רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
אז ככה. אתמול הזדמן לי להיות בפתח תקווה עם אימי, ומאחר ואנחנו מחפשים רכב שיחליף את הפוקוס המזדקנת שלה, אז נכנסנו לסוכנות דאצ'ה. מאחר וגיר ידני לא בא בחשבון, אז התמקדנו בדגמים עם תיבה רובוטית, ובגלל מראה קרוסאוברי (נשים אוהבות קרוסאוברים משום מה), זאת הייתה הסטפוויי. השירות: אין לי מילה רעה להגיד על השירות בסוכנות. תוך כמה דקות ניגש אלינו איש מכירות חביב בשם ליעד, שהסביר לנו את כל הפרטים, ענה על כל השאלות, ותוך עשרים דקות קיבלנו רכב לנסיעת מבחן. נקודה שלילית אחת - כשאתה יוצא לנסיעת מבחן, אתה צריך לחתום על טופס התחייבות על 1200 ש"ח השתתפות עצמית במקרה של תאונה (אבל אולי אצל כולם זה ככה, אני לא מרבה לעשות נסיעות מבחן באולמות תצוגה). אז קיבלנו את הרכב לנ…
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
למי שלא מכיר - מדובר ביום נהיגה על 6 רכבים שונים, עם חופש פעולה מלא ומדידת זמנים. הנה דיווח של NMP משם : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?578965-%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9C%D7%95%D7%9C-%D7%91-PalmerSport-%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2-%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%99%D7%92%D7%94-%D7%94%D7%98%D7%95%D7%91-%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%9D&highlight=PALMER מזמן רציתי להגיע לשם ולא יצא. יכול להיות מגניב לארגן קבוצה של כמה חובבי הגה, בדקתי לגבי תאריכים פנויים ביוני ויולי, שזה הסיכוי הכי טוב ליפול על ימי שמש ולא גשם - זה מה שיש כרגע : Tuesday, 21 June 2016 Thursday, 23 June 2016 Wednesday, 29 June 2016 Friday, 1 July 2016 (1 space le…
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
- עוקב אחד
- 31 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
מתכנן חופשה משפחתית בחגים הקרובים לכפר נופש בשם "שלושת היערות" (בסגנון היער השחור). הנחיתה תהיה בפרנקפורט. זקוק לעצת בעלי הנסיון ביניכם: 1. מה חובה לחוות בפרנקפורט (כנראה לא יותר מיממה אחת)? 2. המלצות על אתרים/מסלולים/נופים אטרקציות בדרך מפרנקפורט ודרומה. 3. השכרת רכב - אני בכל מקרה מתכונן להזמין מראש, השאלה היא האם לעשות זאת דרך אחת מחברות ההשכרה בארץ, או לחפש ישירות באתרים של סוכנויות זרות שנמצאות בנמל התעופה? יש פערי מחיר משמעותיים? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 606 צפיות
אהלן זה יהיה רלוונטי לעונה הבאה, אבל צריך להתחיל לתכנן.. איזה מסלול מומלץ לצפיה - משהו באירופה ע"מ שהעסק לא יצא יקר מדי) האם קונים כרטיס יומי? איפה קונים? תודה..
הודעה אחרונה מאת matanya cahana, -
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4664628,00.html עלה עכשיו ביונט. מעניין מאוד. כאחד שעבר את החלפת הגיר אלה חדשות לא רעות בכלל. מקבלים פיצוי כספי. מגניב.
