Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כדי להיות עוד יותר הוגנים הדיזל נמכרת ברמת אקטיב, שמדומני ה-1.2 טורבו אקטיב עולה יותר יקר מהדיזל.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הבעיה ברכב הנל זה המכירה בעתיד ונפילה מאוד גדולה מערכו האמיתי של הרכב כלומר הרכב הזה פונה לפלח שוק הצעיר שמאוד מצומצם מכיוון שמדובר בצעירים שמחפשים רכב בזול וחסכוני בנוסף הבעיה זה גם השוק המצומצם של פגו בשוק הישראלי

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם

^

אני דווקא צופה שהרכב הזה יהיה להיט כיד שנייה - עיין ערך רנו מגאן סטיישן טורבו דיזל או פלואנס.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

מעניין יהיה לראות את מחירי הטיפולים של הרכב הנל ובנוסף לראות מה רמת האמינות שלו לטווח הארוך ?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם
הבעיה ברכב הנל זה המכירה בעתיד ונפילה מאוד גדולה מערכו האמיתי של הרכב כלומר הרכב הזה פונה לפלח שוק הצעיר שמאוד מצומצם מכיוון שמדובר בצעירים שמחפשים רכב בזול וחסכוני בנוסף הבעיה זה גם השוק המצומצם של פגו בשוק הישראלי

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

 

אני חושב שאתה צריך להחזיר את הקלפי טארוט לארון.

הרכב משווק בארץ כבר 3-4 שנים,בנתיים האמינות מוכיחה את עצמה.

פורסם
רק בשביל להיות הוגנים, הדיזלית יקרה רק ב7 אלף מגירסת הבנזין המטורבתת שהרבה יותר קרובה אליה מבחינת כח ורמת איבזור. הדיזלית גם מגיעה ברמת איבזור גבוהה יותר מהבנזין, רמת איבזור יותר מזה תמצא רק בgti..

 

לכל המופתעים מצריכת הדלק, ברוכים הבאים לעולם המערבי.

אם אני מוציא בלי להתאמץ צריכה משולבת של 1:17 מטורבודיזלית בת 15 שחצתה מזמן את קו ה300k, עם בגאז מלא בכלי עבודה ותיבה פלנטרית, אז אין שום סיבה שרכב מודרני קטן עם תיבה ידנית לא יגיע ל1:25 ויותר (באותו תוואי נסיעה)...

ההבדל בגירסא הבכירה של הטורבו בנזין והדיזל זה שבדיזל יש הגה מעור וחיישני רוורס מקוריים, היום בתוספת של 1500 שקלים ניתן להוסיף את זה.

לגבי הצריכת דלק בנתיים אני נוסע גם בעיר וגם מחוץ לעיר כרגע לא הוצאתי פחות מ1:20(עם לחיצות פה ושם),

אני בטוח שאם אחליט שמיכל אחד אני נוסע רגוע אני אעבור בקלות את ה1:25.

מה שכן בהרצה הייתי עושה 800 קילומטרים ומתדלק בערך ב190 שקלים משהו כמו 35 ליטר, אחרי מעבר מבראבו שעשתה לי בין 1:7 למקסימום 1:11(בנסיעה של סבתא רבא רבא) אני ממש מבסוט על הצריכת דלק

אז אולי אתה צריך להסתכל יותר טוב :wink:

דווקא כצריכה רגעית זה לא כזה מרשים, המגאן(5 הילוכים) מגיעה לתצרוכת דומה או טובה יותר במהירויות הללו. בד"כ

הממוצע שמגיעים אליו הוא באיזור ה 22-20 ק"מ לליטר ממיכל מלא.

אני מניח שבתנאי מישור ה208 תוכל להיות חסכונית אפילו יותר, בכל מקרה נכון לעכשיו זה הרכב החדש שהכי קורץ לי.

אצלי דווקא הצריכה הרגעית נראלי טובה יותר... אבדוק ואעדכן.

בממוצע אפשר להוציא 1:25 בקלות אבל זה בעיקר תלוי בנהג, נניח אצלי אני בטוח שאם אבא שלי ינהג נראה גם ממוצע של 1:30.

איזה מנוע יש במגאן?

