Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם לובינסקי ירצו, אני מוכן לקחת את האוטו שוב ל 24 שעות ולספר לכם על צריכת הדלק "במשאבה" בנסיעה ארוכה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם לובינסקי ירצו, אני מוכן לקחת את האוטו שוב ל 24 שעות ולספר לכם על צריכת הדלק "במשאבה" בנסיעה ארוכה.

 

 

בבקשה תבדוק את העניין הזה.

 

ומה קורה עם הבעיה של הקירקושים ? נשמע לא טוב. יחסית לרכב חדש.

 

גם ככה השם של הצרפתיות על הפנים,מעניין מה יהיה מצב הסחירות שלו בעתיד.

פורסם (נערך)

טוב אז היום התקנתי את המצלמת דרך ואת הציטה ואכן גם אצלי אין את הכלי של הפיוזים.. מבאס שפשוט לוקחים לך את זה ובטוח לקחו בהתקנה של המוביילאיי, אדבר עם הנציג מכירות על זה.

לגבי צריכת הדלק היה המון בין עירוני אבל גם עירוני והרוב שלי כרגע זה עירוני אבל בגלל שהרכב בהרצה ואני רוצה לסיים אותה אז אני נוסע לכל מקום איתה.

עריכה אחרונה על ידי sapancool
פורסם (נערך)

לא נתקלתי בבעיות במזגן וגם לא שמעתי עליהם.

אתמול כבר המחוג של הדלק ירד מתחת לרבע ונסעתי לתדלק, נכנסו כ35.8 ליטר ונסעתי איתם 800 קילומטר, יצא בחישוב 22.34 קילומטר לליטר כשהמחשב דרך הראה 21.8, אומנם היה הרבה בין עירוני אבל גם לא מעט עירוני עם פקקים.

בכל מקרה אמשיך לבדוק צריכת דלק.

עריכה אחרונה על ידי sapancool
פורסם

הבעיות במזגן תקפים לדגמים הישנים עד 2014, ששם המזגן לא היה מקרר מספיק ( לצערי אני מרגיש את זה ב308 שלי 2012)

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם
טוב אז היום התקנתי את מצלמת הדרך ואת הציטה ואכן גם אצלי אין את הכלי של הפיוזים.. מבאס שפשוט לוקחים לך את זה ובטוח לקחו בהתקנת המוביילאיי, אדבר עם נציג המכירות על זה.

לגבי צריכת הדלק היה המון בין עירוני אבל גם עירוני והרוב שלי כרגע זה עירוני אבל בגלל שהרכב בהרצה ואני רוצה לסיים אותה אז אני נוסע לכל מקום איתה.

גם המשפט האחרון שלך לא וואו. מה יהיה הסוף איתך?

 

אגב, ציפיתי לצריכת דלק טובה יותר. התאכזבתי. תמכור :-)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
הבעיות במזגן תקפים לדגמים הישנים עד 2014, ששם המזגן לא היה מקרר מספיק ( לצערי אני מרגיש את זה ב308 שלי 2012)

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

חשבתי לקנות את ה208 דיזל אבל במעמד המכירה לכו עכשיו תשכנעו את הישראלי שמדובר ברכב ללא "תקלות" בעייתי.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

4000, עשה לי טובה. המוני בית ישראל רוכשים את הפלואנס דיזל מיד שניה ואף מליסינג רחמנא לצלן. אין סיבה שלא ירכשו 208 דיזל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...