רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,581 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 18 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
האם דלק מתכוונים לשווק את המונדאו מתי שהוא? חיפוש בגוגל מניב כתבות שמציינות שהרכב יגיע אלינו בשנת 2013. עברו 3 וקצת שנים מאז. כמו כן השנתון האחרון שנמכר בארץ הוא 2013. יש למישהו תשובה קצת מוסמכת לעניין? הייתי מאוד רוצה לקנות מונדאו בסוף השירות , אבל לא נראה שזה יקרה
הודעה אחרונה מאת arco1, -
-
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ידוע לי שמה שנרשם ברישיון הרכב, זה תאריך עליה לכביש, 2016. מה המשמעות של רכישת רכב חדש, היום, ששנת יצורו 2015? ההיגיון אומר שבמכירה עתידית כמשומש, המחירון צריך להיות לפי שנתון 2015. איפה זה בא לידי ביטוי? האם זה תאריך הרישום המקורי? מדובר על רכב שיירשם כ- 00 בעלים קודמים.
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 3 עוקבים
- 24 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
לפני כשבוע הגעתי לבריסל עם בני משפחתי, לצופת סוכות. נחתנו לפנות בוקר, ישנו מספר שעות במלון סמוך לנמה"ת ובשעה 10 בבוקר יצאתי עם בני הבכור בשאטל לשכור רכב. היינו מצויידים בחוזה שנערך באמצעות rentalcars.com - לשכירת רכב בקטגורית Opel Zafira or similar. חברת ההשכרה Alamo-Enterpriseבחוזה צויינה תוספת תוספת לנהג שני בסך 35 אירו לתקופת השכרה, וכן תוספת לנהג בגיל 21-24 בסך 10 אירו ליום בתוספת מס. התחלתי הצגת המסמכים שלי - דרכון, רשין נהיגה וכרטיס אשראי - עד כאן הכל תקין. ואז התעוררה בעיה. ביקשתי לרשום את בני כנהג נוסף. כאן עלי לציין כי מדובר בבחור שיחגוג בחודש הבא 26 שנים. בעיה ראושנה - החברה לא מסתפקת ב-35 אירו תמורת נהג שני. נדרשים 10 אירו ליום ועד 50 אירו לתקופת השכר…
-
לאחרונה ביליתי עם משפחתי שבוע באיזור היער השחור. גרנו בפרבר של באזל ומדי יום עלינו צפונה על כביש מס' 5, לכיוון פרייבורג ואירופה פארק. המדובר באוטובאהן דו נתיבי, שחלקים ממנו מוגבלים ל-120 קמ"ש - ובהם מותר למשאיות לעקוף - וחלקים ממנו אינם מוגבלים, עם איסור על משאיות לעקוף. בחלקים הלא מוגבלים, התנועה זרמה - ועל אף ריבוי המכוניות ומיעוט הנתיבים, המהירות נעה בטווח של 140-170 קמ"ש, כשנהגים מאותתים, עוקפים בבטחה משמאל וחוזרים לימין. בחלקים המוגבלים, לעומת זאת, בוקה ומבולקה ותחושה ישראלית למדי. רוב התנועה התנקזה לנתיב השמאלי וניסתה לנוע סביב 120 קמ"ש, מה שכמובן לא הצליח; תמיד יש מי שמעכב, תמיד יש את זה שלא שומר מרחק ובולם בפתאומיות - תוך שהוא גורם לתגובת שרשרת ולהא…
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 16 תגובות
- 10.1 אלף צפיות
אני זוכר פעם, כאשר היית מכבה את הרכב (חיפושית, איסוזו, רנו...), מוציא את המפתח מההצתה ומסובב את ההגה קלות, הוא היה "ננעל". הוא היה מגיע למצב שהוא הוא זז מס' מילימטרים מועטים ולעיתים היה קשה לסובב את המפתח אם לא היית מחזיק את ההגה. מישהו יוכל להסביר לי. א. מה זו "הנעילה" הזו?. ב. למה קיים? ג. למה זה הגיע?.
