רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,581 נושאים בפורום הזה
-
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום, רציתי להוציא רשיון על משאית. הבנתי שבתחילה מוציאים רשיון עד 12 טון. בכתבה שקראתי על נהגים, בהתחלה משמשים כעוזר נהג במשאיות קטנות אלו- פורקים ומעמיסים סחורה. אני כמובן רוצה להיות נהג אחרי הרשיון ולא סבל. במיוחד שלהיות נהג משאית זו דרך עבורי לחסוך כסף למשהו אחר- ואחרי שנה אני עשוי להתפטר כדי לרדוף חלומות אחרים. האם יש דרך להתקדם ברשיונות המשאית תוך כדי שאני באמת נהג על ההגה, ולא עוזר נהג שמשמש כסבל?
הודעה אחרונה מאת micha, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
את מי שזה מעניין, או מי ששוקל לרכוש פיג'ו בכלל ומהסוכנות בחיפה בפרט : 1. אמליץ בשמחה על הסוכנות החיפאית. המנהל - אופיר, נחמד, נעים ואינו מעיק או מציק. הוא ממש "צץ" באורח פלא בכל פעם שמתחילה להתעורר בעיה, פותר אותה וחוזר לעיסוקיו האחרים. 2. איש המכירות - רמי, התגלה כאיש מכירות נפלא, מקצועי, חביב וסבלני. תענוג. 3. וקצת על הרכב : מדובר בפיג'ו 208 (האמת שתיים כאלו שקנינו ב"מכה" אחת) מהדגם הבסיסי, Accses עם המנוע טורבו 1.2 (אוטומטיות כמובן). הרכב אומנם בן כשבוע אבל כבר הספקנו ליסוע מעל 500 ק"מ בדרכים עירוניות ובין עירוניות ואנחנו מאוד מרוצים מהבחירה. רכב נוח, גדול מספיק לצרכינו, חסכוני יחסית וחזק. אישית, המחסור באבזור אלקטרוני אינו מפריע לנו מאחר וסביר שגם ככה הינו מ…
הודעה אחרונה מאת GAD57, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
https://www.amazon.co.uk/dp/B01M110B8M/ref=dvm_uk_gw_l_ft_GrandT_005_Gateway Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
-
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ערב טוב. מחיפוש שערכתי לא הצלחתי להבין על אילו שנתונים ניתנה הרחבת אחריות ל-5 שנים על ה-dsg? האם מדובר רק על רכבים שעלו לכביש בין מאי 2008 למאי 2012? אני מחפש לרכוש רכב כזה משנתון 2014. אני זכאי לאחריות של שנתיים בלבד?
הודעה אחרונה מאת שי, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
.כמה זה מס נכון להיום על רכב פלאג אין הייבריד?
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
איבדתי את הרשיון נהיגה פלסטיק שלי. יש לי עדין רשיון זמני שהוא בתוקף, האם תקין להתשמש בו?
הודעה אחרונה מאת Ron Poh, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, בעקבות האשכול הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?609743-%D7%9C%D7%9E%D7%94-%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%9C%D7%95-%D7%9C%D7%92%D7%A8%D7%95%D7%A1-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%A4%D7%9C%D7%95%D7%90%D7%A0%D7%A1-%D7%94%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%AA&highlight=%D7%A8%D7%A0%D7%95 החלטנו קולגה ואנוכי לפנות למנכ"ל החברה בהצעה לתכנון וייצור רכב חשמלי הנטען סולארית לשימוש פנימי בתוך המפעל ולנסיעות קצרות ביישוב. *רקע על החברה* אנו מייצרים מערכות סינון אוויר מבוססות מנועי DC Brusless בהספק של עד 5KW. כמו כן, חלק מייצור המערכות כולל מחלקות לייצור חלקי פח, חיתוך בלייזר, CNC, צביעה באבקה, הנדסה ופיתוח. אז קיבלנו אישור עקרוני לחקור קצת לגבי עלויות …
הודעה אחרונה מאת guya72, -
היי חברה , ראיתי באינטרנט שיש דבר כזה גולף סדאן האם מדובר בפוטושופ? או בדבר אמת ? עוד משהו מה זה הפאסאט cc? היא עולה יותר מהפאסאט הרגילה ולא הצלחתי להבין למה.
