Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה כסא בטיחות יש לתינוק שלך?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רכשתי כסאות בטיחות של מקסי קוזי ל-2 הילדים.

מושב אחד הינו מגיל אפס ומצוייד בהתקן איזופיקס עם רגל נוספת לקיבוע לרצפה וניתן לכוון בו זווית הטייה שזה מצויין לבן הקטן שלי כשהוא לפעמים נרדם בנסיעה.

החסרון העיקרי של הכסא הזה הוא המשקל, לא זוכר נתונים טכניים אבל להערכתי הוא שוקל לפחות 5 קילו וזה לא מעט, בצירוף עם הגודל שלו הוא כנראה לא יהיה הכי נוח עבור מי שנאלץ להעביר כסאות בין רכבים.

חסרון נוסף זה המחיר, עלה בזמנו כ-3000 שקלים שזה המון.

 

לגדול יש מושב בטיחות שמתאים לגילאי 3 ומעלה (אם אינני טועה).

נוח מאוד לעיגון, קל משקל.

 

בחרתי במקסי קוזי כיוון שמקריאה באינטרנט הם קיבלו חוות דעת טובות מבחינת בטיחות וגם הרגישו לי הכי מאסיביים ואיכותיים מבחינת החוצרים וההרכבה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אנחנו לקצת יותר גדולים (אבל מתחיל מכיסא 6 חודשים ועד בוסטר לגדולים) של ריקארו.

אנחנו עם הדגם הזה כרגע:

http://www.amazon.com/gp/product/B00B507FA2?psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o00_s02

יש לו גם את הרצועה עם החיבורים לאיזופיקס וגם את הלאצ׳ מאחורה ואחלה סגירה שהילדים לא יתעסקו.

(כפול 2) ואלו יושבים ברכב של אשתי.

 

אצלי יש את הדור הקודם - הYoung sport plus שגם לא רע אבל חסר כמה פיצ׳רים בקטע של התחברות לרכב. הוא פשוט יותר קטן קצת ומתאים בול למושב האחורי בBRZ שזה הרכב השני שמקסימום אני מסיע את הילדה לגן 3 דקות בבוקר.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מה זה המחירים האלה ?

אנחנו קנינו כיסא בטיחות של ד"ר בייבי ב בסביבות ה 200 שקל נוח, איכותי ועם תו תקן. כמובן שאנשי המכירות מחו וניסו לעבוד על רגשות האשמה שלנו עם המנטרה הידועה "זה הדבר הכי יקר בחיים שלכם, לא תשקיעו כדי להגן עליו" ?

השקענו סכום סביר. אם היינו הולכים לפי ההגיון שלהם היינו צריכים להחליף גם את הרכב לג'יפ האמר ממוגן ולהלביש את הילדה בחליפת מגן קרמית כל פעם שהיא יוצאת מהבית.

פורסם

ברכב של אשתי יש אוונפלו סימפוני E3 (רכב עיקרי שבו נוסע הרכב) וברכב שלי יש אוונפלו סימפוני (שזה דגם קצת פחות מה-E3 שנחשב הדגם הטוב והיקר יותר).

הכסאות מאוד בומבסטיים ולא מתאימים למי שיש רכב קטן/ כמה כסאות בטיחות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם (נערך)

אני רכשתי את הגרקו נאוטילוס, שמומלץ מאוד ובכל המבחנים מקבל ציונים גבוהים. היתרון שהוא משמש

גם כבוסטר לאחר מכן, כך שזו רכישה אחת עד שהילד מסיים כבר את הצורך בכל התקן שהוא מלבד חגורת

הרכב. ממליץ מאוד לקרוא את מה שכותב אבי ורון, הוא מומחה רציני בנושא, ומשתדל תמיד להמליץ על

מה שטוב ובטוח ולא על מה שיקר.

אופציה נוספת שהיא זולה היא האוונפלו מאסטרו, אבל יש לו חסרון שהוא זווית ממש ישרה, והוא פחות מרופד.

שניהם משמשים גם כבוסטר רצועות עד משקל גבוה יחסית, שזה בטוח יותר מבוסטר וחגורת בטיחות.

הנאוטילוס נמכר סביב 800 שקל, ויש הרבה פעמים מבצעים עליו שנעים סביב 600 שקל. רק לשים לב שאתם

קונים את הדגם האמריקאי ולא האירופאי שפחות מומלץ. קל להבחין ביניהם כי לאירופאי אין התקן איזופיקס/לאטץ׳.

