רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,581 נושאים בפורום הזה
-
לקוראי וכותבי הפורום הנכבדים. ביום א' תאריך: 27.11.2016, יערך אירוע ההשקה לציבור הרחב של הקרוסבאובר החדש פיג'ו 3008. האירוע יתקיים במתחם לובינסקי שורק. ההרשמה לאירוע באתר היבואן.
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
ציפוי חלונות כהים מאודיוה ארט * באמצעות חסימה כמעט מוחלטת של קרינה אולטרא-סגולית (UV), של קרינה אינפרה-אדומה (IR) ושל חלק מקרינת האור הנראה (VL) *בעל תקן NFRC האמריקאי * מראה - הציפוי משדרג את הרכב ומעניק לו מראה יוקרתי ואלגנטי.* מבחר גוונים, מהכהה ביותר ועד לכמעט שקוף כל זה נעשה בסדנת הרכב " Odiva Art " מוזמנים ליצור קשר 054-9119223 ולבוא להתרשם א'-ה': 8-17 ו': 8-12 צבי שכטרמן 26, אז"הת ישן ,נתניה #ציפוי_רכב #חלונות_כהים #ציפוי_חלונות
הודעה אחרונה מאת odiva-art, -
התחדשתי באיטלקייה 1 2
מאת כוכב השחר-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מצטער מראש על האורך חברים, כבר כמה שנים טובות שאני רוצה רכב אישי, גם אחרי שבחרתי בעצמי את הרכב שלי ושל אמא (פיאט בראבו) - זה עדיין לא הרגיש 'שלי', כן, זה היה שיפור משמעותי לעומת הסיריון 99 - אבל זה לא הרגיש שלי. אבל לא באמת היתה הצדקה… בהתחלה הייתי סטודנט מובטל, לאחר מכן עבדתי במקום סופר נגיש בתחבורה ציבורית (להגיע ברכבת לקח שליש מהזמן של הגעה ברכב) וגם כל המשפחה והבת זוג עשו מאמץ גדול שיהיה לי קל להסתדר בלי רכב, אבל זה עדיין היה מעצבן להיות תלוי באחרים כל הזמן (הגעה וחזרה מהרכבת בעיקר).התאפקתי עם החלום בידיעה שבכל שנה שאני מתאפק אני חוסך לפחות 20K₪.בחודש האחרון עברתי לגור עם בת הזוג (ולכן הרכב של אמא לא נגיש יותר) וגם התחלתי עבודה חדשה במקום לא נגיש בעליל (הקצה הרח…
הודעה אחרונה מאת pronella, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 9 אלף צפיות
שלום לכולם, אני יודע שזה אולי נשמע הזוי אבל בחודשים האחרונים כשאני מגיע לרכב שחונה בחניון בכל בוקר אז כל האזור כולל הרכב מכוסה במה שנראה כמו סוג של קיא של עטלפי פירות אשר בלילה כנראה חוגגים על העץ שנמצא ליד החניה שלי בבניין. שיהיה ברור שמדובר בטינופת של העטלפים ולא בונדליזם כלשהו. גם הרכבים שחונים לידי מכוסים בטינופת המחרידה הזו. אני נוהג לכסות את הרכב בכיסוי, כך לפחות הרכב נשאר נקי והכיסוי חוטף את כל הטינופת. הלילה עשיתי טעות ולא כיסיתי את הרכב ופשוט נדהמתי מהכמות של הקיא שאותם עטלפים חביבים השפריצו על כל הרכב, זה כולל את הגג, דלתות, חלונות וכדומה, פשוט מטורף. הייתי צריך לצלם לפנני שהתחלתי לנקות את כל הגועל נפש הזה. השאלה שלי היא האם יש פה בעלי ניסיון…
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 869 צפיות
יש מישהו שיש לו מגאן (2010 ומעלה) ולא נהג צעיר? כמה אתם משלמים על מקיף+חובה?
