Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה כסא בטיחות יש לתינוק שלך?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברור לך שהגנה צדית היא פרמטר בטיחותי חשוב מאוד, כן? הרי הגוף האנושי רגיש יותר לטלטולים וכוחות G מצד לצד מאשר בכל כיוון אחר, ולכן לכסאות בטיחות יש תמיכה צדית רבה מאוד, וגם זה לרוב לא מספיק.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חבר'ה, אשמח להמלצה על בוסטר לגיל שש ואילך.

 

עם איזופיקס ותמיכה צידית מעולה.

 

תקציב לצורך התרגיל לא מוגבל.

 

תודה רבה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם (נערך)

סייבקס איקס פיקס, גם יחסית לא מאוד יקר.

m.zap.co.il/jacket.aspx?siteid=2112&siteurl=http%3a%2f%2fwww.babydeal.co.il%2f_%e1%e5%f1%e8%f8%2520%f1%e9%e9%e1%f7%f1%2520%2520X-fix_857.asp&modelid=838545&prodId=1653253388&platform=2

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם
אשמח לשמוע רשמים לכל מי שיש לו את ה Britax Advocate.

אנחנו מצפים לילדה קטנה שצפויה להגיע עוד כחודשיים-שלוש ומעוניינים לקנות את הכיסא הנ"ל (הדגם האחרון - Britax Advocate CLICKTIGHT) בשבילה מגיל אפס שיהיה ברכב של אשתי.

 

 

יהיה קשה להשוות, כי ה-Clicktight, מעבר לשיטת הנעילה החדשה, מהווה כסא חדש מן היסוד, לעומת הסדרה הקודמת שכל שנה-שנתיים התחדשה בשינויים קלים (ה-CS, G3, G4 וכו'). שלי הם G3 ו-G4 (נקנו בהפרש של כשנה וחצי). לי ב-Pinnacle יש חיבור Clicktight, ואני יכול להעיד שהוא אכן מאוד נוח ופשוט ומייצר חיבור מאוד קשיח לרכב - הכסא לא זז כלל, גם לא כאשר אני נשען עליו עם כל המשקל שלי.

 

 

לגבי שימוש מגיל אפס - שים לב שיש מגבלת מינימום משקל (5 ליברות, או 2.3 ק"ג), כך שבמקרה של פג או משקל לידה נמוך תאלץ להמתין. בנוסף, תינוק שזה עתה נולד "ילך לאיבוד" בכסא בטיחות גדול, דבר אשר נפתר עם תוספת לכסא (לרוב נקרא infant insert או משהו בסגנון) אשר עוטפת את התינוק בצורה טובה יותר. לכסאות הברייטקס שלי זה הגיע כחלק מהחבילה, אבל יש חברות שמוכרות את זה בנפרד. אני לא יודע איך המצב ב-Advocate Clicktight, שווה לברר (לדעתי אמור להיות, לאור זה שבדגמים הקודמים כן היה).

פורסם
חבר'ה, אשמח להמלצה על בוסטר לגיל שש ואילך.

עם איזופיקס ותמיכה צידית מעולה.

 

הגדול שלי בן 5 ומשתמש ב-Maxi cosi rodifix, הכסא מרווח מספיק כדי להיות נוח ויש לו תמיכה\הגנה צידית.

 

קל משקל וקל להתקנה עם עיגוני איזופיקס.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני רכשתי עגלה של סייבקס ולא ממליץ על הסחורה שלהם בכלל (פשוט לא מתאימים לשמש הישראלית הכל מתייבש ומתפרק).

יש לי כיסא - בוסטר של אלפא אומגה עילית, יקר אבל סופר איכותי וילד בגיל שש יושב שם בנוחות.

פורסם

אני רואה שהכסאות האלה ממשיכים לגיל 6 [אם הבנתי נכון (?!)]

אז אם תקנו כסא שעלה 2,190, זה יעלה לכם שקל ליום שימוש.

נשמע כמו עסקה טובה תמורת הרחבת מעטפת הבטחון של תינוקכם.

 

וגם אם טעיתי בנ"ל והכסא רק עד גיל 3 כמו שמשום מה חשבתי,

אני חושב שכסא ב 3,000 לשלוש שנים זה הוגן - אלף ש"ח לשנה תמורת כסא-על

ובטח אפשר למכור ביד2 כי זה מוצר טוב ככה שנניח שמכרתם רק ב 1,000 - אז בכלל,

עסקה נהדרת תמורת מקסימום הבטיחות שיכול אדם ממוצע להשיג

לצאצאו חסר האונים והפגיע.

 

שימו אותי עכשיו באיזה שילב, מניאק אם אני לא מעיף את כל הסחורה.

The first one to get angry loses

פורסם

אנחנו קנינו כסא של peg perego דגם viaggio convertible. חוץ מהעובדה שהוא ממש ביטחותי ומחברה מוכרת ומעולה, הוא גם (לטעמי) ממש יפה קטן יחסית ונוח. בנוסף הוא מתאים עד גיל 6 וניתן להושיב את התינוק עד גיל כמאט 3 כנגד כיוון הנסיעה דבר שמשפר את הבטיחות של התינוק בצורה משמעותית.

לאחרונה בדקנו (בשביל אחותי) את המחיר שלו שירד ל 1200ש"ח, זול יותר מהרבה מהמתחרים.

טסלה 3 2022

פורסם

יש כאן רשימת מומלצים של אבי ורון, שמסתמכת על המבחנים של קונסיומר ריפורט:

מושבי בטיחות http://varon.blogb.co.il/best/convertible_car_seat

בוסטר עם רתמות http://varon.blogb.co.il/best/toddler_booster_seats

בוסטר ללא רתמות http://varon.blogb.co.il/best/booster_seats

סלקלים http://varon.blogb.co.il/best/infant_car_seats

 

בכלל ממליץ לכם לקרוא את ההסברים וכל מה שהוא כותב, פתאום תגלו דברים שלא ידעתם.

פורסם

לפי מה שהוא אומר ולפי המידע שברשת, חיבורי האיזופיקס מתאימים עד למשקל ילד של כ-18 ק"ג בלבד, ומעל כבר יש להשתמש בעיגון באמצעות חגורות הבטיחות...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -


×
×
  • תוכן חדש...