Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו - מבט רחוק קדימה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ספיידר זולה וקופה נאה מבוססת ג'ולייטה הנעה אחורית (בזולה אני מתכוון לרכב נגיש לרוכשי אלפא פחות או יותר ולא 4C קטנה).

 

בא נקרא לה, אנא ערף איך נקרא לה, 2C.

 

אני חושב שאלפא חייבת בכל רגע נתון להחזיק גם ספידר וגם קופה קטנה, כך זה היה בעבר הממש לא רחוק עם ה GTV והספיידר הזהות באמצע שנות ה 90 ובסוף עם הבררה והספידר ב 2000.

 

אלפא שיש לה בהיצע הדגמים רק משפחתיות חמימות (מהמיטו ועד הג'וליה) זו לא אלפא, זו פיג'ו :wink:

 

+++

חבל שקונצרן FCA שרפו את ההזדמנות עם ה-124 (פיאט) במקום להוציא לעולם אלפא חמה קטנטנה ומתוקה מבוססת אפילו על המיאטה החדשה אבל כזאת שתצעק "אלפא!!!" עם מנוע של ג'ולייטה טלטן 8)

 

במקום זאת קיבלנו פיאט שמנמנה :roll:

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא חושב שהנעה אחורית - אם היא יקרה יותר לתכנון ולייצור - זה מה שיעזור להם.

לכשעצמי הייתי רוצה ספיידר נגישה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
+++

חבל שקונצרן FCA שרפו את ההזדמנות עם ה-124 (פיאט) במקום להוציא לעולם אלפא חמה קטנטנה ומתוקה מבוססת אפילו על המיאטה החדשה אבל כזאת שתצעק "אלפא!!!" עם מנוע של ג'ולייטה טלטן 8)

 

במקום זאת קיבלנו פיאט שמנמנה :roll:

 

אני חושב שזו היתה החלטה נכונה.

 

לתקוע סמל של אלפא רומיאו על מאזדה, שמיוצרת ע"י מאזדה?!

ככה לא בונים מותג.

מה המסר בזה, אנחנו לא יודעים לייצר מכונית ספורט איטלקית, מאזדה יודעים...?!

 

כן, הרעיון של מיאטה חזקה וביצועיסטית יכול היה לקרות גם אם קראו לה בסוף פיאט, אבל זה לא קרה, ולכן בכלל מזל שמרקיונה לא ביזה את המותג עם מוצר מדבקה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

נכתב כאן, שעל אף שקדילק מייצרים רכבים מעולים הם עדיין לא מוכרים בהתאם. אני לא מכיר את המספרים אבל אני מאמין שלאורך זמן הם יכולים לשבות את לב חובבי הנהיגה באמצעות איכות. תדמית ומותג זה חשוב, אבל לא סופי ומוחלט.

 

מעניין לראות את הדינמיות של שוק הרכב. גם משעשע לחשוב שדוקא האסייתים הנמוכים לוחצים לכיוון מרחב רגליים בעוד שהאמריקאים חובבי השטח והמרחב משנים לגישה הפוכה.

 

מענין שקאדילק בשנים שלאמריקאיות היו מנועי V8 בנפח שלר יבייש אוטובוס עירוני מודרני עברו להנעה קדמית ברכבים שלהם. הם כמובן עשו את זה לא לטובת מרווח או חיסכון, אלא טענו שבצורה כזאת ניתן לקבל נוחות גבוהה יותר בנסיעה.

 

ברכבים הנעה אחורית קטנים יש באמת פחות מרווח בסאלון, התעלה באמצע רחבה למדי וגבוהה, יותר בעיתי לסדר מרווח ליושבים מאחור במרכב קומפקטי.

אבל יש הרבה יותר מקום לרגליים ליושבים מקדימה (אני חושב שזה הדבר שאמור לענין את רוב הקונים של רכבים בקטגוריה הזאת כי זה לא מיניוון כדי להסיע 9 ילדים), לא מפריע כנף כי הסרן הקדמי נמצא יותר קדימה. אני מעדיף סוג מרווח כזה לאומת מרווח מעל הראש (טרנד של רכבים קומפקטיים חדשים וצרים לעשות גג גבוה שהאנשים יחשבו שהרכב מרווח).

 

אם כבר מרווח והזכירו פה את אודי עם הנעה קדמית, הרי באודי אמיתית (לאזאת שהיא נגזרת של הגולף) מנוע אורכי והגיר מורכב בדיוק באותה צורה כמו לרכבים הנעה אחורית (בדומה לסובארו).

 

אם אלפא מתכוונים לייצר את הג'ולייטה ההבאה שלהם בתור עוד גולף עם עיצוב מעט שונה, הם מאבדים את כל הייחודיות.