המאסטרו נמכר סביב 700 שקל ואפשר למצוא אותו במבצעים סביב 500 שקל.

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם

א. חלק מהכיסאות שאנשים מדברים עליהם פה עוברים מ6 חודשים עד שלט צריך יותר בוסטר.

ב. ב200 ש״ח אי אפשר לקבל כיסא איכותי באמת. תו תקן אומר בדיוק כלום, אני מעדיף כיסאות עם כל האפשרויות בטיחות (איזופיקס וחבריו) ושנבדקו במבחני ריסוק רציניים , לא תו תקן חרטא. מה התו תקן בדק? (רמז בערך את רשימת החומרים)

 

בארץ אגב התמחור אכן בעייתי - הגרקו והמקסי קוזי עולים בארהב יותר מהספארקו שקניתי, בארץ הפוך לגמרי.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אנחנו כבר כמה שנים (משרתים עכשיו את הילד השני) עם ברייטקס בוליוורד 70 cs שעלה 1400 ₪ ועם עוד כסא של safty 1st שעלה 700 ₪.

הברייטקס מעולה בכל קנה מידה ושווה כל שקל. אני ממליץ לקנות כסא אחד רציני לרכב העיקרי וכסא נוסף ברמה טובה לרכב השני.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
... "כלבו סימה". נכון שהשם נשמע ממש לא מבטיח אבל מסתבר שהם ממש חזקים

תהיתי למה לי להיכנס לשרשור כסא תינוק, כלבו-סימה היה שווה, אכן נשמע לא מבטיח

ונחמד לשמוע ששווה :)

 

הכיסא שוקל טונה, אבל הילד מוגן בפנים כמו הפלוטוניום בדימונה.

כך ראוי בעיני. בשיקלול לפני רכישה, זה הפרמטר הראשון והכבד,

ולא אי הנוחות שזה גורר.

 

... ד"ר בייבי ב בסביבות ה 200 שקל ...

אם היינו הולכים לפי ההגיון שלהם היינו צריכים להחליף גם את הרכב לג'יפ האמר ממוגן ולהלביש את הילדה בחליפת מגן קרמית כל פעם שהיא יוצאת מהבית.

 

הברירה היא לא בין סמארט להאמר,

אתה קופץ לנקודת קיצון אבל יכלת לעצור באמצע,

במקום האמר יכול לבוא כל SUV בטוח מקיה ועד סובארו - ולא צריך 'ממוגן' -

אלא אם אתה נע בצירים מסוכנים, ואז כן ממוגן,

במקום חליפה קרמית [?] עדיפים בגדים איכותיים שאתה יודע שהם מנדפים, לא צבועים בצבע רעיל,

לא עשויים מפלסטיק זול וכד', ועדיף לא לטבול אותם ב"מרכך כביסה" שאינו בריא והתינוק ינשום ויספוג,

ובמקום כסא ב-200 שקל [שזה המחיר של 5 קופסאות אלאמ לייט או ארוחת המבורגר זוגית טובה

או חודש אינטרנט וסלולארי וכד'] עדיף כסא ב 400 ש"ח, ועליו עדיף פי כמה כסא ב 1,000,

וסביר שעליו עדיף כסא ב 2,000 ש"ח.

 

וזה לא כזה נורא -

2,000 ש"ח = 28 ביקורים בחומוסיה ב-70 ש"ח כל פעם, או או חודשיים-שלושה ארנונה.

עשרה שטרות אדומים, לא צריך אוצר של פיראטים.

ה-200 ש"ח ששילמת מושקעים ברובם בעלות הקרטון, התווית, האכסון, האריזה, הניילון,

ספרון ההדרכה והשילוח, לא באיכות המוצר. וכן, זה מצב צרכני נדיר בו לרכישה שלך

אכן יש משמעויות הרות גורל : ודווקא איפה שצריך להפריז קיצצת.

The first one to get angry loses

פורסם

גם לנו יש את ה-BRITAX BOULEVARD.

הוא עשה עליי רושם של מושב שהושקעה בו המון מחשבה. יש לו קורות מתכת, מספר אזורי ספיגת זעזועים שאחד המעניינים שבהם מותקן בתחתית המושב ובנוי ככוורת פלסטית.

