רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,580 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 8.5 אלף צפיות
האם דורשים הפקדת ערבון בגובה המיסים בעת הרכישה?
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
- 1 תגובות
- 575 צפיות
שלום רב. האם רכב מיושן משנת 2010 מחוייב בשווי שימוש כרכב חדש?. תודה.
הודעה אחרונה מאת save, -
כפי שחלקכם יודעים מהשירשור הקודם ההורים הזמינו דאצ'יה סאנדרו סטפווי חדשה מהיבואן. בתוך פחות מ14 ימי עסקים (אלא אם מחשיבים גם ימי שישי) הגיע הרכב. אני חייב לציין שהאווירה מתחילת העסקה ועד סופה הייתה בהרגשה ואווירה מעולה! המוכרן אלכסיי היה מעולה, לא לחץ וענה בסבלנות על כל השאלות שנשאלו, גם לאחר ששילמנו ולאבא עדיין היו שאלות, הוא ענה בטלפון בפירוט ובנועם! היום נפגשנו עם אדם בשם עופר שהסביר על הכפתורים והפונקציות השונות ברכב וגם פה היה כיף גדול כאשר כל השאלות נענו בחיוך ובפירוט גם אם חלק נשאלו פעמיים. מהמעט עד כה בתור נוסע ונהג אני יכול לעלות מספר נקודות חיוביות ומעט פחות חיוביות. חיובי: הרכב נוח. מאוד נוח. בורות, במפרים, הכל עובר בכיף. יש לא מעט אבזור. בטח בר…
הודעה אחרונה מאת alechko01, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
אודה לכל עזרה
הודעה אחרונה מאת דוד הגלילי, -
מדובר על גירסת ה-T3 בתצורתה הידנית מגיעה עם גירסה מוחלשת של מנוע ה-2.0 שגרסאות חזקות יותר שלו נמצאות בגירסת ה-T4, T5. נתוני המנוע הם: נפח 1969 סמ"ק הספק 152 כ"ס מומנט 25.5/1300 קג"מ הגיר הוא ידיני 6 הילוכים המכונית תגיד ברמת גירמור ייחודית לה, עם ריפודים משולבי עור ובד. כרגע צפויות להגיע שתי מכוניות כאשר אחת מהן כבר נמכרה. ולא, בשל הכמויות הקטנות שיגיעו (בשלב זה) לא יהיו מכוניות זמינות לנסיעת מבחן.
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
- 2 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
בוקר טוב לכולם.אני מתעניין בלרכוש הונדה סיוויק קומפורט האצ'בק שנת 2010. במחירון של יצחק לוי לא מצאתי שום הונדה סיוויק סיוויק קומפורט בשנת 2010 ! לא בטוח איך למצוא את מחיר המחירון לרכב . בבדיקה מקפת יותר עם חבר מצאתי שהרכב יוצר בבריטניה, וכנראה במפעל "רובר" ?! שאלה 1 ) האם מישהו יודע איך לחשב את מחיר המחירון למרות שאין קטגוריה לקומפורט ? 2) האם יש מה לחשוש מהעובדה שהרכב יוצר בבריטניה מבחינת האיכות ? האם המנוע, והגיר ומכלולים נוספים מרכזיים יוצרו ביפן ? אם שכולם או חלקם יוצרו בבריטניה ? ברישוי הרכב מצוין דגם SK28 האצב'ק סיוויק , קומפורט - AT מצוין כמובן ברישוי שהרכב יוצר בבריטניה . תודה מראש לכולם שאול
הודעה אחרונה מאת arqv, -
- 1 תגובות
- 578 צפיות
קמפיין פרסומי חדש לחינוך לתרבות נהיגה עומדלעלות לאוויר ולצורך כך אנחנו צריכים את עזרתכם: למי מכם שיש מצלמת וידאו מותקנתברכב אנא שילחו אלינו קטעי וידאו ברורים של תנועה בכביש- אנו מחפשים קטעי וידאוברורים ובאיכות טובה של תנועה בכביש בכלל (בתוך העיר וגם בכבישים מהירים) ולא רקשל בעיות/תאונות/פגיעות. הפרוייקט הזה הוא לטובת כולנו- אם נצליח לגרוםאפילו להרוג אחד פחות בכבישים הרי זה מבורך! פרטים מזהים לרבות מספרי לוחיות רישוי יטושטשומהסרטון הסופי שיפורסם, קרדיט יינתן לשולחים (למעט מי שיבקש להישאר אנונימי). מדובר על קמפיין ללא מטרות רווח ולחינוך הציבורלהתנהגות נכונה ובטיחותית בכביש- נשמח מאוד אם תעזרו לנו ותשתפו את חבריכם במיילאו ברשתות החברתיות במודעה זו, אולי אח…
