Jump to content

ZX2.0

מובילי הדעה
  • פרסום הודעות

    2,319
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

9 נייטרלי

אודות ZX2.0

  • דירוג
    מוביל דעה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אל האין-סוף ומעבר לו.

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ZX2.0

    benelli 502c

    לא היה לי 502C אבל כן TRK502 ואני יכול להגיד שמבחינת שילוב מנוע-גיר הוא אמין מאוד. מוזמן לקרוא את הסיכום שלי פה באתר. היבואן הוא כנראה היבואן עם השירות הטוב ביותר בארץ
  2. תראה, שוק האופנועים והרכבים בארץ שונה מאוד. אופנועים שנחשבים סחירים לא בהכרח ימצאו קונה מהיר. הכל תלוי במחיר, מצב, מזג האוויר וגם שיהיה קונה שמחפש בדיוק מה שאתה מוכר. בתקציב של 10-15 אלף אתה יכול למצוא קוואוסאקי Z250, Z300, CBR300/250 ויש גם בנלי TNT302. לגבי קטמ- למספר חברים היו ברשותם כלים בנפח עד 390 וכולם ממליצים על מינימום שנת 2017 (וגם שם שמעתי על יותר תקלות ובעיות משאר היצרנים אבל אסייג ואומר כי המון צעירים קנו קטמ ולכן לפחות חלק מהתקלות עלול להיות בדיוק בגלל זה- צעירים ללא הבנה או כסף לתחזוקה נכונה היא שמביאה לעודף תקלות. אינני בטוח שזה המצב אבל אולי). מעבר לכך כל סדרת
  3. חייב להגיד שזה אופנוע שפשוט איכזב אותי. וזה לא שהגעתי עם הרבה ציפיות אבל פשוט מאכזב בתחושת האיכות שלו (חוסר איכות), במרווח גחון פצפון, מנוע עם אופי ספורטיבי שזה אחלה לכביש אבל לא לשטח והוא הרגיש חלש גם בהשוואה לבנלי שהיה לי. לגבי 250- אפשרי להסתדר איתם מצויין (לי היה CBR250 לפני כמה שנים והייתי רוכב איתו גם בטיולים רחוקים וגם לחיפה מהמרכז הוא עשה כמו גיבור כמה פעמים) זה פשוט שכשאתה רוכב מעט מעל מהירות התנועה (כמו שאתה אמור לרכב בדר"כ) אתה הרבה פעמים מגיע למקום שאין לך רזברה של כוח למקרה ותצטרך. אתה כבר נמצא בנקודה שהיא קרוב למקסימלית מבחינת יכולת האופנוע. מה שכן אתה חוסך סדר
  4. כמו שאמרו לך- ביטוח חובה תבדוק דרך האינטרנט, צד ג' דומה למה שמשלמים ברכב ולגבי מקיף- סדר גודל של 5-10 מערך הכלי אתה תשלם על מקיף ככלל אצבע. לגבי האופנועים עצמם, אם אתה נוסע בעיקר בעיר הייתי מוותר על CB500X והולך דווקא על ה-CB500F. זה בגדול אותו אופנוע אבל הלוק שונה, תנוחת הרכיבה שונה ואחרי שרכבתי על שניהם- גם המושב משום מה היה לי נוח יותר. תגדיר תקציב קודם כל ולאחריו תאר את סוג הרכיבות שלך יותר לעומק (כמובן שייתכן ויהיו שינויים, אבל לדעת בגדול מה אה הולך לעשות), לי היה בנלי TRK502 והוא מדהים מהרבה בחינות אבל לגמרי לא ממליץ עליו למי שרק או בעיקר מסתובב בתוך העיר. קח בחשבון שבתחו
  5. יש ויש. ישנם אופנועים שניתן לשנות A/A1 ויש כאלו שלא. שים לב אבל שאם אתה רוכש אופנוע כמו Z900 אזי אם קנית מוגבל ותרצה לפתוח הגבלה אתה תגיע למקסימום של 96 כ"ס ולא באמת "פתיחה מלאה" של הכלי (במקור מגיע עם 125 כ"ס). התהליך לא זול, בסוזוקי לסגור הגבלה לSV650 רצו 2100 שקל. במטרו שמעתי על מחירים מעט גבוהים יותר- 3000 כסדר גודל (ייתכן וכבר השתנה, עבר זמן מאז התעדכנתי)
  6. עם כל המקום המושחר הזה מקדימה, לא יכלו למצוא מקום נורמלי למצלמה?
  7. עם מחיר כזה שיהיה להם בהצלחה. לא שציפיתי למחיר זול במיוחד אבל כשהוא כלכך קרוב למתחרים מבוססים וטובים... לסאניאנג עבודה קשה לפניהם.
  8. בהצלחה! אם תרצה עוד שאלות אחרי רכיבות המבחן אתה מוזמן להתייעץ