הודעה אחרונה מאת omricn, -
-
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
בדו"ח האמינות השנתי של מגזין הצרכנים "קונסיומר ריפורט" מלבד השגרה בדמות טויוטה ולקסוס שזוכות גם השנה במקומות הראשון והשני בסקר, מצליחה לראשונה יצרנית אמריקנית להעפיל לפודיום. ביואיק ניצבת במקום השלישי השנה, אם כי באמירה מסויגת משהו. ל-GM באופן כללי יש סיבות נוספות לחייך, עם שיפור בניקוד וכניסה לרשימת המומלצות עם מספר דגמים, בהם גם הקרוז החדשה. הונדה סיוויק לעומת זאת נפלטת מרשימת המומלצות של המגזין השנה, בשל ירידה בדירוג הכללי שלה אל מתחת לממוצע. פרטים נוספים בידיעה כאן
הודעה אחרונה מאת mikush1, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 10 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום, ראיתי סרטונים ביו טיוב שהרבה רכבים בעל לוחית ישראלית נוסעים לתוך שטחי A של רשות הפלסטינית כמו לתוך ערים ערביות יריחו, חברון, שכם ורמאללה. אם אלו בכלל ערבים ישראלים שקיבלו היתר להיכנס לתוך ערים לצורך ביקור משפחתי, עסקים ובילוי? הם מסתכנים את עצמם אם יקרה ערבים יידו אבנים או יעשו נזק לרכבים ישראלים אם זה יהיה באשמה של ישראלים? אם יעשו תאונה בין רכבים של ישראלי לפלסטיני ואיך זה מתנהל משא ומתן בזמן תאונה?
הודעה אחרונה מאת thebaron, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
נסעתי רוורס ודפקתי מקדימה את האוטו רנו קדג'אר הוא ניראה די חדש (היה ניילונים מאחורה) אז הוא כניראה 2016 מצרף תמונה של הנזק, כמה יעלה החלק הזה?
הודעה אחרונה מאת orisalman1, -
-
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
החששות שלי שאם מישהו חונה צמוד אליו לא יישאר לי מקום אז צריך שניים כאלה בשביל להגיע לרוחב של רכב משפחתי ולשמור מקום בטוח. וגם אם משאית עולה עליו זהו הלך עלי האלף שקל אז אולי צריך גם מצלמות..
הודעה אחרונה מאת Achtung, -
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 8.6 אלף צפיות
שלום, לאחר הרבה זמן שאני מחנה את הרכב בצורה : ברקס לחוץ , משלב ל p ומושך אמברקס . רציתי לדעת האם בשיפוע עדיף להרים אמברקס בניוטרל ורק אז לשלב ל p . העברת הילוכים כשהאמברס משוך לא פוגעת בתיבת ההילוכים? תודה .
הודעה אחרונה מאת gbguy, -
ביום חמישי אספתי את הכלה החדשה(דיזי) מהסוכנות בהרצליה, 208 דיזל שחורה. איך שראיתי אותה נמרח לי חיוך ענק על הפנים, היא פשוט יפיפייה. נכנסים לרכב וכמצופה כולו ניילונים בפנים, מכניס מפתח לסוויץ ויאללה להניע את הנבלה, על המחוג כ3 קילומטרים בודדים ובמבט חטוף נראה כאילו בקושי יש דלק במיכל(בסוף ראיתי שקיבלתי אותה עם רבע מיכל) קיבלתי הסבר על הרכב מהנציג ושמחתי גם לראות בין היתר שהחיישני רוורס מקוריים מהמפעל עם כפתור ניתוק ליד ההגה, אחח ההגה קטן ושובב מצופה עור שפשוט מרגיש נפלא. כששאלתי על הרצה נאמר לי שאין צורך אך בכל זאת אמרתי לעצמי " יאללה מה זה כבר 1500 קילומטר הרצה, קטן עליך". בנתיים הספקתי לעבור כ300 קילומטרים שהרוב בכביש המהיר והגבלתי את עצמי לכ-110 קמ"ש ועל הי…
הודעה אחרונה מאת Ace007, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום יש לרכב פולקסווגין גולף 2011 tsi 1.4 122hp אך אני אוכל לאתר מספר חלק ברכב לפי מספר השלדה שיש לי? ברצוני להזמין חלק חילופי תואם מהאינטרנט.
