Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה ק ל ה בפקק זוחל בכביש בגין ...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

[TABLE=width: 70%]

[TR]

[TD=width: 100%]נכנסתי במישהי מאחורה (בת מיעוטים) במהירות נמוכה בנתיב השמאלי. לה אין נזק נראה לרכב. לי התעקם קצת הלוחית מספר. צילמנו את המכות צילמנו את המסמכים תוך כדאי היא אומרת לי "אבא שלי מרגיש כאבים בגלל התאונה"

נכנסנו לרכבים חיכיתי שהיא תסע ראיתי שהיא לא נוסעת עקפתי אותה והמשכתי לדרכי ... אין לי מוסג אם היא הזמינה אמבולנס לאבא שלה.

מה יכולים לעשות לי במצב כזה ?[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

פורסם

מנסיוני כשמדובר במגזר הרבה מהם מתפנים אחרי התאונה גם כשאין צורך רפואי מה שהופך את התאונה לתאונה עם נפגעים ולעירוב משטרה עם כל המשתמע מכך.

אתה יכול לגשת מיוזמתך למשטרה ולהגיש עדות ואתה יכול לחכות שיקראו לך למשטרה במידה והם אכן ניגשו לבית חולים.

זו תופעה שלא קורית רק במגזר הערבי אך מאוד נפוצה שם.

כבר יצא לי לטפל בתאונת דרכים בין שני כלי רכב פרטיים שנסעו בהם חמישה נוסעים ומהמקום פונו שבעה אנשים כשברור שחלקם כלל לא היה ברכבים בזמן התאונה.

פורסם

ניסיוני עם טיפול המשטרה, ועוד בימים יותר טובים:

בני, שהיה כבן 11, חצה כביש באור ירוק. נהג שעצר אחרי קו העצירה נסע לאחרו ופגע בו קלות. ההג הסתכן והסתלק. אמבולנס שעבר עצר, הסתכל וא טרח להודיע לאיש. הילד הודיע על התאונה לאשתי אשר נזעקה למקום ולקחה אותו למיון. בהמשך הערב ניגשנו להגיש תלונה במשטרה, ואפילו קיבלו אותנו בשעה 19:00. בזמן ההמתנה התקשר אלי מפקד תחנת הכיבוי הסמוכה שעבר במקום, ומסר את פרטי הרכב הפוגע.

הנהג הפוגע היה בן מיעוטים. כך גם חוקר המשטרה.

התיק נסגר באותו ערב, ההודעה התקבלה בדואר תוך יומיים. אפילו לא זימנו את הנהג הפוגע למתן עדות, בודאי לא הוגש נגדו כתב אישום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

סליחה, אבל עשית טעות שעלולה לעלות לך ביוקר (אך לא בהכרח).

במקרה בו אדם נפגע בתאונת דרכים - חובה להזמין משטרה + לא להזיז רכבים עד לקבלת הנחייה מבוחן תנועה.

 

במקרה המדובר נפגע אדם, אך אתה נסעת מהמקום מבלי להודיע למשטרה / מבלי להמתין להגעת משטרה.

אינני יודע כיצד יתייחסו לכך, אך בעקרון יש כאן עבירה.

 

ההצעה הכי טובה שאני יכול לתת -> דבר ראשון בבוקר - סע ללשכת תנועה שמקום התאונה נמצא באחריותה ותגיש הודעה על התאונה. עדיף לעשות זאת לפני שהם יגיעו אליך.

 

הערה: אני מתלבט האם העבירה שנעשתה היא עבירה חמורה או קלה.

יש כאן עבירה של הזזת רכב ללא קבלת אישור בניגוד לתקנה 144(ב) לת"ת. אינני יודע כיצד המשטרה מתייחסת לכך. האם זה נחשב כעבירה חמורה או עבירה קלה.

פורסם

גיא - אל תגזים. בשלב בו הבחור נסע אף אחד לא טען שיש נפגעים.