הודעה אחרונה מאת Avenger, -
בעוד כשבוע וחצי אני יורד לאילת. יש לי קיה ספורטאז' חדש ויש לו מושבי עור מחוררים משהו. העישון לא יהרוג אותי בזמן אמת, אבל כשנחזור, כשאכנס לאוטו בבוקר אחרי מקלחת, אם יהיה בו ריח של סיגריות אני אגעל. השאלה היא האם יש חומר / ספריי כמו שהיה פעם פאבריז שמעלים את הריח. כמובן שאם ייעשנו (אדם אחד) - זה עם 2 חלונות פתוחים ומזגן על אוויר טרי. אשמח לעצתכם, כי בפעם האחרונה אני הייתי הטרמפיסט אז בכיף ארצה לנסוע עם הקיה וגם לבחון אותה בנסיעה ארוכה מאוד. תודה
הודעה אחרונה מאת sperial, -
לא חסרים פה הורים לתינוקות / ילדים קטנים אז נראה כמו מקום טוב לעשות סקר ולקבל המלצות לכסא בטיחות לתינוק. אתחיל ואמליץ על כסא Evenflo Triumph שקניתי לפני כשנה בד''ר בייבי בכ 800 ש"ח והוא מצוין, גם נוח לתינוק וגם להעברה בין מכוניות במידת הצורך. מרופד, איזופיקס וכמובן עבר מבחני ריסוק (ונקנה 'טרי' עם תוקף ארוך קדימה). עכשיו אני מחפש לקנות כסא נוסף, אבל ד''ר בייבי היבואן פשטו רגל ומקומות אחרים מוכרים את הדגמים של איבנפלו במחירי גזל, אז כנראה שכדאי ושווה לקבל המלצות נוספות. יאללה שוטו
הודעה אחרונה מאת system_x, -
יש לי מובילאיי ברכב. הבוקר המובילאיי לא עבד. ציפצוף קבוע פעם ב5 שניות והודעה CL על המסך איך אני מברר מה קרה? איך אני פותר את הבעיה? אני מעוניין בתשובה שאיננה "לך ליבואן\למוסך" תודה
הודעה אחרונה מאת Dittohead, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, אני חקלאי עם מספר קטן של רכבים. חלקם מאוד גניבים - גיפים וטנדרים. החלטנו להפסיק את הביטוחים המקיפים. אנחנו כן ממשיכים את השירות של פוינטר לכל הרכבים. האם ישנו כלי יעיל באמת למניעת גניבות? בעבר נהגתי להשתמש במנעול הגה, אני מניח (ומקווה...) שיש היום פתרונות מתקדמים יותר? האם יש לפוינטר/איתוראן איזשהו שירות שמתאים לסיטואציה דומה? תודה
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
3 מבוגרים לא ישבו וגם לא 3 ילדים בגלל כסאות ובוסטרים. אז מי כן ? ידוע לי שב107 ובאלטו יש 4 מקומות אבל בקיה פיקנטו או במיקרה יש 5 . למה ?
הודעה אחרונה מאת yariv26, -
-
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום חברים הפורום! הסיפור שלי כזה: לפני כחודש קיבלתי סוף סוף רכב מהחברה פיג'ו 308 פרימיום כחול כהה. הרכב הגיע כבר מהמפעל עם מנגנון של החלון שבור בתוך הדלת ימין צד הנוסע קידמי! בקבלת רכב לא שמתי לב לזה! אחרי שבועיים שרכב אצלי החלטתי ללכת למוסך מורשה יבואן באשדוד(מוסך גל סיטרואן ופיגו). ישבתי שם כ 3 שעות. פירקו פנל ימין בלי זהירות בכלל. כתוצאה מעבודה רשלנית הפנל ניזוק בן ידיד ופלסטיק, וגם הפנל לא יושב טוב יש רווח קטן בן דלת לפנל!! בקיצור מה הייתם עושים במצב הזה? אני מאוד מאוכזב מהלובינסקי. החלק הוזמן חדש עם הרבה עצבים וכאבי ראש! יש תמונות מצורפות!
הודעה אחרונה מאת adrakin, -
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
פעם ראשונה אי-פעם שאני מצלם לפנות בוקר ולא לפני השקיעה, מסתבר שלמצלמה אכפת אז האיכות לא משהו - עם מוכשרי הצילום הסליחה.
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
לאחר זמן רב של חיפושים אחר רכב שיעמוד במשימה ולבסוף נמצאה לה היפייפיה . סוקדה פאביה 16v 1.4 2011 ידנית. בעזרת קרוב משפחה (שגם משוטט פה בפורום) יש לה קצת שיפשופי דלתות נפתחות (כן לאנשים אין מעט התחשבות) , ושיפשוש קל מאחור. את הבדיקה היא עברה במ.מ.מ בציק פוסט חיפה וכל אמא הייתה גהה בתוצאה. את הסקודה רכשתי לפני כחודש וקצת , עם 55,450 ק"מ טופלה כל חייה במוסך מורשה יבואן כל שנה כיוון שלא הגיע לק"מ הדרוש. טיפול 60K עברה ב 52K במוסך המרכזי. אך אם להגיד את האמת , לבי לא היה שקט ולמרות שנותרה לה חצי שנה עד להחלפת החגורה (טיימינג ) החלטתי להקדים ולטפל בה במהרה ובכך להקנות לי 3-4 שנים של נסיעה שקטה (או שנגיע לק"מ הדרוש) ביקרה אצל רון לפני שבוע …