  9. הבנתי אותך, נשמע שאתה מבין למה עדיף לך קטנוע וזה מעולה. לגבי הוצאות- טיפול עושים סביב 5 אלף בכל פעם ועולה כמה מאות ש"ח (יש מצב שבהונדה מרווח הטיפולים גדול יותר, צריך לבדוק). ביטוח יש לך מחשבון ביטוח חובה באינטרנט, תבדוק לפי הנתונים שלך. צד ג' זה לרוב כמה מאות ש"ח. לא ממליץ על ביטוח החובה המוזל! לגבי הטריסיטי- היה פה דיון לא מזמן בין מספר אנשים לגבי האם הוא בטיחותי יותר או לא. כן יש אחיזה גבוהה יותר מהגלגל הנוסף אבל הקטנוע גם כבד יותר ופחות זריז. יש כאלו שירגישו בנוח יותר עם אקסטרא אחיזה ויש כאלו (כנראה למי שיש יותר ניסיון) שיעדיפו את הזריזות. אני מהסוג השני.
  10. השאלה היא למה להעדיף קטנוע ולא אופניים חשמליים? שלא תבין לא נכון- יש המון סיבות לבחור בקטנוע אבל אתה צריך לדעת שיש עוד אופציות שהן יותר נוחות לעתים (וזולות משמעותית). אחרי שאמרתי את זה נעבור לשאלתך- אני פחות מכיר את הX MAX בגרסת 125 אבל בדגמים היותר גדולים הוא יחסית ספורטיבי ויקר לאחזקה. לטעמי, לא שווה את זה. לגבי ההונדה- הונדה זה הונדה כמו שאומרים. כלומר אמין, חסכוני, משעמם אבל לגמרי עושה את העבודה. לטעמי מבין שני הכלים האלו הוא הבחירה העדיפה.
  11. ראשית סחטיין על ההשקעה! לגבי המכנסיים- תבדקו בברוש אופנועים. יש להם ג'ינס (שאני אישית לא אהבתי עליי, במבנה שלי) אבל אני אומר שתנסה את מכנסי הדגמ"ח. אני בתור שליח לא שם משהו אחר. מכנסיים מאווררים מאוד, בטוחים (מיגוני ברכיים מובנים אז לא צריך להתעסק עם לשים ולהוריד את המגנים וכמובן הקבלר שלא נקרע) ומלאים בכיסים שימושיים. נעליים זה מאוד מאוד אישי והוא חייב למדוד כי לכל אחד מאיתנו יש כף רגל שונה שרגישה יותר או פחות לדרגות קושי הסולייה, לרוחב הנעל וכו'. ככה שאין מנוס מאשר לטייל ולמדוד עד שימצא הזוג הנוח. אבל הכי חשוב לטעמי- שילך ויעשה קורס רכיבה מתקדמת. כי מה שלא תעשו ומה שהוא לא י
  12. ללכת לברוש אופנועים (יושבים בתל אביב). יש להם את המעיל הכי מאורר שפגשתי. פשוט מעיל קיץ מדהים. יש להם גם אחלה מכנסי רכיבה עם מיגונים וקוולאר וככה זה חוסך התעסקות עם לשים את המיגונים בכל פעם. כמו כן הם חברה ישראלית בייצור ישראלי. והם באמת אחלה- גם בשירות וגם במחיר. לגבי קסדות יש הרבה אופציות וכבר כתבו לך כאן. יש קסדה נפתחת עם 5 כוכבי ריסוק של קאברג. יש לי אותה ומבחינת איכות היא לא השיא ואני אפילו קצת מאוכזב ממנה אבל היא לא נוראית והיא עדיין 5 כוכבי ריסוק... הייתה במבצע בפחות מ1000 שקל לפני חודשיים.
  13. בהנחה וזה עדיין רלבנטי... הראשון קטנוע ושני האחרים הם אופנועים. בסביבה עירונית כנראה לTMAX יהיה יתרון ובסביבה בינעירונית לאופנועים (למרות שלא יצא לי לרכב על אף אחד מהם ממה שציינת). תן יותר פרטים ויותר דרישות.
  14. עכשיו יש לסובארו מחיר טוב בהחלט בעבור מה שהיא מציעה. עד כה, לטעמי המחיר היה גבוה מידי ובמחיר של קצת יותר מ170 אלף בשביל אותו מנוע ואותה מערכת הנעה כפולה זה כבר שווה.
  15. ולבחור ללא ניסיון כלל על דו"ג בכביש לא הייתי ממליץ על כלי חשמלי. לא שומעים אותך ולא יודעים שאתה נמצא על הכביש. כן לעבור על כלי חשמלי לאחר שנה או שנתיים של רכיבה וקבלת ניסיון. לגבי קטנוע בנזין- ג'וי מקס כמו כולם יעשה אחלה עבודה. 250 סמ"ק יספיק אבל ה300 יהיה עם מרווח נשימה עדיף מעט, אבל זכור שאתה רוכב כנראה בשעות העומס ככה שזה לא כזה משמעותי והמרחק איננו כזה גדול. יש גם את הדאון טאון 350 שהוא מעולה. הייתי ממליץ להתמקד על כלים עם ABS כדי להיות רגוע יותר בבלימות.
×
×
  • תוכן חדש...