Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו - מבט רחוק קדימה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
התעשיה האיטלקית (והצרפתית) משופעת במכוניות שממש, הלכה למעשה, הצילו את החברה מסגירה.

 

האונו הייתה כזו, ה 205, רנו 5 ועוד שלל מכוניות שכל פעם החזירו את היצרן מעולם המתים.

 

כך שבהחלט צריך להשאר אופטימיים.

 

 

נכון - ומוסיף פיזו 307 .

אבל המכנה המשותף - כולם מכוניות עממיות , פה מדובר במיגרש פרימיום ...

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ה-156 הייתה ה"מצילה" האחרונה באלפא, והיא ממש לא עממית.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מבין שלושתן (האונו, ה 205 והרנו 5) רק האונו ממש הצילה את פיאט.

והיא הצילה את פיאט כי היא העיזה להציע עיצוב ותפיסה בלתי שגרתית, והחשוב מכל - תומחרה נכון, בסיוע שערו הנמוך של המטבע האיטלקי.

הג'וליה מכונית לא יצירתית ולא פורצת דרך בשום מובן, ממש לא כמו סבתא שנשאה אותו שם.

אז יופי, היא פחות או יותר מיישרת קו עם סדרה 3 של ב.מ.וו.

וזה גם מה שעושה הג'ולייטה, מקסימום מצליחה להיות עוד גולף.

כנראה אלפא היום לא במצב של לקחת סיכונים, והאמת, יש לא מעט הגיון בזה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

מצטער לומר זאת שוב, אבל לפי דעתי הג'וליה הייתה טעות יקרה.

מוטב היה באותו הכסף לייצר משפחתית גדולה יוקרתית על בסיס ה-200 (עם הנעה כפולה במקום קדמית) ובמקביל להציע קרוסאובר גדול יוקרתי על בסיס הגראנד צ'ירוקי (עם מנועים "אירופאיים" וכיול מתלים יותר מוכוון כביש) ולתקוף איתם את תוצרת גרמניה המקבילה עם תמחור ורמות אבזור אטרקטיביים.

גם דגמים כאלו לא היו מצליחים להמכר בכמויות, אבל היה להם לפחות סיכוי להיות רווחיים.

 

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

פורסם

אמריקאיות עם מדבקות של אלפא רומיאו?!

מי היה קונה את השיט הזה?

 

זה לא שהפיאטים עם מדבקות אלפא קורעים את השוק... (למרות הכיול השונה והעיצוב).

 

פרימיום בכאילו לא עובד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הגרנד צ'ירוקי רכב טוב, גם ה-200 לא רעה.

 

היו קונים את זה בסין ובהודו ואולי גם במספרים קטנים יותר ביבשת אמריקה. אם זה היה עשוי טוב זה גם היה מוכר כמה אלפים בחודש באירופה.

זה היה מחזיר את ההשקעה ומאפשר למותג לצוף על המים ולהרחיב לאט לאט את הקטלוג.

 

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

פורסם (נערך)

ומאיפה יבוא הכסף בשביל להתחיל מהתחלה?

צריך מכונת מזומנים וקרוסאובר על רצפה של ג'יפ עשוי היה לעשות את העבודה.

 

תאמין לי שאלפא קרוס-ספורט על רצפה של מקוצרת של גרנד צירוקי, עיצוב מהמם, מנוע V6 כפול מגדשים משודך לתיבת תשעה הילוכים והנעה כפולה עם יכולות שטח סבירות, היה גונב לקוחות מאאודי, וולבו ו-BMW הרבה יותר מאשר הג'וליה.

 

ופרימיום על רצפה של רכב עממי עובד יופי-טופי. תשאל את VAG שעושים את זה כבר שנים. גם לקסוס מוכרת לא רע טויוטה אוריס מקושטת ועם מושבי עור.

 

ובזמן שכל חובבי האלפא הכבדים היו מצקצקים בלשונם, הקופה הייתה מתמלאת ומאפשרת תכנון של ספיידר "אמיתית" חדשה.

 

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם

שום קופה לא הייתה מלצלצת. עובדה שגם פה, אנשים שפעם אחרונה ישבו באלפא אף-פעם מדקלמים שטויות על האלפא האמיתית האחרונה. עשו hard reset, וטוב שעשו. אני לא חושב שהמיטו והג'ולייטה היו בזיונות (הגם שאני לא מת על המיטו) אבל עדיין - צריך היה לשנות.

 

מה שכן, אני חושב שכן צריך להציג מחליפה למיטו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

יכול להיות. אבל עובדה היא שלאחרונה מכונות המזומנים של יצרני יוקרה קטנים לא מעטים הם קרוסאוברים.

לאור זאת לנסות להביס הגרמנים במגרש הביתי שלהם ובמשחק שלהם, נראה לי תמוה במיוחד שיש לך בקונצרן את ה-יצרן של רכבי שטח. גם שים לב שאלפא היא יצרן הפרימיום האירופאי היחיד שאין לו נוכחות בסגמנט החשוב הזה (אפילו יגואר נכנסו לשם לכל הרוחות).

 

ולא, אין לי אלפא ואני לא יודע מה זאת "אלפא אמיתית". אני כן רואה מה קורה בשוק הרכב העולמי בעשר שנים האחרונות.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם

בדיוק בשל העובדה שמכונת המזומנים היא קרוסאובר, תוצג בקרוב (במהרה בימינו, בע"מפלצתהספגטיהמעופפת) הסטלביו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
ומאיפה יבוא הכסף בשביל להתחיל מהתחלה?

צריך מכונת מזומנים וקרוסאובר על רצפה של ג'יפ עשוי היה לעשות את העבודה.

 

תאמין לי שאלפא קרוס-ספורט על רצפה של מקוצרת של גרנד צירוקי, עיצוב מהמם, מנוע V6 כפול מגדשים משודך לתיבת תשעה הילוכים והנעה כפולה עם יכולות שטח סבירות, היה גונב לקוחות מאאודי, וולבו ו-BMW הרבה יותר מאשר הג'וליה.

 

ופרימיום על רצפה של רכב עממי עובד יופי-טופי. תשאל את VAG שעושים את זה כבר שנים. גם לקסוס מוכרת לא רע טויוטה אוריס מקושטת ועם מושבי עור.

 

ובזמן שכל חובבי האלפא הכבדים היו מצקצקים בלשונם, הקופה הייתה מתמלאת ומאפשרת תכנון של ספיידר "אמיתית" חדשה.

 

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

תוכל להסביר איך שפצור היה גונב יותר לקוחות מהדבר האמיתי?

 

אגב, מזראטי רצו דווקא לקחת שאסי של ג'יפ אך לבסוף השתמשו בשלדה של מזראטי. באופן מפתיע (או שלא) הביקוש חזק מאוד.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם (נערך)

הרווח לכל חתיכה היה גדול יותר.

אפשר גם לחשוב שרוב הלקוחות בודקים מאיפה מגיעה הרצפה, מאיפה הסרן הקדמי ומי הספק של תיבת ההילוכים.

 

 

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow

×
×
  • תוכן חדש...