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 20 תגובות
- 8.8 אלף צפיות
הכל התחיל מזה שהקנצלרית עברה מקום עבודה והתחדשה במכונית, מה שהעלה את הצורך ברכב שני בבית לטובת פיזור יורשות העצר למסגרות החינוכיות ושאר סידורים קצרי טווח. הצעד הנבון, השקול, ההגיוני והנכון היה לחפש 107/C1/פנדה ידניות או משהו בסגנון הזה, אפילו פלואנס חשמלית נשקלה. שכן, עם נסועה שבועית בת קילומטרים ספורים - לא צריך יותר מזה. את הנסיעות לעבודה אני מעדיף מטעמי בריאות הנפש לעשות בתחבורה הציבורית ואת שאר הזמן במכוניות מבחן או באופנוע. עד כאן הכל טוב ויפה, אבל אז שיחה מקרית באירוע משפחתי גילתה לי שדוד מ' מוציא את הטנדר שלו לגימלאות. מדובר בשברולט S10 (התאום של GMC סונומה), בציר 93, קבינה וחצי (כדי להעמיס את הילדות), בנזין, V6, נפח 4.3 ליטרים ותיבה אוטומטית. וא…
הודעה אחרונה מאת קרמבו, -
-
שלום רב ברשותי רכב מסוג טיוטה קמרי היברידי 2009 שרכשתי בארץ מבחור שהביא אותה ביבוא אישי מארהב. לרכב יש מספר קריאות שירות לרכבים שיוצרו בארהב 1. החלפת דשבורד (דביק ומסנוור ) 2. החלפת רגש לכרית אוויר 3. תיקון שטיח מעל דוושת גז 4.תיקון מתג חשמלי חלון צד נהג את כל הריקולים האלה מצאתי באתר טיוטה ארהב והדפסתי אותם ע"מ שאוכל להציג אותם . פניתי למוסך מורשה לפני כשלושה חודשים ומאז אני ממתין ובכל פניה שלי מספרים לי סיפור אחר. פניתי לטויוטה ארהב ושם נאמר לי כי הם יפנו למרכז העולמי וידווחו על הרכב שלי כדי שיהיה אישור לבצע ריקול ומאז אני ממתין. בשני הפניות אני מצליח להבין בין השורות שמסובבים אותי ומספרים לי סיפורים. שאלתי היא: איך אוכל לבצע את הריקולי…
הודעה אחרונה מאת hgilad123, -
מה קורה חברים? חייב לשתף אתכם במקרה שנתקלתי בו אתמול, אולי מכאן תבוא התשובה. נסעתי לים המלח לחופשה יום חמישי, בערך כשעה וחצי לפני ההגעה (יש לציין שנסעתי לפי ההדרכה של WAZE) פשוט נסעתי בכביש מלא ברכבים עם לוחית רישוי פלסטינית (לבנה ובצד האות P). למישהו יש הסבר לזה? האם WAZE לקח אותי דרך דרך מסוכנת? כי היו עוד הרבה רכבים עם לוחית רישוי ישראלית. תודה.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
שלום לחבריי הפורום. יש לי בעיה והייתי רוצה להתייעץ עמכם כיצד עליי לנהוג במקרה שאציין כאן. יש לי שכן שהוא בעל 2 רכבים, רכב פרטי ורכב הסעות מסחרי. אני גר בבניין משותף ולכל דייר יש חניה פרטית 1 בטאבו. כמו כן ישנן עוד 6 חניות שהן מיועדות לאורחים או לבעלי 2 מכוניות ויותר (על בסיס מקום פנוי). השכן החליט שאת רכב ההסעות הוא מחנה בחניה שלו (חניה מס׳ 30) דבר זה יצר בעיה בכניסה או יציאה מהחנייה לדירות 29 ו 31 הצמודות, ובנוסף לכך אם כבר נכנסנו לחנייה אז בלתי אפשרי לצאת מהרכב מכיוון אחד שפונה לרכב ההסעות. בנוסף לכך את הרכב השני (הפרטי) שלו הוא החליט שהוא מחנה בחנייה של אישה מבוגרת שאין לה רכב וזו חניה 28 (הדיירת מאפשרת לכ 5 משפחות להחנות את הרכבים שלהם בחנייה שלה) אך רוב הזמ…
הודעה אחרונה מאת israelwww, -
יש לי שתי שאלות קטנות שממש מעניינת אותי. במצבי נהיגה שבהם האוטו מונע ונמצא ללא תנועה (על הילוך ניוטרל), לדוג' בעת ניפוח גלגלים או המתנה לחבר/אישה/הפיליפינית- מצבים שבהם האוטו ישאר במצב עמידה כשתי דקות, אני תמיד שואל את עצמי מה עדיף מבחינת צריכת דלק- להשאיר את האוטו מונע או לכבות את האוטו ולהדליק כמתחילים את הנסיעה שוב? השאלה השניה היא, עד כמה הפעלת מזגן משפיעה על צריכת הדלק של האוטו כאשר האוטו במצב עמידה בהשוואה לאוטו עומד ללא מזגן? תודה מראש.