הודעה אחרונה מאת armagedon, -
- 15 תגובות
- 3 אלף צפיות
מישהו חכם אמר שמדינה מפותחת היא לא זו שלכל אדם יש רכב, אלא זו שגם אנשים עשירים משתמשים בתחבורה ציבורית. לאור הפקקים המטורפים בבוקר בנסיעה למרכז החלטתי לנסות את התחבורה הציבורים ה"מתואמת" כפי שמפרסמים אותה בשלטי חוצות. בא בבוקר לתחנת אוטובוס, רואה שלט אלקטרוני בו כתוב עוד כמה זמן מגיע האוטובוס. הייטק אני חושב לעצמי. מגיע לתחנת רכבת בעפולה אחרי שתיאמתי אתמול שעות של הרכבות. לפי האתר, רכבת אמורה להיות בשעה 6:47, 7:14 ו7:47. לקחתי מקדם ביטחון והגעתי מוקדם יותר. מה אני רואה בשלט אלקטרוני? 6:47 ו7:47. איזה מזל שבאתי מוקדם! נוסע ברכבת ומחליף תחנה בחיפה. הרכבת מחיפה למרכז הייתה מלאה עד 0 מקום, לא היו מקומות אפילו בשמורים. הרכבת התעקבה ליעד. לא נורא, יש מקדם ביטחון ב…
הודעה אחרונה מאת sperial, -
מאזדה 3 2000 מחליקה ? 1 2
מאת zolo- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
הגיוני שהמאזדה 3 החדשה מנוע 2000 מחליקה בלחיצה על הגז? לא יודע בדיוק למה אבל אם אני מתחיל נסיעה, אחרי שיצאתי כבר, לוחץ קצת יותר על הגז אני מרגיש שהרכב נדבק לכביש או משהו כזה... הרגשה שהוא מושך את ההגה. הגיוני?
הודעה אחרונה מאת adir10, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
היי, האם תיהיה איזשהי בעיה לייבא מחו״ל שמן לרכב? כפי שאני יודע יש קצת בעיה בהעברת מוצרים נוזלים תודב לעונים
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום חברים, ברצוני לקבל עצות/טיפים למה לשים לב בעת מסירת רכב חדש מסוכנות (במקרה הזה איביזה)? האם יש דברים שצריך לבדוק ולייחד להם תשומת לב? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 11.2 אלף צפיות
זקוק למעט מידע בנוגע לתקלות נפוצות שאולי חלקכם (בעלי PSI) עברתם עם הרכב 1. קרה לי פעמיים עד כה שמערכת הסטופ-סטארט כיבתה את הרכב כצפוי אבל אז נדלקה נורת מנוע "engine fault repair needed", היו כמה ציפצופים והיא כבתה אבל מאז ועד שדוממתי את הרכב באופן יזום - מערכת הסטופ סטארט סירבה לעבוד. מישהו מכיר? רוצים לאשפז את הרכב במוסך לכמה ימים ולא נראה לי הגיוני שרכב עם כ-100 ק"מ חוטף כזאת תקלה. 2. לפעמים בסיום שיחה בדיבורית BT המובנית - בזמן הניתוק אני מקבל התראה של חיישני החניה הקדמיים לרגע, כאילו שיש רכב או עצם כלשהו לפני, למרות שאין. 3. מערכת הסטופ-סטארט מתלהבת על יתר המידה ואני מעוניין לרסן אותה (אם יש דרך), כמות הפעמים שהיא מדוממת את הרכב בפקק היא לא הגיונית, …
הודעה אחרונה מאת Slava 1982, -
-
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
כמה דוגמאות למכוניות ספורט טהורות שמיוצרות בבריטניה, מדינה בא המז"א משמעותית פחות מתאים למכוניות כאלו, אבל.. יש להם מסלולים ותרבות מוטורית עשירה ביותר. 1. אריאל http://www.arielmotor.co.uk/ 2. זנוס http://www.zenoscars.com/ 3. קייטריהם http://uk.caterhamcars.com/ 4. לוטוס (הכי פרקטית בחבורה) http://www.lotuscars.com/ אלו מכוניות בעלות אישור נסיעה על כביש ציבורי (לפחות מבחלק מהמדינות) ככה שעדיין אין פסילה חד משמעית לא להביא לארץ. אני לא רואה שוני רב בין רכבים הנ"ל לאופנועי כביש קיצוניים או אפילו ההארלי הכבדים. אותה רמת שימושיות ו 4 גלגלים זה תמיד כמה נקודות זכות בביטוח. אז למה לא בעצם??
הודעה אחרונה מאת $DRAGSTER$, -
רכב לפירוק
מאת yirmi- 0 תגובות
- 483 צפיות
יש לי הונדא סיביק משנת 1999 שנוסע אבל לא שווה לעשות את התיקונים כדי לעבור טסט. בכמה צריכים למכור את הרכב הזה לפירוק?
הודעה אחרונה מאת yirmi, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1 אלף צפיות
כל פעם שאני רואה אותה אני נדהם כמה היא מטומטמת. זה רק אני? מה אתם חושבים עליה?
הודעה אחרונה מאת young97, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 906 צפיות
קיבלתי מכתב תשלום עבור רשיון רכב וטסט שנתי ובו מצורף מכתב קריאה חוזרת עבור כריות אוויר ברכב. מה תהליך התיקון של זה ולאן פונים ומה עושים. הרכב כבר בן 10 וזו פעם שניה שיש קריאה חוזרת (פעם קודמת חגורות בטיחות) ראוי לציין שתוקף הרשיון הישן יפוג בעוד שבועיים כך שאין לי יותר מידי זמן להתמעמע.