הודעה אחרונה מאת dvoron, -
- 25 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
יש לי רכב בן 6 ואני בכללי מרוצה ממנו אבל יש בלאי (קוסמטי) שצריך להשקיע ולתקן ובעתיד המצב של האוטו רק ידרדר. אני בן אדם פדנט וחשובה לי האסתטיות של האוטו, רכב לא מטופח הורס לי את החוויה של השימוש. יש לי אפשרות למכור את האוטו ולקנות אוטו חדש מיבואן (עם הלוואה) ולהיות עם רכב חדש שלא מצריך בזבוז נוסף על תיקונים ותחזוקה רצינית (לפחות ל3 שנים). הדילמה שלי היא, האם עדיף להשקיעה סכום של נגיד 3 או 4 אלף ולהביא את הרכב למצב דנדש ולתחזק אותו במידת הצורך? או למכור אותו ולקנות רכב חדש בלי כאב ראש (למעט כספי)? אשמח לשמוע דעות שלכם. **אשמח אם תעבירו את הפוסט לפורום המתאים במידת הצורך **
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
לבעלי ניסיון בימים הקרובים אני אמור לקבל את הרכב החדש חברת כולמוביל יבואני מיצבושי יצרו איתי קשר בנושא ביטוח הרכב תחת חסותם. האם יש מישהוא שיש לו ביטוח כזה מהם יש פה חברים בפורום עם ניסיון חיובי או שלילי בביטוח של כולמוביל אשמח לתשובות מהירות עקב חוסר זמן תודה
הודעה אחרונה מאת sreinst1, -
- 9 תגובות
- 6 אלף צפיות
הי מקווה שזה הפורום המתאים. לאחרונה לצורך העבודה אני צריך לעשות נסיעות ברכבי הפרטי. מדובר על נסיעות בין עירוניות ארוכות. כיצד מקובל לתמחר זאת? כמובן מחיר הדלק שהאוטו שתה, אבל יש את הבלאי והפחת שנוצרים בעקבות הקילומטראז. תודה רבה לעונים הרציניים.
הודעה אחרונה מאת yuval1111, -
- 1 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום, בזמן השירות הצבאי שלי ב-2013 עשיתי רשיון טרקטור. עברתי תאוריה במשרד הרישוי הצבאי ביפו, והטסט נעשה עם בוחן("טסטר") של משרד התחבורה. כששאלתי את מי שלימד אותנו את התאוריה בבסיס (רס"ב שמהות התפקיד שלו זה לימוד נהיגה בבסיס) אם זה יתווסף לנו לרשיון באזרחות, תשובתו הייתה שמשרד התחבורה כבר לא מכיר בהליך רישוי של טרקטור צבאי, זאת אומרת שפעם זה היה נחשב וכיום לא. מישהו אולי בקיא בהליך הבירוקרטי של המרת הרשיון לאזרחות? או מה ניתן לעשות עם זה?
הודעה אחרונה מאת guya72, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
מישהו עשה מבחן כזה?
הודעה אחרונה מאת itayosef, -
-
http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/795/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/%D7%9C%D7%90%D7%93%D7%94-%D7%9E%D7%A6%D7%99%D7%92%D7%94-%D7%90%D7%AA-%D7%94-X-Ray-%D7%A7%D7%95%D7%A0%D7%A1%D7%A4%D7%98-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
- 3 תגובות
- 945 צפיות
מתי היא תעלה ארצה?
הודעה אחרונה מאת lolmit, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
שלום לכולם. לפני 4 שנים עברתי רענון נהיגה, דבר שמחייב כל נהג עם ותק של 6 שנים רשיון - לאחר מכן קיבלתי את הרשיון החדש לעשר שנים בדואר - לא זכור ששילמתי משהו, וגם אם שילמתי כנראה מדובר בסכום זעום. אשתי עברה לא מזמן גם את הרענון, אבל קיבלה דרישה לתשלום של 420 שקלים בשביל לקבל את הרשיון שלה ל-10 שנים. לי זה נראה מאוד תמוה שהעלו את האגרה לסכום כזה רק אחרי 4 שנים, כמובן שאברר עם משרד הרישוי לפשר התשלום. מישהו לאחרונה גם קיבל את הרשיון אחרי 6 שנים על הכביש וקיבל את הדרישה הזאת?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
לא פעם, הראינו כאן דוגמאות של מכוניות - בעיקר סיניות -שמציגות דימיון מדהים למכוניות שכולנו מכירים, בכל סיגמנט. אבל מיונדאי, לא ממש ציפיתי -גם אם זה בענף הרכב המסחרי, גם אם אין כאן הרבה דרישות בקרב קהל היעד או אפשרויות עיצוב נועזות. בתמונה המצ"ב, המסחרית H350 של יונדאי, שמיוצרת בתורכיה לשוק האירופאי, בשביל להתחרות בעיקר ב...מרצדס ספרינטר, אחת המסחריות הנפוצות בעולם. הנה תמונה הממחישה את הדימיון הפנטסטי ביניהן.