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מהיכן ניתן להזמין לוחית רישיון לבנה ? האם הדבר חוקי ?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
השכרת רכב ארה״ב 1 2
מאת avinolen-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום למומחים, צריך לשכור רכב במנהטן ב4.11 ולהחזיר בדטרויט ב 13.11 לפנות בוקר. צריך רכב שיכיל בנוחות שני מבוגרים, שלושה ילדים עם בוסטרים בספסל האחורי ושני מזוודות. קבלתי סחרחורת משיטוט באתרים שונים. אשמח לעזרה תודה מראש Sent from my iPhone using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת zevulunkitay, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
הי. אני צריך לדעת איך מוציאים את המושב האחורי במיצובישי ספייס סטאר 2013 בשביל לשים כיסוי לריפוד.
הודעה אחרונה מאת eyalkar, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 819 צפיות
שלום לכלום מחפש המלצה עם מבחר רחב של מגנזיום באיזור חיפה והסביבה, וכמובן מקום שמתקין את הג׳אנטים - טויוטה יאריס 2012
הודעה אחרונה מאת דני זומרשטיין, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
היום הופיעו תמונות ריגול ראשונות של פרויקט 961 - המתחרה של אלפא בסגמנט E ובו רכבים דוגמת סדרה 5, A6 וכו'. לפי השמועות החלו לעבוד על ה-961 במקביל ל-949 (סטלביו) באמצע 2014. הרכב (961) צפוי להיות מוצג לציבור במהלך 2017. אחד השמות האפשריים לדגם הזה הינו Alfetta.
הודעה אחרונה מאת bar72, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום והקוראים בפורום. ראשית, מנהלי פורום היקרים סליחה ומחילה אם הכותרת לא תקינה או פתחתי את השרשור בפורום הלא מתאים. לעניין שלשמו פתחתי את השרשור, לפני כמה ימים פתחתי קבוצת ווצאפ לבעלי מרצדס CDI, בינתיים הצטרפו רק חברי פורום, מי שמכיר או יש לו ורוצה להצטרף שישלח לי הודעה פרטית בפורום. מכיוון שדיווחו לי שהייתה פעם קבוצה לכל בעלי המרצדס (לאו דווקא דיזל) והיא לא החזיקה מעמד החלטתי לפתוח קבוצת ווצאפ לכל בעלי המרצדס, מסחרי, פרטי,דיזל ובנזין. אני אדאג באופן אישי שהקבוצה הפעם לא תיפול ויהיו מפגשים. בינתיים בקבוצה של הדיזל מועבר לא מעט מידע על: מחירי טיפולים וחלפים. אופן ביצוע טיפולים DIY. המלצות על מוסכים,חלפים, וכו'. הקבוצה…
הודעה אחרונה מאת רועי עוזרי, -
-
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 16.7 אלף צפיות
מעוניין להוביל מזרן זוגי (190*140) על גג של ניסן טידה ללא גגון. מדובר על 80-100 קילומטר של נסיעה מאזור השרון לכיוון צפון על כביש החוף. מה עלי לדעת: 1. מבחינת החוק, יש פה בעייה? 2. בטיחות (טיפים יתבלו בברכה) 3. נזק פוטנציאלי לגג הרכב? עלול להמעך? 4. מזרן או מיזרון?
