Jump to content

electric

  • פרסום הודעות

    280
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות electric

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
  1. לי דווקא הייתה חוויה גרועה עם דרכים. השירות לקוחות היה סבבה, הגרריסט שהגיע היה גס וחצוף באופן חריג. הסתבך עם הגרירה (לא הצליח להוריד את הרכב מהגרר במשך שעה וחצי), השתולל וצעק. זה לא כזה הזיז לי אבל אדם אחר היה עלול להגיב ולדרדר לאלימות או לחלופין להיפגע עד עמקי נשמתו. Long story short, לדעתי כל החברות אותו דרעק, אין טעם לחפש חברה טובה. לכולם יהיו סיפורי זוועות על כל חברה. תוצר של מפגש קסום של לקוח בשעת מצוקה ועצבים מול נותני שירות שמעסיקים עובדים ברמה נמוכה ובתנאי עבודה נחותים.
  2. electric

    אז התחדשתי בשוודית T5

    תתחדש. אשמח לשמוע רשמים לגבי נוחות נסיעה. גם אני חשבתי לקנות s60 אבל קצת חושש מנוחות הנסיעה והכיול של r design
  3. איך אתה מצפה שמישהו יתן תשובה על אמינות לאורך זמן על רכבים מהשנתיים האחרונות?
  4. עוד רכב שיכול להתאים הוא קאיה סול. יש לו מבנה גבוה ודשבורד צר. ואם ה308 הייתה לך נוחה, למה לא לקנות עוד אחת?
  5. אני חושש שאתה קצת מקובע ממידע מיושן ולכן גם מתקשה לקבל עזרה. תעשה חיפוש בפורום, ,רכב משפחתי בתקציב זה נידון פה לא מעט. בכל מקרה במידה ופרמטר הסחירות חשוב לך (מתכנן להחזיק את הרכב לזמן קצר) אז דווקא תוצרת קוריאה יכולה להתאים מאוד למשימה. במידה ואתה מתכנן להחזיק את הרכב לזמן רב אז תוצרת צרפת תיתן לך רכב הכי מתקדם בשנתון והכי מודרני בתקציב ותתפלא, מבלי להתפשר על אמינות.
  6. אתם מדברים פה על רכבים מרווחים באופן כללי וזה לאו דווקא מרמז על מרווח בסביבת הנהג שפותש צריך. כמו שאמרו לפני, אלא אם מישהו פה יוכל להעיד מניסיון אישי, אתה תאלץ לעשות עבודת רגליים (תרתי משמע) וללכת לבדוק. אולי כדאי לבדוק הונדה ג'אז שמצטיינת במרווח לנהג. ואולי בכלל צריך רכב עם סאנרופ...
  7. אני עשיתי די הרבה מאמצים להביא את המערכת לעבודה, לא הצלחתי.
  8. עדכון: בדפדוף בתפריט של הרכב מופיעה האופציה להפעיל את מערכת SCBS. Smart city brake assist תיאור המערכת: https://www.mazda.com/en/innovation/technology/safety/precrash_safety/sbs/ אז נראה שהרכב כן אמור לדעת לבלום אוטונומית עד 30 קמ"ש, שזה כמעט לא פרקטי כי רוב הנסיעה העירונית בארץ היא מעל 30 קמש. אולי זה יכול להציל קצת בזחילה בפקקים. בשונה מהמערכות ברכבים המודרניים יותר בהם מרגישים את הבלימה כל הזמן (בקרת שיוט אדפטיבית וכו') פה המערכת עובדת רק בחירום, להבנתי גלישה לתוך מכשול בלי ליטוף ברקס בכלל. מקווה שלא אזדקק.
  9. שנת 2014 לקצ'ורי, 2 ליטר (הדגם הבסיסי ביותר בשנה זו). נקנה מיד ראשונה פרטי, 80 אלף קמ. 58 אש"ח.
  10. עוד אין חודש של ניסיון. יש חודש ויותר של התלבטויות. העברת בעלות מחר (: מצרף את היסטוריית החיפושים ביד 2, זה משעשע. (וזה רק מהטלפון, בלי המחשב במשרד)
  11. מעוניין לקנות תואם מקור למאזדה 6 2014. המחיר בארץ 1700 שח וצפונה. בעלי בסביבות 1000. יש טעם לקנות בארץ? יש הבדל באיכות או שהכל אותו סיני? ועוד שאלה יש אנדרויד אוטו אלחוטי? כל המערכות שאני רואה בעלי טוענות שהאנדרויד אוטו תלוי בחיבור פיזי של usb למכשיר.
  12. תא המטען של sx4 קצר וגבוה. אני פחות הסתדרתי איתו עם עגלה וציוד.
  13. הייתי במצבך בדיוק בחודש האחרון, התלבטויות לגבי אותם רכבים בדיוק. תוצרת vag קורצת ( אוקטביה, ג'טה, לאון ואחיותיהן הגדולות) אבל החלטתי לוותר בגלל השאלה האינסופית סביב אמינות הגירים. אם זה היה רכב בו אני הנהג העיקרי אז אולי הייתי הולך על זה אבל בגלל שהרכב המדובר ישמש את זוגתי בתרחיש עירוני בעיקר, כל מיני דרישות של "תנהגי כאילו זה ידני, אל תיתני לו לשבת על חצי קלאצ' בפקק" לא היו מתקבלות יפה... לגבי הג'יפונים למיניהם זה בעיקר קרץ בשל המרחב, הפרקטיות והנוחות בחגירת ילדים (אצלי צעירים יותר משלך) אבל החלטתי שלא שווה לי לרדת 3-4 שנים בשנתון רק בשביל זה. הרכבים שבסופו של דבר התבייטתי עליהם זה i30cw משנת 2015 לפני הגיר הרובוטי עם עודף מהתקציב או מאזדה 6 סטיישן 2015, בעדיפות לדגם לאחר מתיחת הפנים, בחריגה קלה מהתקציב. מה נקנה בסוף? מאזדה 6 14 סדאן עם עודף קל מהתציב. לא יכולתי לסרב לנתונים של האקזמפלר. החיים זה רצף אינסופי של פשרות. למה 6? קצת פינוק לנהג, פתחי מזגן ליושבים מאחור, אבזור עשיר מאוד, צמיגים רחבים ומרחב ספסל אחורי יפה. לי היה שיקול נוסף בבחירת הרכב שאולי יצליח לבלבל אותך עוד קצת. מתוך הנחה שהרכב שאני קונה כעת לא כולל מערכות בטיחות מודרניות אני יודע שהרכב ישודג שוב בעוד כ4 שנים. זה גרם לי ללכת על שנתונים ישנים יותר (באזור 13,14) ועל רכבים סחירים יחסית. הוספתי לעצמי ברכישה את השאלה "האם הרכב הזה יאפשר לי לרכוש קיה נירו בעוד כ4 שנים" זו הסיבה שלא קניתי c4 פיקאסו כפי שמומלץ פה בפורום לא מעט.
  14. אוקי רגע, נוצר פה בלבול בגלל התגובה של אלפא. השאלה המקורית הייתה לגבי דור 3 משנת 2014. החל מ2015 הוצגה מתיחת פנים (נחשב דור 4??) שהשינוי הבולט בה הוא מסך מערכת מולטימדיה שצף אנכית לדשבורד. אז נחזור לשאלה, באיזה מהדגמים יש בלימה אוטונומית עד 30 קמ"ש? יואב. כתבת "נראה שיש" האם אתה מכיר או נסמך אל האינטרנט? כי באינטרנט ראיתי התייחסויות שיש וראיתי התייחסויות שאין.
×
×
  • Create New...