אני נוסע בממוצע כ 40-45 אלף בשנה, נסיעה ברובה בינעירונית בצפון הארץ, כ20% ממנה עליות של כ-10 קילומטרים כל יום
יש לציין כי מהיום והלאה אני אחליף את הרכב כל 3 שנים.
אני מחפש רכב חסכוני שישרת אותי בנסיעות אלו, עד היום היתה לי טויטה פריוס 2008 עשתה 1:18.
האם ללכת על 208 דיזל חדשה? מה צריכת הדלק האמיתית שלה? (כאשר עניין ירידת הערך של חדש בא בחשבון הכלכלי)
האם 208 אוט' 1.2 ל' טורבו יד שנייה (שנת 2016- כ- 80 אלף ש"ח)(חדש עולה כ-100 אלף) ומהי צריכת הדלק האמיתית של רכב זה?
האם רכב היברידי כדגומת יאריס?
או אופציות אחרות?
אודה על תשובתכם בהקדם מתוך ידיעה מקצועית ומבעלי רכב מסוג זה.
יום טוב
מוטי