Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איזה רכב נהדר. הבעיה היחידה בטורבו דיזלים זה שאחרי זה קשה לך לחזור לבנזין. צריכת דלק של רכב היברידי וביצועים נאים מאד. טוב לראות שמתחיל להיווצר מבחר בדגמי הדיזל שמגיעים לארץ.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הלוואי והיה עוד מבחר של סופר מיני דיזל.

פיאסטה דיזל תפור עלי.

אם הייתי רוכש רכב חדש היום הפיג'ו הייתה בוודאות על הכוונת שלי.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
יפה להם, סידרו מהר את האתר של פיג'ו

הנה המפרט

http://peugeot.co.il/wp-content/uploads/2015/07/New208Mifrat301215Print.pdf

 

מעניין צריכת הדלק עירונית 23.8 ...בינעירוני 33.3 ... אם לך יצא עם 4 אנשים בכביש מהיר 25 בהתחלה, אז בטח בעיר יצא 19 אם אתה נוסע לבד. מעניין לשמוע כמה יוצא לך ביומיום.

 

מה רמת הרעש של המנוע (טורבו דיזל) ?

 

אני שמתי את הרכב הזה על הכוונת שלי ומתלבט בינה לבין ההונדה ג'אז החדשה (סחירות אמינות)

 

אין הפג'ו לעומת הג'אז ? מישהו יודע ?

  • ספונסר פורום
פורסם
יפה להם, סידרו מהר את האתר של פיג'ו

 

תודה, אבל זה לא כל-כך מהר.

עבודה של חודשים בהתאמת האתר לדרישות.

לא יכולנו לספר על כך, למרות שזה היה בטווח של ימים ספורים.

מקווים שהאתר יהיה שימושי עבורכם, ואם יש באגים או הערות נשמח שתכתבו לנו בה"פ.

צוות לובינסקי

פורסם

מעניין צריכת הדלק עירונית 23.8 ...בינעירוני 33.3 ... אם לך יצא עם 4 אנשים בכביש מהיר 25 בהתחלה, אז בטח בעיר יצא 19 אם אתה נוסע לבד.

מה רמת הרעש של המנוע (טורבו דיזל) ?

 

יצא לי להיות עם הרכב 24 שעות (וגם לכתוב עליו כאן באתר).

צריכת דלק - להערכתי בקלות עוברים את ה 1:20 בלי מאמץ, גם בעיר. כמובן שתלוי בסגנון הנהיגה.

מחוץ לעיר הגעתי ל 34.3 ק"מ לליטר עם קרוז קונטרול ב 85 קמ"ש. אבל באמת זו נהיגה שגורמת לך לרצות להתאבד.

להערכתי, הייתי מוציא מהאוטו הזה ממוצע של מעל 25 ק"מ לליטר.

ממש אוטו מרשים.

רעש? - לא היה שום רעש חריג.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
יפה להם, סידרו מהר את האתר של פיג'ו

הנה המפרט

http://peugeot.co.il/wp-content/uploads/2015/07/New208Mifrat301215Print.pdf

 

מעניין צריכת הדלק עירונית 23.8 ...בינעירוני 33.3 ... אם לך יצא עם 4 אנשים בכביש מהיר 25 בהתחלה, אז בטח בעיר יצא 19 אם אתה נוסע לבד. מעניין לשמוע כמה יוצא לך ביומיום.

 

מה רמת הרעש של המנוע (טורבו דיזל) ?

אין איזה רעש מיוחד ודווקא בקושי שומעים אבל שפותחים את החלון שומעים שזה דיזל ודווקא אני מאוד אוהב את ה"רעש" הזה.

 

פות״ש- שקלת גם את הקקטוס סולר? נסעת בו?

הקקטוס לא היה בכלל במחשבה מכוון שחיפשתי משהו יותר דינאמי ושובב ולא "ג׳יפון".

אגב, זה הרכב שמופיע בסרטון ? כי בסרטון רשום 92 כס ולא 100, או שזה דגם אחר ?

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZSd233ICVMw

 

וגם כאן

 

https://www.youtube.com/watch?v=qeoqbWpAVvg

ה92 כוח סוס זה הדגם הקודם של מנועים.

 

יצא לי להיות עם הרכב 24 שעות (וגם לכתוב עליו כאן באתר).

צריכת דלק - להערכתי בקלות עוברים את ה 1:20 בלי מאמץ, גם בעיר. כמובן שתלוי בסגנון הנהיגה.

