תגובה צפויה יותר ולינארית....


×
×
  • תוכן חדש...