פורסם
דוקא מנועי הדיזל בתקן יורו 6 הצליחו לפתור את הבעיה והם בעלי ציון ירוק נמוך.

בגלל זה לאחרונה רואים כמה דגמי דיזל שמטפטפים לפה.

אבל ציפור קטנה לחשה שיהיה עדכון למס הירוק בינואר הקרוב - לדעתי גם הפעם יכסחו את הדיזל.

 

הם לא יצליחו לפתור את הבעיה שאליה התכוונתי, שהיא בזבוז דלק בגלל שמנועי הבנזין לא חסכוניים, ובכך להעביר מיליוני/מיליארדי שקלים בשנה ליצרני דלק שלא בדיוק מחבבים אותנו.

 

רק בשביל להיות הוגנים, הדיזלית יקרה רק ב7 אלף מגירסת הבנזין המטורבתת שהרבה יותר קרובה אליה מבחינת כח ורמת איבזור. הדיזלית גם מגיעה ברמת איבזור גבוהה יותר מהבנזין, רמת איבזור יותר מזה תמצא רק בgti..

 

אוקיי, אז בהחלט יש אטרקטיביות. עכשיו מעניין למה לא מביאים דיזל בסיסית...

 

לכל המופתעים מצריכת הדלק, ברוכים הבאים לעולם המערבי.

אם אני מוציא בלי להתאמץ צריכה משולבת של 1:17 מטורבודיזלית בת 15 שחצתה מזמן את קו ה300k, עם בגאז מלא בכלי עבודה ותיבה פלנטרית, אז אין שום סיבה שרכב מודרני קטן עם תיבה ידנית לא יגיע ל1:25 ויותר (באותו תוואי נסיעה)...

בדיוק!

^

אני דווקא צופה שהרכב הזה יהיה להיט כיד שנייה - עיין ערך רנו מגאן סטיישן טורבו דיזל או פלואנס.

מסכים בהחלט.

פורסם

מישהו יודע איך המיכלולים של פגו בדיזל ?

 

למשל אצל רנו זה מיכלולים מוכחים איך זה בפג'ו ?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם

בדיוק שבוע שעבר יצא לי להיות במונית C4 ושאלתי את הנהג לגבי המנוע כי הרכב הבא של אבא שלי יהיה כנראה קקטוס דיזל.

אני לא יודע אם מדובר באותו מנוע בדיוק, בטח ב208/קקטוס מותקנת וורסיה מעט יותר חדישה, אבל לדבריו מדובר במנוע מאוד מוצלח, הקמ שהוא עמד עליו היה 350 והמנועלדבריו מתפקד ללא דופי.

אני יכול להעיד שגם שטרהרכב נראה כמו חדש, בחיים לא הייתי מאמין שזו סיטרואן עם 350 אלף קמ באמת הופתעתי .

 

המנוע הזה אם איני טועה הוא מנוע שבבסיסו מסתובב כבר שנים בברלינגו ובפרטנר כך שהוא מאוד מוכח אם ההבחנה שלי נכונה

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)
המנוע הזה אם איני טועה הוא מנוע שבבסיסו מסתובב כבר שנים בברלינגו ובפרטנר כך שהוא מאוד מוכח אם ההבחנה שלי נכונה

זה מסובך

https://it.wikipedia.org/wiki/PSA_DV

מדובר בבן למשפחת מנועים מאוד ענפה שמשרתת את PSA ופורד מזה שנים (וגם את מאזדה, סוזוקי, BMW ואת וולבו).

ב-2011 שונה ראש המנוע מ-16V ל-8V (ול-SOHC). סדרת ה-DV6F הנוכחית כוללת שימוש באוראה ועומדת (כנראה לא משהו לפי מבחנים של צד ג') בתקן יורו6. המנוע מגיע ב-3 רמות הספק (75, 100, 120) עם פוטנציאל שיפור בתוכנה עד 127-130 כ"ס.

 

המנוע המקורי (1.9 ליטר) שהותקן בברלינגו היה מסדרת XUD העתיקה (הוצגה תחילת שנות ה-80).

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מתנצל בפני פותח השרשור אבל אנצל את השרשור הזה בשביל הביקורת שלי מהשרות ונסיעת המבחן ב-208 דיזל.

