רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
אני קודם כל מסתכל במראה האמצעית, ואח"כ מסתכל על מראות הצד בהתאם. הרבה אנשים שדברתי איתם, אמרו לי שהם רק מסתכלים על מראות הצד. האם הסתכלות על המראה האמצעית היא חיונית?
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
שלום שבוע טוב, סתם שאלה מעניינת אותי, מה הסיכוי לפגוש את מכונית לפי מספר רישוי שלכם לשעבר משוטט אי שם בכבישים שמכרתם אותו אחרי הרבה זמן? ואיך הרגשה לראות את מכונית לשעבר שלכם?
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
- 0 תגובות
- 716 צפיות
שלום לכולם. אני נוסע בנובמבר לברצלונה, וכידוע יש שם את המסלול המפורסם קאטאלוניה. האם מישהו היה שם, ויכול לייעץ איפה ומה כדאי לקחת למסלול? האם התאריכים הם קבועים או שהם יכולים לקבוע תאריך אחר מהמציין ב CALENDAR שלהם? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת High Octane, -
- 40 תגובות
- 19.6 אלף צפיות
שבוע שעבר הכנסתי את רכבי לטיפול 75 ולבדיקת גיר לפני תום אחריות. בוצע הטיפול וזוהו רעידות ותואם לרכב החלפת מצמדים. החלפה ראשונה הייתה ב 30000,החלפה שניה ב 60000 עכשיו, לאחר 15000 קמ וחצי שנה (60 היה במרץ השנה) החלפה שלישית ואחרונה במסגרת האחריות. פניתי למוסך בשאלה למה ואיך זה קרה תוך זמן כה קצר, התשובה הקצרה היא שהם לא יודעים. בהתנהלות שלהם הם לא בודקים או יכולים לבדוק אלא פשוט מחליפים. מנהל המוסך אמר לי לפנות לצמפיון שיהיה רישום של הנל. היום התקשרתי ובחורה בשם גאולה ענתה לי תשובה מאוד לא הגיונית. מצמדים זה חלק מתכלה ומבחינתה (לא במילים האלו אבל זה מה שהיא אמרה) זה בלאי סביר לדבריה אני צריך להגיע למוסך בפעם הבאה והוא יכול להיות שינסה לעז…
הודעה אחרונה מאת בוני03, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 598 צפיות
זקוק להמלצה למקום לחלקים מפירוק- אזור ראשון/חולון/רחובות/רמלה. עבור סיטרואן ברלינגו
הודעה אחרונה מאת ariel000, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
רנו מגאן IV הושקה לפני שנה בפרנקפורט כאשר החזקה שבגרסאות היא ה - GT. רנו עובדים על פתוח סופי של גרסת ה- RS שהיא כמובן ורסיית הביצועים האמיתית. כעת מתבררות שתי בשורות מעניינות וגם משמחות : - לאחר השקת הקליאו ספורט עם גיר רובוטי דו מצמדי בלבד עם השמטת תיבה ידנית מההיצע היו חששות רבים אצל אוהדי הדגם שגם המגאן RS תלך בדרך זו. כעת מתברר שה - RS תוצג גם עם גיר ידני 6 מהירויות, שאפילו במפתיע תיתן תאוצות עדיפות קמעא על הורסייה ה"אוטומטית" שגם תוצע. - הדגם יוצע גם עם היגוי לארבעת הגלגלים להגברת האחיזה והיכולות. - יוצעו שלוש תת גרסאות - ספורט, CUP, TROPHY עם סידורי מתלים שונים. - מנוע חדש לגמרי , כנראה גם 2 ליטר. פרטים נוספים: http://www.motoring.co…
הודעה אחרונה מאת DanielD2701, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
זה אומר בהכרח ששאר המכלולים זההים? רדיאטור,אלטרנטור, מערכת חשמל וכו'?