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
שלום לכל דיירי הפורום הנכבדים, אציג את עצמי בקצרה: שמי יעקב, בן 30, מתגורר כבר כ15 שנה בפינלנד, רופא במקצוע, וחובב גדול של אלפא רומאו. בבעלותי היו כל הדגמים והמנועים של אלפא מאמצע שנות השמונים, כרגע נוהג על 164 סופר 3 ליטר ידנית, אלפא 33 1.7 ואלפא ספרינט תלתן 83' ועוד מספר רכבים מיצרנים אחרים (עליהם בפעם אחרת). אבל נעבור לעיקר, לשמו התקבצנו כאן. הגוליה הושקה בפינלנד ביום שבת, אך לטעום ממנה יצא לי רק היום. נהיגת המבחן בוצעה במזג אוויר יבש +17 מעלות. מצב סטטי: כלת השמחה אלפא גוליה לבנה, גלגלים 18" עם גומי 245/40/18 מאחור ו225/45/18 בחזית. דיזל אוטו' 2 ליטרים ו180 כ"ס.כשראיתי אותה לראשונה בתמונות, היא באמת נראתה מהפרופיל, במיוחד בחלק האחורי כסדרה 3 וכרכב די סתמי וחסר ד…
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
אני נוהג על i10 ולא מזמן עברתי לגור במושב הבעיה היא שאני עדיין עובד בעיר ולפני 2 אופציות לנסוע לעיר - האחת קצרה, נסיעה של 8 דקות בערך בשביל עפר עם אבנים קטנות ומעט מהמורות והשניה דרך היישוב רבע שעה נסיעה עם באמפרים כל 10 מטרים. מה עדיף מבחינת הרכב? מה הנזקים של נסיעה קבועה יום יומית בשביל עפר? תודה.
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
- 2 תגובות
- 875 צפיות
נצפתה ברמה"ש.....אין מילים...חללית
הודעה אחרונה מאת Kreios, -
- 10 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכולם מחפש כבר חודש מסגרת ניקל לפורד מונדאו 2011 אחרי מתיחת פנים, כמו שמגיע בדגם הטיטניום לא אכפת לי אם זה משומש מפירוק או מ-EBAY אני פשוט לא מוצא אשמח מאוד לעזרה!! עריכה: מצאתי את זה: http://he.aliexpress.com/item/For-Ford-Mondeo-Fusion-2014-2015-Stainless-Exterior-Chrome-Upper-Window-Sill-Trim-Cover-8pcs-New/32584236196.html?isOrigTitle=true אין בפחות מ-500 שקל? תודה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
הציעו לי עבודה של חלוקת משלוחים לבתים עם הרכב הפרטי שלי.. כל משמרת 6 שעות,לכל ק"מ נסיעה הם נותנים שקל וחצי בנוסף כמובן למשכורת. יש לי מאזדה 3 2007 שדי שותה דלק.. בחישוב פשוט אני משלם בערך 6 שקלים לליטר והרכב עושה בעיר 7-8 ק"מ אז אני אמור לקבל 10.5-12 שקל החזר על כל ליטר. מה אתם אומרים זה שווה את הבלאי של הרכב?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מי שנוסע מצפון לדרום בבוקר מכיר את המצב שהשמש מסנוורת מהצד. יש מכוניות שהסוכך שמש כפותחים אותו ומעבירים לצד הוא מספיק גדול כדי להגן לגמרי כמו כאן: אבל בהרבה מכוניות ובניהן שלי הסוכך הזה קצר מדי ואז השמש מסנוורת מהצד וזה די מציק. אז לפני שאני מתחיל "להנדס" איזשהו פתרון המבוסס על חתיכת קרטון שאני הולך לשים בעזרת סקוץ' או משהו כזה, רציתי לשאול האם יש כבר פתרון נורמלי כלשהו? נ.ב. ראיתי שיש סוכך צד לכל השמשה הקדמית אבל זה פחות נח לדעתי כי צריך גם לסע עם זה בשאר שעות היממה כשהבעיה אינה קיימת
הודעה אחרונה מאת Jeka.E, -
-
- 1 תגובות
- 638 צפיות
מחפש הפנייה, גם בפרטי כמובן, למי שימכור לי רביעיית גודיירים אפישיינטגריפ טריים במידות 205/55/16 במחיר נוח ונכון ובאזור המרכז, עדיף רמת השרון הרצליה עם זליגות לסביבה. תודה.
הודעה אחרונה מאת tepic, -
- 3 עוקבים
- 26 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
גרסת הסטרואידים ההיפר אקטיבית של אודי Q3 היא ה-RSQ3 שלה בעצמה יש גרסה עוד טיפל'ה יותר פרועה תכירו את RSQ3 "פרפורמנס", עם יותר סוסים, יותר אבזור, פחות שניות למאה וקצת יותר מ-424 אלף שקלים. הידיעה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת shugiflex,
