רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,581 נושאים בפורום הזה
-
- 23 תגובות
- 10.5 אלף צפיות
לאחרונה נתקלתי בחבר שהייתה בבעלותו מאזדה מהשנתונים האלו(אני מחזיק באחת משנתון 10) והוא ראה שאחד הפנסים עכור ואמר שיש סוג של ריקול להחלפה. התקשרתי לרמ-טל לברר מולם, והם טוענים שלא קיים דבר כזה ובמידה ואני מעוניין להחליף פנסים יעלה לי כ2200 לזוג חדש מקורי, ובמידה והיבואן יהיה לו קצת רצון טוב צריך להגיע למוסך לאיבחון ולבדיקה אם שני הפנסים מקוריים וכו'. הבעיה שבעת קניית הרכב היה פנס עם דליפה ודרשתי מהבעלים הקודם להחליף, נכון להיום יש לי פנס שאינו מקורי אלה תוצרת TYC(תחלופי עד כמה שאני מבין,שהייתה לו נזילה ואטמטי אותו וגם הוא מתחיל לקבל עיכור לאחר שהייה של שנה על הרכב) ובמצב הזה לא תהיה לי אפשרות לנסות אפילו להפעיל רצון טוב(אגב הדשבורד הוחלף במסגרת רצון טוב בחדש). …
הודעה אחרונה מאת iliahrom, -
הדוח החודשי באדיבות השר ישראל כץ Cars-Oct-2016-Gimur.pdf
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, נסעתי לי בשקט בפנייה ניסה להתגנב בחוצפה נהג אחר. כתוצאה אירעה תאונה והבן אדם התחיל לאיים עלי. מקווה שמצלמת הדשבורד צילמה והקליטה הכל. אני שוקל להגיש תלונה במשטרה בעקבות האיומים. עד כמה זה בכלל עוזר? תודה
הודעה אחרונה מאת alechko01, -
- 3 תגובות
- 523 צפיות
המראה עכורה ואני מעוניין להחליף אותה. תודה. מצאתי באיביי, והמחיר דיי יקר: http://www.ebay.com/itm/Peugeot-107-Citroen-C1-Toyota-Aygo-Interior-Rear-View-Mirror-Genuine-/262290315463?hash=item3d11b898c7:g:W~oAAOSwL7VWimrd יש משהו חליפי / תואם איכותי במחיר נוח יותר?
הודעה אחרונה מאת sfargol, -
- 1 תגובות
- 623 צפיות
מה הם השלבים הראשוניים שצריך לעבור על מנת שאוכל להתחיל ללמוד הוראת נהיגה באחת מהמכללות המציעות זאת? האם יש איזה סוג של ידע שכדאי להגיע איתו בשביל להתקבל ללימודים אלה? מה העלות המשוערת של קורס כזה ? ולאיזה סוג אנשים זה מתאים? (אני יודע שזה קורס של כ650 שעות ויש אפשרות ללמוד כקורס יום או קורס ערב) תודה
הודעה אחרונה מאת guya72, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
חברים, התחדשתי בפורום , וגם ב208 GTI צעד ראשון - ביטוח להפתעתי הדגם לא מופיע בחלק מחברות הביטוח וחלקן אף לא מבטחות אותו (רכב ספורט אימתני) איפה מבטחים?
הודעה אחרונה מאת amiger, -
- 2 תגובות
- 683 צפיות
היי יש לי פיג'ו 206 xs שנת 2003 וקורה לי כבר הרבה פעמים, זה נהיה לעיתים קרובות שבאמצע נסיעה הכל חלק, ופתאום המחוג של המהירות צונח ל-0 . ואני ממשיך לנסוע רגיל הכל ממשיך רגיל, ואחרי דקה שתיים הוא חוזר להראות את המהירות. מישהו יודע ממה זה נובע למה זה ככה ואם יש דרך לסדר את זה? Sent from my MX5 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת assaf31533, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
התקשרו מהמוסך המורשה של הרכב (דודג' ראם) לבשר על תקנה חדשה שמחייבת בעלי רכבים להתקין מובל איי רטרו אקטיבית כתנאי לחידוש הטסט. יש ברשות החברה שלוש רכבים מסוג זה כך שזאת הוצאה לא קטנה. בחיפוש באינטרנט לא נמצא כלום בנושא, בחידוש הביטוח לא התבקשנו להוסיף ציוד נוסף לרכב ואני מקווה שנעביר את הרכבים טסט בלי קושי שבוע הבא. מדובר ב-3 רכבים מסוג דודג' ראם לאראמי שנה 2014. שיטת מצליח של המוסך ובעל הבית החדש של דודג' או תקנה שעומדת להיכנס? חייב לציין שהמורשה בדרום נתפס אין ספור פעמים באי אמינות כולל בקשות לתשלום בנושא ריקול חובה של היצרן לרכב.