הודעה אחרונה מאת niv_lavi, -
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי, הבנתי שאפשר לשפר את דגם הטרנד המגיע עם מנוע המספק 203 סוסים, מישהו שמע או מכיר על מקום שיבצע את הנ"ל ? מנהלים, מקווה שאני בפורום הנכון.
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
נראה כאילו חגיגת הטנדרים בפיאט ממשיכה ובדומה לפולבאק, הראם 1200 היא למעשה המיצובישי אך עם סמלים של ראם ועיצוב קצת שונה. http://blog.caranddriver.com/raider-of-the-rebadge-ram-1200-is-a-mitsubishi-pickup-for-the-middle-east/
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
הייתי מעוניין לרכוש אחד,אני מתלבט בין 2 סוגים. Iroad GDR Valentine one יצא לי גם לראות את הIROAD QUATTRO המחיר אבל בעננים ואז פה ראיתי את הGDR שלהם הוא נראה אותו דבר בעצם. מה ההלמצות שלכם? והאם זה משנה אם המכשיר הוא יד שניה או חדש?
הודעה אחרונה מאת EcoLine, -
- 1 תגובות
- 737 צפיות
היי אני רוצה לפרק את המדף במונדאו סדאן שלי. האם הדבר איפשרי וכיצד? תודה.
-
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
בעוד שבועיים מסתיים תוקף הרישיון שלי וחידושו מותנה בקורס רענון. אין לי רכב כרגע ואין לי בעיה שהרישיון שלי לא יהיה בתוקף. האם אוכל לעשות את הקורס בעוד כמה חודשים(אני טס לחו"ל) ואז לאחריו יחדשו לי את הרישיון? יכולים לדרוש ממני לעשות טסט מעשי או משהו כזה? תודה.
הודעה אחרונה מאת אושריקו, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום חברים וחג שמח, ברשותי הונדה CRV. רציתי לחפש חלפים ומידע לתאימות צבע לגבי הרכב שלי - עד פה שגרתי ולא מיוחד. מצאתי מס' אתרים (הדגם יוצר בארה"ב ובאנגליה) שעובדים עם הונדה (כולל הונדה העולמי) שצריך להכניס את מס' שלדה (VIN) ולפי זה מזהים את הרכב ומעלים את המידע עבורו, חלפים מתאימים וכו'. גיליתי להפתעתי שמספר ה-VIN שלי לא מוכר בבסיסי הנתונים הללו למרות שהוא בתצורה חוקית. כמובן שוידאתי שלא טעיתי באיזשהוא תו). האם יכול להיות שהיבואן בארץ ביקש מהיצרן לא לתת נגישות למספרי שלדה ישראליים כדי שלא נוכל להזמין חלקים בעצמנו, לטפל ולתקן בעצמנו ? אשמח לתובנות ובכלל למידע בנושא ממי שמכיר. תודה, אבי.
הודעה אחרונה מאת guya72,
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 526 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אריה שאג
- guy.a
- garicho
- ArikB
- Boris002
- arice
- אלפרד חיות
- TvrSpee12
- yahaga
- daniel204
- gadik6
- asix
- פינדר
- `Infinity
- falou
- אהרן ג
- אלעדיקו
- om2
- sperial
- razi_pazi
- hans
- במבליק
- Night Driver
- Haim_gds
- GOLF
- Liquidator
- lanosforce
- phpclub
- yoav911gt2
- DJI
- ofralon
- Zion Shoshani
- eladts
- נעם101
- zvit
- SurfHigh
- yuvalsa
- gpm11
- tan tan
- ntd
- itaimoto
- DIVON
- 3n
- Itzik-b
- לירון .ה.
- pooh-bear
- Or1999l
- pasat04
- shlomiko
- מיץ פטל
