Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו - מבט רחוק קדימה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דווקא אור צודק שאמר ג'ולייטה הנעה אחורית...

רכב מעוצב,מנוע 1.4T חביב,מחיר שנושק ל170 אלף

וגם דגמים זולים יותר לרכישה,לי נשמע חביב לגמרי.

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
השאלה היתה על רצון, לא על חישוב לכדאיות מו"פ ושיווק. ההתייחסות - בהתאם.

 

הוטהאצ' הנעה אחורית זה משהו שמאוד חסר בסגמנט, ויכול לתת לאלפא את האדג' שיוביל אליהם קהל לקוחות נוסף. בסה"כ זה מותג שמתבסס על דיאנאיי ספורטיבי ולכן פרמטר שנקשר באופן הדוק למכוניות ספורטיביות אצל הרבה נהגים יכול להתאים יופי.

האם זה כדאי? אין לי מושג, לא יודע כמה עולה לפתח/להתאים פלטפורמה.

האם זה יכול לסייע להם במכירות ומול קהל היעד? בהנחה שזה doable (אחרת זה כלל לא על הפרק), נשמע לי די ברור שכן.

 

בתכלס אם אני מחפש הוטהאצ' חדשה, הנעה אחורית מקבלת פריוריטי (אם קיימת), והנעה אחורית עם הלוקס והחבילה של אלפא... בכלל

להסברים על כך שאלפא כבר לא יודעים לייצר מכוניות מאז 19xx וכו' אני פחות מתחבר, מן הסתם. כל אחד והעדפותיו.

אפשר להגיע ליכולות גבוהות מאד גם עם שלדת הנעה קדמית - המגאן RS והפוקוס ST הן הוכחה מצויינת לכך, שלא לדבר על דגמי העבר של פיג'ו.

מכונית הנעה אחורית חייבת מנוע אורכי, ומאחר והסיכוי שיפתחו עבור המכונית החדשה מנוע בוקסר אפסי, אזי המרחב הפנימי תמיד יוצא נפגע, ובמכונית "לחם וחמאה" זה קריטי, כי זה מוריד מאד את השימושיות של המכונית.

ובסוף אין שום ערובה שהיא תהיה מהנה יותר ממכונית הנעה קדמית עם שלדה טובה, ממש לא.

הנעה אחורית לכשעצמה אינה הופכת מכונית לטובה או מהנה יותר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

קדילק מציעה את ats עם יכולת מצויינת, אבל אף אחד לא קונה, אני חושב שהסגמנט של מכוניות פרימיום, בגודל של סדרה 3,הוא לאנשים שנעולים על יצרן יותר מכל סגמנט אחר,

 

Sent from my LG-D858HK using Tapatalk

פורסם
ובסוף אין שום ערובה שהיא תהיה מהנה יותר ממכונית הנעה קדמית עם שלדה טובה, ממש לא.

הנעה אחורית לכשעצמה אינה הופכת מכונית לטובה או מהנה יותר.

 

הנעה אחורית היא מקדם מכירות, וכתופעת לוואי נחמדה בסיס טוב יותר לגרסאות קצה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • אחראי פורום
פורסם
ספיידר זולה וקופה נאה מבוססת ג'ולייטה הנעה אחורית (בזולה אני מתכוון לרכב נגיש לרוכשי אלפא פחות או יותר ולא 4C קטנה).

 

בא נקרא לה, אנא ערף איך נקרא לה, 2C.

 

 

כנ"ל. משהו כמו ה-GT שהתבססה על ה-147. בפנטזיה אני רואה אותה בלי אבזור יקר, עם מנוע שהוא לא 1.4T.

משהו שמדבר ספורט וכיף ולא מכוניות רגילות עם קצת פלפל.

ואני אפילו לא מתעקש על הנעה אחורית כי אותה GT ואותה פלטפורמה היתה אחלה הנעה קדמית.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
אכן, גם אני מצטרף למי שרוצה ג'וליטה הנעה אחורית. אם זה יתממש, יהיה לנו רכב יחיד הנעה אחורית במחיר סביר (יחסית) ולא במחיר של במוו סדרה 3. הרי כמה שאני מבין סדרה 1 הבאה לא תיהיה הנעה אחורית יותר. רק שיתקינו אותו מנוע 2 ליטר של ג'וליה ולא יסתפקו ב1.4 :p

 

למה? כי רכב הנעה אחורית זה יכול להיות משהו מאוד ייחודי ומיוחד בקטגוריה.

 

הפער במחיר בין ג'ולייטה תלתן ירוק לסדרה 1 גרסת 125 הוא לדעתי 5-6% במחיר. שימושיות די דומה עם יתרון לאלפא (בסיס הגלגלים הגדול יותר של הגרמנייה מתקזז עם יתרונות המרחב של הנעה קדמית תוצרת איטליה).

