Jump to content

ZX2.0

מובילי הדעה
  • פרסום הודעות

    2,313
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

8 נייטרלי

אודות ZX2.0

  • דירוג
    מוביל דעה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אל האין-סוף ומעבר לו.

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. עם מחיר כזה שיהיה להם בהצלחה. לא שציפיתי למחיר זול במיוחד אבל כשהוא כלכך קרוב למתחרים מבוססים וטובים... לסאניאנג עבודה קשה לפניהם.
  2. בהצלחה! אם תרצה עוד שאלות אחרי רכיבות המבחן אתה מוזמן להתייעץ
  3. הבנתי אותך, נשמע שאתה מבין למה עדיף לך קטנוע וזה מעולה. לגבי הוצאות- טיפול עושים סביב 5 אלף בכל פעם ועולה כמה מאות ש"ח (יש מצב שבהונדה מרווח הטיפולים גדול יותר, צריך לבדוק). ביטוח יש לך מחשבון ביטוח חובה באינטרנט, תבדוק לפי הנתונים שלך. צד ג' זה לרוב כמה מאות ש"ח. לא ממליץ על ביטוח החובה המוזל! לגבי הטריסיטי- היה פה דיון לא מזמן בין מספר אנשים לגבי האם הוא בטיחותי יותר או לא. כן יש אחיזה גבוהה יותר מהגלגל הנוסף אבל הקטנוע גם כבד יותר ופחות זריז. יש כאלו שירגישו בנוח יותר עם אקסטרא אחיזה ויש כאלו (כנראה למי שיש יותר ניסיון) שיעדיפו את הזריזות. אני מהסוג השני.
  4. השאלה היא למה להעדיף קטנוע ולא אופניים חשמליים? שלא תבין לא נכון- יש המון סיבות לבחור בקטנוע אבל אתה צריך לדעת שיש עוד אופציות שהן יותר נוחות לעתים (וזולות משמעותית). אחרי שאמרתי את זה נעבור לשאלתך- אני פחות מכיר את הX MAX בגרסת 125 אבל בדגמים היותר גדולים הוא יחסית ספורטיבי ויקר לאחזקה. לטעמי, לא שווה את זה. לגבי ההונדה- הונדה זה הונדה כמו שאומרים. כלומר אמין, חסכוני, משעמם אבל לגמרי עושה את העבודה. לטעמי מבין שני הכלים האלו הוא הבחירה העדיפה.
  5. ראשית סחטיין על ההשקעה! לגבי המכנסיים- תבדקו בברוש אופנועים. יש להם ג'ינס (שאני אישית לא אהבתי עליי, במבנה שלי) אבל אני אומר שתנסה את מכנסי הדגמ"ח. אני בתור שליח לא שם משהו אחר. מכנסיים מאווררים מאוד, בטוחים (מיגוני ברכיים מובנים אז לא צריך להתעסק עם לשים ולהוריד את המגנים וכמובן הקבלר שלא נקרע) ומלאים בכיסים שימושיים. נעליים זה מאוד מאוד אישי והוא חייב למדוד כי לכל אחד מאיתנו יש כף רגל שונה שרגישה יותר או פחות לדרגות קושי הסולייה, לרוחב הנעל וכו'. ככה שאין מנוס מאשר לטייל ולמדוד עד שימצא הזוג הנוח. אבל הכי חשוב לטעמי- שילך ויעשה קורס רכיבה מתקדמת. כי מה שלא תעשו ומה שהוא לא ילבש, זה יעזור לו במקרה של תאונה. קורס יעזור לו למנוע תאונה מההתחלה.
  6. ללכת לברוש אופנועים (יושבים בתל אביב). יש להם את המעיל הכי מאורר שפגשתי. פשוט מעיל קיץ מדהים. יש להם גם אחלה מכנסי רכיבה עם מיגונים וקוולאר וככה זה חוסך התעסקות עם לשים את המיגונים בכל פעם. כמו כן הם חברה ישראלית בייצור ישראלי. והם באמת אחלה- גם בשירות וגם במחיר. לגבי קסדות יש הרבה אופציות וכבר כתבו לך כאן. יש קסדה נפתחת עם 5 כוכבי ריסוק של קאברג. יש לי אותה ומבחינת איכות היא לא השיא ואני אפילו קצת מאוכזב ממנה אבל היא לא נוראית והיא עדיין 5 כוכבי ריסוק... הייתה במבצע בפחות מ1000 שקל לפני חודשיים.
