Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שותפים לנסיעה לPALMER SPORTS באנגליה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה, זה ממש לא מספק אותי לראות את זה, כשאני רואה כמה זמן אני מאבד פה בכל פניה בגלל שלא הספקתי להכיר את המסלול. במקצה שאחרי זה, על הJP עשיתי כמעט 3 שניות פחות (הרכבים די דומים ביכולות שלהם לדברי המדריכים, עם נהג מקצועי עושים זמנים מאד מאד דומים).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

זה כי אתה נהג בינוני מינוס. כנס לשרשור של הג'וליה תלמד איך נוהגים באמת :lol:

 

קשה לי להאמין שבאירוע כל כך מתוכנן אפשר לסטות מהתכנית, אבל אולי אנשים שעתידים לבקר יוכלו לבקש לוותר על ה-M4 ועוד משהו משעמם לטובת יותר זמן עם הפורמולה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אין סיכוי לשנות שם משהו בתוכנית, הכל מאד קשיח ומובנה. אבל כן יש ימים ייעודיים שנוהגים יותר על הפורמולה כמו שNMP סיפר.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

שמח שההמלצות שלי דחפו אתכם ללכת ושיצאתם מרוצים 8)

זה באמת מקום מדהים.

 

המתכונת מאוד מסודרת ומתוקתקת אז אי אפשר לעשות מה שרוצים אבל קבוצות גדולות (גדולות הכוונה למספר דו ספרתי, לא 4-5 חבר'ה) יכולות לתפור מה שבא להן.

יש מדי פעם ימים מיוחדים עם מתכונת שונה.

אני הלכתי ליום ממוקד בלי הקארטינג, הדיפנדר והבמוו ובמקומם מקבלים כמות נהיגה כפולה על שאר הרכבים + סשן ארוך על רכב פורמולה 4 עדכני.

בעוד חודש יש להם יום נוסף דומה רק בלי התוספת של הפורמולה 4.

 

בשרשור המקורי היה מדובר על הערכת עלות של 9000 ש״ח. אפשר לקבל מידע אם הוא היה מדויק, או לפחות קרוב למחיר הסופי?

 

ככה, אתה לא סומך עליי ? וגם לא על אקר ? :lol:

פורסם (נערך)

מיסטרB

 

אתה חי טוב

 

כל הכבד

עריכה אחרונה על ידי ישה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...