Jump to content

OMRIA

  • הודעות

    128
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של OMRIA

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. אני אנסה מישהו יודע למה משמש מה שסימנתי בעיגול אדום?
  2. כך נראית הידית. איך מפעילים את המגב האחורי? כך נראה לוח השעונים. היכן נמצא מד החום?
  3. דחיפה של הידית הימנית לכיוון לוח השעונים רק מוציאה מים. זה כבר לא מאוחר מדי? הבעיה היא שאין מד חום?
  4. איך מזהים התחממות מנוע בפאביה? אין מד טמפ'? ואיך מפעילים מגב שמשה אחורי?
  5. תודה רבה על ההסבר
  6. אז איך לגלוש נכון?
  7. אבל מבחינת חוויית נהיגה זו נהיגה כמו באוטומט בדיוק? כלומר אין יותר מדי מה להתעסק? רק גז וברקס?
  8. הייתי שמח לשמוע חוות דעת מבעלי פאביה סטייל 2010 גיר DSG או ממי שמבין בגיר הזה משנת 2010. אשמח לדעת גם איך לנהוג ברכב עם הגיר הזה בצורה נכונה.
  9. הייתי שמח לשמוע חוות דעת מבעלי פאביה סטייל 2010 גיר DSG או ממי שמבין בגיר הזה משנת 2010.
  10. לא מעדיף לאבד שום דבר,רק רוצה לדעת מה הכי יעיל. בכל זאת לאבד גיר או לפגוע בגלגלי שיניים עולה ביוקר אח"כ במוסך ורוצה להימנע מזה.
  11. ומה עם הגיר וגלגלי השיניים? הוא לא שוחק אותם?
  12. כלומר אם לצורך העניין אתה עכשיו בירידה ומעביר את המוט להילוך שני, האם המהירות תוגבל למהירות המקסימלית של אותו הילוך? ל 40 קמ"ש? ואם כן זה לא מאמץ את המנוע ופוגע בו?
  13. מה זה בעצם בלימת מנוע?
  14. אבל השאלה שלי היא עדיין איך הילוך חמישי יכול להתאים למהירות נסיעה של 60 קמ"ש? הרי כל הילוך מותאם למהירות נסיעה מסויימת. אתה הרי לא יכול להתחיל נסיעה בהילוך שלישי לצורך העניין כי הילוך שלישי לא מתאים למהירות נסיעה נמוכה ורוב הסיכויים שהמנוע יקרטע לך או יכבה לך אז איך הפוך זה כן אפשרי? מה ההסבר לכך?
  15. אבל איך זה מסתדר להשאר בחמישי ולבלום איתו עד לשלישי ורק אז ללחוץ על הקלאץ' ולהוריד הילוך לשלישי? הרי מוט ההילוכים בנוי על גלגלי שיניים המותאמים למהירות, אז איך אפשר לבלום עד מהירות המתאימה להילוך שלישי כשמוט ההילוכים נמצא על גלגל השיניים המתאים למוט חמישי ורק אחרי זה להעביר?
×
×
  • תוכן חדש...