רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, לקראת החורף שמתקרב אני מחפש מגבים לסוויפט (2013)- גם קדימה וגם אחורה. מקדימה יש לי עכשו מגבי סיליקון של HR שעלו לא מעט ואחרי שנה וחצי בערך התחילו למרוח ממש (אף פעם לא "ישבו" טוב, עכשו בכלל מורחים) זכורים לי לטובה מגבי ברזל של בוש שהיו ברכב הקודם שלי, שהיו הרבה יותר טובים מכל המגבי סיליקון שניסיתי (הייתי מחליף כל חודשיים בערך עד שהגעתי לבוש). בעיה שאני לא יודע איפה מוכרים היום את המגבים של בוש בכלל ואיפה זול ומומלץ בפרט. גם לא מכיר אם יש דגמים או משהו מיוחד שצריך לשים אליו לב התקציב שלי זה 200-250 ש"ח ל3 מגבים (כולל המשלוח אם יש). אני מחפש מגבים שישבו פיקס, לא ימרחו את המים ויחזיקו לפחות שנה
הודעה אחרונה מאת I.G, -
-
בנקודת הזמן הנוכחית, אלפא רומיאו נמצאת במצב בו יש לה את הפוטנציאל לזנק למעמד ההיסטורי שלה כיצרנית מכוניות ספורט אלגנטיות ומלהיבות, או למצוא את עצמה מקוששת לקוחות ומדממת מזומנים אחרי ההשקעה המסיבית בפלטפורמה החדשה. הרבה מוטל על הכף, מה שהופך הצצה לכדור הבדולח של עתיד החברה מבחינת דגמים ואתגרים למעניין במיוחד. אז אולי הייתי צריך לקרוא לזה "תקווה חדשה" אבל זה כבר שייך למלחמת הכוכבים ולא מערבבים שמחה בשמחה. הכתבה המלאה כאן ושאלה לקהל בבית, איזה דגם אתם הייתם רוצים לראות בהיצע של אלפא המתחדשת ולמה
הודעה אחרונה מאת Giri Giri, -
צמיגים לרכב
מאת s_talmy- 2 תגובות
- 865 צפיות
על הבוקר התפוצץ לי גלגל אחורי וצריך להחליף זוג מאחור. מה עדיף קונטיננטל או קלבר. מה מחיר מומלץ? תודה
הודעה אחרונה מאת lesles, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מישהו יודע מה הם יציעו ? מה הם יציעו על מאזדה 2 ? הם לא מוכנים לומר בטלפון ולא בא לי להגיע סתם.
הודעה אחרונה מאת wa11a, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
[TABLE=width: 70%] [TR] [TD=width: 100%]נכנסתי במישהי מאחורה (בת מיעוטים) במהירות נמוכה בנתיב השמאלי. לה אין נזק נראה לרכב. לי התעקם קצת הלוחית מספר. צילמנו את המכות צילמנו את המסמכים תוך כדאי היא אומרת לי "אבא שלי מרגיש כאבים בגלל התאונה" נכנסנו לרכבים חיכיתי שהיא תסע ראיתי שהיא לא נוסעת עקפתי אותה והמשכתי לדרכי ... אין לי מוסג אם היא הזמינה אמבולנס לאבא שלה. מה יכולים לעשות לי במצב כזה ?[/TD] [/TR] [/TABLE]
-
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
התיבה החדשה הינה פלנטרית, פרי פיתוח עצמאי של קיה קלה וקטנה מתיבות מקבילות ולמעשה זהה במידותיה לתיבת שישה הילוכים. תשווק עוד השנה בקדנזה (משפחתית בגודל מלא, ממוצבת מעל לאופטימה) ובהמשך תגיע למכוניות הגדולות האחרות של החברה. הידיעה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
Sent from my iPhone using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Emanuel5, -
-
- 2 תגובות
- 650 צפיות
לא מזמן ראיתי שמתקינים את זה ברחוב העלייה בתל אביב וראיתי גם במקומות נוספים. האם אלו מצלמות אכיפה לנתצי"ם? שימו לב שישנם שני מצלמות לכל כיוון וארון תקשורת. הכל ממש חדש, לפני כמה ימים זה לא היה שם.