דיזל ותיבה ידנית זה השילוב האהוב עלי, וזה לא משנה שאני לא נוסע הרבה. ביום חמישי התקשרתי ללובינסקי, וכחצי שעה מאוחר יותר כבר סגרו איתי נסיעת מבחן ליום ראשון (היום). מהיר ויעיל. היום בבוקר עוד התקשר נציג בשביל לוודא שאני מגיע.

הגעתי לסוכנות בשורק, שאגב נראית מצוין. פגש אותי נציג בשם דב שהסביר לי על אפשרויות המימון והיה קשוב ויסודי.

לאחר מכן אחרי שהצליח למצוא נציג נסיעות מבחן, התלוותי אליו לחניון תת קרקעי למכונית - החניון אגב נקי ומסודר וכך גם המכוניות.

הפג'ו נראית מצויין, צעירה ומעוצבת.

המושבים נוחים בטירוף, קיבלתי תחושה שלא נמאס לנהוג בה. ההגה קטן ומתכוונן לגובה ולעומק וקל מאוד למצוא תנוחת נהיגה טובה. לוח השעונים בעל המיקום המוזר בהתחלה מתגלה כמשהו מאוד נוח. איך לא חשבו על זה קודם? המנוע מושך נהדר אבל מעט רועש מהרצוי במהירות איטית. לא משהו קריטי כלל ואולי קשור בעובדה כי זהו רכב הדגמה שכבר עבר יותר מ-8 אלף ק"מ לך תדע באילו תנאים. התנהגות הכביש קשיחה למדי וההגה מתקשר מצויין. מהמורות הכביש מורגשות אך ממש בקטנה.

בקיצור לטובה אציין את התנהגות הכביש, הנוחות, וכמובן את המשיכה של מנוע הדיזל. פחות אהבתי את השחור השולט בפנים ועיצוב הקונסולה הקדמית. גם ידית ההילוכים מעורפלת מעט.

 

לסיכום מדובר במתמודדת שכדאי להכיר בה.

פורסם
מתנצל בפני פותח השרשור אבל אנצל את השרשור הזה בשביל הביקורת שלי מהשרות ונסיעת המבחן ב-208 דיזל.

דיזל ותיבה ידנית זה השילוב האהוב עלי, וזה לא משנה שאני לא נוסע הרבה. ביום חמישי התקשרתי ללובינסקי, וכחצי שעה מאוחר יותר כבר סגרו איתי נסיעת מבחן ליום ראשון (היום). מהיר ויעיל. היום בבוקר עוד התקשר נציג בשביל לוודא שאני מגיע.

הגעתי לסוכנות בשורק, שאגב נראית מצוין. פגש אותי נציג בשם דב שהסביר לי על אפשרויות המימון והיה קשוב ויסודי.

לאחר מכן אחרי שהצליח למצוא נציג נסיעות מבחן, התלוותי אליו לחניון תת קרקעי למכונית - החניון אגב נקי ומסודר וכך גם המכוניות.

הפג'ו נראית מצויין, צעירה ומעוצבת.

המושבים נוחים בטירוף, קיבלתי תחושה שלא נמאס לנהוג בה. ההגה קטן ומתכוונן לגובה ולעומק וקל מאוד למצוא תנוחת נהיגה טובה. לוח השעונים בעל המיקום המוזר בהתחלה מתגלה כמשהו מאוד נוח. איך לא חשבו על זה קודם? המנוע מושך נהדר אבל מעט רועש מהרצוי במהירות איטית. לא משהו קריטי כלל ואולי קשור בעובדה כי זהו רכב הדגמה שכבר עבר יותר מ-8 אלף ק"מ לך תדע באילו תנאים. התנהגות הכביש קשיחה למדי וההגה מתקשר מצויין. מהמורות הכביש מורגשות אך ממש בקטנה.

בקיצור לטובה אציין את התנהגות הכביש, הנוחות, וכמובן את המשיכה של מנוע הדיזל. פחות אהבתי את השחור השולט בפנים ועיצוב הקונסולה הקדמית. גם ידית ההילוכים מעורפלת מעט.

 

לסיכום מדובר במתמודדת שכדאי להכיר בה.

נאה, במיוחד מרגיע, אחרי הקונוטציה השלילית שבמילה "ביקורת" בפתיח.


×
×
  • תוכן חדש...