 

כך שהבעיה בסדרה 1 היא, שזו כנראה האחרונה עם הנעה אחורית ולא המחיר שלה.

 

ואפרופו העניין נתקלתי באינטרנט איפשהו בנציג של קדילק עם גישה מעניינת לפיה מרצדס וב.מ.וו מוותרים ברכבים הקטנים על הנעה אחורית לטובת מרחב כי הם בגישה גלובלית ויותר מחוייבים לשימושיות ברכבים על חשבון איכויות ניהוג. ולמעשה שתיהן מיישרות קו עם אאודי בעניין. הרבה בגלל, שבסין ואסיה מייחסים חשיבות רבה למרחב במושב האחורי ותא מטען.

וקדילק לעומת זאת מחזקים את הדגשים של איכות ניהוג בטח בגרסאות הספורטיביות ולכן המגמה של מעבר להנעה קדמית לא נוגעת אליהם. הם למעשה מזהים שנוצר וואקום בעניין.

 

נכתב כאן, שעל אף שקדילק מייצרים רכבים מעולים הם עדיין לא מוכרים בהתאם. אני לא מכיר את המספרים אבל אני מאמין שלאורך זמן הם יכולים לשבות את לב חובבי הנהיגה באמצעות איכות. תדמית ומותג זה חשוב, אבל לא סופי ומוחלט.

 

מעניין לראות את הדינמיות של שוק הרכב. גם משעשע לחשוב שדוקא האסייתים הנמוכים לוחצים לכיוון מרחב רגליים בעוד שהאמריקאים חובבי השטח והמרחב משנים לגישה הפוכה.

פורסם

רזי, עלות רכישה של רכב כזה לא נגמרת ברכישה עצמה אלא גם בתחזוקה השוטפת - טיפולים, ביטוחים וכו'.

 

ו125 ברמת האבזור הסבירה זכורה לי עם הבדל גדול יותר מ5%, כשבדקתי את העניין לפני מס' חודשים, זכור לי סד"ג של 265K, אבל אולי אני מתבלבל.

 

וזה בלי להתייחס להבדלים בין המכוניות ברמת העיצוב/מיתוג וכו'..

קיצר, לא תזיק עוד מתחרה עם הנעה אחורית בסגמנט.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)
ג'ולייטה הנעה אחורית,

לא חושב שצריך להרחיב יותר מדי למה

וגם מיטו בבקשה, לעניים.

ובבקשה על הדרך שתהיה נמוכה יותר, כי עם הגובה של המיטו הנוכחית יש יותר סיכוי לראות אותה בהנעה כפולה עם הילוך כוח מאשר עם אחורית.

 

אם אפשר לפנטז, שמישהו שם ישחרר רכב עם מנוע אטמוספרי מחרמן כמו שאלפא יודעים. כמו ה2.5 של ה156.

לא אכפת לי מה זה אם יהיה בתקציב או לא, אני רק רוצה לשמוע את זה ביום יום.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בהחלט הכי הייתי רוצה לראות ג'ולייטה או מיטו הנעה אחורית, שימכרו עם גיר ידני ומנוע טורבו (מעל 1.4 כדי שיהיה מתאים לשיפורים).

 

Sent from my HUAWEI P9 Lite

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם

כמה מכם מזכירים את המיטו, אני יכול להגיד שהכי הכי אני רוצה מהרכבים הבאים של אלפא שלא יהיה בהם כלום שמזכיר בכל צורה או דרך את המיטו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
.

מכונית הנעה אחורית חייבת מנוע אורכי, ומאחר והסיכוי שיפתחו עבור המכונית החדשה מנוע בוקסר אפסי, אזי המרחב הפנימי תמיד יוצא נפגע

 

אשמח להסבר למה הנעה אחורית מחייבת מנוע אורכי

פורסם

ברמת העקרון, אפשרי לייצר מכונית הנעה אחורית עם מנוע רוחבי, כמו כפולות הנעה רבות, אך זה לא מקובל.

למה מנוע אורכי ?

הסדר המכאני הוא כזה - מנוע, תיבת הילוכים, גל הינע וסרן אחורי.

מבנה פשוט יחסית.

רק מנוע v יכול להביא לתא מנוע קצר יחסית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
כמה מכם מזכירים את המיטו, אני יכול להגיד שהכי הכי אני רוצה מהרכבים הבאים של אלפא שלא יהיה בהם כלום שמזכיר בכל צורה או דרך את המיטו.

 

זה סגמנט רווחי למדי וכל שאר יצרני הפרמיום שם, אז למה לא בעצם?

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

הוא כנראה מתכוון לכך שלדעתו הרכב הזה כ"כ גרוע ומאעפן וכו' וכו' עד שהוא מעדיף לשכוח מקיומו ולא לייצר משהו שדומה לו.

 

(נכון?)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...