רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,581 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 628 צפיות
היי, מה הולך חברים? אז ככה.. אני אשמח לכל ההוצאות והמידע שאתם יכולים להביא לי פה לגבי רכב ראשון. לדוגמה, כמה הייתם משקיעים על רכב ראשון ? איזה הוצאות יש עוד חוץ מביטוח, דלק וכו'? כמה יוצא בערך דלק / ביטוח / תיקונים וכל השאר? * מציין נהג חדש, לאחר טסט בן 20 תודה!
הודעה אחרונה מאת alechko01, -
-
אוטוטרוניקה
מאת casper8- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום. דפדפתי ברשת וראיתי מכללה שנותנת קורס אוטוטרוניקה. עכשיו, האם זה אותו קורס כמו של קורס מכונאות רכב ורק השם השתנה, או שהקורסים שונים? אוטוטרוניקה
הודעה אחרונה מאת אושריקו, -
- 1 תגובות
- 718 צפיות
אהלן. אני עומד לקנות דוקטו חד קבינה ולבנות מאחורה מעין סדנא ניידת בה אוכל לעשות עבודות של מחזור ויצירה. 2 שאלות - * האם אתם מכירים מסגריות שעוסקות בכיפוף והרכבת הקשתות על משטח ההעמסה? * הייתי רוצה שהקשתות יהיו בצורת פרסה יותר והשאלה שלי האם אפשר שהקשתות יחרגו משטח ההעמסה של הרכב (הרוחב הכולל לא יחרוג מ2.5 מ׳)? תודה ושבוע טוב!
הודעה אחרונה מאת Erezsg, -
מחפש דיבורית לרכב בלוטוס, שתתמוך באייפון, לא צריך יותר מידי פיצ'רים רק שהאיכות שמע בשני הצדדים תהיה טובה. תקציב עד 200 ש"ח ואין לי בעיה להזמין מאיביי. ראיתי כל מיני מוטורולות, למישהו יש ניסיון?
הודעה אחרונה מאת stass, -
- 1 תגובות
- 599 צפיות
היי חברים, בפוסט אחר פרסמתי כי רכשתי רנו קליאו חדשה 1.2 ליטר אשמח לשמוע מכם האם כדאי לבצע ציפוי כלשהוא? שמעתי כל מיני ציפויי ננו וכו' וכו' מה ההמלצה האמת במצב של רכב חדש?
הודעה אחרונה מאת d300, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 686 צפיות
שבת שלום אני עומד לפני רכישת טרנספורטר חדש המיועד לנהיגת נכה. אין שום אתר מסודר בארץ עם פרטים מלאים על הרכב חוץ מהאתר העולמי. האם אפשר להסתמך על זה? האם למישהו יש ידיעה מה מקבלים בארץ כסטנדרט? בטלפון לא סיפרו הכל. תודה
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אז אחרי תרמית הדיווחים על פליטת חומרים מזהמים, ושניים וחצי מאבקים מתוקשרים על יבוא דגמיה ופתיחת Mirrorlink בהם, נראה שהיצרנית מוולספבורג מתקשה להתרומם, וצפויה לקצץ 30,000 משרות ברחבי העולם. לא יודע, אולי זה לא המון אבסולוטית לחברה שיש בה כ-600,000 עובדים, אבל אותי אישי זה קצת מבאס, בעיקר בגלל שגם בדיווח הזה נטען שהם הולכים לכוון לפיתוח רכבים חשלמיים ואוטונומיים. אז זה רשמית תחילת הסוף? אולי למשקיעים הפוטנציאלים שמתחילים עכשיו עם המסלול בערד אין סיבה הגיונית להשקיע, כי עד שיסיימו יכריחו את כולנו לעבור לרכבים אוטונומיים והיצרניים לא יציעו שום דבר אחר? אולי, או די בטוח, שמבחינה בטיחותית רכבים אוטונומיים יעזרו להפחית את כמות תאונות הדרכים, אבל זה כבר נשמע פחות ופחו…
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
במכוניות כמו סוזוקי אלטו, קיה פיקנטו, רנו קנגו, טויוטה אוריס, סוזוקי באנו, אאודי למיניהם ועוד, יש עדשה \ רפלקטור יחיד\ה. ברוב המכוניות יש נורה נפרדת לאור דרך ואור גבוה: איך עובד עניין האור הגבוה במכוניות עם נורה אחת? תודה!
