Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"נעילת הגה" - למה זה טוב?, למה נוצר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני זוכר פעם, כאשר היית מכבה את הרכב (חיפושית, איסוזו, רנו...), מוציא את המפתח מההצתה ומסובב את ההגה קלות, הוא היה "ננעל".

הוא היה מגיע למצב שהוא הוא זז מס' מילימטרים מועטים ולעיתים היה קשה לסובב את המפתח אם לא היית מחזיק את ההגה.

 

מישהו יוכל להסביר לי.

א. מה זו "הנעילה" הזו?.

ב. למה קיים?

ג. למה זה הגיע?.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

זה קיים גם במכוניות חדשות.

 

מנועל שנועל את מוט ההגה נגד גניבה.

 

 

כלומר אם נניח תעקוף את הסוויץ' ותניע את המנוע, עדיין לא תוכל לנהוג.

 

 

פורסם

כמעט שום מיגון לא מהווה מכשול אם אתה מקצועי.

 

 

על אותו משקל אפשר גם לא לנעול את הרכב, מי שירצה ישבור חלון ויפתח.

 

 

עדיין אנחנו נועלים.

 

סה"כ זה לדעתי גם עניין של מסורת, כי פעם זה היה אמצעי מיגון היחיד. סוויץ' תמיד מתחת להגה, כי הוא גם נועל אותו. ככה אנחנו רגילים ויצרנים לא רוצים לשנות.

 

ללא הנעילה, אפשר היה למקם את הסוויץ' בכל מקום אחר.

 

 

פורסם

אני לא נועל נגר גניבה של הרכב, אני נועל בכדי שלא יכנסו אליי לרכב ויגנבו לי חפצים ושיחיטו אותו.

מי שרוצה לגנוב, שיבושם לו, יש ביטוח.

פורסם

רק במכוניות של סאאב ההגה לא היה ננעל.

ב 95, שהיה לה מוט הילוכים צמוד להגה, חובה היה להכניס להילוך אחורי, כי רק אז המפתח נשלף, ומוט ההילוכים היה ננעל.

בדגמים החדשים יותר מתג ההצתה היה ממוקם בין המושבים, וגם בהן מוט ההילוכים היה ננעל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

מכאני לחלוטין.

יש את זה בכל המכוניות בעולם, למעט סאאב.

כל זמן שהמפתח במתג ההצתה והוא פתוח, אין סיכוי שההגה ינעל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

מכאנית למעט מכוניות עם מערכת התנעה ללא מפתח. אם יש מערכת התנעה עם כפתור, כשהמפתח בכיס, חייב להיות מנעול חשמלי.

או שהוא בכלל לא קיים במכוניות עם מערכת כזאת?

 

 

פורסם

שאלה - האם גם ברכבים עם הנעה ללא מפתח יש נעילת הגה?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
שאלה - האם גם ברכבים עם הנעה ללא מפתח יש נעילת הגה?

 

מצטרף לשאלה ובנוסף, מישהו יודע להסביר איך המנגנון עובד?.

פרנקופיל מושבע!

פורסם

אצלי בפוקוס יש מפתח חכם ויש נעילה להגה. שומעים אותו נפתח עם רעש של מנעול חשמלי כבד.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

×
×
  • תוכן חדש...