Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה כסא בטיחות יש לתינוק שלך?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי מה שהוא אומר ולפי המידע שברשת, חיבורי האיזופיקס מתאימים עד למשקל ילד של כ-18 ק"ג בלבד, ומעל כבר יש להשתמש בעיגון באמצעות חגורות הבטיחות...

 

אכן כן. טכנית המגבלה היא על משקל הילד יחד עם משקל הכסא, אבל לרוב מחמירים ורושמים מגבלה של 18 ק"ג של הילד. יש לזכור שלחיבור ISOFix אין יתרון בטיחותי על פני חיבור נכון עם חגורת הבטיחות. היתרון של ה-ISOFix הוא בקלות ההתקנה ומניעת טעויות. כאשר מתקינים עם חגורת בטיחות, חשוב מאוד להקפיד על הוראות ההתקנה, בעיקר מבחינת נעילת חגורת הביטחות (seat belt lock-off).

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אמרתי לכם שתופתעו... בעיקרון יש לכל יצרן יש המלצה לגבי משקל מקסימלי בעיגוני איזופיקס/לאטץ׳.

רובם נעים דווקא סביב 21-23 ק״ג , אבל זה תלוי מאוד במשקל הכיסא, וגם ברכב עצמו.

בגלל זה מומלץ מאוד לקרוא את חוברת ההוראות שבד״כ כולנו מעיפים למגירה או לפח.

פורסם

קודם כל בכיסא בטיחות(לא בוסטר), חל איסור לעגן גם וגם, כלומר גם איזופיקס וגם עם החגורה.

בבוסטר רגיל(לא רצועות) עיגון האיזופיקס הוא לא זה שתופס את הילד, אלא חגורת הבטיחות.

עיגון האיזופיקס מקבע את הבוסטר לרכב שלא יזוז וינוע קדימה.

פורסם

כי בשעה של תאונה חו"ח, הכוחות שמופעלים על ההתקנים יכולים לגרום לנזק שעלול להחמיר את המצב במקום

לסייע. הכסאות מיועדים לעמוד בכוחות מסויימים שפועלים עליהם באיזורים מסויימים, וברגע שאתה מעגן גם וגם

אתה משנה את חלוקת הכוחות הזו שבהתאם לה תוכנן הכיסא.

אתה יכול לקרוא גם את מה שכותב אבי ורון, שגם הוא(בנוסף להוראות של יצרני כסאות הבטיחות) טוען שחל

איסור מוחלט על עיגון של כיסא בחגורת בטיחות יחד עם איזופיקס/לאטץ'. יוצא מן הכלל הוא הבוסטר הרגיל,

שבחלק מהמקרים(בהתאם להוראות היצרן) מעגנים באיזופיקס את הכיסא, ואת הילד שיושב עליו עם חגורת

הבטיחות.

פורסם
יש כאן רשימת מומלצים של אבי ורון, שמסתמכת על המבחנים של קונסיומר ריפורט:

בכלל ממליץ לכם לקרוא את ההסברים וכל מה שהוא כותב, פתאום תגלו דברים שלא ידעתם.

 

תודה על הקישורים, עברתי עליהם ובהחלט יש שם מידע ששווה לדעת אך יחד עם זאת אני חייב לציין שחלק מאותן הנחיות הקשורות לטווחי הגילאים המומלצים לכיסאות השונים לא באמת ברי יישום במציאות.

לדוגמא, הוא מציין שם שההנחייה הרשמית היא שצריך להשתמש בכיסא בטיחות לפחות עד גיל בית ספר, כלומר גיל 6.

 

לי יש מושב בטיחות של מקסי קוזי, הוא מרווח ודי רחב והבן שלי יושב בו בנוחות, אממה- הבן שלי יחגוג 3 בסוף דצמבר.

הבן הגדול שלי בן 5 והוא לא יוכל לשבת בו בצורה נוחה וגם כאשר היה בן 4 המושב בטיחות כבר היה לו צפוף (בפעמים הבודדות בהן נאלץ לשבת במושב הזה).

 

אגב, המושב על הנייר אמור להתאים עד גיל 6 או 8 (לא זוכר בדיוק) והילדים שלי אינם "מלאים" אלא ממוצעים לגילם מבחינת מידות גוף.