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם גיסי החליט לקנות רכב שברולט ספארק ידני. הוא החליט לקנות מחברת ליסינג רכב אפס ק"מ. אחרי שהוא סגר מול חברה מסויימת את כל הפרטים הוא שלח לי את רשיון הרכב לצורך הוצאת ביטוח. ברשיון רכב נרשם מועד עלייה לכביש של 24.2.16 כלומר לפני כמעט חצי שנה. זה נשמע לכם תקין? מה המשמעות לזה שהרכב נרשם לפני חצי שנה?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
היות ולאחרונה יש מחסור עז בשרשורים על אלפא רומאו,( והמולטיפלה הדליקה נורת צ'ק אנג'ין (צריך DPF חדש לפי הסורק) יום לפני התאריך המיועד - נולדה הסיטואציה שעליה השרשור.) חשבתי אולי מן הראוי לפתוח נושא חדש. קודם כל אני ישראלי. כך שאני מושפע מהתרבות הישראלית. לאבא תמיד היה אלפשלושמאות אוטומט, ולאמא גם, לפעמים אלפששמאות אוטומט. ופעם אחת גם פיז'ו 505 אלפשמונמאות אוטומט, שהייתה מכונית איטית באופן מסוכן. זה רק קצת רקע, ואין טעם להרחיב, כי אחרת איש לא יקרא כאן כלום. בקיצור לפני שנה ו16K קמ (כן כן קמ, אני עושה המרה במקור) נרכשה ג'ולייטה 1.6 דיזל ידנית 0 קמ. במחיר שווה לכל נפש של 75 אשח. לפני ברקסיט זה היה יותר לכיוון ה-90 אשח (אולי זה יגרום למי שגר בארץ להרגיש טיפה פח…
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
-
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
אהלן חברים , קניתי איביזה שנת 2012 וחברת הביטוח AIG דורשת אחת מהשניים כדי לבטח אותי. הם הציעו לי איתוראן שמנטר את נתוני הנסיעה שלי ונתריע בפני גניבות ב17 שקל לחודש או לשים קודן לרכב בעלות של 290 להתקנה. מה מומלץ מבניהם ?
הודעה אחרונה מאת joelsnet, -
האם שמתם לב איך כל מוסך, מכון טסטים, צמיגאי אליו אתם מגיעים מדביק, מצמיד בניטים, את שם העסק שלו לרכב שלכם, כמובן ללא בקשת רשות? הדבר חורה במיוחד כאשר מדובר בלוחית הרישוי- הרי מדבקה, לרוב, ניתן להסיר בקלות. בביקור האחרון במוסך החליט הנ"ל להצמיד את פרטי המוסך שלו ללוחיות הזיהוי שלי בדרך בלתי ניתנת להסרה. האם אני מקבל תשלום על הפרסום? מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת viper05, -
וולנטיין 1
מאת Slava 1982- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
חברים שלום, אשמח לקבל את עזרתכם, מישהו יכול לומר לי האם וולנטיין 1 הבא מתאים לשימוש בארץ ויש לו יורו מוד? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת misterb, -
- 0 תגובות
- 620 צפיות
שלום נשברה לי הפלסטיק השחור שמכסה את המראה במראת צד שמאל.. עכשיו מראה חדשה עולה 2000 שקל כולל עבודה יש אפשרות להחליף רק את הפלסטיק השחור שנשבר ומה העלות של תיקון כזה?! תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת Tomyd12, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
נכנסתי לאתר של סובארו, הדגם אמנם עדיין מופיע במחירון אך נעלם מהאתר. מישהו יודע אם השיווק הופסק (כאשר יש כבר מישהו שמתעניין בדגם - לא אני)?
הודעה אחרונה מאת אייל מסובארו, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
קיבלתי הצעת ביטוח ונאמר לי שאם אני משתמש בSmart Drive אז הם נותנים לי הנחה של 450 שקל במחיר הביטוח. (ההתקן והכל חינם, הם שולחים אותו והתקנה היא לבד...) בגדול Smart Drive זה רכיב שמתחבר לOBD ובעצם משדר נתונים לאורנג׳ ולחברת הביטוח. אני מתאר לעצמי שיש לו כנראה סים מובנה ורכיב GPS ושהוא משדר בצורה קבוע מידע ממחשב רכב, מיקום, מהירות וכו׳..ומכאן מנתחים את זה לצורת נהיגה ומידע סטטסטי כזה או אחר.. דבר נוסף, שאם אני מקבל ציון זהירות גבוה אז שנה הבא אני מקבל הנחה יותר גדולה בביטוח.. בגדול מה שמטריד אותי זה בעיקר נושא הפרטיות של הרכיב ושלא בא לי שכל פניה שאני לוקח מנתחים אותה.. אז מה דעת המומחים ? מישהו מכיר את זה? אני מתאר לעצמי שבטח משתמשים בזה בליסינג..