הודעה אחרונה מאת sperial, -
המממ... הרגע הזה שלייצר משחק מילים הו-כה מצחיק על זה שזו גרסה חמה למכונית שוודית ממש עומד על קצה המקלדת, אבל בשביל הדברים האלו יש את דונלאד טראמפ בעולם. אז רק נמסור בקצרה שיבואנית וולוו החלה בשיווק וולוו S60 בגרסת הפולסטאר הספורטיבית. המכונית שתיוצר ב-600 עותקים בלבד פותחה בשיתוף סדנת הביצועים הביתית של וולוו ומציעה הנעה כפולה, מנוע 2.0 ליטרים עם 367 כ"ס ו-47.9 קג"מ. תיבת שמונה הילוכים ותאוצה למאה קמ"ש ב-4.7 שניות. על הצד הדינאמי קפיצים מונמכים ומוקשחים ובולמי אוהלינס מתכווננים ובלמים של ברמבו. המחיר - 420 אלף שקלים. עוד פרטים בידיעה כאן
הודעה אחרונה מאת asafasraf, -
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
האם אותו עיתונאי מוכר כבר פנה פה להנהלת הפורום ואיים בתביעה ושות' פן יסופר פה הסיפור? כי מאחר שזה קרה לפני יומיים בלבד, אני תמה איך לא עלה פה פוסט בנושא... כמובן שאם הודעתי זו תוסר, הרי שהנחתי נכונה. אני חושב שזו פדיחה לא קטנה עבור אותו עיתונאי שמחשיב את עצמו ואתרו כמקצועיים ביותר בישראל. זאת למרות שאותו עיתונאי ניחן בהתנשאות יתרה כלפי גולשי אתרו.
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 39 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
https://www.netcarshow.com/mazda/2017-cx-5/ עיצוב חיצוני ופנימי מרענן.. עכשיו מעניין נושא המחירון בארץ.
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אני סטודנטית ואני מעבירה שאלון על המניעים לרכישת מכוניות יוקרה בקרב גברים. הייתי רוצה שמי שיש לו מכונית יוקרה יענה על השאלון. אודה על עזרתכם. השאלות הן: 1.איזה רכב יש בבעלותך? 2. למה בחרת ברכב זה? 3. מהו לדעתך, מוצר יוקרה? 4. כל כמה זמן אתה רוכש מוצרי יוקרה? 5. האם הרכב שבבעלותך מעביר תחושת יוקרה וכיצד? 6. מה יותר חשוב לך, האיכות או המותג? אם איכות יותר חשובה, האם הייתה מוכן לשלם אותו המחיר על מותג רכב לא ידוע ובעל אותה איכות? 7. האם חשוב לך שמכונית היוקרה תהיה אקסלוסיבית? 8. האם הייתה קונה מכונית יוקרה אם לכולם יש אותה או יכולים לקנות אותה?
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 24.9 אלף צפיות
שלום מישהו פעם הניח פה קישור לאתר שנותן קטלוג חלפים עפ"י מספר שלדה שמקישים באתר הרכב הינו מאזדה 3 2010 מנוע 2000 אני מחפש חלף וחייב מספר קטלוגי מדויק תודה יוגב
הודעה אחרונה מאת adddiaz, -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
https://www.youtube.com/watch?v=YVR3X7a8FOU קיים דבר כזה בארץ?
הודעה אחרונה מאת roni_bel, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אהלן, ברשותי עגלה נגררת, עליה מותקנת יחידת שטיפה בלחץ גבוה + קיטור + מיכל מים. כל היחידה הזו יובאה מארה"ב. מה עלי לעשות ע"מ להשמיש אותה לנסיעה בארץ מבחינת רישוי? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת אביחי א., -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום, בשעה טובה, הרכב שלי מת בשיבה טובה (שנת 2001, 460,000 ק"מ). ברור לי שכל מקרה לגופו, אבל האם יש טווח מחירים מקובל לצורך מכירת רכב לחלפים? בנוסף, ובהנחה שאמכור- אני מבין שהפרוצדורה היא להוריד את הרכב מהכביש במשרד הרישוי. האם הפרוצדורה עולה כסף? לכאורה, אחרי שאני מוריד אותו מהכביש- הוא בעצם הופך לגרוטאה/רהיט. האם אני מסתכן בכך שהקונה יחליט בעתיד לעלות איתו על הכביש, ואז, ככל שיעשה תאונה- יחפשו אותי, בתור בעל הרכב האחרון? מה נהוג לעשות במקרה כזה? להחתים את הקונה על כך שהוא מתחייב לא להחזיר את הרכב לכביש וכשהרכב וכל נזק שייגרם בגלל לצד שלישי- יהיה באחריותו? כדאי לי להתעקש עם הקונה שהרכב יעבור על שמו, ואז, אם ירצה- שהוא יוריד אותו מהכביש, וכך ה'קשר' ב…
הודעה אחרונה מאת פריג'י, -
-
שלום, מישהו יודע מה המטרה של התאים הקטנים שנמצים בקצה התאים של הדלתות?
