Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חייב לציין שדווקא בהתנהגות כביש היא מרגישה לי בדיוק ההפך ממה שאתה מרגיש, רכה.

בהרבה מצבים שבכל רכב נורמאלי(נגיד טויוטה אוריס סטיישן, הרכב השני בבית) צריך להאט או שפשוט יכאב, בפיגו לא מרגישים.

יש מצב אולי שמילאו יותר מדיי אוויר ברכב מבחן, אצלי האוויר כמו שאמור להיות.

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לכל המופתעים מצריכת הדלק, ברוכים הבאים לעולם המערבי.

אם אני מוציא בלי להתאמץ צריכה משולבת של 1:17 מטורבודיזלית בת 15 שחצתה מזמן את קו ה300k, עם בגאז מלא בכלי עבודה ותיבה פלנטרית, אז אין שום סיבה שרכב מודרני קטן עם תיבה ידנית לא יגיע ל1:25 ויותר (באותו תוואי נסיעה)...

 

רנו קליאו dCI ידנית סטיישן עמוסה בשלושה מבוגרים, שני ילדים כולל ציודם המלא בהרי הטטרה = צריכת דלק במשאבה של 1:27.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

לא קיבלתי פרגון כלל וכלל מאנשים שסיפרתי להם שהלכתי לבדוק את האוטו, כולם אמרו "פג'ו זה חרא צרפתי מתפרק". הייתי אומר את זה בעצמי אם השיחה הזו היתה מתקיימת לפני 15 שנה.

מה שאותי מפחיד זה הקושי שיהיה לי במכירת סופר מיני דיזל ידנית בעתיד. יש לי הרגשה שזו תהיה בעיה.

פורסם

הרכב רעיונית מזכיר את הסיטרואן סקסו דיזל שהצליחה לא רע בזמנו.

 

לסקסו דיזל היה שוק יד שניה לא רע. גם מחיר מחירון נמוך וגם רכב חסכוני גרם להתעניינות.

פורסם
...מה שאותי מפחיד זה הקושי שיהיה לי במכירת סופר מיני דיזל ידנית בעתיד. יש לי הרגשה שזו תהיה בעיה.

 

זה מה שחשבתי על הקסארה פיקאסו, דיזל, ידנית, שהייתה לנו.

אמנם שלנו הלכה לעולמה בתאונת טוטל לוס (ונצפתה מבלה באילת כ-10 שנים אחר כך). האחיין שלי, שחיפש כזאת, דיווח על דרישה של כמה אלפים מעל המחירון מצד המוכרים ורכבים שנמכרים שעות לאחר הפרסום.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם (נערך)

הי,

אני מעוניין לקנות רכב 208 דיזל, אחר התרשמות במשך 4 חודשים מהרכב, אתה ממליץ?

 

כמה צריכת דלק?

 

או שללכת על האוטו' 1.2 טורבו יד שנייה עם 13 אלף קילומטר? (עולםה 100 מוכרים אותה ב- 80)?

עריכה אחרונה על ידי מוטיקליין
פורסם (נערך)

אני ממש מבסוט מהרכב, אם אין לך בעיה עם ידני אז לדעתי היא עדיפה מאשר ה1.2 טורבו.

מבחינת מחירון של חדש(רמת איבזור אקטיב) הדיזל זולה בכ4000 שקלים ובדיזל מגיע חיישני רוורס מקוריים(עם כפתור ניתוק) והגה מעור, את התוספות הנ"ל אפשר להוסיף ל1.2 טורבו בתוספת של 1500 שקלים(לפחות כך הסוכן אמר לי ביום שקיבלתי את הרכב).

 

מבחינת דלק כרגע אני מוציא 1/20 כאשר אני נוסע בערך 40 אחוז בעיר(המזגן דולק תמיד) ופה ושם לחיצות אך רוב הזמן רגוע(אפשר להוציא יותר בטוח) ולפי הדיווחים פה בפורום צריכת הדלק של ה1.2 טורבו היא 1/12-13 אבל לא לשכוח שמחיר הסולר הוא זול יותר(אני משלם כרגע 5.05).

 

מבחינת אגרת רישוי זה אותו מחיר(1204 שקלים) בגלל הדרגת זיהום הנמוכה(3) של הדיזל, ב1.2 טורבו זה 4.

 

מבחינת ההרגשה אני בטוח שהדיזל תרגיש לך יותר חזקה בגלל המומנט למרות שבפועל היא מאיצה יותר לאט מה1.2 טורבו.

 

מבחינת טיפולים לפי מה שאני יודע אין כל כך הבדל במחירים(בדיזל אין פלאגים אבל יש למלאות כ17 ליטר אוריאה כל 24 אלף ק"מ ואוריאה עולה בערך 2 שקל לליטר ממה שאני יודע, אבל לעומת זאת בדיזל הטיימינג זה רצועה ולא שרשרת כמו שהבנתי שיש ב1.2 טורבו)

 

בהתחלה בכלל בדקתי אפשרות להזמנה מיוחדת ל1.2 טורבו ידני אך בסוכנות סירבו ו"נאלצתי להתפשר" על הדיזל מכוון שלא רציתי אוטומט, בהסתכלות לאחור אני שמח שבחרתי בדיזל ולא היה אפשרות ל1.2 טורבו ידני.

 

עכשיו ראיתי את השירשור שלך בייעוץ, חד משמעי תיקח את הדיזל.

עריכה אחרונה על ידי sapancool
פורסם

תיקון קטן.

המחיר שלה על הכביש הוא 96800 ויש הנחת מזומן של 5000 שח.

מובילאיי הוא חובה ועל חיישני רברס לא נאמר לי כלום. יש גם רק 4 צבעים לבחירה.

פורסם (נערך)

איזה עוד צבע אפשר לבחור? כשאני רכשתי היה אפשר שחור לבן וכתום.

ובקשר לחיישנים הם מקוריים יש לי כפתור ניתוק מקורי בדיוק כפי שמופיע בספר רכב(גם בספר באנגלית).

מוזמנים להסתכל בעמוד 111-112 (קישור)

 

ומובילאיי מגיע בכל הדגמים חוץ מהgti.

עריכה אחרונה על ידי sapancool
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

סרטון מעניין המראה עד כמה דיזל קטן הזה יכול להיות חסכוני.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall


×
×
  • תוכן חדש...