הם משקיעים הרבה בפיתוח הפנטנים שלהם והשתכנעתי שמדובר במוצר טוב. לאחר שימוש של שנתיים אני יכול להגיד שאני מרוצה והוא מחזיק מעמד יפה.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

לנו יש זוג Britax Advocate ברכב הראשי, ו-Cosco Scenera

(שלמרות המחיר הזול יחסית עדיין זוכה לציונים טובים במבחני ריסוק אמריקאיים) יחד עם Britax Pinnacle במשני (ה-Pinnacle יעיל עם כיוון הנסיעה עד למשקלים גבוהים מאוד ומיועד לשימוש ברכב הראשי כאשר הגדולה תחרוג ממגבלת המשקל של ה-Advocate). כרגע הגדולה בת 3 ו-3 חודשים, ויש לה עוד כ-3 ק"ג עד למגבלת המשקל נגד כיוון הנסיעה (למרות שישנה גם מגבלת גובה).

 

אני אוסיף את הסיבה העיקרית לבחירה ב-Advocate - שימוש ברצועת קשירה עליונה גם נגד כיוון הנסיעה. בגלל שהעיגון של הכסא מתבצע בתחתית הכסא, לרצועת הקשירה העליונה (ה-Top tether) יש חשיבות גדולה בריסון הכסא (אחרת נקודת הקשירה התחתונה, בין אם ISOFix או חגורת בטיחות, תשמש כציר עליו כל גוף הכסא ינוע). מחיפוש שלי יש מעט מאוד כסאות שמאפשרים שימוש ב-top tether גם נגד כיוון הנסיעה, ולכן נבחר ה-Advocate (למרות שהיתרון היחיד שלו על פני ה-Boulevard הוא בתוספת "כריות אוויר" נגד פגיעה צידית).

 

לסוגיית המחיר אני אוסיף שאין שום הכרח שכסא בטיחות ב-2000 ש"ח יהיה בהכרח בטוח יותר מכסא ב-200 ש"ח, אבל לדעתי יש מחיר להנדסה ולחומרים טובים יותר. מאוד ייתכן שיש גם "פרמיית הורים" לא קטנה במושבים היקרים יותר (כמו בכל מוצר פרימיום), אבל כמו שאמר סיוויק 08, ההפרש במחיר הוא לא היסטרי. בנוסף כסאות יקרים לרוב גם משמשים לטווח משקלים רחב, בעוד שכסאות זולים יש להחליף מספר פעמים בגלל מגבלות משקל/גובה נמוכות.

פורסם (נערך)

למחיר אין תמיד קשר לבטיחות. יש כסאות שעולים 1500 ו 2000 שקל, וקיבלו ציונים מביכים במבחני ריסוק.

אפשר למצא כסאות מאוד טובים, שקיבלו 4-5 כוכבים במבחני ריסוק, ועולים 500-800 שקל. לא חייבים לרוץ

לרכוש ב 1500 שקל, יש משהו באמצע. לצערי כיסא ב 200 שקל לא מספק את הסחורה, לפחות לא ממה שיש

בארץ.

בנוסף, אין קשר בין המותג לבין הציון של הכיסא. יש כסאות של ברייטקס שקיבלו ציון נמוך מאוד, וגם גם של

כל מותג אחר, ויש דגמים של אותם יצרנים שקיבלו את המקסימום. בדיוק כמו שבצמיגים תמצאו צמיג של דאנלופ

שהוא מצויין, וצמיג אחר שלו שהוא מתחת לכל ביקורת.

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם
היה לנו את כיסא הבטיחות של chicco nextfit, שעלה לנו לא מעט והיה ממש לא נוח לשים אותו ביאריס מבחינת תנוחת השכיבה/ישיבה ומבחינת הגודל.

מכרנו אותו וקנינו את britax advocate שהיה יותר נוח להתקנה ברכב ותנוחת הישיבה/שכיבה שלו היתה יותר טובה.

בשני הדגמים, אגב, יש isofix.

מבחינת הנוחות זה אינדיבידואלי, חשוב לקחת את התינוק במידת האפשר לחנות ולראות את התגובות שלו לישיבה בכיסא במשך כמה דקות.

 

אנחנו לקצת יותר גדולים (אבל מתחיל מכיסא 6 חודשים ועד בוסטר לגדולים) של ריקארו.

אנחנו עם הדגם הזה כרגע:

http://www.amazon.com/gp/product/B00B507FA2?psc=1&redirect=true&ref_=oh_aui_detailpage_o00_s02

יש לו גם את הרצועה עם החיבורים לאיזופיקס וגם את הלאצ׳ מאחורה ואחלה סגירה שהילדים לא יתעסקו.