  7. בהנחה וזה עדיין רלבנטי... הראשון קטנוע ושני האחרים הם אופנועים. בסביבה עירונית כנראה לTMAX יהיה יתרון ובסביבה בינעירונית לאופנועים (למרות שלא יצא לי לרכב על אף אחד מהם ממה שציינת). תן יותר פרטים ויותר דרישות.
  8. עכשיו יש לסובארו מחיר טוב בהחלט בעבור מה שהיא מציעה. עד כה, לטעמי המחיר היה גבוה מידי ובמחיר של קצת יותר מ170 אלף בשביל אותו מנוע ואותה מערכת הנעה כפולה זה כבר שווה.
  9. ולבחור ללא ניסיון כלל על דו"ג בכביש לא הייתי ממליץ על כלי חשמלי. לא שומעים אותך ולא יודעים שאתה נמצא על הכביש. כן לעבור על כלי חשמלי לאחר שנה או שנתיים של רכיבה וקבלת ניסיון. לגבי קטנוע בנזין- ג'וי מקס כמו כולם יעשה אחלה עבודה. 250 סמ"ק יספיק אבל ה300 יהיה עם מרווח נשימה עדיף מעט, אבל זכור שאתה רוכב כנראה בשעות העומס ככה שזה לא כזה משמעותי והמרחק איננו כזה גדול. יש גם את הדאון טאון 350 שהוא מעולה. הייתי ממליץ להתמקד על כלים עם ABS כדי להיות רגוע יותר בבלימות.
  10. שים לב שאופנוע המונדאיל הוא נפח 250 סמ"ק. היתרון הוא כמובן ביטוח זול יותר. החיסרון זה הספק נמוך יותר משמעותית משאר האופנועים. אין לי ניסיון עם ההוסקוורנה אבל ניסיון קטן עם הTNT יש לי ואני יכול להגיד שמדובר באחלה אופנוע. מאיץ טוב, נשמע טוב, זול מאוד לרכישה ומחיר הטיפולים שלו סטנדרטי לחלוטין. לא מכיר תקלות מיוחדות באופנוע הזה עם כי אצלי הוא היה רק מספר ימים. ממה שאני רכבתי עליו התרשמתי לטובה.
  11. בן כמה המצבר? עקרונית אפשר לנסות להטעין אבל אם המצבר לא חדש, ההמלצה שלי היא להחליף אותו. אתה לא רוצה מצבר שתוקע אותך דווקא בדיוק כשאתה הכי חייב אותו (וזה כמעט תמיד יקרה כשאתה תיהיה גם ככה בלחץ להספיק להגיע למקום כלשהו בזמן).
  12. תאורטית אכן ניתן להוציא רישיון תוך שבוע. תלוי במורה שלך, במכסת הטסטים שלו וכמובן תלוי בך. אם יש לך רישיון לרכב פרטי אז התחנה הראשונה שלך היא בהוצאת טופס ירוק (תבדוק בגוגל לפי אזור מגורייך באיזו אופטיקה ניתן להוציא. שם אתה גם עושה בדיקת ראייה על הדרך {לא חייב שם למרות שזה נוח}). משם רופא משפחה ואז למשרד הרישוי לקבלת פטור מתאוריה. אחרי שיש לך את אלו אתה מצלצל למורה כלשהו ובודק איתו כמה זמן עד שיהיה לך טסט במידה ואתה רוכב סביר. מתאים לך מה שדיברתם? מתאים המחיר? קובע עם האחד ומתחיל שיעורים. באופן אישי הייתי ממליץ לך לא לקחת את זה שיתן לך הזמן המהיר ביותר עד הטסט אלא זה שאשכרה ילמד אותך לפחות מעט איך להישמר בג'ונגל העירוני. מיד אחרי שתקנה את הקטנוע/אופנוע הראשון לקבוע קורס רכיבה מתקדמת שילמד איך באמת צריך להתנהל כדי לשמור על בריאותך. במידה ואין לך רישיון לרכב אז התהליך זהה פרט לעובדה שבמקום לקבל פטור תאוריה אתה צריך להיבחן בתאוריה.
