רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,581 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום , לקחתי בליסינג פיג'ו 208 אקטיב אוטומט 1.2 , אחלא רכב . רק מוזר שבנעילה הוא לא מרים את החלונות , זו תקלה או שפשוט אין מרים חלונות. תודה מראש .
הודעה אחרונה מאת koby.rot, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 30 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
לחברי הפורום היקרים, (מנהלים יקרים, קראתי את כללי הפורום ולא מצאתי בעיה עם התוכן המשתרך מטה, במידה ושרשור זה לא נאות עמכם, אנא התנצלותי מראש) אני לא יודע אם מישהו מכם נתקל פעם במחסור בכלי עבודה כזה או אחר כאשר החל בפרוייקט על הרכב שלו. בחורים צעירים בני 18-25 הינם ברוב המקרים עדיין סטודנטים אשר נוהגים בכלי רכב עממיים משנתונים לא כל-כך מתקדמים, מציאות זו יוצרת מצב בו הצעירים עלולים להיכנס להוצאות גדולות בגין טיפול ברכב במוסך. כל אדם צעיר אשר רצונו לחסוך, ולרשותו ידעטכני בסיסי למדי, יכול לטפל ברכב שלו כמעט לגמרי בעצמו. הדבר תלוי בטיפול הנחוץ, מורכבותו, והידע הדרוש אליו בכדי לבצעו. בפורום שלנו קיימים חברי הכנופיה לטיפולים שוטפים, שבזכותם חלק לא מבוטל מהפורום נ…
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם אני צריך את עזרתכם במקרה שלדעתי אני זכאי לפיצוי כלשהו.. יש לי רכב שקניתי בסוף 2014 עם אחריות ל-3 שנים. לאחר שנה וחצי בערך ועד עכשיו התחילו לי בעיות עם הרכב שבעקבותם נאלצו להחליף לי מספר חלקים שעלותם גבוהה וכמובן שזה הצריך ממני להגיע למוסך לא מעט (בנוסף גם הפסד כספי על עלות הנסיעה למוסך ובחזרה). כמובן שבחינם, במסגרת האחריות. כמה דברים שרציתי להתייעץ אתכם עליהם: 1. איבדתי את עבודתי בגלל שהייתי צריך לשים את הרכב במוסך והבוס שלי לא אישר לי והלכתי בכל זאת 2. עלות הדלק של הנסיעות שהזכרתי למעלה 3. כשארצה למכור את הרכב, מי שיתעניין לקנות אותו יבקש לראות הסטוריית רכב וההסטוריה שלו מלאה בביקורי מוסך, זה מוריד לי את הערך של הרכב. האם יש לי עיל…
הודעה אחרונה מאת mikush1, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אתמול חזרתי מארה"ב אחרי שבועיים של ביזנס אנד פלז'ר. מכיוון שהמסלול שלנו כלל את סן-פרנסיסקו - כביש מס' 1 - לוס אנג'לס (מומלץ בטירוף!!), ומכיוון שנפלנו בדיוק על פתיחת תערוכת לוס אנג'לס, לא פספסתי את ההזדמנות ושמתי פעמיי ל-Los Angeles Convention Center כדי לראות מה חדש. הנחתי מראש שהתערוכה לא תהיה גדולה במיוחד, משום שהיא לא בקליבר של פרנקפורט / ג'נבה / דטרויט, אבל עדיין קיוויתי לחוויה מוטורית מרגשת. ספוילר: הציפיות התגשמו, בחלקן. דיסקליימר - אפשר להגיד עלי הרבה דברים, צלם אני לא. אפשר להגיד הרבה דברים על הטלפון שלי, מצלמה טובה אין לו. ניסיתי להפיק את המקסימום, אבל התמונות ברובם לא יוציאו צלמים מקצועיים לפנסיה. ציפיות מכיוון שאני חובב את ז'אנר ה-SUV (אני …
הודעה אחרונה מאת memilavi, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מישהו יוכל לסייע לשיכוך סקרנותי ? מצורף צילום שפורסם מהשריפה הגדולה מאתמול של רכב שרוף בזכרון יעקב . הרכב נראה בגודל משפחתי + אולי אפילו סאלוני ועם סאנרוף אך עוטה גלגלי ברזל. באיזה רכב מדובר ?