הודעה אחרונה מאת joelsnet, -
מזראטי לבנטה מתלבש על המונח ספורט אלגנט כמו חליפה של ארמאני על דוגמן איטלקי. מנועי V6 מוגדשים בנזין ודיזל יניעו את הקרוסאובר הספורטיבי שמחירו יתחיל ב-610 אלף שקלים. יתחרה בשאר חבריו לסגמנט הקרוסאוברים הספורטיביים דוגמת פורשה קאיין, ב.מ.וו X6, מרצדס GLE קופה וריינג'רובר ספורט. הידיעה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת mikush1, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מחפש חנות מחו''ל באינטרנט, שמוכרת חלקים להונדה. איביי, או כל חנות מומלצת אחרת. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Danben114, -
שלום פורום, ובעיקר אלפיסטים. נתחיל בטיזר: אז אני נוסע לי בסבבה במעט הכבישים החצי מפותלים והריקים לגמרי שיש פה באזור, ואז מגיעה ישורת קצרה ואני כמובן נותן קצת בגז תוך כדי שאני מתקשקש עם נציג המכירות - כששוטר מגודל הולך באיטיות לעבר מרכז הכביש ומסמן לי לעצור. הוא מדבר אולי מילה וחצי באנגלית ולכן נחמד שנציג המכירות מתרגם, אם כי אני ממש לא צריך תרגום בשביל ה-107 שאני רואה על צג אקדח הלייזר. חישוב קליל אומר 47 קמ"ש מעל המותר (43 אחרי הורדה) ואני מבין שמצבי עגום. בערך רבע שעה מאוחר יותר, השוטר עדיין ממלא בעצלתיים כל מיני דברים תוך כדי שהוא מבקש ממני לחתום איזה 7 פעמים (אני לא מגזים), ולסיום מודיע לי - דרך המתרגם - שיש לי שתי אופציות. או 400 יורו קנס, או משפט. …
הודעה אחרונה מאת Laurence, -
אמש בשעות הצהרים לקחתי את הרכב של אחותי לטסט (מבחן הרישוי השנתי), אך לפני כן בדקתי ביסודיות את כל המכלולים לרבות מערכת התאורה ותקינות כל הנורות. בנקודה זו חשוב לציין שאני הוא זה שהתקנתי את זוג הנורות בפנסים הראשיים (באדיבותו של אייל השוטר מהפורום שהביא לי אותן במתנה, ועל כך תודה רבה) לאחר שהקודמות נשרפו בהפרש של חודש ולכן הן תקינות לחלוטין, מתאימות לרכב והן מסוג H7 רגילות (סוג רכב: סקודה פאביה 2008 דגם "ספורט" עם עדשת זרקור מקורית). לאחר שעברתי את כל המתקנים במסלול הרישוי ניגשתי למשרד, ושם הפקידה בישרה לי בחגיגיות שיש "ליקוי באור הגבוה" ובנקודה זו הרמתי גבה והתעקשתי לשוחח מיד עם האחראי שבדק את הרכב - היא נתנה לי את שמו והלכתי לחפשו במכון עם טופס ההכשלה. כאשר מצאתי …
הודעה אחרונה מאת סאפיר, -
- 17 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
מסרתי את הפוקוס ספורט 2012 הלבנה והיפה בטרייד אין, בינואר 2016 ומאז אני נוסע על מחליפתה לחיים פוקוס טיטניום כסופה ודי יפה לטעמי, בארבעת החודשים בה אני חורך את הכבישים עם מנוע האקובסט הטורבו , ראיתי כלי רכב בודדים מדגם הפוקוס החדש על הכבישים, את הדגם הקודם לא ניתן למנות...נדמה שההמונים הדירו רגליהם מחברת פורד ובודדים שומרים אמונים לפורד פוקוס. לא נהניתי לנסוע על רכב משפחתי כמו שאני נהנה מהפוקוס החדשה, חשבתי שתחושת ההאצה שהייתה לי על הרנו 5 טורבו והפיאט אונו טורבו שייכת לימי נעוריי ובגילי המופלג עלי לשבת במשפחתית בורגנית, שנוסעת ממקום א- ל- ב ללא חדווה... הפוקוס החדשה מענגת בכל נסיעה בזכות המנוע הקטן שלה 1.5 ליטר טורבו 150 כ"ס 24.6 מומנט ב1500 סל"ד , בכביש 6 במהירות 110-1…
הודעה אחרונה מאת weref, -
מכונית הסדאן הקומפקטית פיג'ו 301 מתעדכנת ומוזלת במחיר. המכונית תשוב להשתמש במנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר המפיק כבעבר 115 כ"ס, המכונית תעשה שימוש בתיבת ההילוכים אוטומטית תיבת שישה ההילוכים מתוצרת איסין היפנית. באבזור נוספה מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית עם מסך מגע "7 הכוללת מערכת ניווט, דיבורית בלוטות' ושקע USB.