כי בסך הכל מול גולף שהיא מובילה בקטגוריה יהיו רק ניואנסים בכיול מעט שונה וכד' (ולגולף יש GTI בין היתר למי שמחפש ביצועים, לכן לא רואה סיבה לקנות כמו גולף במחיר דומה). יש אנשים שמסתפקים בכיול, יש כאלה שלא.

לאומת, אילו הרכב היה הנעה אחורית, הייתה לו את הייחודיות שלו. זה כבר מועדון גבוה יותר ואקסקלוסיבי יותר כי יש מעט מאוד רכבים עם הנעה אחורית. במקרה כזה אלפא הייתה יכולה להציע משהו דומה במחיר נמוך יותר ולקרוץ לקונים שיוכלו לעשות מאמץ קטן ולעבור עליהם מקטגוריה נמוכה יותר. אחרת, הם איבדו את השוק ונגזר דינו של גורל המותג כי על דגמי QV אני בספק שהם ישרדו.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
הוא כנראה מתכוון לכך שלדעתו הרכב הזה כ"כ גרוע ומאעפן וכו' וכו' עד שהוא מעדיף לשכוח מקיומו ולא לייצר משהו שדומה לו.

 

(נכון?)

כן. היא מכוערת טוכעס, בגובה של רכב שטח ולא משהו בכלל לנהיגה [רק שמועות].

זה כמו האחות הקטנה של אשתך [מטאפורה, לא אשתך]. שתיהן מאותם הגנים אבל איך הקטנה כל כך הרבה יותר גרועה בכל?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
הוא כנראה מתכוון לכך שלדעתו הרכב הזה כ"כ גרוע ומאעפן וכו' וכו' עד שהוא מעדיף לשכוח מקיומו ולא לייצר משהו שדומה לו.

 

(נכון?)

בהתעלם מהסופרלטיבים שלך, אלפא יוצאים לדרך חדשה, כולנו מאחלים להם בהצלחה.

 

בדרכם החדשה, אין מקום לרכב כ"כ בינוני כמו המיטו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מצטרף לבגירה, שבקשר למיטו עוד היה עדין.

לעניננו, נקווה שאלפא תחזור לדרך המלך, ותשיק ליין נורמלי, כמו שהיה לה עד סוף שנות ה2000, כשכל לקוח יכל לבחור בדגם שהוא רוצה/צריך. אני ספציפית מצפה לספיידר, שתהיה אלפא ולא מוצר מדבקה.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם

אשמח מאוד לג'וניור.

עיצוב ופרופורציות משגעות, הנעה אחורית ובבקשה פנסים עגולים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
בהתעלם מהסופרלטיבים שלך, אלפא יוצאים לדרך חדשה, כולנו מאחלים להם בהצלחה.

 

בדרכם החדשה, אין מקום לרכב כ"כ בינוני כמו המיטו.

 

לפני מספר שנים שקלתי לרכוש מיטו וכחלק מהתהליך חיפשתי ביקורות על הרכב גם באתר הזה. אני זוכר היטב שהדעה הרווחת הייתה שהרכב טוב ואפילו טוב מאוד.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

מה אני הייתי רוצה לראות בליין של האלפא המתחדשת ?

באמתחתי תשובה שונה לגמרי מכל קודמי.

לדעתי אלפא תכשל בהצגת מתחרות בסגמנטים בינוניים/גבוהים מבחינת "זנב לאריות". המתחרות בעלות יכולות ותדמית / קהל לקוחות חזק ואלפא תכשל בתחרות מולן.

למרות שלכאורה הריווחיות עדיפה בסגמנטים אלו הרי בסופו של דבר ההשקעה לא כדאית עבור אלפא.

לדעתי עדיף לאלפא להתרכז ולהיות "ראש לשועלים".

בשנות ה 60-70 לאלפא הייתה עדנה במכוניות "לחם וחמאה". הייתה את הג'ולייה 1300 כמכונית משפחתית רגילה עם ערך מוסף שמחירה באירופה היה די דומה לשאר בסגמנט.

הייתה את האלפאסוד זכורה לטוב שהייתה מכונית "עממית" ולא יקרה שהצליחה כלל לא רע.

לדעתי אלפא צריכה להתמקד בייצור "פיאטים משודרגים" בסגמנטים רבי נפח של משפחתיות קומפקטיות ורגילות שיתנו ערך מוסף של תדמית, עיצוב ויכולת מעט ספורטיבית מול המתחרות.

לא הייתי שולל גם שת"פ דמוי פרוייקט ה ARNA שנכשל. כלומר - הנדסה יפנית ועיצוב איטלקי במחיר סביר בסגמנטים נמוכים יחסית.

 

00005.jpgAlfa_Arna.jpgalfa-romeo-alfasud-10.jpg71-Alfa-Giulia-1300-Super-DV-10-CI_01.jpg

פורסם

אני דיי מסכים איתך.

לא הייתי אומר פיאטים משודרגים, אבל בהחל דגמים שקרובים יותר למיין סטרים ולמכוניות עממיות ולא יקרות ויוקרתיות.