הודעה אחרונה מאת ZiggyMan, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 990 צפיות
מעוניין לשאול מספר שאלות, ובטלפון לא נותנים פרטים. רק רוצים שתבוא. לא תמיד יש את הזמן לנסוע במיוחד לסוכנויות רק בשביל לבדוק פרטים.
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 65 תגובות
- 11.3 אלף צפיות
כבר זמן מה אני מתלבט אם להעלות את רשמיי האישיים בנוגע לרכב הנ"ל. זו פעם ראשונה שאני כותב "סקירה" בפורום ככה שתרגישו חופשי לקטול,להטריל,לשאול שאלות וכו'. קצת רקע: בעשור האחרונה עברו אצלי מספר רכבים שהיו, איך לומר, לא מרגשים-סובארו B4 שנת 2006 עם מנוע 2000 סמ"ק, סקודה אוקטביה שנת 2012 עם מנוע 1200TSI וסיאט לאון שנת 2011 עם מנוע 1800TSI. הקש ששבר את גב הגמל היה אחרי ארבעה חודשים עם הסיאט. לאחר נסיעה יומיומית הביתה החלטתי שהרכב הזה ממש לא עושה לי את זה וצריך להתחיל לחפש רכב אחר. הסיאט הייתה בסדר, אבל זהו, שום דבר מעבר. רכב מהיר (יחסית למשפחתית אוטומטית,כן?) מנק' A לנק' B, עם תת היגוי מובהק, הגה חסר תחושה כלשהי עם שטח מת מורגש מאוד במרכז, צריכת שמן מוגברת, מושבים לא …
הודעה אחרונה מאת nirko, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 46 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
היי מחיפוש ברשת, רמת גימור זה לא, אז מה זה הפאן? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת סלע, -
-
- 3 תגובות
- 893 צפיות
היי חברים, מה המצב? אני ממש לא מבין ואני דיי מתעניין לאחרונה מאוד (ולומד על רכבים), אני אודה לכם אם לא יהיו פה טרולרים, ואשמח לכמה שאלות: 1. מה ההבדל בין רכבים של 20K ל50K מבחינת דלק, איכות (לפרט קצת אם אפשר) 2. אותה שאלה, רק בין 50K ל80K 3. כנהג שרק עבר טסט, מדי פעם אני לא מוריד נכון הילוך וקצת מסתבך עם הילוך ראשון בנהיגה ממושכת בו, האם זה פשוט יסתדר לי עם הזמן במידה ואנהג על ידני? או שזה משהו שאצטרך להבין איך הוא עובד ורק אז זה ייפסק לגמרי? 4. כמה קשה יהיה לי לנהוג ולחנות רכב ארוך אם עשיתי את השיעורים על רכב מיני ? 5. העדפה אישית שלכם - ידני או אוטומט, ולמה ? 6. העדפה אישית שלכם - מה הכי חשוב לכם ברכב ? תודה מראש, גם למי שרק צפה ולא עזר!
הודעה אחרונה מאת $DRAGSTER$, -
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
[h=2]השוואה בין קיה ספורטז יונדאי ix35 ומזדה CX5[/h] שלום אשמח לדעת נתוני צריכת דלק אמיתית (לא של יצרן) ,ומרווח תא נוסעים בנוסף נוחות ישיבה של הנהג (אני 1.85), ועלות טיפולים ברכבים הללו.