הודעה אחרונה מאת Michael.R, -
הסיוויק החדשה תהיה באורך של 4497 מ"מ, ברוחב של 1800 מ"מ, בגובה של 1421 מ"מ ובעלת בסיס גלגלים של 2700 מ"מ. מה שאומר שהיא ארוכה יותר ב 130 מ"מ, רחבה ב 30 מ"מ, נמוכה ב 20 מ"מ ובסיס גלגלים גדול יותר ב 30 מ"מ. השלדה בעלת קשיחות גבוהה בכ 52% מהדור הקודם, וקלה ב 16KG תודות לשימוש נרחב יותר בפלדת UHS. בכל הקשור למנועים הדור החדש יצויד ב 2 מנועי טורבו בנזין: הראשון בנפחד של 1.0 ל' 3 צילינדרים בעל הספק מירבי של 127 כ"ס והשני בנפח של 1.5 ל' 4 צילינדרים בעל הספק מירבי של 180 כ"ס. מנועי הבנזין יוצעו עם תיבת הילוכים רציפה (CVT) או עם תיבה ידנית בעלת 6 הילוכים. בנוסף יוצע מנוע טורבו דיזל עם הספק גבוהה מהגרסה הנוכחית שלו בעלת 118 כ"ס. הונדה בחרה להפרד הפעם מ…
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
נכנסתי לסוכנות שברולט ולפתע רואה קפטיבה מתוחת הפנים, אף אחד עדין לא דיווח בשום מקום. היא תוצע במנוע דיזל בלבד 2.0 167 כ''ס ו40.8 קג''מ. המחיר מעל 200 אלף ש''ח לא זוכר בידיוק. http://chevrolet.co.il/captiva/#slide1
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ב.מ.וו סדרה 5 החדשה, עמוסת טכנולוגיה אבל גם קלה יותר מבעבר תנסה לסגור את הפער ממרצדס E קלאס החדשה. השיווק בתחילת 2017. בתחום הטכנולוגיה היא מקבלת היגוי אחורי אקטיבי, תפעול מערכות במחוות יד, יכולות אוטונומיות עד מהירויות של 210 קמ"ש, תיבת הילוכים משולבת GPS ועוד. באגף הכוח, עם גרסת פלאג-אין היברידית מחד וגרסת M550 בעלת תאוצה מהירה יותר מה-M5 הנוכחית היא תנסה לרקוד בשתי החתונות ולהשאיר את העוגה שלמה. עוד פרטים בידיעה כאן
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 798 תגובות
- 93 אלף צפיות
אז אני רואה שיש פה הרבה מהצפון. מה עם איזה טיול לבית אורן?
הודעה אחרונה מאת Menashe123, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 6 אלף צפיות
אבי מעוניין לקנות, שמע מחבר שאפשר לקבל 10% הנחה מהיבואן. יש אמת?
הודעה אחרונה מאת Casper, -
-
- 1 תגובות
- 728 צפיות
אהלן, אבא שלי עומד לפני רכישה של קאדילק DTS שנת 2008 נפח מנוע 4.5, הרכב יובא לארץ ב2008 , לפני שאני מתקשר לכל החברות ביטוח לכל הצעת מחיר אשמח אם מישהו מכיר סוכן ביטוח שמתעסק עם רכבים שאין להם חלקי חילוף בארץ. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Ba6Ra6K, -
- 0 תגובות
- 544 צפיות
אם הרכב בבעלותך, יש את ספר הרכב כמובן/נסה למצוא מדבקה באיזור תא המנוע לעיתים יש על הפנסים. במידה ולא, חיפוש בגוגל יכול להניב את התשובה בוודאות או לחלופין לפתוח פיזית (אני לא מכיר את הרכב). כמו כן, במידה והרכב מגיע עם נורות רגילות, אין לך אפשרות חוקית להתקין קסנון היות וזה דורש מתזים ופנסים מתכווננים (ועדשה במידה ויש לך רפלקטור) או LED שיסנוור את כל נהגי הדרך כיוון שרוב הסיכויים שתתקין LED באיכות ירודה, אגב, הטווח שלהם יתקצר למרות שזה ייראה לך בהיר יותר. נורות LED טובות, עולות החל מ 99$ לכל הפחות ועד לפי 2 מכך.
