Jump to content

El_LOBO

  • הודעות

    204
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של El_LOBO

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

9

מוניטין

  1. ובבקשה לא לזרוק את השמן הישן אלא לאסוף ולשים במיחזור
  2. בעלים של רומסטר 2008 נורה כחולה - מנוע קר נורה אדומה + צפצוף - מנוע התחמם או מפלס נוזל קרור נמוך האם שאתה מתניעה מופיעה נורה כחולה ? אם לא אז ישנה תקלה
  3. מכרתי את אופני הכביש לפני 4 שנים . חוסר הפירגון שעולה פה לרכיבת כביש שהינו ספורט מדהים הגיעה לסיכון חיים . ממש חבל שזה הגישה
  4. אני היתי הולך על האקווינוקס ב 0 קמ ב 145 K קצת מעל מחיר קורולה אתה מקבל תמורה מלאה למחיר . החיסרונות : עיצוב פנים לא פרימיומי לטעמי המושבים קצרים . ללא מערכת שיוט אדפטיבית אין כפתור ביטול למערכת start-stop צריכת דלק לא נהגתי בה אבל אומרים שהיא לא הנוחה בקטגוריה
  5. אנשים איבדו את היכולת לנהוג . זוכר את אימא שלי עם אלפה 33 קרה בעליה , שיש במקביל לשחק עם ה צוק כדי למצא את האיזון בין עודף דלק (הצפה וכיבוי ) וחוסר צלק (כיבוי ) בעליה עם שיפוע של 15%
  6. המפתח שבידו מקורי . כולל השלט (שהורכב מקומית ע"י היבואן ) המפתח שהצגת - של המודל החדש . השלטים הם זבל ואחרי 3 שנים התפרקו .
  7. כמו שאמר הרב Scotty Kilmar על רכבים אלו : Endless money pit
  8. ב 2011 , סקודה רומסטר עם 28 K שעמדה בחניון . קצת שרוטה (צבע רגיש ועל הקו לתל אביב ) שילמתי מחירון ( כלל השוק - לא משלמים מחירון ) היום 10 שנים אחרי - עם 165 K טיפולים שוטפים +קצת תיקוני זיקנה מינורים ( בד שנפל בגג \ נזילת שמן \ גומיות לציריות \אלטרנטור תמורה מעולה לכסף , ועוד היד נטויה ( מתכנן להחזיק כרכב ראשי עד 200 K )
  9. אני עם שברולט ספארק 2014 , ללא בעיות כלל - האמת אין הרבה מה שיתקלקל ואם מתקלקל חלקי חילוף זולים משרתת אותו היטב you get what you paid מבחינת חווית נסיעה
  10. בספארק 2014 , שאני פותח את האוטו עם מפתח , יש רעש של איתות ומנורות החניה הקידמיות מהבבהבות כמה דקות לאחר ההנעה . לדעתי קשור לשלט פתיחה מרחוק שהוא התקנה מקומית . לא אותן תופעות אבל יתכן והבעיה שלך גם היא קשורה להתקנה זו ואין קשר לממסרים
  11. אני עם סקודה רומסטר 157000 12 שנה על הכביש - בבעלותי 9 שנים , כל חלקי המתלה + משאבת מים מקוריים
  12. מנוע3 צילנדרים פוסל את הרכב על הסף . גם אם מבחני הרכב יהללו את בידוד הרעשים , אחרי 40 K קמ עם קצת הצטברות פיח , מזגן בעומס מלא לא מאמין שלא יהיו רעידות . בנוסף ל GM אין רקורד אמינות מרשים בהשקות של מנועי טורבו . אולי בשנה השלישית של הדגם .
  13. הרגולציה ( גם לגבי תקני פליטות של רכב בודד וגם מדידה של זיהום ברמת כל המכירות של היצרן ) והאחזות בקרנות המזבח של מנוע בעירה פנימית דוחף את היצרנים לפתרונות על חשבון אמינות . - הזרקה ישירה -> בעית הצטברות פיח בשסתומים - החזרת אדי שמן ודלק למנוע -> בעיות עם נשמים , הצברויות שמן וסתימות ודליפות ואקום - טורבו - LSPI (שבירה של הבוכנות ) , צורך לקרר את מסב הטורבו ולסחרר את השמן עם משאבה חשמלית - כיבוי מנוע בעצירה - סיחרור שמן חשמלי , מצבר ואלטרנטור יקרים - מעבר למנועים עם 3 בוכנות - רעידות , תושבות - מעבר לתיבות הילוכים רובוטיות ומונעי רצועה אני לא בטוח שהאלקטרוניקה בעיתית , עובדה שהמנועים ותיבות ההילוכים ממוחשבים מתחילת שנות ה 90 ולא שומעים הרבה מקרים על מחשבים שהולכים .
  14. רכב זה מכונה . הוא לא מתעיף , כל עוד המנוע מקורר לטמפרטורת העבודה והשמן תקין בעיקרון אפשר לנסוע רצוף ללא הפסקה עד התידלוק . ברור שככל שהרכב מזדקן הסיכוי לכשל עולה . האם מסוכן לרדת עם רכב בן 10 שנים לאילת ?אני מאמין שהסיכוי לתאונת דרכים יותר גבוה מכשל מכאני שיתקע אותך בצד הדרך . אני יורד השבוע עם סקודה רומסטר בת 12 ולא מוטרד במיוחד . כמובן שבודק שמן ומים לפני הנסיעה , מוודא שהמפלס מים יציב (בודק שבוע קודם ואז משווה יום לפני הנסיעה ) ומודא שרצועת המנוע לא בלויה . לוקח איתי מי קרור , כבלים ובוסטר התנעה - גם אם היה מדובר ברכב חדש . אני חושב שהגישה שרכב צריך לנוח קשורה לימים שמנועים היו מקוררים באוויר , אז אחרי מאמץ היה כדי לעצור לקרר את המנוע .
  15. אני לא שומר יומן מדויק אבל בבעלותי סקודה רומסטר 1.6 2008 עם 150 K משנת 2011 . חוץ מטיפולים שוטפים צמיגים מצברים התקלות שהיו לי : - מאוורר תא נוסעים הלך ~1200 שח תיקון - אלטרנטור + פולי ~1100 שח - גומית ציריה 200 שח - מתג הדלקת אור בלם 250 שח - משענת מרפק נשברה ( 50 $ אצל הסיני ) - נורה דרך אחת (! ) ... סה"כ 2750 שח לאורך תקופה של יותר מ 11 שנה . כדי להיות הוגן - יש לי נזילת שמן שהתיקון יעלה בערך עוד אלפיה ותקלה בחלון חשמל נהג . ברקסים החלפתי פעם אחת והנוכחיים כבר עם 110K ! תובנות : -בניגוד להיום הדגמים הישנים של קונצרן פולסואגן אמינים - מערכת החשמל קצת רגישה אבל מכנית אין בעיות . - נהיגה רגועה לא רק תורמת לחיסכון בדלק אבל גם שומרת על הרכב . אין חופשים וקישקושים מהמנוע והמתלים ותיבת ההילוכים חלקה כמו חמאה (עשיתי פעמים החלפה חלקית ) . בנוסף מקפיד להחליף מסנן אוויר כל טיפול .
×
×
  • תוכן חדש...