Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך היא בהשוואה ליונדאי איי20 1600 הידנית שיש לך ? במה אתה מרגיש הבדלים ?

 

ולמה האתר של פיגו אין שום פירוט על הרכב הזה ? אין אפילו גישה למפרטים של 208 , ואיפה הדיזל?

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היונדאי הידנית שיש לי בבית היא ה1200 הפשוטה, והפיגו הרבה יותר נוחה וזריזה(עדין בהרצה) ויותר מפנקת.

נכנסתי גם לאתר של פיגו ואכן משהו דפוק שם.

פורסם

לגבי חגורה או שרשרת אין לי מושג... עדין למחכה לחברה של לובינסקי בפורום שיענו לי(אחמ אחמ).

טסט עולה בדיוק כמו ה1.2 טורבו בנזין כ1203 או 1204 שקלים.

פורסם

יהיה מעניין לראות איך השוק יהיה של הרכב הזה ספציפית , כי מצד אחד מדובר במנוע שאומרים שהוא מעולה אבל מצד שני הסטיגמה על הצרפתיות אצל הישראלים ומצד שלישי זה גיר ידני שלא כלכך אהוב אצל ישראלים.

פורסם

אכן מרגיש שמתגי המזגן עדינים, בהגה רק הגלגלות מרגישים עדינות ולא הבנתי על איזה כבלים אתה מדבר ליד ההגה לא ראיתי שום כבלים למעט כבל אחד בודד של המובילאיי.

 

איפה שמחשב מתחבר, אתה לא רואה כי יש מכסה שעליו אני מדבר :) תתחדש בכל אופן. הפתחי אוורור ברגליים קיימים עוד מפיג'ו 206 :-P

 

 

  • ספונסר פורום
פורסם
לגבי חגורה או שרשרת אין לי מושג... עדין למחכה לחברה של לובינסקי בפורום שיענו לי(אחמ אחמ).

 

מצטערים,

בתשע (לפנות בוקר) מה בדיוק השאלה?

האם יש למנוע ה 1.6blueHdi שרשרת או חגורה?

 

צוות לובינסקי

פורסם
יהיה מעניין לראות איך השוק יהיה של הרכב הזה ספציפית , כי מצד אחד מדובר במנוע שאומרים שהוא מעולה אבל מצד שני הסטיגמה על הצרפתיות אצל הישראלים ומצד שלישי זה גיר ידני שלא כלכך אהוב אצל ישראלים.

 

דיזליות שמורות פרטיות נמכרות מהר מאוד ובמחירים טובים. לרוב.

 

עידו תתחדש תהנה ומתי אמרת נוסעים לאילת?

פורסם
מצטערים,

בתשע (לפנות בוקר) מה בדיוק השאלה?

האם יש למנוע ה 1.6blueHdi שרשרת או חגורה?

 

צוות לובינסקי

 

כן , מישהו שאל למעלה אם במנוע ה blue hdi של ה 208 יש שרשרת תיזמון או רצועה .

פורסם
דיזליות שמורות פרטיות נמכרות מהר מאוד ובמחירים טובים. לרוב.

 

עידו תתחדש תהנה ומתי אמרת נוסעים לאילת?

אוווווווווווווווווווווווווווווו סופסוף מישהו מרים את הכפפה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
איפה שמחשב מתחבר, אתה לא רואה כי יש מכסה שעליו אני מדבר :) תתחדש בכל אופן. הפתחי אוורור ברגליים קיימים עוד מפיג'ו 206 :-P

אתה מדבר על המכסה מתחת להגה? אם כן, אתה בטוח ששברו בו משהו? יש שם מקומות שיש חור לקליפס, אבל אין קליפס וככה זה מהמפעל. אם אני לא טועה אמורים להיות שם 8 קליפסים סה"כ. בכל מקרה זה מכסה חזק יחסית שנועד לפתיחה בקלות, מכיוון שמאחוריו נמצאת קופסת הפיוזים הפנימית.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם
יהיה מעניין לראות איך השוק יהיה של הרכב הזה ספציפית , כי מצד אחד מדובר במנוע שאומרים שהוא מעולה אבל מצד שני הסטיגמה על הצרפתיות אצל הישראלים ומצד שלישי זה גיר ידני שלא כלכך אהוב אצל ישראלים.

 

דווקא הפיגו הקטנות תמיד היו מבוקשות,ה208 בנתיים מראה אמינות גבוהה,ולכן אני מאמין שהביקוש אפילו יהיה גבוה יותר.

פורסם

"בינתיים" זה לא פונקציה, גם הtsi היו בסדר "בינתיים" בהתחלה. (לא שהם לא כאלה עכשיו, לכאורה, כביכול)

 

בעוד שנה-שנתיים נראה תמונה יותר אמתית. למרות שהרכב הזה ספציפית לא יהיה יותר מדי נפוץ, אז לך תדע כמה יעידו עליו פה..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023


×
×
  • תוכן חדש...