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
די חדש בעולם הרכב ויש לי כמה שאלות לגבי המפרט של הרכב 1. כמה ק"מ לליטר נחשב לאוטו חסכוני לישראלי הממוצע? 2. במה תורם לי נפח המנוע ? ואם זה מבחינת מהירות אז במילא כולם מוגבלים במהירות לפי התמרור ? 3. איך יודעים אם הרכב רואה מוסך כל שני וחמשי או שהוא אמין ? 4. מה זה חמש דלתות ?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 32 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
עד לא מזמן היה נהוג שחברות שמפנות שמנים ממוסכים עושות זאת בחינם. הרווח שלהם היה מהתוצר של השמנים המשומשים, מה שהם יכלו לעשות איתו זה רווח שלהם. הבנתי שבערך כבר חצי שנה השירות הזה עבר להיות לשרות בתשלום, בערך שקל לליטר פינוי ממוסך. מוסכים קטנים מעדיפים לא לשלם ושופכים את השמן לביוב העירוני דרך האסלה, ממש ככה. לדעתי זה מצב על הפנים שנשלם עליו ריבית דה ריבית. מעבר ללקנוס מוסכים, הרי על פינוי מחזור פרטי כמו בקבוקים ונייר לא גובים מאיתנו כלום ולעיתים גם משלמים לנו, כמו בזכוכית. לא הגיוני שיהיה חוק שייחב פינוי חינם למחזור? הרי חביות שלמות של שמן ירדו כעת מידי יום לביוב העירוני! כיצד בנויה תשתית הביוב העירוני? היא יודעת להפריד את השמן הזה מהמים?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- 2 תגובות
- 833 צפיות
אהלן, אני עומד לקנות אחד משלושת הרכבים הבאים: - מאזדה 3 - סיאט לאון - אלפא ג'ולייטה בכל האופציות הרכב יהיה דגם 2014 אני צריך להיות מסוגל להושיב מאחורה 3 ילדים, שזה אומר: בוסטר ושני כסאות ילדים הייתי שמח אם בעלי ניסיון עם הרכבים האלה יוכלי להעיד האם הדבר אפשרי. בגלל שזה רכב שני במשפחה זה לא חייב להיות קל .. אבל כן אפשרי .. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת refaelhe, -
אודי RS7 - מבחן דרך 1 2
מאת פבל-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
הפעם, את ההצגה של אודי RS7 נעשה בעזרת ציטוטים מהכתבה: "...לא הייתי בטוח אם זה רק גימור או ממש סיבי פחמן, ויש רק דרך אחת לבדוק –קודחים חור קטן קטן, או מנסרים בפינה - אם אין סדקים מסביב – זה זה.." "...לנסות לנהוג אותה פה מהר מיותר ומרגיש כמו ללכת מכות בתוך מעלית..." "...אתה יכול להתכונן כל פעם מחדש, להכניס את הבטן ולהקשיח את הצוואר – אבל איןטעם, המעיכה תפתיע אותך בכל פעם מחדש. מלהיב ככל שיישמע הנתון של 3.9 שניות למאה קמ"ש, אותי הרשימו יותר תאוצות הביניים שלה..." "...זו הנקודה בה היא גם מדי פעם משחררת אנקת צמיגים קלה, במכוניות אחרות בנקודה הזו בערך זה הנהג משחרר משהו אחר, במכנסיים..." עוד על כלבים במושב האחורי, משטחי עץ בתא המטען, טייסים ותוספות אבזו…
הודעה אחרונה מאת קרמבו, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
כידוע לכם, הטווינגו הנוכחית הושקה בז'נבה 2014 - כך שבאיחור לא אופנתי, הגיע הזמן שתעשה עלייה ותציע נוכחות בסגמנט העירוניות. כזכור, המכונית חולקת פלטפורמה ומכללים עם סמארט פורפור; יש לה מנוע והנעה אחוריים וקוטר סיבוב של פורפרה. אם להסתמך על ערב שביליתי עם סמארט פורפור ועל כל שקראתי על הטווינגו, בשורה לחובבי הגה אין כאן, על אף התצורה ה"מזמינה". בקרת יציבות בנוסח השטאזי מחסלת ביעילות כל נסיון השתובבות, אפילו על אספלט צרוב וחלקלק. לשון אחר, אין כל סיבה להעדיף את הצמד רק בגלל התצורה הלא שגרתית. אלא שלטווינגו יש דגם מדליק שנקרא GT שפותח בידיהם האמונות של אנשי רנוספורט. יש לה 110 כ"ס ויחס משקל הספק של 1:8.5. הם הנמיכו קמעא את המכונית, כיילו מחדש את המתלים, את בקרת היציב…
