Jump to content

ZX2.0

מובילי הדעה
  • פרסום הודעות

    2,298
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות ZX2.0

  • דירוג
    מוביל דעה
  • תאריך לידה 17/03/1993

Personal Information

  • מיקום
    אל האין-סוף ומעבר לו.

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. איזה כיף לראות שיפוץ כזה! איביזה 5 דלתות אדומה משנת 92-93 הייתה הרכב הראשון שנהגתי עליו אחרי שלאבא של חבר הייתה אחת והיינו "משאילים" ממנו סיבוב בלילות... היה כיף!
  2. ZX2.0

    שאלה לשליחים

    עובד כשליח כבר מעל 3 שנים. עצרו אותי פעם אחת בלבד לבדיקת רישיון. מצד שני אני רוכב נורמלי והאופנועים בעסק נראים חדשים ומטופלים היטב. באופן כללי לא ראיתי שעוצרים המון שליחים לבדיקות כאשר לא נתפסים מבצעים עבירה אבל זה קיים בהחלט וקורה מידי פעם.
  3. ZX2.0

    אז התחדשתי בשוודית T5

    נשמע שעשית קנייה מעולה בשבילך! תתחדש וסע בדרכים טובות וחזור לעדכן אותנו בהמשך כדי שנדע כולנו לגבי אמינות ועלויות.
  4. ZX2.0

    מפגש CarsForum - שישי 8.11.2019

    כן באמת הגיע הזמן! כל המעבר דירה הזה גזל יותר מידי זמן. אתם צריכים לבוא Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
  5. ZX2.0