הודעה אחרונה מאת dimblaster, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, עקב שינוי במקום העבודה אני נאלץ לנסוע כ 110 ק''מ ביום (55 ק''מ כל כיוון) בתוואי בינעירוני פקוק בחלקו, בבוקר זה לוקח לי שעה, אחה''צ כמעט שעה וחצי - תחבורה ציבורית אינה אופציה. כרגע נוהג על טויוטה אוונסיס 2008 דור 2, אחלה רכב אבל זללן לא קטן לדעתי משהו כמו ליטר ל 10 ק''מ. בחישוב זריז יוצא שדלק בלבד יעלה לי כ 1600 ש''ח כל חודש ולכן נכנס השיקול בהחלפת הרכב. בעקרון חשבתי להכנס לטרייד אין הקרוב, להוסיף עוד 5 אלף ש''ח ולצאת עם הרכב הכי חסכוני שניתן (אייגו,C1 ושות'). מנסה להבין עד כמה המהלך הזה יחסוך לי כסף בשנתיים הקרובות (אם בכלל). המטרה היא חד משמעית לחסוך בעלויות, ברור לי שאני יורד מרכב משפחתי מרווח, לפחון עם 4 גלגלים על כל המשתמע מכך. אשמח לשמוע …
הודעה אחרונה מאת dandan12, -
-
- 5 תגובות
- 968 צפיות
שלום חברים, שמתי לב, שבצמיג שהיה לי פנצ'ר לפני כמה חודשים, סימנו את המיקום של הוונטיל על מנת לצמצם את העבודה באיזון בהחזרה. מה שמעניין זה, שאחרי חודשיים בערך, רואים שהצמיג זז על החישוק, וכעת הסימון והוונטיל לא באותו מקום, מה שיכול לגרום עם הזמן לחוסר איזון בגלגלים. ליאור.
הודעה אחרונה מאת Max.M, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
הרכב שלי (גרנד סניק חדשה) חונה בעבודה בחניה פתוחה - מה שאומר שמש אינסופית. על מנת להציל את הרכב מבלאי מיותר אני מכסה אותו באופן (כמעט) קבוע בכיסוי ניילון שקניתי באוטו דיפו, מאלו שמבחוץ הם כסופים. על מנת לכסות אותו, אני מפרק את האנטנה, כיון שפעם אחת כיסיתי בלי לפרק וזה קצת כופף אותה, ובנוסף נראה שזה מפעיל לחץ לא בריא על בסיס האנטנה. וכאן השאלה: 1. ברור לי שהאנטנה לא בנויה לפירוק יומיומי - יש גם באנטנה וגם בבסיס מעין זיזי גומי כאלו שמונעים ממנה להסתובב באופן חופשי, ומפירוק יומיומי הם ישחקו. האם למישהו רעיון לאיזשהו חלק שיתחבר מצד אחד לבסיס ומצד שני לאנטנה, ויוכל להיות מוחלף בזול בלי לפגום בבסיס (שאותו קשה מאוד להחליף). לחילופין, רעיונות נוספים לגבי איך להציל את האנטנ…
הודעה אחרונה מאת deltaHF, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בוקר טוב לכולם, בפרוס השנה החדשה, בשם קבוצת לובינסקי - DS, פיג'ו, סיטרואן, MG, טלרון מצברים, פולאריס, KTM, לוביט ועוד, אנחנו מאחלים לכם שנה טובה ומתוקה, שנה שבה תגשימו את כל החלומות המוטוריים שלכם, שנה של בריאות ואושר לכם ולבני ביתכם. לקראת השנה לא יכולנו להתאפק גם עם איזה מבצע buy Back קטן. שנה טובה ומתוקה, צוות לובינסקי
הודעה אחרונה מאת Achtung, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 11.5 אלף צפיות
היי , יש לי שאלה שלא כל כך מצאתי אליה תשובה בגוגל. אם רכשתי רכב חדש לפני שבוע בדיוק, שילמתי את מלוא הסכום אני עוד יכול לחזור בי ולקבל החזר מלא? גם קשה לי להאמין שמשהו זז בעניין הרכב כי יש את כל החגים אז בכלל שכונה , אבל בלי שום קשר לחגים או לזה ששום דבר בטח עוד לא זז שם.. אני צריך לשלם קנס? או שזה בכלל לא אפשרי? ואם כן אני צריך להגיע לשם או שאני יכול לעשות את זה גם בטלפון? תודה רבה וחג שמח ושנה טובה =]
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
מצאתי את האפליקציה הזאת: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hovans.autoguard&hl=en מה יתרון של מצלמת דש יעודית, מול אפליקציה כזאת? לכאורה, לא מוצא יתרון למצלמה יעודית, אבל נראה שעדיין הרוב השולט בפורום הוא מצלמה יעודית ולא אפליקציה. למה?
