Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו - מבט רחוק קדימה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
במהרה בימינו, בע"מפלצתהספגטיהמעופפת)

 

שלא תעז לשאת את שם השם לשוא, בטח לא בלי מסננת על הראש!!!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

Ramen!

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

רק שהסטלביו טרם הגיע לאולמות התצוגה ואילו קרוסאובר על בסיס ג'יפ יכלה להיות שם כבר זה מכבר.

 

 

נו טוב, שיהיה להם בהצלחה.

 

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם

קורה ספורטיבו,

 

אל תהיה מצחיק, הם יכנסו ב 2017 עם דגם בודד בזמן שע"י לקיחת פלטפורמת צירוקי/גרנדצירוקי/טנדר דודג/דורנגו/רנגלר הם יכלו לקבל בהשקעה פחותה מאוד ליין שלם של מוצרים שמוסיפים קהל לקוחות ענק שלא קיים להם.

 

אישית, אני משוכנע שאם היו עושים את זה לפני כמה שנים, אלפא רומאו הייתה במצב שונה לחלוטין כיום.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
רק שהסטלביו טרם הגיע לאולמות התצוגה ואילו קרוסאובר על בסיס ג'יפ יכלה להיות שם כבר זה מכבר.

 

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

 

חשיפה בנובמבר בתערוכת לוס אנג'לס.

פורסם
קורה ספורטיבו,

 

אל תהיה מצחיק, הם יכנסו ב 2017 עם דגם בודד בזמן שע"י לקיחת פלטפורמת צירוקי/גרנדצירוקי/טנדר דודג/דורנגו/רנגלר הם יכלו לקבל בהשקעה פחותה מאוד ליין שלם של מוצרים שמוסיפים קהל לקוחות ענק שלא קיים להם.

 

אישית, אני משוכנע שאם היו עושים את זה לפני כמה שנים, אלפא רומאו הייתה במצב שונה לחלוטין כיום.

למה בודד? אני חושב שזה חלק מהעניין: הם מתכננים להגיע לארה"ב עם ג'וליה וסטלביו (ו-4C).

 

אני גם חושב שטיפול השורש שמרקיונה עשה היה נחוץ.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

דגם בודד בקטגוריית הקרוסאוברים לעומת 3-4 רכבים בקטגוריה של רוב המתחרות.

 

אם היו לוקחים 2-3-4 פלטפורמות קרוסאובר מהרכבים שציינתי למעלה ומלבישים אותם בבגדי ומנועי אלפא, היה להם ליין זמין וזול של רכבי קרוסאובר.

 

אם היו עושים את זה לפני שנתיים שלוש, היון במצב שונה לחלוטין היום.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ממש לא, זה סתם רה-בדג'ינג אבל שימוש בפלטפורמה רק בכדי ליצור עליה רכב שנראה אחרת, מתנהג אחרת ובעל מנועים אחרים זה סבבה לחלוטין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
קורה ספורטיבו,

 

אל תהיה מצחיק, הם יכנסו ב 2017 עם דגם בודד בזמן שע"י לקיחת פלטפורמת צירוקי/גרנדצירוקי/טנדר דודג/דורנגו/רנגלר הם יכלו לקבל בהשקעה פחותה מאוד ליין שלם של מוצרים שמוסיפים קהל לקוחות ענק שלא קיים להם.

 

אישית, אני משוכנע שאם היו עושים את זה לפני כמה שנים, אלפא רומאו הייתה במצב שונה לחלוטין כיום.

השוק מוצף, אבל ממש, בקרוסאוברים, ולא נראה שממש מחכים לאלפא, מה עוד שזה פלח שוק זר לחלוטין עבור אלפא.

ויותר משהו זר עבורה, הוא גם לא טבעי.

אלפא היתה צריכה להתמקד בפיתוח קומפקטית ראוייה, כי עם כל הכבוד, זהו עדיין פלח השוק הגדול ביותר באירופה.

ומבחינתי קומפקטית ראוייה, זה מה שהיתה האלפא סוד בשעתה.

אבל אלפא בחרו ללכת על בטוח מבחינתם, ובוודאי למדו את לקח פורשה, שהקאיין הרים אותה על הרגליים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

CS,

אנחנו בסה"כ מחליפים דעות, זה לא ויכוח מי צודק ומי טועה או מי מבין בביזנס ומי לא.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...