Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה מדבר על המכסה מתחת להגה? אם כן, אתה בטוח ששברו בו משהו? יש שם מקומות שיש חור לקליפס, אבל אין קליפס וככה זה מהמפעל. אם אני לא טועה אמורים להיות שם 8 קליפסים סה"כ. בכל מקרה זה מכסה חזק יחסית שנועד לפתיחה בקלות, מכיוון שמאחוריו נמצאת קופסת הפיוזים הפנימית.

 

אני לא בטוח, אבל במוסך אמרו שזה כנראה שבור והזמינו. זה נראה למראית עין כאילו נשבר (יש בסיס של קליפסים שנראים חתוכים על המכסה ויש שני חורים באמצע בבסיס הדשבורד שאמורים להיכנס לשם קליפסים).

 

אני מקווה שזה שבור, כי אם הקרקושים לא מגיעים משם אז זה עוד יותר גרוע :-(

 

 

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
"בינתיים" זה לא פונקציה, גם הtsi היו בסדר "בינתיים" בהתחלה. (לא שהם לא כאלה עכשיו, לכאורה, כביכול)

 

בעוד שנה-שנתיים נראה תמונה יותר אמתית. למרות שהרכב הזה ספציפית לא יהיה יותר מדי נפוץ, אז לך תדע כמה יעידו עליו פה..

 

הDSG במקרים לא מעטים הראה בעיות גם ברכבים בני שנה/שנתיים,אל תשכח שה208 משווקת כבר 4 שנים,ובנתיים זה דבר יחסי.

פורסם

נכון, אבל אין קשר בין ה208 האטמוספרית, לטורבו-אוט' ולטורבו-דיזל-ידני

 

במונחי VAG זה כמו שתגיד שהאיביזה TSI-DSG זה רכב אמין מאוד כי ב1.4-ידני אין בעיות, ולשניהם קוראים איביזה

 

אין קשר בין הדברים, למיטב ידיעתי (ויכול להיות שאני טועה) זו הפעם הראשונה שהם משווקים את המנוע הזה שמשתמש באוריאה.

יכול להיות שהוא יהיה סופר-דופר אמין, ואני בהחלט מקווה שזה המצב, ויכול להיות שלא. לך תדע.

מה שבטוח הוא שאי אפשר לקרוא ל208 הזה ספציפי אמין כי "בינתיים הכל טוב", התחילו לשווק אותו לפני כמה חודשים בודדים, וזה לא מדד לכלום.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אני לא בטוח, אבל במוסך אמרו שזה כנראה שבור והזמינו. זה נראה למראית עין כאילו נשבר (יש בסיס של קליפסים שנראים חתוכים על המכסה ויש שני חורים באמצע בבסיס הדשבורד שאמורים להיכנס לשם קליפסים).

 

אני מקווה שזה שבור, כי אם הקרקושים לא מגיעים משם אז זה עוד יותר גרוע :-(

uploadfromtaptalk1464003559444.jpg

 

uploadfromtaptalk1464003648727.jpg

 

כך זה גם אצלי ברכב כפי שאתה רואה.

אלו קירקושים יש לך?

ל208 יש לא מעט מחלות של קירקושים מהמושבים הקדמיים ומהחגורות , תעיין בפורומים בחו"ל.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

 

אין קשר בין הדברים, למיטב ידיעתי (ויכול להיות שאני טועה) זו הפעם הראשונה שהם משווקים את המנוע הזה שמשתמש באוריאה.

יכול להיות שהוא יהיה סופר-דופר אמין, ואני בהחלט מקווה שזה המצב, ויכול להיות שלא. לך תדע.

המנוע הוא אותו מנוע HDI 1.6 סופר אמין שמשווק כבר שנים רבות בכל העולם,

ההבדל הוא במערכת הפליטה

יום טוב גם לך

פורסם

אם כך לא צפויות הפתעות לא נעימות

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)
[ATTACH]461122[/ATTACH]

 

[ATTACH]461123[/ATTACH]

 

כך זה גם אצלי ברכב כפי שאתה רואה.

אלו קירקושים יש לך?

ל208 יש לא מעט מחלות של קירקושים מהמושבים הקדמיים ומהחגורות , תעיין בפורומים בחו"ל.

לא שמעתי על בעיות ומקווה שלא יהיה באמת.. יפה מצידם להביא את הכלי ששולף פיוזים.

דרך אגב להגיע לפיוזים זה נטו קליפסים?

עריכה אחרונה על ידי sapancool
פורסם

ה208 שלי הגיע ללא שולף הפיוזים, אך אני יודע שאמור להגיע עם. כנראה כשהתקינו קודנית השאירו אותו אצלם.

 

Sent from my X9076 using Tapatalk

פורסם
לא שמעתי על בעיות ומקווה שלא יהיה באמת.. יפה מצידם להביא את הכלי ששולף פיוזים.

דרך אגב להגיע לפיוזים זה נטו קליפסים?

להגיע לפיוזים ולobd זה נטו למשוך את החלק הזה מתחת להגה החוצה בעדינות. איך צורך בכלים על מנת לפרק אותו , זה גם כתוב בספר הרכב .

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

זה נראה ככה, אז כנראה שזה לא שבור :|

הקרקושים מגיעים בוודאות מאזור של המכסה הזה או מאחוריו, בכיון הימני עליון. הם נשמעים כשנוסעים על כביש משובש. לא קרקושים חזקים, אבל במעברים בין השירים וחלונות סגורים, זה נשמע היטב על ידי. כבר ניסו להצמיד כבלים ולראות שהכל יושב טוב, שום דבר לא עזר, לכן חשבנו שזה שבור.

 

 

פורסם

תסתכל טוב טוב, שאין חוט שנוגע בפח או פלסטיק או משהו. ובכלל תנסה לעשות שם סדר בחוטים עד כמה שאפשר, המתקינים משאירים שם בלאגן בד"כ.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

יפה להם, סידרו מהר את האתר של פיג'ו

הנה המפרט

http://peugeot.co.il/wp-content/uploads/2015/07/New208Mifrat301215Print.pdf

 

מעניין צריכת הדלק עירונית 23.8 ...בינעירוני 33.3 ... אם לך יצא עם 4 אנשים בכביש מהיר 25 בהתחלה, אז בטח בעיר יצא 19 אם אתה נוסע לבד. מעניין לשמוע כמה יוצא לך ביומיום.

 

מה רמת הרעש של המנוע (טורבו דיזל) ?


×
×
  • תוכן חדש...