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם. בשעה טובה החלפתי את רכבי הקודם (פיקנטו ידני 1000) באיביזה סטייל אוטו' מנוע 1000. לאחר שעברתי לא מעט טלטלות ועצבים עם סיאט ואוטודיל הרכב כבר אצלי ויש לי כמה שאלות בנוגע אליו: 1) הרכב כמובן עם טורבו, לצרוך תחזוקה נכונה בסיום הנסיעה רלוונטי להשאיר את המנוע דולק לעוד דקה בשביל להרגיע אותו? 2) מערכת ON OFF של הרמזורים , האם גם כיבוי הרכב בעת עצירה באופן אוטומטי מזיקה לטורבו? לא עדיף להשאיר את המנוע דולק בשביל למנוע את השיגועים האלה ממנו? 3) משהו שקצת מטריד אותי, הרכב מעלה הילוכים בצורה מאוד מהירה וגם נראה שמאוד מוקדמת, אני מדבר על הילוך רביעי ב40 קמ"ש, זה לא קצת מוגזם או שהרכב בנוי לזה ואין עם זה בעיות? זה גם לא אמור דווקא לצרוך יותר דלק? תודה…
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 6 אלף צפיות
לקוח שלי השאיר אצלי אלן S4 לכמה עבודות מכניות. לפני כמה ימים הגיע לבקר את הקטנה (באמת מכונית קטנה) בלוטוס גדולה יותר. נתן לי את המפתחות ושלח אותי לסיבוב. לקחתי איתי את אלכס העובד שלי, כדי שנוכל להחליף רשמים - ויצאנו אל האוטו. אמנם אני בספק עם תהיה כאן את אותה הציפיה ותקווה שהייתה כלפי הג'וליה, אבל אני מבטיח לספר לכם על התחוש שקיבלתי מכל הכפתורים,כמה חזק המזגן וכמובן אתייחס לאיכות של החומרים בפנים והאם האיכות עולה או נופלת מזו של המתחרות (מזדה 3 למשל). שנה טובה לכל החברים.
הודעה אחרונה מאת ישה, -
-
- 3 עוקבים
- 18 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום, תמיד עניינה אותי השאלה שלא שאלתי לגבי רכב חוצה צומת באור אדום וצולם במצלמת רכב - האם פנייה לאגף התנועה אלולה לעורר את התעניינותם? בעקבות החצייה לא קרה דבר - לא תאונה ולא נפגעים. תודה
הודעה אחרונה מאת נהגת שודים, -
חבטות דלתות מכוונות. 1 2
מאת vik014- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שכני לחניה, לא מרוצה מכך שאני מחנה את הלנדקרוזר שלי בחניה (הוא דורש להחליף לרכב קטן), את חוסר שביעות רצונו הוא מלווה בחבטות דלת הגונות על הלנדקרוזר. חוץ מלצאת עם אלה, או לשוחח אתו (לא עוזר, מדובר בזוג חולי נפש) וכיוצ"ב, למשהוא יש רעיון מעשי, כיצד למנוע או לתפוש אותו על חם כדי שאגיש תביעה משפטית.