הודעה אחרונה מאת Eily, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
לפי הכיתוב - זוהי מכונית קצב (Pace Car) שהייתה במירוץ אינדיאנפוליס ב-'86. http://www.pacecarregistry.com/1986buildinfo.htm מישהו יודע מה היא עושה פה?
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
-
- 23 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
כולנו כאן יכולים להסכים על כך שטופ גיר זה מתנת אנגליה לעולם הרכב והבידור, אבל איזה תוכניות או ערוצים ביוטיוב אתם אוהבים? אני אישית מחכה לכל יום שני מחדש בשביל פרק חדש של Regular Car Reviews מה אתם אוהבים?
הודעה אחרונה מאת dimblaster, -
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
אז... אחרי 3 שנים וקצת נפרדתי מהדיילי הלא כל כך שגרתית שלי - מטילדה האגדית. חיפושית 1302 שנת 72 שראתה כל חור בארץ ביחד איתי וסיפקה המון הנאה, חוויות וחסכון בכסף לחייל תפרן. וכל זה ב80 קמ"ש ובלי מזגן לצערי הרב בעקבות הרעה במצב הבריאותי של אמא היה צורך ברכב טיפה יותר מודרני ועם מזגן כדי שאוכל להסיע אותה מדי שבוע לתל השומר - ככה יצא שביום שישי בבוקר קניתי את הפונטו ובמוצ"ש של אותו שבוע עשיתי זכרון דברים על מטילדה. אם הייתה לי את האפשרות להחזיק את שני הרכבים כמובן שלא הייתי מהסס, אבל שטויות. הנחמה היחידה בכל הסיפור הזה היא שלפחות מטילדה הגיעה לידיים טובות - נמכרה לבחור מבוגר שבדיוק סיים פרויקט שיפוץ לווספה וחיפש את הפרויקט הבא שלו. בכל מקרה תכירו את פביאנו - המא…
הודעה אחרונה מאת youval11, -
-
- 1 תגובות
- 461 צפיות
היי, המורה נהיגה שואל אותי מה צריך בדיוק להוציא בשביל להשתמש בכסף של הפקדון אשמח אם תעזרו לי. תודה!
הודעה אחרונה מאת GhostBuster, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 83 תגובות
- 29.9 אלף צפיות
לא יודע אם פירסמו פה או לא, אך רולס רויס מסוג פאנטום בסיס גלגלים מקוצר, נחתה פה בארצנו והובאה ארצה בתוך מטוס הובלה ולא אונייה כמו רוב הרכבים, וככל הנראה תקטוף את תואר ״המכונית היקרה ביותר בישראל״.. שמועות מספרות כי הרכב נקנה על ידי מישהו מפורסם שרובכם מכירים ובבעלותו רולס רויס מסוג גוסט יחידה בארץ (;
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
כולל רמת גימור. (הטעויות המביכות בשמות, זה הפקידים במשרד התחבורה/יבואנים שכנראה לא יודעים אנגלית) Cars-Aug-2016-Gimur.pdf
הודעה אחרונה מאת אורמת, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לפני שנה חיפשתי רכב שייקח אותי ממקום למקום בתקציב של עד 30 אלף. אחרי שחיפשתי רכב שרציתי וגיליתי שבלתי אפשרי למצוא רכב טוב בתקציב-המאזדה 3 האצ'בק הכי שמורה שמצאתי התגלתה שבורה. הקליאו עם מנוע חלש יותר ותקציב שלא התאים. אלטו/107/C1 נפסלו כי זה רכבים על הפנים. לאחר חיפושים נרכשה הפג'ו. עלתה לכביש באוקטובר 2012 עם 42000ק"מ על השעון.כמובן שהרכב נלקח לבדיקה וייצא נקי+היסטוריית טיפולים מלאה במוסך מורשה פג'ו. יתרונות: +נוחות נסיעה ומושבים +מרגישה יציבה גם במהירויות 120-130. +חסכונית(ממוצע של 7 ליטר ל100 ק"מ). +אחזקה זולה. +אמינות +מזגן +מרימי שמשות ונעילה מרכזית. +גיר ידני. חסרונות: -חוסר אבזור-חלונות רגילים מאחור,מזגן מכאני -מערכת שמע על ה…
הודעה אחרונה מאת cessna, -
-
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
החלפתי לאחרונה ברכבי את סופיות האגזוז(2 אגזוזים מקוריים)מעגולות למלבניות והסאונד/צליל של המנוע בלחיצה על הגז נשמע לי מעט שונה מהמקורי שהיה לי לפניי כן,האם זה הגיוני או סתם הרגשה פסיכולוגית שלי,מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת Razor1991,
