Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה כסא בטיחות יש לתינוק שלך?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לנו יש את האדווקט.

התינוקת שלנו שרק נולדה שקלה 3300 בערך.

היא טיפה נבלעה בכיסא אבל כשניסינו כרית דומה למה שהצעת זה היה ממש צפוף ולא נח.

הבעיה היא הראש הוא כל הזמן נפל לצד. (שזה גם היום שהיא בת 8 חודשים ושוקלת כמעט 9 קילו)

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האם מזרונית מהסוג הזה מקובעת לכסא או שהיא יכולה להחליק ממנו? אם היא לא מעוגנת לכסא, אז היא בהכרח תפגע בהצמדה של התינוק אל הכסא על ידי הרצועות. כמו כן, צריך לבדוק האם היא מעכבת בעירה כמו כסא הבטיחות עצמו.

 

אגב, אם ראשו של התינוק נשמט בכסא זו בעיה לא רק לנוחיותו של הילד אלא גם לבטיחותו. כל כרית שמתאימה במידות ומספקת את התמיכה הצדית הנדרשת תעזור.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם (נערך)

sh1506, איך פתרתם את הבעיה? ראיתי שיש כריות לראש לכסא...

 

חן, ראיתי שיש כריות שמקבעות את הראש, בודק את העיניין.

 

עריכה:

מצאתי משהו כזה (ספציפית של ברייטקס), לא יודע עד כמה יעזור.

יש גם כריות כמו זו וזו.

עריכה אחרונה על ידי oleg_kra
פורסם

היו לנו בדיוק שתי ריפודיות כאלה של ברייטקס (נמסרו כבר) ולמיטב זכרוני הן עשו את העבודה היטב, גם היו די נוחות לילדים. נראה לי שהן יעשו את העבודה טוב יותר מה-infant insert שמגיע עם המושב. רק שאצלנו זה היה עוד בתקופת הסלקלים. (אמנם יש לנו שני מושבי ברייטקס מרתון, אבל הם הגיעו אח"כ בגיל 8-9 חודשים.)

חזיר דיזל

פורסם
sh1506, איך פתרתם את הבעיה? ראיתי שיש כריות לראש לכסא...

 

חן, ראיתי שיש כריות שמקבעות את הראש, בודק את העיניין.

 

עריכה:

מצאתי משהו כזה (ספציפית של ברייטקס), לא יודע עד כמה יעזור.

יש גם כריות כמו זו וזו.

 

גם לנו היו מספר ריפודיות שלא היו לנו נוחות.

הרגיש כאילו הילד לא נח לו.

אילתרנו כרית שתחזיקאת ראשה לחודש חודשיים ראשונים

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

אני עם צ'יקו נקסטפיט, מורכב בכסא האחורי נגד כיוון הנסיעה ולרוב נמצא במצב שכיבה, אכן מגביל את תזוזת הכסא הקדמי (מגאן סטיישן) אך באופן סביר שמאפשר ישיבה נורמלית.

 

Sent from my MX5 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 


×
×
  • תוכן חדש...