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
שלום, גיגול בעניין מוביל אותי למדריכי טופס ירוק והוצאת רשיון, אבל לא לתשובה לשאלה האם אכן יש לשלם 110 ש"ח בקופ"ח בשביל שרופאת המשפחה תמלא לי טופס ירוק שני? (ב2007 הוצאתי רשיון לפרייבט- אז זה היה בחינם, וכעת רוצה לגוון ולהוציא למשאית). מה ההגיון לשלם סכום זה לקופ"ח? כביכול בגלל שאני מעמיס עליהם ועל רופאת המשפחה?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בסרטון המצורף, לא מכבישי ארצנו, רוכבי גלגיליות לא בדיוק מגלים זהירות ואחד מהם ניצל בנס מדריסה תודות לנהג חד רפלקסים ומיומן וכנראה גם רכב מתפקד היטב. מי מזהה מהו הרכב הכמעט מעורב שעצר בויטואוזיות כזו ?
הודעה אחרונה מאת rafi_vk, -
הדור השלישי של הקומפקטית של אודי איתנו מ-2012 ולפני חצי שנה עבר חידוד הופעה ושורת שיפורים בתחומי חומרי הפנים, בידוד הרעשים וגם יחידות הנעה חדשות. כעת מתחיל שיווק הגרסה מתוחת הפנים בישראל. שני מנועים 1.4 ליטר 150 כ"ס ו-2.0 ליטרים 190 כ"ס בגרסאות ה"רגילות" ו-290 כ"ס ל-S3. המחיר - החל מ-175,400 להאצ'בק 1.4 ליטרים. עוד פרטים ורשימת המחירים המלאה בידיעה כאן
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום, אני לא יודע אם זה הפורום המתאים אבל אנסה. מזה כשנתיים התפתח אצלי חשש מפגיעה בהולך רגל בנהיגה. אני לא יודע איך זה קרה כי ברוך השם לא עברתי תאונה ולא קרה שום דבר במשך כמה שנים שנהגתי. היה לי ביטחון מטורף ומבחינת שליטה ברכב והכל אני מצויין. באמת קשה לי להסביר איך המחשבה הלא רציונלית הזו נכנסה פתאום לחיים שלי. אני פשוט מפחד שאולי הראיה הצידית שלי לא טובה ושאולי אני לא מודע למה שקורה בצדדים אבל הייתי בבדיקת עיניים והכל טוב. מישהו אולי נתקל ומכיר את הבעיה ויודע איך להיפטר מזה ? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת iliahrom, -
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, הרכב שלי הגיע לשיבה טובה (סובארו אימפרזה, 2001, 460 א' ק"מ). ברור לי שכל מקרה לגופו, אבל האם יש טווח מחירים מקובל למכירת רכב כזה לחלפים? בנוסף- מה הפרוצדורה של הורדת רכב מהכביש? (שאני מבין שמדובר בהליך שאין ממנו חזרה). האם, במקרה בו אוריד את הרכב מהכביש, ואמכור אותו למישהו אחר- אני מסתכן בכך שאותו מישהו יעשה תאונה ואז יבואו אליי בטענות? האם לא כדאי קודם להעביר בעילות על שמו (קצת חבל על הכסף) ואז שיעשה עם הרכב מה שבא לו?... או שכדאי להחתים אותו על כתב התחייבות ושיפוי? תודה
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
- 4 תגובות
- 944 צפיות
אני בן 22 עם ותק של 5 שנים, לא היו לי תאונות או שלילות ואני הנהג היחיד שנוהג באוטו. כשבאתי לבטח את האוטו ביקשו ממני לשלם: ביטוח חובה 2700 שקל ביטוח צד ג 2200 שקל השתתפות עצמית 1200 שקל האם המחיר של צד ג והשתתפות עצמית הגיוני? וחוץ מזה, השתתפות עצמית לא משלמים רק אם יש תאונה?
הודעה אחרונה מאת bnsagi, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
ראיתי אתמול רכב באיזור המרכז (לא טרקטורון/RZR), ללא גג, מזכיר מאוד את חיפושיות הבאגי של פעם, לוחית הרישוי מסתיימת ב-73 ולכן לא מדובר ברכב אספנות. יש למישהו מושג באיזה יצרן מדובר?