(כפול 2) ואלו יושבים ברכב של אשתי.

 

אצלי יש את הדור הקודם - הYoung sport plus שגם לא רע אבל חסר כמה פיצ׳רים בקטע של התחברות לרכב. הוא פשוט יותר קטן קצת ומתאים בול למושב האחורי בBRZ שזה הרכב השני שמקסימום אני מסיע את הילדה לגן 3 דקות בבוקר.

 

גם לנו יש את ה-BRITAX BOULEVARD.

הוא עשה עליי רושם של מושב שהושקעה בו המון מחשבה. יש לו קורות מתכת, מספר אזורי ספיגת זעזועים שאחד המעניינים שבהם מותקן בתחתית המושב ובנוי ככוורת פלסטית.

הם משקיעים הרבה בפיתוח הפנטנים שלהם והשתכנעתי שמדובר במוצר טוב. לאחר שימוש של שנתיים אני יכול להגיד שאני מרוצה והוא מחזיק מעמד יפה.

 

לנו יש זוג Britax Advocate ברכב הראשי, ו-Cosco Scenera

(שלמרות המחיר הזול יחסית עדיין זוכה לציונים טובים במבחני ריסוק אמריקאיים) יחד עם Britax Pinnacle במשני (ה-Pinnacle יעיל עם כיוון הנסיעה עד למשקלים גבוהים מאוד ומיועד לשימוש ברכב הראשי כאשר הגדולה תחרוג ממגבלת המשקל של ה-Advocate). כרגע הגדולה בת 3 ו-3 חודשים, ויש לה עוד כ-3 ק"ג עד למגבלת המשקל נגד כיוון הנסיעה (למרות שישנה גם מגבלת גובה).

 

אני אוסיף את הסיבה העיקרית לבחירה ב-Advocate - שימוש ברצועת קשירה עליונה גם נגד כיוון הנסיעה. בגלל שהעיגון של הכסא מתבצע בתחתית הכסא, לרצועת הקשירה העליונה (ה-Top tether) יש חשיבות גדולה בריסון הכסא (אחרת נקודת הקשירה התחתונה, בין אם ISOFix או חגורת בטיחות, תשמש כציר עליו כל גוף הכסא ינוע). מחיפוש שלי יש מעט מאוד כסאות שמאפשרים שימוש ב-top tether גם נגד כיוון הנסיעה, ולכן נבחר ה-Advocate (למרות שהיתרון היחיד שלו על פני ה-Boulevard הוא בתוספת "כריות אוויר" נגד פגיעה צידית).

 

לסוגיית המחיר אני אוסיף שאין שום הכרח שכסא בטיחות ב-2000 ש"ח יהיה בהכרח בטוח יותר מכסא ב-200 ש"ח, אבל לדעתי יש מחיר להנדסה ולחומרים טובים יותר. מאוד ייתכן שיש גם "פרמיית הורים" לא קטנה במושבים היקרים יותר (כמו בכל מוצר פרימיום), אבל כמו שאמר סיוויק 08, ההפרש במחיר הוא לא היסטרי. בנוסף כסאות יקרים לרוב גם משמשים לטווח משקלים רחב, בעוד שכסאות זולים יש להחליף מספר פעמים בגלל מגבלות משקל/גובה נמוכות.

 

אשמח לשמוע רשמים לכל מי שיש לו את ה Britax Advocate.

אנחנו מצפים לילדה קטנה שצפויה להגיע עוד כחודשיים-שלוש ומעוניינים לקנות את הכיסא הנ"ל (הדגם האחרון - Britax Advocate CLICKTIGHT) בשבילה מגיל אפס שיהיה ברכב של אשתי. (הונדה גאז)

וברכב שלי לשים סלקל שיש לנו.

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

שים לב וכבר ציינו פה - ה-ADVOCATE זהה ל-BOULEVARD למעט דבר אחד. כריות מגן בצדדים. הכריות האלה נועדו להגן על התינוק והיושבים על ידו בספסל האחורי באופן הדדי, במידה והנוסע ליד נחבט בכיסא מסיבה כלשהי. אני מצאתי את זה ללא הכרחי. ברוב המקרים הילדה לבדה מאחור וכשהיא לא לבד זה תופס מקום במרחב של היושב לידה (במרכז) והיעילות של הדבר הזה מוטלת בספק מבחינתי..

Live fast, die young - leave a better looking corpse


×
×
  • תוכן חדש...