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
אז ככה. לאחר שגיליתי שלנסוע 100 ק"מ ביום עם מיצובישי לנסר זה לא כיף, התחלתי לחפש רכב נוח יותר. בהתחלה חשבתי על שברולט קרוז, קורולה או פורד פוקוס 11-12, אבל אחרי הזוועות ששמעתי על הגיר של פוקוס, וחוסר אהדה כללי שלי לתוצרת GM, מחירי יד שניה זוועתיים של טויוטה והונדה (לשלם הון תועפות, וכמעט ולא להתקדם בשנתון) ובכלל חוסר רצון להתחייבות כלכלית לטווח ארוך (התכוונתי לקחת מימון עד איזור 50 אש"ח), ירדתי מהעניין. ואז חשבתי. יש רכב שרציתי הרבה זמן, אבל בגלל חששות ממחירי חלפים של פורד, בכל פעם נרתעתי ממנו, וגם הטראומה שהייתה לי מקסנטיה עדיין הייתה טריה, ואז חששתי מרכבים אירופאיים בכללי. הרכב היה פורד מונדאו MK3. איכשהו התאהבתי במראה שלה עוד כשהיא הגיעה לארץ ב2001,…
הודעה אחרונה מאת samg, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
הדור החדש של לנד רובר דיסקברי שהוצג לפני כשבוע מסמן שינוי כיוון עבור הדגם. על פניו במגמת התרחקות מהשטח ופזילה רבתי לכיוון הקטגוריות הגבוהות של רכבי הכביש-שטח הפרימיומיים למהדרין דוגמת אודי Q7 ודומיו. רגע לפני שהוא יורד מהבמה ומפנה את המקום ליורש, שלחנו את יואב פולס דיסקואי למוד תלאות בנפתולי האריסטוקרטיה של הכרכרות הבריטיות לסיבוב פרידה. על הדרך אפילו הפגשנו את הדור היוצא עם מייסד השושלת בן הדור הראשון. עוד על עלילות יואב בבור כאן
הודעה אחרונה מאת micha, -
המידע החודשי: Cars-Sep-2016-Gimur.pdf
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
איפה שהוא בארץ, מישהו או אשתו הפכו את עיתון סוף השבוע וראו שם מודעה לרכב חדש ואמרו ״וואלה, רכב חדש שבעה מושבים ב-139 אלף שקלים?״. עכשיו, רנו גרנד סניק הוא לא בהכרח רכב גרוע, הוא לא היה כזה גם כשהוצג 2009. אבל העניין הוא שהוא כבר הוחלף ובאירופה כבר מפנים מקום באולמות התצוגה לדגם החדש והמתקדם הרבה יותר. אבל בארץ אפשר כנראה לדחוף הכל לכולם. למקרא האותיות הקטנות ממשיכות להיפער העיניים. המחיר המלא שלו הוא 170 אלף שקלים, המחיר האמיתי של המכונית במבצע הוא למעשה 142,343 עם אגרת הרישוי וצבע מטאלי יעלה עוד 1,500 שקלים. טוב, אמרתי לעצמי, מיקוח טוב קצת קונצים ואפשר לגלח איזו עשירייה מהרכב באולם התצוגה ואז בדוחק רב ואחרי מספיק שכנוע עצמי אולי יש איזו סוג של הצדקה לרכב…
הודעה אחרונה מאת gbguy, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
מצאתי באתר mobile.de את הרכב המדהים הזה. מכיוון שהמיסוי על רכבים היברידים הינו 42%, אם כך בחשבון שלי: עלות הרכב 69,000 יורו (ללא המע"מ מקומי) עלות שילוח 2,000 יורו (הערכה גסה. אין לי מושג) מס 42% על סך של 72K כ-30K יורו. סה"כ 102,000 יורו + 17% מע"מ = 500,000 ש"ח לרכב המדהים הזה בחניה שלי. הגיוני?! פיספתי משהו!?