הודעה אחרונה מאת leasing driver, -
- 0 תגובות
- 828 צפיות
שלום אשמח לדעת נתוני צריכת דלק אמיתית (לא של יצרן) ,ומרווח תא נוסעים בנוסף נוחות ישיבה של הנהג (אני 1.85), ועלות טיפולים ברכבים הללו.
הודעה אחרונה מאת ליאור ביתר, -
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
אינפיניטי מצטרפת למועדון השרירים עם גרסה חזקה מאוד למשפחתית הגדולה שלה ה-Q50. מחליפת ה-G37 מקבלת מנוע 3.0 ליטר V6 עם שני מגדשי טורבו שמפיק 400 כ"ס. רשימות אבזור הנוחות והבטיחות ארוכות מאוד, והמחיר - 399 אלף שקלים הופך אותה, לפחות על הנייר להצעה סופר מעניינת ביחס לקבוצה. עוד פרטים בידיעה כאן
הודעה אחרונה מאת edanj, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת RBRB, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יש לי מאזדה 5 שנת 2011 (קבוצת רישוי 5). כל שנה אני מקבל לשלם אגרת רכב בסביבות 2000 שח. היום הסתכלתי באתר משרד הרישוי וראיתי שהסכום שאני אמור לשלם זה 1496 שח פלוס 153 שח אגרת רדיו. סה"כ 1649 שח. בערך 350 שח פחות ממה שאני משלם כבר כמה שנים. ניסיתי לברר מה הסיבה לחיוב הגבוה במוקד הטלפוני של משרד התחבורה והמוקדנית אמרה שהיא לא יכולה לבדוק, ושאני צריך לגשת פיזית למשרד התחבורה. לפני שאני ניגש למשרד התחבורה ומבלה שם בוקר, רציתי לבדוק אם מישהו כאן יכול להסביר לי מה הסיבה לחיוב הגבוה. תודה מראש, גיא.
הודעה אחרונה מאת viper83, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם, הרכב שלי מגיע במקור עם מפתח רגיל מקובע, בזמן האחרון אני נתקל ביותר ויותר "מנעולנים" שמשכפלים את המפתח המקורי לאחד קפיצי דמוי מקור בדגמים החדשים. האם אין בעיה לאורך זמן לבצע שכפול כזה? האם ישנו הבדל ממשי בין המקורי לבין החלופי מקודד? אני שואל מתוך פחד להיתקע רחוק מהבית עם מפתח כזה כי הקידוד נדפק או כל סיבה אחרת עקב היותו תוצרת "מקומית". מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת shmulikaw, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אתמול התקיימה המכירה הפומבית השנייה אי פעם של רכבים בהונג קונג. את האירוע הפיק וקיים חבר שלי מקבוצת נהיגת הבוקר כאשר המכירה הפומבית הפעם ניסתה להתמקד בין היתר ברכבים שכיכבו בסרטים או סדרות מוכרות. עוד לפני ההגעה לתצוגת הרכבים המועמדים למכירה התחלתי את הבוקר עם נהיגת בוקר, כשהפעם התלווה אלי הבן הקטן. 2 דורות, W210 E55 AMG ולצידה W211 E55 AMG KOMP' בדרך חזרה מהנהיגה, "מפגש" לא נעים בין הונדה S2K ללמבורגיני גאיירדו, בצד הלא נכון של שני הרכבים... הבן הגדול סיים את אימון הכדורגל השבועי ומשם ישר המשכנו למכירה הפומבית מיד ממשיכים....
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 526 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אריה שאג
- guy.a
- garicho
- ArikB
- Boris002
- arice
- אלפרד חיות
- TvrSpee12
- yahaga
- daniel204
- gadik6
- asix
- פינדר
- `Infinity
- falou
- אהרן ג
- אלעדיקו
- om2
- sperial
- razi_pazi
- hans
- במבליק
- Night Driver
- Haim_gds
- GOLF
- Liquidator
- lanosforce
- phpclub
- yoav911gt2
- DJI
- ofralon
- Zion Shoshani
- eladts
- נעם101
- zvit
- SurfHigh
- yuvalsa
- gpm11
- tan tan
- ntd
- itaimoto
- DIVON
- 3n
- Itzik-b
- לירון .ה.
- pooh-bear
- Or1999l
- pasat04
- shlomiko
- מיץ פטל