שוק היוקרה מאוד קשה ויש בו המון שחקנים וותיקים עם היסטוריה, מוניטין ואיזשהי תדמית ידועה מראש שמסופקת לקונים.

קשה לי מאוד לראות יצרן חדש שמשדרג את מעמדו לשוק הזה ומצליח לכבוש בו נתח משמעותי.

 

מצד שני, בחלק העממי יותר, קל יותר להציע רכבים עם ניחוח שונה, עם עיצוב מעניין יותר, עם איכויות יחודיות כמו הנאה מנהיגה, היסטוריה מעניינת ולספק תמורה טובה למחיר של מכונית עממית + פרמיה שפויה על כל הדברים שציינתי קודם.

קומפקטית עם הנעה אחורית זה נחמד, אבל אם ב.מ.וו נוטשים את התכנון הזה אני מניח שאין לזה מספיק ביקוש וההעדפות של הקונים אחרות. אפשר לייצר גם מכוניות הנעה קדמית שמתנהגות טוב ותמיד אפשר להוסיף דגמים עם הנעה כפולה.

אז כן, הפנטזיות על אלפא הרבה יותר מעוררות כשהן כוללות רכבי סאלון חזקים עם הנעה אחורית, אבל אני לא רואה את המותג שורד בלי סופר מיני חמימה, קומפקטית איכותית, מעוצבת ומתנהגת, קופה קומפקטית במחיר סביר שיכולה להעיר שוק ביניים שדיי אבד עם הפסקת יצור האלפא GT, רודסטר סמי-יוקריתית שתתמקם באמצע בין הדגמים העממיים לדגמים היוקרתיים ואם הם באמת רוצים להצליח ולעשות כסף, אז גם ג'יפון קומפקטי שיתחרה באאודי Q3 וב.מ.וו X1, באיזור הזה של שוק היוקרה שעדיין נושק לשוק העממי ומתחרה בו אני חושב שיש להם מקום להציע רכב פנאי קטן עם ניחוח יוקרתי. הג'וליה צריכה להיות הרכב הגדול שלהם ולעמות בראש ההיצע. גירסת קופה שלה יכולה להיות מעניינת אבל אני לא בטוח שתמצא הרבה קהל.

זו דעתי, שוב אני עשיתי קצת הפרדה בין פנטזיות על המותג לבין ראיה מציאותית שתעזור להם לשרוד ולמכור. לפי הכתבה, התכנונים שלהם לא קרובים למה שאני חושב אבל ימים יגידו.

פורסם

 

לדעתי עדיף לאלפא להתרכז ולהיות "ראש לשועלים".

בשנות ה 60-70 לאלפא הייתה עדנה במכוניות "לחם וחמאה". הייתה את הג'ולייה 1300 כמכונית משפחתית רגילה עם ערך מוסף שמחירה באירופה היה די דומה לשאר בסגמנט.

 

לדעתי אלפא צריכה להתמקד בייצור "פיאטים משודרגים" בסגמנטים רבי נפח של משפחתיות קומפקטיות ורגילות שיתנו ערך מוסף של תדמית, עיצוב ויכולת מעט ספורטיבית מול המתחרות.

 

לא הייתי שולל גם שת"פ דמוי פרוייקט ה ARNA שנכשל. כלומר - הנדסה יפנית ועיצוב איטלקי במחיר סביר בסגמנטים נמוכים יחסית.

 

אני דיי מסכים איתך.

לא הייתי אומר פיאטים משודרגים, אבל בהחל דגמים שקרובים יותר למיין סטרים ולמכוניות עממיות ולא יקרות ויוקרתיות..

 

אז מה זה המיטו והג'ולייטה אם לא בדיוק מה שאתם רוצים לראות?

 

ובקשר לרעיון של ARNA, אני די בטוח שיש עונש מוות למי שמעיז להזכיר את השם ברדיוס של 10 ק"מ ממתקן/מפעל או אולם תצוגה של FCA.

סביר להניח שאתה היחיד בעולם שנזכר בפרויקט הזה לטובה :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לי אין בעיה מיוחדת עם המיטו והג'ולייטה. העיצוב יכל להיות קצת יותר דרמטי בסגנון אלפא אבל הכיוון נכון לדעתי.

העניין הוא שהמיטו כבר דיי מיושנת, מתיחות הפנים אחת לשנה כבר לא ממש עובדות, הצפי למחליפה דיי רחוק והקטנות החמימות החדשות כמו פיג'ו 208 והמיני החדשה טובות ממנה.

פורסם

התעשיה האיטלקית (והצרפתית) משופעת במכוניות שממש, הלכה למעשה, הצילו את החברה מסגירה.

 

האונו הייתה כזו, ה 205, רנו 5 ועוד שלל מכוניות שכל פעם החזירו את היצרן מעולם המתים.

 

כך שבהחלט צריך להשאר אופטימיים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...