Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

2. סיטרואן - גם לסיטרואן היתה הצגה חשובה מאוד לציבור, ה-C3 החדשה. אני חושב שקצת חבל שהם לקחו אותה בכיוון של הקקטוס (היו יכולים לעשות אולי C3 רגילה וגרסת קקטוס נפרדת כמו ל-C4) כי ככה היא לא ממש פה ולא ממש שם - לא בדיוק סופר מיני רגילה, ולא בדיוק SUV. לדעתי קצת מפוספס אבל הרכב עדיין יפה.

 

הגרסה הבסיסית של C3 החדשה נעדרת כל סממני קקטוס. אין לה קשתות גלגלים מורחבות מפלסטיק וגם לא משטחי איירבאמפ.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אולי, אבל כל ה-C3 שהוצגו בתערוכה היו ״קקטוסיות״. בכל מקרה, גם אם מורידים את האייר-באמפ והפלסטיק בבתי הגלגלים נשארים עם סופר-מיני שהגובה שלא לא ברור (גבוה מדי לדעתי עבור סופר-מיני רגילה, נמוך מדי בשביל SUV מבוסס סופר מיני), ועדיין נשאים עם עיצוב פנים שעוקב באופן ברור מאוד אחרי הקקטוס - ידיות הדלתות הן מבד או עור (אבל בכל מקרה לא מפלסטיק), כל הפונקציות כולל הכל נמצאות במסך המרכזי (אפילו המזגן, לדעתי זה אחד הדברים הכי לא נוחים שיש. דווקה ב-3008 הם עשו משהו מעניין שאמנם כל הפונקציות נמצאות במסך, אבל הכפתורים להגיע לכל ״קטגוריה״ כמו מוזיקה, מזגן, מחשב דרך וכו׳ הם פיזיים ולאי כחלק מתפריט וירטואלי. אני חושב שזה דווקא פתרון ביניים יעיל ואלגנטי), ובכלל העיצוב הפנימי נותן הרגשה מאוד ״קקטוסית״. לדעתי האישית איכות הפלסטיקים בתא הנוסעים ירדה לעומת הדור הקודם, ועל זה אמורים לפצות החומרים המיוחדים (כמו בד ועור) שמכסים חלק המשטחים בגרסאות הבכירות, אבל אני מניח שדווקא בגרסאות ה״לא קקטוסיות״ הנמוכות נישאר בעיקר עם פלסטיק סופר זול.

בקיצור, אותן פשרות שנעשו בקקטוס, שהיו כל כך נכונות בכל שהן אפשרו להוריד את מחיר הרכב בלי ״להעליב״ את הנוסעים על ידי חשיבה יצירתית מחוץ לקופסה, לדעתי כאן הן פשרות לא נכונות. לפחות לא across the board.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תודה על השיתוף, איזה כיף.

 

איך התרשמת מהפיג'ו 3008 ?

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

ה-C3 תוצע בשלוש גרסאות "עיצוב" - בסיסית ביותר שתכונה Live, בלי איירבאמפ, בלי חצאיות ופלסטיקים בבתי הגלגלים (אבל כן עם פגושי דמוי-שטח) ובלי אפשרות למרכב דו-גווני. רמת הגימור הזו לא זמינה בדגם ה-110 כ"ס, רק בדגמים האטמוספריים (1.0 עם 68 כ"ס וה-1.2 עם 82 כ"ס).

 

מעליה תהיה רמת העיצוב Feel שכוללת אפשרות למרכב דו-גווני, חצאיות ו"מיגון" בתי גלגלים אבל בלי איירבאמפ. זו כפי הנראה רמת האבזור הכי נמוכה שתוצע עם תיבה אוטומטית (110 כ"ס ו-6 הילוכים).

 

ברמת האבזור הבכירה (Shine) יש גם וגם וגם.

 

בשתי רמות האבזור הגבוהות יש תת-גרסה שמכונה Business, שמציעה אבזור מעט נמוך יותר אבל אותו עיצוב. ה-Feel Business גם לא זמינה בגרסת 110 כ"ס.

 

אלו שלוש הגרסאות העיקריות. בשורה העליונה Live, האמצעית Feel והתחתונה Shine:

Untitled-3.jpg

פורסם

^

רועי, תודה על ההשקעה במציאת ההשוואתון הנ"ל.

 

איכשהו, ה-Shine מרגישה הכי "שלמה", בעוד ה-Live נראית קצת שלמה, כלומר השכרת רכב...

 

על אף הדמיון באלמנטים לקקטוס, C3 מצליחה להיראות מספיק שונה ממנה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

איך התרשמת מהפיג'ו 3008 ?

הייתי גם והתעכבתי על ה3008.

אהבתי מאוד גם מבחוץ וגם מבפנים, אבל התאכזבתי מהמושבים שלא היו תומכים מספיק ובעלי גב נוקשה שמאוד לא מתאים לפיז׳ו.

קראתי מבחן במגזין בריטי שגם העיר על כך, ואני מקווה שאולי מדובר בבעיה בגרסאות טרום ייצור, אבל נראה...

יצא לי לנהוג שם באטקה, אמנם 15 דקות קצרצרות ברחובות פריז אבל אהבתי.