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 11.2 אלף צפיות
יש פה מישהו שתדלק לאחרונה בתחנת סדש ברחוב המסגר? יש אולי תחנות טובות באיזור? שמעתי גם על תפוז אבל לא יודע איך היא. הבנתי שהיתה תחנה (עשיתי עכשיו חיפוש של שעה בפורומים על תחנות דלק ועל סדש בפרט) וראיתי שהיתה תחנה באיזור התעשייה (אני עוד לא מכיר כלכך טוב את נתניה בשביל לדעת) האם מישהו יכול להמליץ על תחנות טובות וזולות באיזור? אני במקור ממודיעין אבל נמצא הרבה בנתניה ובמודיעין הדלק עולה כמעט 30 אג יותר וכשאתה בצבא הכיס לוחץ.. תודה
הודעה אחרונה מאת aviel-bs, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
ynet בישראל משלמים פי 3 עד 5 על טסט לרכב - רכב עכשיו נזכרו לבדוק את זה? אחרי 700 שנות אור? אחרי הבדיקה הם מתכוונים לעשות משהו עם זה? או שזה היה סתם כדי להרגיז ולהזכיר לנו כמה אנחנו פראיירים? http://www.thecar.co.il/%D7%90%D7%92%D7%A8%D7%AA-%D7%94%D7%98%D7%A1%D7%98-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%94%D7%92%D7%91%D7%95%D7%94%D7%94-%D7%9E%D7%91%D7%99%D7%9F-12-%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9E/
-
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
באתר ״הארץ״ ראיתי שהיא הייתה אמור להתחיל להיות משווקת בישראל באמצע 2010 ומצד שני לא ראיתי אותה בכבישים ולא מבחני דרכים עליה. .
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
-
- 1 תגובות
- 803 צפיות
אהלן, קיבלתי כרכב חלופי מהליסינג ביואיק לה- קרוס 3.6 . יש מערכת עזר מסוימת עם איתותים כתומים בתוך הרכב, בכל פנייה שמאלה היא מהבהבת . בספר רכב לא רשום לגביה כלום, מישהו מכיר? זה נראה כמו התקנה מקומית, אבל מצד שני מעט איכותי יותר. גם כאשר רכב עוקף אותי היא מצפצפת . תודה.
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם. בטח כבר הספקתם לראות את מחזה הזוועה של שוד הכספומט בבאר-שבע הלילה. (ומי שלא, יכול לצפות כאן:http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4876041,00.html) אותי מעניין, איזה רכב זה שמסוגל לסחוב כמה טונות של פלדה בקלות רבה כל כך? לדעתכם עשו לו שינוי כלשהו בשילדה\וו גרירה כדי שלא ייתלש מהמקום?
הודעה אחרונה מאת viper83, -
-
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
היי קיבלתי היום את הרכב החדש - 308 פרמיום שנראית לא רע בכלל בכחול מטאלי ועם פנסי הלד אני מנסה לבצע מספר פעולות אלמנטריות ונכשל, אולי מישהו כאן מכיר ויכול לעזור: 1. קיפול מראות אוטומטי - איך שה עובד? נעילה של הרכב לא מקפלת את המראות.. אמור להיות אוטומטי? 2. ניסיתי לחבר את הנייד שלי בבלוטוס - אייפון 6אס עם iOS 10. המערכת מוצאת את הנייד ברוב הפעמים אך נכשלת בחיבור: לא משנה איזה פרופיל חיבור אבחר (טלפון, סטרימינג או אינטרנט), אני מקבל הודעה של כישלון ביישום הפרופיל. ניסיתי לרסט את הנייד אך ללא הועיל. מה עושים? 3. הדוושת ברקס רופפת מעט, אם אני לוחץ בעדינות ומשחרר מהר יש רעש של חלק משוחרר. מישהו נתקל? 4. עידכונים למולטימדיה- יש עדכונים לדבר הזה, ל…
הודעה אחרונה מאת Slava 1982, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום, חבר מחפש את הפתרון הטוב ביותר שקיים היום נגד ליזרים, מצלמות וכול שאר שוללי הרישיון. התקציב לא מוגבל. תודה מראש,
הודעה אחרונה מאת ZenZen, -
-
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, נסעתי מול מצלמת מהירות בכביש מהיר שבו מותרת נסיעה של 110 קמש. נסעתי כ90 קמש ,האופנוע שמאחורי עקף אותי על המסלול שלי - שנינו היינו במסלול ימין . אם נגיד האופנוע נסע מאוד מהר והמצלמה צילמה - האם היא תוכל לזהות שגם אני ברכב שלי וגם האופנוע נסענו באותו נתיב רק שאני 90 קמש והאופנוע נגיד 150 קמש ? האם המצלמה יודעת להבדיל בין שני רכבים שנוסעים באותו נתיב אחד ליד השני ?