הודעה אחרונה מאת tomy669, -
-
- 1 תגובות
- 728 צפיות
יש לי בג'טה איתוראן סייף. על פניו נחמד מאד, מתניעים ללא קודן ושאר התעסקות. אחרי שנה מתחילם לשלם ועכשיו אני מגלה שתכף אחרי שנתיים מתחילה המחלבה האמיתית. (24 ש"ח על השרות לחודש, מאחר ונגמרת האחריות הוצע לנו לשלם 7 ש"ח נוספים עבור הרחבת אחריות). אני שוקל מאד לסיים עם איתוראן ולשנות לקודן רגיל "כמו פעם" בהנחה וזה יעלה בסביבות 500 ש"ח. על הדרך אשמח להמלצות למקום אמין (שרון/ת"א/מרכז) שמתעסק עם זה ועושה עבודה טובה.
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
בקרת השיוט נתקעה, הוא ניסה להעביר לניוטרל והרכב המשיך להאיץ עד שהוא התנגש במשאית חונה ב190 קמ"ש. http://www.telegraph.co.uk/news/2016/11/24/drivers-last-moments-recorded-999-call-ashe-tells-operator-cars/
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת cargotron, -
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
נראה שמטה רימק הוא האילון מאסק הבא. פשוט גאון. המכונית חוקית לכביש, מכסחת את המתחרים וגם זולה מהם (רק 1.1 מיליון דולר). הנה הסיפור שלו דראג מול טסלה p90d במצב "מגוחך" ופרארי הפרארי. כדאי לראות רק אחרי שצפיתם בוידאו הראשון.
הודעה אחרונה מאת Hagaix, -
תאונה קלאסית בכיכר דו נתיבית. ניסיתי להבהיר קצת באמצעות ציור רכב א' נכנס לכיכר מהנתיב הימני במטרה לפנות שמאלה רכב ב' נכנס לכיכר מהנתיב השמאלי במטרה להמשיך ישר נפגשו באמצע כמובן.
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום רב, אני מתכנן לנסוע לספרד ומעניין להשכיר רכב לכמה ימים. אין לי ניסיון בלהשכיר רכב באירופה. כמו חשוב שלאוטו יהיה אישור יציאה מספרד לאנדורה והאוטו יהיה יחסית גדול ובעל יכלת לנסועה בשלג. בנתיים קיבלתי הצעה מסיקסט על group g2 fdar שכלל את Mercedes benz c class ב 500 יורו ל 4 יום כלל הכל, אבל הם לא מתחייבים על הרכב הנל ויכל לספק כל רכב שלפי דעתם הוא באותה קבוצה וממש לא בה לי להתקע אם איזה במוו. עכשיו כמה שאלות: 1) מה עדיף להשכיר כבר מהארץ או שמה במזומן? 2)מבחינת ביטוח איך מבטלים השתתפות עצמית בחברות אחרות? 3)איזה חברה השכרה מומלצת בספרד? 4)באיזה רכב כדאי לבחור? עיקרונית הרכב צריך לשמש 4 ימים ואם נסעות של איזה 200 קמ התקציב הוא עד 500 יורו עדיף כמה שפח…
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם, עברתי על כמה סרטונים ביוטיוב ושמתי לב בכולם שיש אפשרות לראות את צריכת הדלק הממוצעת בסיאט איביזה, לצערי אחרי שהפכתי את חוברת הרכב ולאחר מספר ניסיונות חסרי תועלת לא מצאתי אם ואיך זה אפשרי? מצרף סרטון של מה שהתכוונתי אליו (לאותו הדגם כמו שלי רק 2013): יש שם צריכה ממוצעת באמצע המסך, האם זה אפשרי להפעיל את זה גם אצלי? SEAT IBIZA 2015 AM5 105 כ"ס TSI (הדגם הכי נפוץ ופשוט שלהם), תודה
-
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
שלום אני מעוניין לשכור רכב 9 מקומות - למשל פיאט דוקטו. האם נדרש רישיון מיוחד או רישיון ישראלי רגיל מספיק? תודה
הודעה אחרונה מאת אליה, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היום לצערי החלקתי עם הרכב ופגעתי במדרכה, כתוצאה נשבר הגלגל (מגנזיום), רציתי לדעת אם למישהו יש רעיון מאיפה אני יכול להשיג גלגל כזה.