  13. כמו הזעקה האחרונה או משהו עצמאי?
  14. מקפיץ את השירשור כיוון שעברתי מעל 20 אלף ק"מ מאז הסקירה הראשונה שלי על האופנוע! אז כן אני עדיין איתו. יש מחשבות על החלפה אבל זה רק בגלל שאני רוצה יותר כוח. אין שום בעיה עם האופנוע והוא מוכיח אמינות גבוהה אצלי. הייתה לי בעיה שנעלם לי שמן בין הטיפולים. היות ואני חונה על חול והבעיה החלה בחורף, לא ראיתי נזילות ולכן החששות שלי היו שהמנוע אוכל שמן. שמתי את האופנוע במוסך החברה והם גילו שהבעיה היא בבורג ריקון שמן שחרט את הקרטר מעט ומשם הייתה נזילה קטנה ועדינה. החלפה של הקרטר ומאז שקט. הסיפור בהרחבה- בגלל שלא הייתי מרוצה במיוחד מהמוסך המרכזי עברתי לטפל במוסך אחר שהכרתי. הוא זה שביצע את שני הטיפולים האחרונים והוא זה שכנראה דפק את הקרטר. דיברתי עם אחד הבעלים של החברה והוא אמר לי לא לדאוג, אני יטופל ושהוא מתנצל על החוויה השלילית שלי בזמנו, סיפר לי שהם ביו בהתרחבות מהירה והיו עובדים שלא היו מעולים והם כבר לא שם. לאורך כל זמן הטיפול הוא שמר איתי על קשר ועידכן אותי. הייתה עוד איזו בעיה קטנה שטופלה באחריות, הקרטר הוחלף (עם מחיר הוגן לגמרי) וגם איזה בורג שנשבר בגללי (בורג מעצבן מאוד שקשה להגיע אליו והצלחתי לשבור אותו כשניסיתי לסדר משהו באופנוע שלא ישב טוב בגלל המוסך השני. אמרתי למוסך חברה להחליף אותו על הדרך). בסך הכל האופנוע עובד מצויין ואני מתכוון להישאר איתו עוד. אני פשוט לא מצליח לחשוב על משהו שיתן לי ערך כלשהו שבגללו ההחלפה שווה. אופנועים אחרים או לא יהיו חזקים יותר או הרבה פחות נוחים או יקרים יותר באחזקה. כרגע אני לא מתכוון להיכנס להלוואה נוספת רק כדי להחזיק אופנוע אחר רק בגלל ש"בא לי" וגם ככה הבנלי מאוד מרשים. אני מתכוון לבצע איתו טיול לאילת בשבועות הקרובים ויש לי חבר שמשדל אותי להחליף לצמיגים שיאפשרו לי ירידה לשטח בהחלפה הבאה (כרגע נועל צמיגי מישלין M-POWER שהם אוחזים מעולה אבל בגלל זה גם נשחקים מהר והצמיג האחורי יצטרך להיות מוחלף תוך גג 5 אלף ק"מ. כלומר יחזיק אולי 12 אלף לעומת הצמיגים הקודמים של פירלי שהחזיקו 18 והבעיה שלהם הייתה שהם התייבשו בעיקר). אז לסיכום- אופנוע אמין, נוח, זריז, ורסטילי, מהנה ומרגיש טוב. כרגע אני נשאר איתו אלא אם תגיע מציאה אמיתית. במחיר של הדגמים המשומשים אני יכול רק להמליץ על קנייה כזו למי שמחפש משהו לא ספורטיבי אבל כן בעל יכולות כשרוצים ולא רוצה לשלם מחיר של יקר של אחד הכלים היקרים בשוק.
  15. בעיקרון תלוי שימוש. לשימוש יומיומי? הם צמיגים בסדר גמור ויספקו אותך בתקופה הראשונה של קבלת הרכב. הם לא צמיגים גרועים ובסך הכל יש להם אחלה אחיזה (ביחס למחיר שלהם). לשימוש בימי מסלול? עדיף להחליף. מה אופי הנסיעות? ואישית, הייתי משאיר לבינתיים
×
×
  • Create New...