הודעה אחרונה מאת ליאור ביתר, -
החל מהיום, זיכיון הייבוא של מותגי ג'יפ, קרייזלר, דודג' ומותג המסחריות ראם עובר רשמית מ"מכשירי תנועה" לקבוצת סמל"ת. המהלך הוא חלק מאיחוד זיכיונות ייבוא שאותו מבקשת קבוצת האם FCA לבצע. כמו כן עם 12 זיכיונות ייבוא, הוא מציב את סמל"ת כקבוצת הרכב בעלת מספר זיכיונות הייבוא הגדולה ביותר. בעוד מכשירי תנועה נותרת עם סוזוקי בשוק המכוניות הפרטיות ושותפות במותג המשאיות מאן. הידיעה המלאה כאן
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
המקרה הזה אמנם היה לפני שבועיים,אבל כבר יצא לנו לראות מאז בנסיעות אחרות איתו יותר מדי פעמים איך הולכי רגל פשוט מהמרים על החיים שלהם אני הייתי עם חבר שלי כשזה קרה וישבתי לידו כשהוא נהג.זה היה בזמן הצבא בזמן שחבר שלי נהג ברכב צבאי(הוא נהג בצבא) ואני ישבתי לידו ונסענו לבסיס שנמצא ליד החר"פ כדי להביא משם איזה משהו. בקיצור אנחנו נכנסים לאוטו והוא נוהג,אנחנו יוצאים מהעיר ונכנסים לכביש בין- עירוני וחבר שלי מגביר מהירות,פתאום אנחנו רואים שני תלמידי בית ספר,בערך בני-12 עם תיקים רצים לתוך הכביש מרחוק ומתקדמים לכיוון של הרכב בלי להסתכל בכלל על הכביש,זה כביש שכמובן אין בו בכלל מעבר חצייה,בקיצור חבר שלי קולט אותם,מוריד מהירות וצופר להם פעם ראשונה(הם שומעים את הצפירה ומסתכלים …
הודעה אחרונה מאת ליררן, -
-
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היום הכנסתי רכב של החברה בה אני עובד לטיפול תקופתי. במהלך החלפת שמן המנוע הבחנתי בתופעה הבאה: המכונאי מזג גלון שלם של שמן5*30 אל תוך המנוע והתברר שחסר עוד קילו. הוא הודיע למנהל המוסך שחסר לו שמן. המנהל פשוט אסף בקבוקי שמן שנשארו מטיפול ברכבים אחרים ושפך את תכולתם אל תוך המנוע. בדקתי את השמן שהוא הוסיף והתברר שמדובר בשמן 10*40 העניין קריטי? מצדיק מהומה? מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
שואל בשביל חבר - יש לו פיאסטה 2002, שכבר כמה חודשים לא משתמשים בה. בעקרון הרכב מניע ונוסע, מכנית אין בעיות מיוחדות (בשביל רכב בן 15), אבל כל הפלסטיקה מתפרקת, קוסמטית הרכב במצב רע. הוא רוצה להפטר ממנו - לא מצפה לקבל סכום גבוה, אבל גם לא 300 ש"ח בשביל רכב שבסה"כ במצב נסיעה. יש לכם המלצה למקום אמין שייתן לו סכום סביר על הרכב? החבר גר באיזור פרדס חנה. שאלתי אותו לגבי טסט - הוא לא זוכר האם הטסט בתוקף. קראתי כאן בפורום על מעשי נוכלות שונים ברכבים לפירוק, בשביל כמה מאות שקלים, לא רוצה שייפול על דבר כזה.