הודעה אחרונה מאת sharon.vosco, -
Civic Type R Prototype 1 2
מאת arqv- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
הונדה שחררו באופן רשמי תמונות של המכונית המדוברת, רכב פיזי יוצג בתערוכת פריז שתיערך ב 1-16 לאוקטובר. כפי ששמתם לב הונדה בחרה להשתמש בתיאור Prototype ולא Concept בשל הדמיון הרב, לטענתם, לדגם הסדרתי שיחשף באופן מלא בשנה הבאה. שמועות מדברות על שינויים למנוע בגרסה הנוכחית (2.0 VTEC Turbo) עם הספק שיעלה לכ 350 כ"ס.
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
כותרת** כמה עולה בדיקה? מה אני מקבל בדוח ומה עלי ליחס חשיבות? כמה עולה העברת בעלות ומי משלם הקונה או המוכר?
הודעה אחרונה מאת admtaynov13?, -
-
ביטוח לmx5 2016
מאת ortes- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם Wobi לא נותן הצעת מחיר לביטוח על הרכב. למישהו יש מושג מי מבטח את הרכב הנ”ל ? וכמה פחות או יותר עולה ביטוח מקיף וחובה מגיל 27. תודה
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
חשבתם לקנות רכב משלמה סיקסט? כדאי שתקראו את הפוסט הזה. ב14.1.2016 רכשתי רכב משלמה סיקסט אופל קורסה 2012, הטיפול עבר בשלום אבל הדבר שהפריע לי זה הקמ הגבוה שהרכב עבר, 117,500. אמרו לי שיש לי על הרכב "אחריות מורחבת" על רוב הרכב ממנוע ועד משאבת דלק והתכנון שלי היה להחליף רכב שנה לאחר מכן (רכב ראשון שלי, לאט לאט לומד את כל האחזקה על הרכב ולאחר מכן נרכוש רכב רציני), אחרי התלבטיות רבות החלטתי לקחת את הרכב למרות הק"מ הגבוה ולמרות שבעיות בק"מ כזה יכולות לצוץ בכל רגע אך לא דאגתי כי הרי הרכב כולו באחריות. היום 8.5.2016 הרכב כבר על 122 אלף וכמובן שעבר טיפול מסודר ב120 אלף, הרגשתי שמשהו לא מרגיש לי טוב באוטו, לא סוחב כמו פעם, בעמידה שהרכב מונע יש מין גמגומים של הרכב (הסלד יור…
הודעה אחרונה מאת דני זומרשטיין, -
- 0 תגובות
- 812 צפיות
שוקל לעשות טיול כזה בפסח. האם מישהו היה? יש המלצות / הסתייגויות? האם שווה את הכסף או עדיף לעשות תכנון לבד ולשכור לבד? האם יש אפשרות לצאת לבד דרך החברה, ללא קבוצה? האמת התלהבתי בדרייב דרים יש 4 ימים (לא יודע תאריך) ב-3500 אירו לזוג, עם פורשה, מונקו וז'נבה. נשמע לי משהו כיף במיוחד. הייתי רוצה לעשות את זה בפסח האמת. אשמח להארות בעניין.
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום שבוע טוב, כשבארץ בונים איפשהו פרויקט ואיתו כמובן עם מגרש חנייה עם כמות חניות לפי תקן ולמה לא דואגים מספיק מקומות חנייה לרכבים גדולים למשל מיניבוסים, טנדרים ארוכים, ג'יפים רחבים ובקיצור רכבים גדולים במיוחד אין להם איפה להחנות בחנייה מסודרת עבור, מפני שטח חנייה רגילה של רכב סטנדרטי לא מספיקה לפעמים רכבים גדולים תופסים על כמה מקומות חנייה כדי לחנות, כמו שדואגים לכמות תקן לחניות עבור נכים למה שלא ידאגו גם עבור לרכבים גדולים?