מחוץ לעיר הגעתי ל 34.3 ק"מ לליטר עם קרוז קונטרול ב 85 קמ"ש. אבל באמת זו נהיגה שגורמת לך לרצות להתאבד.

להערכתי, הייתי מוציא מהאוטו הזה ממוצע של מעל 25 ק"מ לליטר.

ממש אוטו מרשים.

רעש? - לא היה שום רעש חריג.

תשמע כשאני משלם על הדלק אני רוצה להוציא נתון כמה שיותר טוב של צריכת הדלק(גם אם זה אומר לא להפעיל מזגן כטיפה חם) אומנם אני לא תימני אבל קמצן כמו תימני:lol:.

פורסם
[ATTACH]461122[/ATTACH]

 

[ATTACH]461123[/ATTACH]

 

כך זה גם אצלי ברכב כפי שאתה רואה.

אלו קירקושים יש לך?

ל208 יש לא מעט מחלות של קירקושים מהמושבים הקדמיים ומהחגורות , תעיין בפורומים בחו"ל.

 

נראה לי שמצאתי בוודאות את מקור הרעש. זה בא מהקליפס הימני התחתון. הברזל שם חופשי ורוקד על הפלסטיק. שמעתי את הרישרוש כשהמכסה ישב לידי במושב ומהדשבורד היה שקט (נסעתי על רצפה cobblestone). כשהורכב המכסה, חזר הקרקושים. אז בכל זאת צריך להחליף מכסה אני מניח (נסיתי לחזק את זה איכשהו, זה לא הולך).

 

סתם משאיר לידע כללי :-)

 

סליחה שחטפתי את השרשור, אבל זה יכול להיות כמידע שימושי!

 

 

פורסם
יצא לי להיות עם הרכב 24 שעות (וגם לכתוב עליו כאן באתר).

צריכת דלק - להערכתי בקלות עוברים את ה 1:20 בלי מאמץ, גם בעיר. כמובן שתלוי בסגנון הנהיגה.

מחוץ לעיר הגעתי ל 34.3 ק"מ לליטר עם קרוז קונטרול ב 85 קמ"ש. אבל באמת זו נהיגה שגורמת לך לרצות להתאבד.

להערכתי, הייתי מוציא מהאוטו הזה ממוצע של מעל 25 ק"מ לליטר.

ממש אוטו מרשים.

רעש? - לא היה שום רעש חריג.

 

בוקר טוב לכולם

 

אז קודם כל תודה ושאפו ענק לכול הסוקרי רכבים שנמצאים פה באתר

 

יצא לי לדבר עם לא מעט בוחני רכב מאתר "אוטו" והם טענו שלא הגיוני שרכב כזה יכול לעשות 1/30 אמרו שזה על הנייר ושבמבחן המציאות הרכב עושה פחות מ 20 ק"מ

 

בגלל זה אני בא ושואל את כולם כמה באמת הרכב עושה מ "מתדלוק לתדלוק" כי על מסך הרכב הצריכת דלק תמיד תשאר חיובית הלא כך ?

 

אני מדבר על נסיעה עם הרכב עם מזגן

 

תודה רכבה לכולם.

פורסם

הצריכה במחשב הדרך תהיה דיי דומה לצריכה בפועל, לא מדובר על סטיות גדולות.

בוחן רכב, לדעתי, לא נוהג ברכב כמו שנהג שרכש את הכסף ממיטב כספו ינהג בו,

לכן אני לא יודע כמה להסתמך על תוצאות של בוחני רכב.

במקרה הזה דווקא כן הייתי מסתמך על רשמיו של דיסקו, שנשמע שדיי דומה בסגנון

הנהיגה לנהג הממוצע הרגיל.

כמו כן, כמעט בכל המקרים שראיתי, בין הצהרות היצרן ובין הצריכה בפועל קיימים פערים

שמתבטאים בעשרות אחוזים הבדל.

פורסם

אצלי כרגע הצריכת דלק היא לפי המחשב 21 וקצת קילומטר לליטר ולעבודה אני נוסע רק דרך העיר עם מזגן ככה שזאת צריכה מעולה.

מחוץ לעיר כרגע הצריכה קצת פחות טובה ממה שאמורה להיות כי אני לא נשאר על מהירות קבועה בגלל ההרצה.


×
×
  • תוכן חדש...