אחרי תאונות חזית אחור שגרתי לגמרי שפונים למיון באחור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
[TABLE=width: 70%]

[TR]

[TD=width: 100%]תוך כדאי היא אומרת לי "אבא שלי מרגיש כאבים בגלל התאונה"

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

גיא - אל תגזים. בשלב בו הבחור נסע אף אחד לא טען שיש נפגעים.

אחרי תאונות חזית אחור שגרתי לגמרי שפונים למיון באחור.

הבאתי ציטוט של דבריו.

הוא ידע כי יש נפגע (ולא חשוב אם זה רק כאב בקצה של ציפורן בזרת ימין) ועזב את המקום מבלי להודיע/ לחכות למשטרה.

כפי שרשמתי בתגובה המקורית (או לפחות, אני מאמין שרשמתי זאת - יתכן שמחקתי בעריכה :roll:) - אינני יודע כיצד המשטרה תתייחס לזה.

פורסם
בדיוק עומרי! שתביא הוחכה

 

כמו הצילום של הניירת של הרכב הפוגע, לדוגמא?!

כזו הוכחה...?!

 

המשטרה לא אהבלים, הם לא יעשו סיפור מפגיעה כזו וסיפורי "כואב לי".

מקסימום יזמנו אותו לעדות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
סליחה, אבל עשית טעות שעלולה לעלות לך ביוקר (אך לא בהכרח).

במקרה בו אדם נפגע בתאונת דרכים - חובה להזמין משטרה + לא להזיז רכבים עד לקבלת הנחייה מבוחן תנועה.

 

במקרה המדובר נפגע אדם, אך אתה נסעת מהמקום מבלי להודיע למשטרה / מבלי להמתין להגעת משטרה.

אינני יודע כיצד יתייחסו לכך, אך בעקרון יש כאן עבירה.

 

ההצעה הכי טובה שאני יכול לתת -> דבר ראשון בבוקר - סע ללשכת תנועה שמקום התאונה נמצא באחריותה ותגיש הודעה על התאונה. עדיף לעשות זאת לפני שהם יגיעו אליך.

 

הערה: אני מתלבט האם העבירה שנעשתה היא עבירה חמורה או קלה.

יש כאן עבירה של הזזת רכב ללא קבלת אישור בניגוד לתקנה 144(ב) לת"ת. אינני יודע כיצד המשטרה מתייחסת לכך. האם זה נחשב כעבירה חמורה או עבירה קלה.

 

אל תגזים כל כך, יש חוברת שמחולקת בארץ כיצד לפעול בתאונת דרכים? ממש לא.

אף אחד לא בקיא או אמור לחקור וכמו כן, סוכני הביטוח וחברות הביטוח עליהן להסביר למבוטחים שלהן, מה לעשות, אפילו שזה רשום בפוליסה בת ה 200 עמודים.

 

גם בתאונה שיש בה "נפגעים" מה הכוונה? מישהו נכנס בי מאחורה? אני יוצא מהרכב ואומר "איי כואב לי נפגעתי", מחליפים פרטים ואז כל אחד ממשיך בדרכו, גם אז אני צריך להזמין ניידות אמבולנסים וכו'?

אחר כך התהליך הרגיל, הודעה לביטוח, משטרה בית חולים אם צריך וכו'.

 

במה שונה זה מכך שאנשים שנפגעים בתאונות קלות ולאחר יום-יומיים ניגשים לבית החולים? מכיוון שהכאבים לרוב מופיעים לאחר מכן, עובדה.

 

לכן, במידה ומדובר על תאונה לא קלה, שבה אכן יש נפגשים בצורה ברורה לעין ואין ספק או שיקול דעת בכך אנשים נפגעו, מזמינים כל מה שצריך, אבל להגיד לאדם דברים בסגנון שלך, זה סתם מכניס אותו לחרדה ולחץ כשאין באמת סיבה.

×
×
  • תוכן חדש...