Jump to content

80s ghost

  • הודעות

    36
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    פולקסווגן גולף

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של 80s ghost

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

3

מוניטין

  1. כיוונתי לתכשירים כמו של מקגווייר לניקוי דשבורד. האם גם אלו מזיקים בטווח הארוך?
  2. שאלה של צעירים: רכב חדש מהניילונים. מתי כדאי להתחיל לשמן את כל אזור הדשבורד ויתר הפלסטיקה? כבר מהרגע הראשון? וגם באיזה תדירות כדאי כדי לשמור על מצב האוטו?
  3. לא רנו, אבל מנסיוני ב-2 חברות שונות: יש קשיחות עצומה במחיר, אלא אם אתה מגיע עם מזומן על השולחן. הביקושים מנצחים
  4. נכבדיי היכן מומלץ להתקין מצלמות באזור חיפה?
  5. ניסה לכתוב לשירות לקוחות סקודה העולמי? מנסיון בתחום האלקטרוניקה- עירוב של החברה הראשית מוביל ללחץ על היבואן המקומי כשמתנער מאחריות
  6. חלק ניכר מה SUV יתאימו- 3008, טוסון, ספורטאז ... למרביתם רוחב מספק לשלישיה מאחור (מבדיקה). צריך ללכת פיזית ולבדוק עם הכיסאות שיש לך
  7. הנ"ל נבחרו רק לצורך השוואת מנועי הבנזין זה מול זה, ולא עפ"י קטגוריות גימור. פות"ש יכול גם לשנות את בחירת הדגמים בכל רגע נתון בהתאם לרצונו, כנ"ל לגבי שנתונים. צירפתי קישור רק במידה ואינו מכיר את הכלי להשוואה.
  8. https://m.icar.co.il/compare/?version[]=18120&version[]=22936&version[]=8661 השוואה יבשה בין הדגמים מצורפת. אם אתה צריך תא מטען גדול , קארוק פחות רלוונטי. כמו כן קארוק עם גיר dsg שיכול לייצר בעיות . הישיבה מאחור הרגישה לי צפופה יותר מה 3008. איכות ההרכבה והעיצוב גם היא נופלת מהמתחרים בקטגוריה.
  9. נכון, אבל לך תתווכח עם השוק והמחירונים של יד 2
  10. בהשוואה ל- 3008 באותו מחיר, בסיטרואן אתה מקבל פחות באבזור (בטיחות, keyless..). לא זוכר כרגע בע"פ את כל ההבדלים אך עשיתי את ההשוואה, ספציפית אם אתה משווה את מנועי הבנזין. אם אין מגבלת תקציב ואין חשש מהשם, אין לי ספק שהאיירקרוס שיין הוא מהאפשרויות הטובות ביותר שיש בקטגוריה.
  11. אענה לגבי ה- SUV: הייתי בבעיה דומה ובחנתי מס' רב של דגמים. גילוי נאות- מתחתי את התקציב והלכתי על ה- 3008 בסופו של דבר בגרסת 1.6. הרלוונטיים להתרשמותי לאנשים גבוהים - 3008, סיטרואן C5 AIRCROSS (הרגיש הכי מרווח מבפנים, לצערי value for money , העיצוב החיצוני וה"שם" של המותג הובילו לפסילתו במקרה שלי), טיגואן (יש דיון ארוך עליו בפורום כאן) היונדאיי טוסון בלתי אפשרי לישיבה ברגע שאתה עובר 1.80 להתרשמותי האישית. המיצובישי ASX כנל. קאמיק- ספסל אחורי צר בהשוואה ליתר המתחרים, לא יאפשר ישיבה נוחה של 3 אנשים גבוהים / ילדים שצומחים / 3 בוסטרים בכל הבאים תהיה חריגה ניכרת בתקציב, אך תקבל מרווח: - אאוטלנדר החדש שווה בדיקה מבחינת נוחות הפנים (כנראה שנופל מהאחרים בטכנולוגיה ועלויות לפי מה שקראתי, אבל שווה בדיקה). -XTRAIL ניסאן נראה מרווח -קודיאק
  12. סיפור הציפים הוא אמיתי , מתברר. יש מחסור עולמי בסמי-קונדקטורים. זה מוביל לירידה בכמויות ייצור בחלק מהחברות , פגיעה באספקה, ויכול להיות שגם יתורגם לעליית מחירים מי יודע
  13. תחושות דומות גם כאן- בנסיעת מבחן נסע איתי בחור צעיר (שהגיע מהסניף בראשל"צ לפי מה שאמר לי) היה מקסים ואינפורמטיבי. כל ההתנהלות לגבי המכירה- חד משמעית ראש בקיר וכמעט היעדר גמישות בכלל.
  14. תודה רבה. לפעמים יותר מדי מידע הופך למזיק. הוחלט על הפגו 1.6 בגרסת active pack , אחרי וטו של יתר בני המשפחה בנושא אחזקת פולקסווגן נוסף. בהצלחה לכולנו
×
×
  • תוכן חדש...