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
חייב לציין שאפילו אני, בתור PETROLHEAD שגדל בשנות ה80, לא הכרתי כמה. [video=youtube;-1U8VZD7eWE]https://www.youtube.com/watch?v=-1U8VZD7eWE
הודעה אחרונה מאת vpvi, -
-
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מי פה יודע מה מחיר הטסט לשני הרכבים האלה לאון קופרה ולאון fr 2016 5דלתות.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
בשורת התיבה האוטומטית הגיעה לדאצ'ה דאסטר. הרכב קיבל תיבה אוטומטית דו-מצמדית בשילוב עם מנוע הדיזל. אני חושב שאם וכאשר הדאסטר האוטומטית תגיע ארצה, נתוני המכירות יעלו משמעותית. http://www.carscoops.com/2016/09/dacia-duster-now-available-with-edc.html
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
Fiat & Abarth 124 1 2 3 4 75
מאת Cuore Sportivo-
- אחראי פורום
- 9 עוקבים
- 1.1 אלף תגובות
- 136.3 אלף צפיות
שתי היצירות המעניינות הללו מתקרבות אלינו בצעדי ענק. Fiat 124 Spider and Abarth to be distinct versions | Autocar לדברי המגזין הבריטי מקורות בכירים ב-FCA טוענים כי האבארט 124 והפיאט 124 יהיו רכבים יותר שונים ממה שהיה צפוי. נכון, בשני המקרים הבסיס הוא שלדת המיאטה אך שם זה נגמר. בעוד שהפיאט תעשה שימוש בדור הבא של מנועי 1.4 מולטיאייר, האבארט תשתמש בגרסה מותאמת של מנוע ה-1750 אשר משרת כיום את הג'ולייטה תלתן ו-4C. סביר להניח שהנפח יהיה מעט שונה, שכן 1750 הוא מספר המקושר עם אלפא רומאו.
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
בוקר טוב חבר עם סיאט איביזה מתקשר אלי בבוקר (שבת), ושולח לי את התמונות האלו חור במרכז הגג אולי ממסמר 10 מ"מ כנראה שעשו בכוונה. או שהולך רגל החליק עם מסמר 10 ישר על הגג , (את בעל הרכב זה לא הצחיק) החור כנראה מגיע עד הריפוד הפנימי, חושבים שאפשר לתקן עם מילוי והחלקה של המקום? כנראה שPDR זה לא התיקון שמתאים למצב. אשמח לתגובות לאופן התיקון, ולמקום מקצועי באזור המרכז או ירושלים. תודה
הודעה אחרונה מאת d300, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
הבנתי שאני אמור לקבל משהו בדואר שאיתו אני משלם ואז הולך לטסט, בעיקרון הטסט עוד שבוע וחצי בערך, ולא קבלתי כלום בדואר. הבנתי יש רישיומט בסופר פארם שאיתו אני יכול להוציא את האגרה ומשם לשלם, איך זה בדיוק הולך ואם מישהו יכול לעשות לי בכללי סדר על הטסט כי אין לי מושג איך הולך כל התהליך הזה, מה אני אמור לבדוק לפני הטסט כדי לדעת שהוא באמת יעבור מכה אחת ושלא ירמו אותי או משהו
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
ב-3/10 יתקיים מפגש חובבי רכב בראשון לציון, בחניה של יס פלאנט, מהשעה 16:00. כל מי שאוהב רכבים וכל מה שקשור לזה, כולל האנשים, מוזמן להגיע בכייף. Sent from my LG V10 (H960) using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
מי מחובר 39 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 593 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Avia
- Accent Coupe
- הרקוליטו
- itaimoto
- srool
- yoav911gt2
- גולדן191
- davemustaine87
- Supertigre
- thema832
- yovel673
- Satori
- Markm4
- אליה
- mikk
- פינדר
- Mr.Hybrid
- orsh99
- motior
- Alloytoy
- David32
- menir1
- Or05230
- yossiaviel
- BoazB11
- mcaspi
- sarbar
- Johnathan
- shilo_v
- danielos
- Ash1
- DubelBoom
- ליבמן
- יבגניפ
- Cherniy Bumer
- Camaro 92
- 318i
- Ron Poh
- Nutella