    מפגש CarsForum - שישי 8.11.2019

    אני בעד, אני הצבעתי 15:00 אבל אולי באמת אוכל להגיע רק באזור 16:00
  6. כפפות הזמנתי מספר פעמים ורק פעם אחת לא יצא משהו. מגיני ברכיים גם הזמנתי פעם אחת והם אחלה! אבל מעיל וקסדה ממליץ על לקנות בארץ. אין כמו ללמוד את המידה ורק אז לקנות. אופצייה נוספת זה אם אתה טס לחו"ל אז לקנות שם. אני חזרתי עכשיו מחו"ל והבאתי זוג כפפות לחורף ומעיל חדש. אגב כפפות- למוטורייב, אבזריון ואופנוע סנטר (ובטח לרבים נוספים שאין לי ניסיון איתם ולכן לא מציין אותם כאן, אבל זה לא אומר שלא שווה לבדוק) יש המון פעמים מבצעים. לפני שנה רכשתי כפפות במחיר טוב שהיה ממש קרוב למחיר מחו"ל ולכן העדפתי לקנות כאן ועכשיו. בקרוב אני אצטרך שוב כפפות אז אבדוק שוב בארץ לפני שאני רץ לרשת.
  7. בתקציב כזה חפש את הרכב השמור ביותר. גם הגיר ברכב צרפתי לא כזה נורא כמו שעושים ממנו, בטח אם תמצא רכב שכבר החלפה/תיקון של הגיר או חלק ממנו. ובתקציב כזה כנראה מדובר ברכב ישן שכבר (לא משנה אם יפני או צרפתי) תיקנו לו את ה"מחלות". אז ההמלצה היא להתמקד ברכב הכי מטופל שאתה יכול למצוא ודווקא זו לא משימה קלה כלכך.
  8. תודה! אתה צודק אגב לגבי הקג"מ. זה לא מספר מטורף אבל תזכור שהכלי הזה מיועד לאנשים עם רישיון מוגבל ל-47 כ"ס. האופנוע הבא כבר יהיה עם קג"מ נורמלי והספק שישאיר לא מעט רכבים כלכך מאחור שאי אפשר יהיה לראות אותם בכלל במראה האחורית
  9. שני יתרונות בלבד לדעתי. מחיר טוב יותר כחדש (הצטמצם מעט היתרון שכן ה-CB נמכר במחיר נמוך יותר מאשר היה דאז וכיוון שבנלי העלו מעט מחירים) ונוחות גבוהה יותר למרחקים (יש למספר חברים את ה-CB ורכבתי איתם ועליהם). בעצם אולי יש עוד יתרון אחד, נוחות גבוהה יותר למורכב/ת. מעבר לכך, לא רואה יתרון מיוחד לא לכאן ולא לכאן וזה עניין של העדפה בעיקר. לשני המותגים יש מועדוני לקוחות טובים שיוצאים לטייל, המון מידע עובר מאחד לשני ויש שפע חלקים במרחק של כמה הקלקות.
  10. מתנצל שחוזר אלייך רק עכשיו אבל עבודה, לימודים וכו'... האופנוע עדיין אצלי, לפני כשבועיים עשיתי טיפול 18 אלף ק"מ. על דרך החלפתי שרשרת וגלגלי שיניים וגם הצמיגים התחלפו ועתה יש לי מישלין פיילוט פאוור. את הטיפול הנוכחי לא עשיתי אצל היבואן אלא במוסך מורשה שאני מכיר ובוטח בו. הסיבות שלי כרגע לבחירה ישארו איתי. מעבר לכך אציין שהאופנוע בסדר גמור. לא מושלם וחף מתקלות אבל בסה"כ בסדר. סידרו (שוב) את הבלם, הפעם החליפו קאליפר. אני דיי בטוח שזה מעשה ידי המוסך התקלה הזו מפני שלפני הריקול לא הייתה אף תקלה במערכת! הדבר השני שהוחלף זו משאבת מים אחרי שיום חם אחד היא החליטה לנזול. מאז כבר עשיתי כ6 אלף ק"מ והכל תקין. אפילו במספר טיולים ארוכים (בקנה מידה שלי) הייתי עליו. יודע לתת קצב מכובד מאוד על אספלט. גם לרדת קצת מהכביש כדי לעשות פיקניק עם בת הזוג קרוב לאיזה נחל הוא יודע לעשות! יש קבוצת ווצאפ ופייסבוק שהיבואן שותף בה ומתקיימים טיולים מידי פעם ואפילו הדרכות (כביש ושטח). דווקא נחמד מאוד נראה העניין למרות שעדיין לא הייתי בעצמי. כרגע לא רואה את עצמי מוכר את האופנוע, לפחות לא בחודשים הקרובים. הוא לגמרי עונה לי על הצרכים ואפילו יותר מכך. עוד שאלות אשמח לענות.
  11. כבר נתנו לך את כל המידע הנכון כאן אז רק אוסיף שני דברים- עלויות מיגון. מיגון עולה לא מעט כסף (ויש רמות שונות של מיגון ברמות מחיר שונות לגמרי) ובאופן אישי לא ממליץ על רכיבה ללא מיגון. כן, גם בנסיעה לסופר שנמצא בדיוק 2 דקות רכיבה. שם אני נפלתי לראשונה. אומנם לא הייתי בדרך לסופר אבל הייתי בדרך למקום שנמצא 3 דקות מהבית שלי ברכיבה אם אני עובר רמזור ירוק. אם יש אדום אז 5 דקות רכיבה. מיגון זה אומר קסדה סבירה, כפפות, מעיל, נעליים סגורות גבוהות ומכנס ארוך (ואז או מכנס ייעודי לדו"ג או מכנס שעליו מלבישים מגיני ברכיים ושוק). זה מוביל אותי לנקודה הבאה- אתה מוכן לכך שאתה עומד ליפול? מוכן לכך שיכאב לך מספר ימים/שבועות (כן, גם עם מיגון כואב)? כי אל תשלה את עצמך שלך זה לא יקרה. קורה לכולם. זה לרוב לא תאונה רצינית כמו שמנסים להפחיד, לרוב זה מסתכם בהחלקה קטנה. אבל בהחלקה הקטנה הזו עדיין מקבלים מכה שמרגישים גם עם מיגון... וזה ממש לא נעים. בלי מיגון? כל החלקה קטנה גם, בנוסף למכה, גורמת לפילינג של העור במגע עם האספלט. אם הבנת את זה ואתה מוכן לקבל את זה לטובת חסכון של זמן (ואולי כסף. אבל לא בטוח בכלל ותלוי באיזה כלי תקנה ואיזה רכיבות תבצע ובועד גורמים. אבל לא בטוח שזה יחסוך לך כסף, או לפחות לא הרבה כסף) אז בהצלחה!
  12. ראשית ענו לך כאן נכון מאוד על רוב הדברים אז רק אוסיף כמה דברים. ראשית יש להתחיל בתקציב שלך. כמה כסף אתה מוכן להשקיע? מתוך זה, תוציא כ-5 אלף עבור מיגון (קסדה נורמלית, כפפות קיץ (כי החורף מאחורינו ותוכל להשלים את זה עד שנה הבאה אם תמשיך בתחום), מעיל קיץ/רב עונתי (וכאן תעשה את החישוב שלך האם לקנות מעיל רגיל או מתפנח), נעליים גבוהות, מגיני ברכיים ואולי אף מכנסי רכיבה פרופר). ביטוח כנאמר לך, יש לך מחשבון של הפול, תבדוק בגוגל. לגבי איזה אופנוע- היות ואתה ממש לא ספציפי (וזה בסדר, גם אני לא הייתי ספציפי כשחיפשתי אופנוע ובסוף קניתי משהו אחר לגמרי ממה שחיפשתי) פשוט גש לסוכניות ובצע רכיבות מבחן. רוצה הכוונה? תגיד מה אופי הנסיעות שלך. אם רוב הרכיבות שלך בינעירוניות ארוכות אז הבנלי TRK מדהים, אם אתה בעיקר בתוך גוש דן אז אתה תסבול ממנו לא מעט פשוט כי הוא כבד ורחב... בקיצור, תן עוד פרטים ונוכל לכוון אותך יותר. כל הכלים שרשמת הם טובים בסך הכל אבל אולי כלל לא מתאימים לצרכים האישיים שלך.
  13. ZX2.0

    מבחן דרך - פיג'ו 308GTi

    תודה! מעניין מה שאתה אומר ורק מחזק כמה המכונית היא באמת FUN אם אפילו משהו מעצבן כלכך (עובדה שהוא תופס נפח דיי רציני מהדיון כאן) לא מצליח להעיב על החוויה
  14. ZX2.0

    כביש 10

    אז זה אלו הייתם אתם? אנחנו באמת עפנו על האומץ שלכם לקחת רכבים ישנים ולעשות את זה! סחטיין עליכם והרכבים מהממים! (ואם במקרה אתה זוכר אז היינו הדאצ'יה, הרנו קליאו והמאזדה 3)
  15. ZX2.0

    מבחן דרך - פיג'ו 308GTi

    אבל לפחות במקרה של ה-307 היא הייתה נוחה. ומדוייקת. כיף לא היה שם אבל הרכב כן זורק ישבן עם פרובוקציה קלה ורוב הזמן נוח. אחלה מבחן! לצערי לא יכולתי להשתתף למרות שמאוד מאוד רציתי! רק שאלה אחת- כמה באמת המערכת גרועה והאם אפשר להתרגל אליה? או שזה ממש נוראי שכל הדברים החשובים נמצאים שם ולא עם כפתורים פיזיים?
×
×
  • Create New...