הודעה אחרונה מאת Hayuk, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 4 אלף צפיות
בהיסח הדעת, אישתי נכנסה בעדנית כזאת מברזל שהייתה על הכביש. אודה אם תוכלו להגיד לי בערך מה סדר גודל של עלות התיקון שאצטרך.
הודעה אחרונה מאת IRON-MAN, -
-
שלום, בעבר האיוורור (סירקולציה) הפנימית/חיצונית היו ידניות, כיום שהכל חשמלי, זה שונה. בקיה ספורטאז 2016 שמתי לב שהאיוורור משתנה לבד - בדרך כלל אני משתמש באיוורור פנימי בלבד, ותוך כדי נסיעה בלי שנוגע בכיווון טמפרטורה או שינוי עוצמה, הוא עובר לאיוורור חיצוני. השאלה למה זה קורה? ואיך אפשר להפסיק את זה? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת מרק10, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מבקש חוות דעת על הרכב הנ״ל. דברים חשובים שיש לדעת בקשר לטיפול השוטף ברכב. הרכב עם כ 115000 קמ. זו כניסה ראשונה שלי לאתר אז תודה מראש על כל התייחסות.
הודעה אחרונה מאת timur2008, -
-
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
כמעט 333 מיליוני האזרחים של ארצות הברית בוחרים היום נשיא או נשיאה למעצמה החזקה בעולם. אנחנו שואלים את עצמנו, אילו הם היו מכוניות, איזה מכונית הייתה כל אחד מהמועמדים? הבחירות לנשיאות ארה"ב מביאות הרבה פרשנויות והערכות. סקרי דעת הקהל של קארספורום הצביעו על יתרון קל לאחד המועמדים, אבל השני יכול להפתיע, ולכן מנהל המחקר שלנו סירב להזדהות או לספק תוצאה מובהקת והחל ממלמל משפטים סתומים מהרגיל אפילו לבחור כמותו. אבל כששאלנו אותו את השאלה המפורשת "אם המועמדים היו מכוניות, איזה רכב הם היו?" אורו עינו. "זה פשוט" הוא אומר לכתבנו לענייני מפלגות, "טראמפ הוא קאדילק אסקלייד, נוצץ, יהיר, בוטה, מיותר, לא מתחשב בסביבה ולא דופק חשבון. אבל תכל'ס מתחת לעיצוב, לכרום ולבלינג בלינג תמצאו סת…
הודעה אחרונה מאת מיץ פטל, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
אנחנו משלמים יותר על טלפונים קטנים יותר, על גאדג'טים קטנים יותר - אבל האם ההיגיון הזה עובד גם כאשר זה מגיע למכוניות? סמארט פורטו בדור השלישי שלה לוקחת את הרעיון של מכוניות זעירה ועירונית במחיר מפולפל צעד אחד קדימה. נהגנו, חנינו, פנינו וחזרנו כדי לספר סיפור על אביזר אופנה מוטורי הכתבה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת dr6633, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
תהנו. שבוע טוב לכולם.
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- 18 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
המקרה הנ"ל קרה לי פעמיים ולכן שואל: אני נוסע מקרית שמונה לחיפה, בצןמת גומא יש מצלמת רמזור ומהירות. יצא לי פעמיים לעבור שם בירוק מהבהב במהירות של 80 קמ"ש (מותר 90), ובדיוק ברגע שחציתי, קלטתי נורת אינפרה אדום מהבהבת כאילו צולמתי. בשני המקרים לא היו רכבים בכיוון השני. דוחות לא קיבלתי אבל המקרים היו לפני חודש אז אין לדעת. האם יש מצב שצולמתי?
הודעה אחרונה מאת raz2058, -
- 0 תגובות
- 528 צפיות
חברת הרכב הודיעה כי לקוחות חדשים לא יוכלו להנות מהטענה מהירה חינם (ללא הגבלה) כפי שהיה עד כה, אלא יקבלו הקצבה ומעבר לה יצטרכו לשלם לפי תעריף שעדיין לא פורסם. לקוחות חדשים יצטרכו לשלם עבור הנוחות שבהטענה מהירה, או לחזור להסתפק ב... כמה זה היה? שש שעות בשביל קילומטר וחצי? http://blog.caranddriver.com/unlimited-free-charging-ending-for-new-tesla-customers/?src=socialflowFB
הודעה אחרונה מאת Keyser, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, ניסיתי באמצעות שתי שיטות: בשיטה הראשונה, החלק השמאלי של רגל ימין נוגע בברקס והחלק הימני בגז, ובשיטה השניה הבוהן בבלם והעקב בגז. בשני המקרים אני מצליח ללחוץ בו זמנית על שני הדוושות רק בחלק מן המקרים, אבל אני מאבד רגש בעוצמת הלחיצה על הבלם. למישהו יש את אותה בעיה?
