Jump to content

מוטיקליין

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של מוטיקליין

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הי, אני מעוניין לקנות רכב 208 דיזל, אחר התרשמות במשך 4 חודשים מהרכב, אתה ממליץ? כמה צריכת דלק? או שללכת על האוטו' 1.2 טורבו יד שנייה עם 13 אלף קילומטר? (עולםה 100 מוכרים אותה ב- 80)?
  2. לובינסקי שלום, האם יש גם הנחה על הדיזל 208? לאחר שהייתי באחד מרכזי המכירה שלכם קיבלתי הנחה דומה למה שרשמתם בבנזין 1.2 ידני וזאת לאחר מו"מ ארוך מאוד. למרות שפה בפורום אני רואה שללא מו"מ בוצעה הנחה דומה על ידכם, האם ניתן להוריד עוד במחיר על מנת לסגור עסקה? ומניסיון של אנשים עם רכב כזה מה צריכת הדלק? תודה
  3. אני נוסע בממוצע כ 40-45 אלף בשנה, נסיעה ברובה בינעירונית בצפון הארץ, כ20% ממנה עליות של כ-10 קילומטרים כל יום יש לציין כי מהיום והלאה אני אחליף את הרכב כל 3 שנים. אני מחפש רכב חסכוני שישרת אותי בנסיעות אלו, עד היום היתה לי טויטה פריוס 2008 עשתה 1:18. האם ללכת על 208 דיזל חדשה? מה צריכת הדלק האמיתית שלה? (כאשר עניין ירידת הערך של חדש בא בחשבון הכלכלי) האם 208 אוט' 1.2 ל' טורבו יד שנייה (שנת 2016- כ- 80 אלף ש"ח)(חדש עולה כ-100 אלף) ומהי צריכת הדלק האמיתית של רכב זה? האם רכב היברידי כדגומת יאריס? או אופציות אחרות? אודה על תשובתכם בהקדם מתוך ידיעה מקצועית ומבעלי רכב מסוג זה. יום טוב מוטי
×
×
  • תוכן חדש...