 

גם ההנחייה להסיע ילדים עד גיל שנתיים לפחות עם הפנים נגד כיוון הנסיעה די גבולית לטעמי מכיוון שבגיל שנה וכמה חודשים הילדים כבר מתחילים להיות די פעילים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

זה הכסא שיש לי היום בדיילי דרייבר, מחובר גם באיזופיקס וגם בחגורה, כולל תפס אחורי.

 

האם צריך לשנות משהו?

 

http://www.amazon.com/Safety-1st-Complete-Convertible-Chromite/dp/B005CNCAFS/ref=pd_sim_sbs_75_5?ie=UTF8&dpID=41-Mpq1krlL&dpSrc=sims&preST=_AC_UL160_SR150%2C160_&refRID=0P6A42RETZ4QQ35HEPF9

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם (נערך)

לחבר רק עם ISOFix או חגורה (ISOFix אם משקל הילד מתחת ל-18 ק"ג יהיה הכי נוח). וכל הכבוד על השימוש בתפס העליון - הרבה אנשים מזלזלים בו משום מה, למרות שיש לו תרומה לא מבוטלת להגבלת התנועה של כסא הבטיחות.

 

עריכה: הינה האזהרה (שמופיעה כ-8 פעמים בספר) נגד שימוש בחגורת בטיחות יחד עם ISOFix מהספר של הכסא שלך (http://www.manualslib.com/manual/971233/Safety-1st-Alpha-Elite-65.html?page=17#manual):

isofix_belt.PNG

 

עריכה 2: ואם הילד שלך מתחת למגבלת המשקל של הכסא לישיבה נגד כיוון הנסיעה של 18 ק"ג, מומלץ להושיב את הילד נגד כיוון הנסיעה (במידה וזה לא כך).

עריכה אחרונה על ידי foo_bar
פורסם (נערך)

^^בדיוק אני בא לשים את הקישור להוראות היצרן, שאומר במפורש, או חגורה או לאטץ' ובשום פנים ואופן לא גם וגם.

 

תודה על הקישורים, עברתי עליהם ובהחלט יש שם מידע ששווה לדעת אך יחד עם זאת אני חייב לציין שחלק מאותן הנחיות הקשורות לטווחי הגילאים המומלצים לכיסאות השונים לא באמת ברי יישום במציאות.

 

מסכים שיש שם גם הנחיות שקצת קשה ליישם, ובחיים האמיתיים סביר להניח שלא ננהג כך,

אבל יש המון מידע ודברים שלא מודעים להם בכלל, ולכן כדאי מאוד לקרוא ולעבור על הכל.

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם

המממ, היא בת כמעט 6 ובערך 19 קילו.

 

אבל ברגע שאני מוציא את האיזופיקס הכסא מתחיל לרקוד, אז מה עשינו בזה?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

הילדה מעוגנת לכסא עם הרצועות של הכסא (במקרה הזה יש לנתק את ה-ISOFix ולחבר עם חגורת הבטיחות בהתאם להוראות. אתה אמור להגיע למצב שהכסא לא זז יותר מ-2.5 ס"מ לכל כיוון)? או בעזרת חגורת הביטחות של הרכב (במקרה הזה אפשר ואפילו מומלץ לעגן את הכסא לרכב עם ISOFix, שכן אז הוא רק מחזיק את הכסא, כאשר הילדה מעוגנת לרכב ע"י חגורת הבטיחות של הרכב, בדומה למבוגר)?

פורסם

בכסא הזה היא מחוברת עם רתמות הכסא (5 נקודות).

 

בכסא באלפא היא רתומה בחגורת הרכב שמתלבשת במקביל עליה ועל הכסא.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

באלפא זה בוסטר ללא רתמות וככה צריך.

בכסא השני תבדוק עד איזה משקל מותר

לרתום עם הרתמות. בהרבה כסאות זה

עד 18 ק"ג. עדיף כמובן את רתמות הכסא

שזה 5 נקודות, אבל כמובן עד מגבלת המשקל.

כמו כן תבדוק עד איזה משקל מותר לחבר עם

איזופיקס. במידה וזה עד 22-3 קילו, אז פשוט חבר

עם האיזופיקס והטטר(הרצועה העליונה שהולכת לוו

בגב המושב של הרכב) וותר על חגורת הבטיחות.


×
×
  • תוכן חדש...