פורסם
הייתי גם והתעכבתי על ה3008.

אהבתי מאוד גם מבחוץ וגם מבפנים, אבל התאכזבתי מהמושבים שלא היו תומכים מספיק ובעלי גב נוקשה שמאוד לא מתאים לפיז׳ו.

קראתי מבחן במגזין בריטי שגם העיר על כך, ואני מקווה שאולי מדובר בבעיה בגרסאות טרום ייצור, אבל נראה...

יצא לי לנהוג שם באטקה, אמנם 15 דקות קצרצרות ברחובות פריז אבל אהבתי.

 

איך ה3008 מבחינת מרחב כללי ומאחור בפרט, בהשוואה לרנו קדג'אר, ספורטאז'/טוסון, אטקה ?

מבחינת מנועים ל3008, להבנתי יגיעו לארץ ה1.6 טורבו 165 כ"ס וכמו כן הדיזל 1.6,

איך הרמות גימור הנוספות? הציגו שם כמה רמות? מה ההבדל ביניהם?

בסרטוני מבחן הצלחתי להבחין רק בGT.

 

תודה.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם (נערך)

לגבי DS, דווקא היה מה לראות מעבר לקונספט רק שזה היה מאחורה במתחם נפרד. היתה שם ה DS3 פרפורמנס שנראית מעולה, מקושטת גם בתגי פרפורמנס, היתה גרסת קאנטרי של DS4 ועוד DS3 שונה. החנות מרצ׳נדייז שלהם היתה מדהימה.

 

לי דווקא זכור שראיתי סובארו אבל לא ממש התעכבתי שם.

 

תוספת לקיה - הוצגה סול חזקה משמעותית מהקודמת, שכבר דיברו עליה פה בפורום.

 

פולקווסגן - אהבתי את ה UP beats. גרסה נחמדה ל up המחוזקת (עם ה 1.0 TSI 90) עם מערכת של beats שנשמעת מעולה.

 

וכמו שציינת, הטווינגו GT שלדעתי נראית מעולה (עם נגיעות כתומות במושבים וכו) ועם גיר ידני 5 הילוכים.

עריכה אחרונה על ידי dr6633
פורסם (נערך)

תסלח לי שאני קצת אקרר את האווירה,אני פשוט מגיע פעם ראשונה לפריז אחרי שכבר הספקתי להיות בפרנקפורט,ז'נבה וניו יורק.

אכן היו הופעות מרשימות, במיוחד של DS עם ההצגה של הקונספט בחדר יעודי עם מופע אור קולי.

היו יצרניות שבלטו בחסרונן כמו בוגאטי, למבורגיני, מקלארן, קוניגזג,קאדילק,שברולט, מאזדה, פורד,וולוו וסיאט שהציגה רק את האטקה, פולקסווגן בלי שום חידוש למעט הטיגוואן, ובכלל במותג VAG בלט הניסיון לחסוך בעלויות. למעט AUDI שהיה ממש מושקע.

 

סכ"ה היה יפה.

עריכה אחרונה על ידי Tamir FR
 
 

 

 
 
פורסם
איך ה3008 מבחינת מרחב כללי ומאחור בפרט, בהשוואה לרנו קדג'אר, ספורטאז'/טוסון, אטקה ?

מבחינת מנועים ל3008, להבנתי יגיעו לארץ ה1.6 טורבו 165 כ"ס וכמו כן הדיזל 1.6,

איך הרמות גימור הנוספות? הציגו שם כמה רמות? מה ההבדל ביניהם?

בסרטוני מבחן הצלחתי להבחין רק בGT.

 

תודה.

למען האמת קשה לי להשוות.

בקדאג׳ר יצא לי לשבת מאחורה, בספורטז׳ טוסון לא.

אני חושב שה3008 והקאדג׳ר דומות מבחינה זו.

לגבי הרמות גימור, הדגם היחיד שהוצג שם היה הGT.

פורסם

תיקון קל לגבי המרווח מאחור. אני חושב שגם לקאדג׳ר וגם לאטקה יתרון קל מבחינה זו, והסאנרוף הפנורמי (שהופיע בכל דגמי התצוגה) גוזל לא מעט ממרווח הראש.

פורסם

האם המנוע 1.6 טורבו 165 כ"ס ב3008 החדש זהה לישן? אם כן איך נחשב המנוע הזה?

אני חושב שלקדג'אר אכן יתרון במרווח מאחור על פני ה3008 (בקדג'אר ישבתי, ב3008 לפי סרטונים) ובטח שעל האטקה.

בקיצור נותר לחכות להשקה של לובינסקי לחשיפת דגמים ומחירים.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

הTHP165 משופר בהרבה מהקודם,הבעיות שהיו במנוע הקודם כבר אינם,מבעלות על 508 עם המנוע הזה אני יכול להגיד לך שמדובר במנוע חלק,שקט מאד,עם המון מומנט ותגובת דוושה מעולה ומיידית.

פורסם

אני חושב שלקדג'אר אכן יתרון במרווח מאחור על פני ה3008 (בקדג'אר ישבתי, ב3008 לפי סרטונים) ובטח שעל האטקה.

ישבת באטקה?


×
×
  • תוכן חדש...