הודעה אחרונה מאת YaronMi, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 32 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
שלום , רציתי לשאול האם הגיעו לארץ יחידות של פורד מונדאו טיטניום עם מנוע 2.3 וגיר אוטומטי, לאחר מתיחת פנים. תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
היי, פתחו תחנת יעד במיקום נוח בשבילי. תחנה מודרנית, זולה ומציעה שטיפה חינם בתדלוק. הכל טוב, רק איך הדלק? אף פעם לא נתקלתי ברשת הזאת. מישהו התנסה?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם, בבעלותנו קורולה SUN 2006 (על הכביש מיולי 2005), יד ראשונה, 100 אלף ק"מ. מצבה המכני עד כה מצויין (555) והמוסכניק שלנו טוען שכמו שזה נראה כרגע, אפשר להחזיק את הרכב עוד 5 שנים ללא כאבי ראש. עם זאת, אני מתלבטת אם כדאי לנסות ולהחליף אוטו בזמן הקרוב, כדי שיהיה קל למכור אותה יחסית. כלכלית, יש לנו אפשרות להחליף רכב, אבל אם הרכב באמת טוב ואין סיבה, אולי נשאר איתו עוד שנה. אשמח לשמוע מה דעתכם, ואם להחליף, אם יש יתרון בהחלפה לקראת דצמבר (מבצעי סוף שנה שמשפיעים על שוק המשומשות?) או שזה לא משנה. תודה
הודעה אחרונה מאת צביקי, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, יש לי שני רכבי הונדה סיוויק (דור שמיני)מאותו דור ששניהם סובלים מבלאי של חלק מסויים - גומייה של שמשה, או כפי שמסתבר מכונה במוסכים "מרזב". למעשה הגומייה היא חלק אינטגרלי מחלק גדול יותר. בשתי המכוניות יש לי את אותה תופעה והיא הופיעה בהם כמעט בדיוק בפער ה"גילאי" שלהם. במוסך אפילו אמרו לי שזו "מחלה של הרכב". חיפוש בפורומים מבחו"ל מעלה שזו אכן תופעה שכיחה מאוד. החלפה של החלק במוסך מורשה קרוב ל-1000 ש"ח החלק והרכבה לצד אחד, כשנראה כשגם הצד השני בשתיהן מתחיל לעשות קולות של סוף חייו. המכוניות כמובן כבר לא באחריות מזמן. האם יש טעם לנסות לפנות להונדה העולמית לשמוע את תגובתה לתופעה הזו ? זה הרי לא בלאי סביר אוטבעי אלא נראה יותר כמו engineering/design flaw וא…
הודעה אחרונה מאת cfusr, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
שלום, מישהו כאן התנסה / עבר קורס נהיגה ספורטיבית או משהו בסגנון ? האם זה עוזר , לומדים דברים חדשים ? אשמח לשמוע חוות דעת. ברשותי POLO GTI וחשבתי לנסות קורס כזה או אחר.
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
שלום לכולם, רכשתי בשעה טובה פיג׳ו 208 לוגמת סולר ובקרוב תגיע אליי. מקריאה שיטחית על המולטימדיה בדגמים החדשים הבנתי כי יש שתי גרסאות תוכנה, 5 ו6. מי שמגיע עם 5 לא יוכל לעדכן ל6, ומי שיש לו 5 לא יכול להשתמש במירורלינק וapplecarplay. האם בשש זה אפשרי? איך אוכל לדעת איזו גרסה מגיעה אליי? מה ההבדלים, ובכלל אשמח לשמוע כמה מילים על מערכת המולטימדיה של פיג׳ו הרשת די ריקה מאינפורמציה.
הודעה אחרונה מאת Slava 1982,
-
מי מחובר 39 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 593 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Avia
- Accent Coupe
- הרקוליטו
- itaimoto
- srool
- yoav911gt2
- גולדן191
- davemustaine87
- Supertigre
- thema832
- yovel673
- Satori
- Markm4
- אליה
- mikk
- פינדר
- Mr.Hybrid
- orsh99
- motior
- Alloytoy
- David32
- menir1
- Or05230
- yossiaviel
- BoazB11
- mcaspi
- sarbar
- Johnathan
- shilo_v
- danielos
- Ash1
- DubelBoom
- ליבמן
- יבגניפ
- Cherniy Bumer
- Camaro 92
- 318i
- Ron Poh
- Nutella