הודעה אחרונה מאת dimblaster, -
ביום ראשון תערוך ״כלמוביל״ יבואנית יונדאי לישראל מסיבת עיתונאים לרגל תחילת השיווק של האיוניק ההיברידית. אנחנו נהייה שם, וכמובן כרגיל מזמינים אתכם הגולשים להתלוות אליו בדיווחים ממסיבת העיתונאים ולהעלות כאן שאלות, תהיות או כל דבר אחר שתרצו לדעת על הרכב. לכתבת ההשקה של האיוניק
הודעה אחרונה מאת Nemesis, -
מחר בבוקר תערוך UMI יבואנית שברולט לישראל את מסיבת העיתונאים לרגל תחילת שיווק הקרוז החדשה בישראל. אנחנו נהייה שם לדווח ממסיבת העיתונאים, ובנוהל, אתם יותר ממוזמנים להעלות כאן את השאלות שלכם ואת כל מה שתרצו לדעת ממסיבת העיתונאים. מערכת ״קארספורום״. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
בתקופות האלו אני מקבל ביציאה מהרכב אחרי נסיעה מכת חשמל סטטי לעיתים קרובות. מה אפשר לעשות כדי למנוע את זה??
הודעה אחרונה מאת ALÞћÃ, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכולם. בעירי מסתובבת מרצדס E Class שחורה, עם לוחית רישוי של מונית, שמעליה לוחית "במבחן". הרכב מסתובב כך כבר תקופה מאד ארוכה, ולא נראה שזה הולך להשתנות... איך זה אפשרי?
הודעה אחרונה מאת silence, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 779 צפיות
מה דעתכם על הרכבים האילו? מבחינת צריכת דלק נוחות תא נוסעים כי אני גובה 1.85 תא מטען וטיפולים ? מה עדיף? מה אתם היתם בוחרים?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
התחלתי במזל טוב ללמוד אבל פספסתי הרשמה למעונות ואני בנתיים אצל משפחה. עכשיו שאני קופץ לבקר חברים במעונות המקלחת שירותים ומטבחון שלהם הוא מחוצה לחדר וכל אחד יכול לבוא. אני מחפש פתרון זול איפה לגור ואמרו לי להסתכל בלוח פוקוס על קרוונים. עכשיו זה נראה לי יקר וגם צריך חיבורים למיים וחשמל אבל ראיתי שם פרסום לאוטו גלידה. חשבתי לחנות בחניית מעונות ולהשתמש באוטו גלידה לשינה ולנסיעות קטנות. כל השאר לעשות במעונות. בקיץ כמובן להשתמש באוטו גלידה כדי להרויח קצת אבל יותר מסטודנט ואולי ככה גם לטייל קצת. מה עוד כדאי לברר והאם עדיף וונדורה או משהו אחר?
הודעה אחרונה מאת redroze, -
מגזין אוטו פרסם מבחן המשווה צריכת דלק בין 4 רכבי פנאי - קיה ספורטאז' 1.6 , מאזדה CX5 שני ליטר, טויוטה ראב 4 הייבריד ורנו קדג'אר. ע"פ הסירטון, רוקנו את מיכלי הדלק של הרכבים לחלוטין ומילאו 10 ליטרים של דלק/סולר לכל מיכל. לאחר מכן נסעו עם הרכבים בתוואי מעורב עד שהרכב נעצר. ספויילר! ראשונה נעצרה הקיה לאחר כ130 ק"מ. שניה נעצרה הטויוטה לאחר כ170 ק"מ. שלישית נעצרה המאזדה לאחר כ190 ק"מ. והרנו יצאה הכי חסכונית ולא נעצרה כלל - הגיעה לתחנת הדלק בכוחות עצמה. הנתונים האלה נשמעים לי מופרכים לחלוטין. יכול להיות שריקון המיכלים לא התבצע כראוי ולכן היו רכבים להם נשאר אקסטרה דלק במיכל. בכל אופן הנתונים סופר מרשימים. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת Achtung,
-
מי מחובר 47 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 249 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- om2
- yahaga
- שחר 1
- vigi
- RedLabel
- baer
- TZR84
- Aviady001
- itaimoto
- yor2
- yossiaviel
- fatboy1340
- flytomars
- tohanov
- גולדן191
- Yuvalino
- eyalgr
- eladns
- urich
- שלמה.נ.
- yoav911gt2
- פריג'י
- itzik123
- tan tan
- _slayer_
- gpm11
- razi_pazi
- פולו,גולף
- Or05230
- Roy142
- אליה
- Assafo2
- itaysamurai
- YaronNahum
- itsik170
- Derish
- טויוטה סופרה
- WE988244
- David32
- mikk
- stx
- shaik
- Igalz
- אריה שאג
- פאר האורה
- MRobot
- VVWpolo