הודעה אחרונה מאת Caveman, -
-
- 1 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
האמרים, משאית פולטריילר, ניידות משטרה, מסוק וב.מ.וו סדרה 5 החדשה נהוגה על ידי קלייב אואן מככבים בסרטון החדש של ב.מ.וו. 13:30 דקות של אקשן משובח. הידיעה והסרטון כאן
הודעה אחרונה מאת outnex, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
רכשתי לפני כחודשיים 208 חדשה 1.2 טורבו מתי הטורבו נכנס לעבודה. ניראה לי גם שצריכת הדלק גבוהה מהרגיל
הודעה אחרונה מאת 4Real, -
-
- 1 תגובות
- 922 צפיות
היי יש לי פיג'ו 206 xs ורציתי לדעת האם אפשר להחליף את הנורות בפנסים לטורבו לד או לד ולא מנורה רגילה תודה מראש לעוזרים! Sent from my MX5 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת iliahrom, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 41 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
רכב ספורטיבי הוא תמיד פשרה, בין אם זה בנוחות, במחיר הקניה, בצריכת הדלק, בביטוח היקר, בפחד מונדליזם או דיעות קדומות ("רכב של ערסים") אבל עדיין אנשים קונים רכבי ספורט בישראל. השאלה שלי היא למה *אתם* קניתם רכב ספורט\ספורטיבי? האם זה בגלל התדמית? העיצוב? חווית הנהיגה? רצון להתחרות בספורט מוטורי (קצת קשה בישראל, אבל אפשר לגרד אירוע או שניים בשנה)? אז מה הסיפור שלכם? איזה רכב קניתם? למה קניתם אותו?
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
מתי תגיע לאולמי התצוגה?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום חברים, הייתי שמח לשמוע על החוויות שלכם מנסיעות מבחן (דגמים ספורטיביים בלבד) לפני קבלת ההחלטה האם לרכוש רכב מסוים או לא. ציינו באיזה רכב היה מדובר, מה אתם חושבים על נסיעת המבחן, מה אתם חושבים שהיה אפשר לשפר בנסיעה, האם הנציג היה מקצועי, האם קיבלתם מספיק זמן נהיגה וכו'. תרגישו חופשי
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- 2 עוקבים
- 33 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
עייף אך מרוצה אחרי יום שלם בתערות mondial de l'automobile בפריז, באתי לחלוק איתכם כמה חוויות ובעיקר המון תמונות: קודם כל בתור הערה כללית, החוויה עצמה פשוט מטמטמת. זאת היתה הפעם הראשונה שביקרתי בתערוכה בסדר גודל כזה (ובעצם בכלל, חוץ מאוטומוטר...) ואני עדיין המום מהעומס העצום של החחויות והאפשרויות בתערוכה כזאת. כמובן שכל היצרנים היו שם, עם המון מכוניות החדשות בהצגה ראשונה לקהל, מכוניות קונספט, מכוניות אקזוטיות וגם כמובן מכוניות יומיומיות, שכיף לראות את כולן ביום אחד ובמקום אחד. היחס מצד כל הנציגים היה למופת, תמיד היה מי שהיה מוכן לתת פרטים ומותר לגעת בהכל ולשבת בתוך כל מכונית - המכוניות האקזוטיות ביותר היו קצת ״מגודרות״, אבל גם את הגדר הזו אפשר לעבור, זה פשוט קצת יותר מבו…
הודעה אחרונה מאת In Flames, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בעלי רכב מהדגמים והמודלים הבאים אשר הגיעו ביבוא אישי , הינם בעלי זכאות לקריאת שירות (ריקול) להחלפת לוח השעונים קומפלט (דשבורד) בגלל פגם ביצור. למתאימים אבקש ליצור עימי קשר בהודעה פרטית לקבלת שאר הפרטים . להלן רשימת דגמי הרכב :
הודעה אחרונה מאת ekarako, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
איך מתמודדים עם התופעה של בני הנוער שנוסעים בכבישים בצורה מסוכנת? אני שואל כי כעת בסביבות חצות אני נוסע בדרך נמיר ומופיע לו פתאום נער בנתיב שמאלי (מתוך ה 3) שנוסע צפונה גם בלי אור אפילו בפנס אחורי הכביש מואר אבל לא בחוזקה, צפרתי לו חזק ומעט זזתי ובמראה ראיתי אותו עולה על הדשא בין הנתיבים. אחרי הרמזור חיכיתי לו בצד שיעבור ושקראתי לו התעלם וטס בדרך צרה פשוט סכנה איתם. זה מקרה שני שאני נתקל, לפני כמה שבועות בכביש ליד הבית אני פונה בכיכר ימינה ונוסע בסביבות 20 קמש ומופיע מולי בנתיב זוג אופניים עם שני ילדים. הם בשקט יכלו לנסוע בנתיב הנגדי המותר ולא לחתוך בנתיב הנגדי כפי שעשו, אך מחשבה מקום אחד ומעשים במקום אחר לצערנו Sent from my Note 5 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת dimblaster, -
-
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש דרך להוריד את הצבע מהמודל? ניסיתי אציטון לא הולך. מסיר שומנים קר גם לא. ראיתי שמישהו רשום פה גם דלק עוד מישהו ניסה את זה?
