Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 161
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אחד הרכבים המדליקים בטווח המחירים הזה, אם לא ה-

 

תתחדש! :-)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
חיכיתי לקונה הראשון שייתן חוות דעת ...מחכה לביקורת על הרכב ,הרבה דיברו על המעבר של ההילוכים שלא כולם מסתדרים איתם..אשמח שתיתן חוות דעת בנושא הנל ועל הדרך גם צריכת דלק אמיתית בין תדלוק לתדלוק , תתחדש גבר :)

 

Sent from my SM-N9100 using Tapatalk

לגבי ההילוכים הם עוברים חלק פשוט שמתי לב שזה לא בדיוק כמו בבנזין(יש בבית אי20 ידני) וצריך להתרגל וגם המהלך טיפה ארוך ויש מצב שאטפל בזה בעתיד.

לגבי צריכת הדלק תדלקתי רק פעם אחת בנתיים כ35 ליטר(פול מרבע) וניתן לראות כ420 קילומטר מהתדלוק.

IMG_20160521_201925.jpg

 

תתחדש. אני קניתי את האוטומטית כיון שרציתי את הכוח הנוסף וויתרתי על הידני החלש או הדיזל. לצערי, המטומטמים שהתקינו את התוספות שברו קליפסים של המכסה פלסטיק איפה שהכבלים ליד ההגה. אני נוסע ושומע קרקושים. בכל מקרה מטפלים בי באדיבות ואני מחכה למכסה חדש בתקווה שמשם באים הרעשים הללו. חוץ מזה הרכב נהדר.

 

משהו שקצת תמוה בעיני זה מתגי המזגן ואלו שעל ההגה, שהם נורא עדינים. אני מאמין שגם לך זה מרגיש ככה?

אכן מרגיש שמתגי המזגן עדינים, בהגה רק הגלגלות מרגישים עדינות ולא הבנתי על איזה כבלים אתה מדבר ליד ההגה לא ראיתי שום כבלים למעט כבל אחד בודד של המובילאיי.

 

 

בתמונה ניתן לראות את פתחי האיוורור שדיברתי עליהם.

IMG_20160522_080551.jpg

פורסם
לגבי ההילוכים הם עוברים חלק פשוט שמתי לב שזה לא בדיוק כמו בבנזין(יש בבית אי20 ידני) וצריך להתרגל וגם המהלך טיפה ארוך ויש מצב שאטפל בזה בעתיד.

 

יש רכבים שבקלות משנים את "גובה" הקלאץ'. אבל לא בכולם. לדוגמא בפוקוס דור ראשון שהיה לי נאמר לי שבגלל שלא מחובר בכבל אי אפשר "להזיז" את נקודת החיבור.

לא סגור בדיוק על ההסבר אבל בכל מקרה אני מציע לך לא לטפל בזה אלא להתרגל לזה. זאת בהנחה שהמצב שם תקין ורק שונה ממה שאתה מכיר. קח גם בחשבון שקלאץ' חדש מגיב שונה מקלאץ' מעט משומש.

מניח שעוד 3000 ק"מ בכלל לא תבין מה העניין ותתרגל.

פורסם

העברת ההילוכים קצת ארוכה ומגושמת, אבל לא נוראית ואפשר להתרגל אליה.

נהגתי בתיבות פחות טובות מזו.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
יש רכבים שבקלות משנים את "גובה" הקלאץ'. אבל לא בכולם. לדוגמא בפוקוס דור ראשון שהיה לי נאמר לי שבגלל שלא מחובר בכבל אי אפשר "להזיז" את נקודת החיבור.

לא סגור בדיוק על ההסבר אבל בכל מקרה אני מציע לך לא לטפל בזה אלא להתרגל לזה. זאת בהנחה שהמצב שם תקין ורק שונה ממה שאתה מכיר. קח גם בחשבון שקלאץ' חדש מגיב שונה מקלאץ' מעט משומש.

מניח שעוד 3000 ק"מ בכלל לא תבין מה העניין ותתרגל.

לא הבנת נכון, אני מתכוון למהלך של ידית ההילוכים ולא של דוושת הקלאצ.

 

תוכל בבקשה לעדכן את מצב צריכת הדלק שלה ? כמובן בנסיעות עם מזגן(הקיץ בפתח)

 

Sent from my SM-N9100 using Tapatalk

בוודאי שאעדכן ובנתיים 80% מהזמן נסעתי עם מזגן דולק.

פורסם
הוויז זה חלק מחבילת האנדרואיד שמציע היבואן שמגיע בה גם מצלמה וגם חיישני רוורס למי שאין חיישנים מקורים, נתנו לי את החבילה בחצי מחיר אז החלטתי לקחתי אותה בעלות של כ3000 שקלים עם אינטרנט ל3 שנים.

לגבי עלות הרכב יצא כולל הכל 94 וקצת.

הוא כתב קודם.


×
×
  • תוכן חדש...