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
- 5 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
בעלי נוהג המון שעות בכבישים ורצית ילקנות לו כמתנה מושב עיסוי לרכב שמתחבר למצת.בחיפוש ברשת התוודעתי לסוגים רבים כך שאין לי מושג איך להחליט. האם יש מישהו עם נסיון בנושא שיכול להמליץ לי על מוצר מסויים? אני רוצה להוציא כשלוש מאות שקלים בערך. אודה לתשובתכם בהקדם
הודעה אחרונה מאת איתמר123, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3 אלף צפיות
כולה פיאט פונטו אומללה. כמה כבר עולה דבר כזה?
הודעה אחרונה מאת admtaynov13?, -
-
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום, אחרי שקראתי בפורומים בארץ ובחו"ל הבנתי שהגיר לא אוהב נסיעה עירונית ובעיקר פקקים. הגיר מתפקד הכי טוב ומחזיק מעמד הרבה קילומטרים בעיקר בנהיגה בינעירונית. כלומר כנראה מה שפוגע בו זה הרבה העברות הילוכים שמתרחשות בנהיגה עירונית. אני נוסע בערך 70% בדרכים עירוניות הרריות (חיפה...) בלי פקקים אבל עם רמזורים, כיכרות ועליות וירידות. הגיר כול הזמן שואף לעלות הילוכים ולפעמים אפילו ב50 קמש עולה להילוך 5 ואחרי האטה מוריד ל2. זה גורם להחלופות הילוכים מרובות בעיקר בהילוכים 2,3,4,5. שמתי לב שאם אני מעביר את ההילוכים ידנית 80% מהדרך אני יכול לעבור קבוע בהילוך 3. אם אני כול הזמן אעביר את ההילוכים ידנית ואגביל על ידי זה את ההעלאות המיותרות של ההילוכים, זה יעזור בשמירה על המצ…
הודעה אחרונה מאת Tamir FR, -
מצ"ב כתבה מאחינו הדו-גלגליים: http://www.fullgaz.co.il/home/p/86258/ מדובר על-פי התכנון, במסלול באורך של כ1.5 ק"מ אספלט בתוספת קטעי עפר צמודים, שיוקם בערד במימון ממשלתי ובחסות העירייה (שלדעתי מחפש משהו שישאב את העיר הזאת מהחור השחור שאליו היא נסחפת). לפי הפרסום - מי שצפוי לתכנן את המסלול הוא אד קסרזון, שתכנן חלק ממסלולי הקארטינג בארץ והיה אמור לתכנן את המסלול בחצרים. ולנו? נותר רק להחזיק אצבעות, ולכשיוקם המתחם, לפקוד אותו בתכיפות ולעזור בהצלחתו! עריכה: כתבה נוספת מוואלה!
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שמישהו יצבוט אותי... http://fullgaz.co.il/%D7%9E%D7%A1%D7%9C%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%9E%D7%A8%D7%95%D7%A6%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%A2%D7%A8%D7%93-%D7%99%D7%A9-%D7%90%D7%95%D7%A8-%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A7-%D7%9C%D7%94%D7%A7%D7%9E%D7%94/
הודעה אחרונה מאת חן ג.,
-
מי מחובר 63 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 299 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- גרנד פריקס
- flytomars
- samg
- nisim91
- yaniv572
- malcishua
- tan tan
- barak5915
- Accent Coupe
- אורח לרגע
- פיטר גריפין
- farkash7
- דניאל1983
- D1winner
- amosbmw
- urich
- RedLabel
- GTאי
- Gosser1860
- Galgaltz012
- YaronNahum
- meny5
- Elazar1
- Supertigre
- Night Driver
- דובצע
- ANUTKK
- vigi
- HybridBoy
- David32
- SurfHigh
- om2
- baer
- EliC25
- guy.a
- yahaga
- mikyl
- טויוטה סופרה
- שחר 1
- Aviady001
- TZR84
- itaimoto
- yor2
- yossiaviel
- fatboy1340
- tohanov
- גולדן191
- Yuvalino
- eyalgr
- eladns
- שלמה.נ.
- yoav911gt2
- פריג'י
- itzik123
- _slayer_
- gpm11
- razi_pazi
- פולו,גולף
- stx
- Or05230
- Roy142
- אליה
- Assafo2