הודעה אחרונה מאת CAPOBOSS, -
חיפשתי ולא ראיתי שהנושא נדון פה, טויוטה במבחן המפורסם, התחמקות מהמוס מציג יכולות לא פחות ממסוכנות גם באופן אבסולוטי וגם כפי שניתן לראות בסירטון, בהשוואה למתחרות. היבואן הישראלי טוען שמדובר במפרט שונה לחלוטין, מה שאני לא ממש קונה. דעתכם על הבדלי המפרט? [video=youtube;xoHbn8-ROiQ] http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4871156,00.html
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
בפעם הראשונה בחיי נכנס למוסך כדי לטפל,עד עכשיו טיפלתי לבד במכונית,אבל מכיוון שהרכב חדש אני חייב לטפל במוסך כדי לשמור על האחרית. משם רכשתי את הרכב,מחפש לשמוע חוות דעת. ניתן לשדרג את השמן שהמוסך מחליף? והאם ניתן להיות ליד הרכב בטיפול?
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם עד לפני מס ימים נהגתי במגאן 2008 - החלפתי לרכב אחר. הרכב אינו חף מתקלות - לפעמים הרוורס אינו משתלב ולפעמים בכביש משובש נדלקות להן כל מיני נורות בלוח שעונים. מה אני יכול לעשות עם הרכב?מישהו מכיר מגרש שיקנה אותו? כמה אני יכול לקבל עליו? תודה
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מדוע קיימות הטבות מס על מערכות בטיחות בהתקנה מקומית ומערכות מקוריות וחשובות לא זוכות להטבה דומה? מדוע ניתנות הטבות המס למכוניות בישראל המצוידות במערכת שמצפצפת בהתקנה מקומית, על פני מערכת שגם בולמת עצמאית את המכונית ואשר מפחיתה בוודאות נזקי תאונה. באם יבואנים רוצים לייבא את רכבים עם מערכות בטיחות המקורית של היצרן, הם יקבלו פחות ניקוד בטיחות מכפי שמקבלת כיום מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית. לעומת זאת יידרשו לשלם יותר כסף גם תמורת המערכת המקורית וגם כמס קניה ומע"מ על תוספת העלות הזאת.
הודעה אחרונה מאת eyalkar, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
זו שגרת הטיפולים והאחריות על וולוו בשנת 73'.
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל עורכת הבוקר מסיבת עיתונאים בה היא תבשר על תחילת ייבוא סדיר של המכוניות החשמליות וההיברידות שלה. המעניינות בהן אלו ה-i3 ומכונית הספורט i8 המחירים יהיו 250 אלף שקלים ל-i3 וכ-780 אלף שקלים ל-i8. עדכונים נוספים בהמשך Sent from my iPhone using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
החלפת צמיגים 1 2
מאת MikMan-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
שלום לכולם רציתי לשתף אותכם בחוויה עגומה של מסע מרתק להחלפת צמיגים לרכב. נתחיל בזה שאת הבחירה של הצמיג עשיתי והחלטתי ולכן זה לא הנושא כאן. אני גר בדרום ויש פה מספר פנצריות ככה שיש לאן ללכת ולבדוק. בהתחלה לא היתי סגור בדיוק מה אני רוצה אבל אני רוצה משהו טוב ומוכן לשלם על זה. כל פנצריה שהגעתי ישר דחפו לי צמיג סיני מעולה שהוא חברת בת של איזה דגם ידוע. אמרתי שאני רוצה חברה ידוע וטובה ואחרי שאמרתי את זה ישר דחפו לי את "הקלבר" בטענה שהוא ממש טוב( יכול להיות אבל אני רוצה טוב יותר) שאלתי על בריג'סטון, דאנלופ, מישלין, קונטיננטל, ופירלי, צמיגים כאלו הם לא מחזיקים. המשכתי במסע וניכנסתי לפנצריות עם שלט ענק של בריג'סטון ומישלין והפלא ופלא אין להם מלאי... הזמנה מיוחדת. אז …
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
-
שאלה לבעלי גולף
מאת dave3- 2 תגובות
- 727 צפיות
התחילו לי 2 בעיות היום, מישהו יודע איך אני מסדר אותם? 1) השלט של הרכב שלי הפסיק להוריד/להעלות את החלונות בזמן לחיצה ארוכה. 2) החלון השמאלי לא נפתח אוטומטית (בזמן לחיצה על הכפור הוא יורד, אבל הוא נעצר מידי ולא ממשיך להיפתח עד הסוף)
הודעה אחרונה מאת dave3, -
- 3 עוקבים
- 32 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
אנשים תמימים הזמינו רכבים דרך חברה מסודרת המתמחה בייבוא אישי, וזה מה שחיכה להם: (6) עשרות לקוחות חויביו בתשלום פערי מס בגין ייבוא רכב אישי - וואלה! רכב בסוף יצא שהם פשוט משלמים את אותו המחיר כמו אצל היבואן "הרשמי"{כנראה}+תוספת של קנס קטן.
הודעה אחרונה מאת ישה, -
- 0 תגובות
- 560 צפיות
תהנו :
הודעה אחרונה מאת Daniel.K, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 37 תגובות
- 10 אלף צפיות
שלום וברוכים הנמצאים לכל גולשי קארספורום, אנחנו buy & drive ואנחנו שמחים (וגם קצת נרגשים) להיות עימכם כאן בפורום. בהתחלה קראנו המון, ועכשיו הגיע העת לקפוץ למים הסוערים. בוודאי כבר שמעתם בעבר על buy & drive, או ראיתם פרסומים שונים שלנו, אבל תרשו לנו להציג את עצמנו 'רשמית'. buy & drive היא חברה שפועלת בתחום מכירת, השכרה וליסינג של מגוון כלי רכב ומגוון עסקאות. אנחנו פועלים בעולמות הרכב מזה כ 20 שנים, וכיום מסניף בנתניה (לא רחוק מאיקאה וטמפו) אליו צמודה חניה פרטית גדולה ובה כל המכוניות שבמלאי. מה אנחנו מציעים ובמה אנחנו מתמחים: המומחיות שלנו היא רכבי 0 ק"מ, ואצלנו תוכלו למצוא כמעט כל דגם שמשווק בארץ במחירים אטרקטיביים. מי שצריך את עזרתנו בתחום המימון,…
הודעה אחרונה מאת yossy, -
-
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שמתי לב שהרבה רכבים היום מסתובבים עם לוחיות רישוי לבנות עם מספר שחור בלבד. לא קונסול לא דיפלומט . מישהו יודע עד כמה זה חוקי ? יצאו תקנות חדשות ?
הודעה אחרונה מאת acid-boy,
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 526 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אריה שאג
- guy.a
- garicho
- ArikB
- Boris002
- arice
- אלפרד חיות
- TvrSpee12
- yahaga
- daniel204
- gadik6
- asix
- פינדר
- `Infinity
- falou
- אהרן ג
- אלעדיקו
- om2
- sperial
- razi_pazi
- hans
- במבליק
- Night Driver
- Haim_gds
- GOLF
- Liquidator
- lanosforce
- phpclub
- yoav911gt2
- DJI
- ofralon
- Zion Shoshani
- eladts
- נעם101
- zvit
- SurfHigh
- yuvalsa
- gpm11
- tan tan
- ntd
- itaimoto
- DIVON
- 3n
- Itzik-b
- לירון .ה.
- pooh-bear
- Or1999l
- pasat04
- shlomiko
- מיץ פטל