הודעה אחרונה מאת rolling_stony, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי יונדאי לנטרה שנת 1998 לפני מספר שבועות נדלקה לי נורה של AIRBAG ברכב והצופר הפסיק לעבוד. לאחר ייעוץ הבנתי כי הלך "סליל כרית האוויר" של הרכב הלכתי לקנות את החלק מפירוק והתקנתי אותו ברכב. התקנתי את הסליל (כמובן שהמצבר היה מנותק 20 דקות לפני תחילת העבודה). הצופר התסדר אך הנורה עדיין דולקת, בדקתי את כל הפיוזים ברכב גם אלו שלא קשורים לכרית האוויר. נסעתי למוסך בו אני מטפל במחשב הרכב שלו בכלל לא הופיע הדגם של הרכב שלי.. יש למישהו רעיון איך לאפס את המחשב בלי סקנר? כי אני לא מצליח להשיג סקנר במחיר נורמלי ובמוסך המורשה לוקחים 370 שקל לפני מע"מ על איפוס ובדיקה של רכב ששווה בערך כמו מחיר הסריקה (קצת הגזמתי אבל המחיר יקר לי מאוד) או לחילופין אשמח אם מי…
הודעה אחרונה מאת edeno, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 864 צפיות
בוקר טוב, האם כלי רכב צבאיים חומים לא נדרשים לעמוד בתקני זיהום אוויר (יורו 5, 6 וכו')? אני לא מתכוון לבדיקות רישוי שנתיות שעושים או לא עושים להם, אלא ברמת מפרט הרכב שמגיע מהיצור - האם יש את אותם הממירים והמסננים כמו ב"אזרחיים" או לא? תודה.
הודעה אחרונה מאת gbguy, -
-
- 4 תגובות
- 945 צפיות
היי אנשים, לפני כמה חודשים קניתי רבעייה של קונטי אקו 5 אחד הצמיגים נראה שקיבל מדרגה נראה שיש פס שקוע מעט בצמיג, מורגש במעבר יד, חשוב לציין שלחץ האויר נבדק מדי שבוע עם מד דיגיטאלי ומנופח לפי הוראות יצרן של הרכב פלוס עשר אחוז שמופיע על מדבקה שבדלת, פגם יצור או שיתכן שאני אשם בנזק ואין לי טעם לגשת לצמיגייה שממנה נרכשו הצמיגים, אשמח לדעות/הצעות/רעיונות. תודה ויום טוב Sent from my SM-G930F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת iliahrom, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
היי, הרכב שלי ירד לצמיתות מהכביש, ואני סיכמתי עם מישהו למכור לו אותו (לטענתו לחלפים). ראיתי שרשום בטופס הביטול שבעל הרכב אחראי להסיר לוחיות הרישוי ולהשמידן. כשאמרתי את זה לקונה- הוא אמר שהוא חייב אותן כי הוא מצמיד אותן לגיר ולמנוע, כדי שבמקרה של ביקורת (?) או משהו בסגנון- יידעו מה השייכות של החלפים. האם יש הגיון בבקשתו? האם זה אמור לעורר אצלי חשד? כמובן שאני אחתים אותו על טופס שבו הוא מצהיר שידוע לו שהרכב ירד מהכביש, ושהרכב עבר לאחריותו הבלעדית, וככל שבעתיד יתבעו אותי על נזקים שהרכב גרם- הוא מתחייב לשפות אותי.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 15.6 אלף צפיות
שלום אני עומד לרכוש רכב כאשר המוכר הוא נכה (צה"ל, לא שזה משנה). המוכר אמר שהעברת בעלות לרכב של נכה ניתן לעשות רק במשרד הרישוי בחולון (אנחנו גרים באזור רחובות). האם זה נכון? אם כן, להיכן פונים בחולון? מה נדרש להביא? אני מוטרד כי המוכר מבוגר ויתכן שלא מעודכן בנהלי משרד הרישוי. תודה.
הודעה אחרונה מאת Rony999, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 29 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
שלום חברים, אשמח לשתף את הסיפור שלי בתקווה שיעזור לעוד רבים אחרים בתהליך בחירת הרכב. אתחיל ברקע כללי: לפני כארבע שנים רכשתי את הרכב הראשון האמיתי שלי (שהוא רק שלי) ואחרי המון התלבטויות החלטתי ללכת עם הג'וק עד הסוף ולהביא אלפא 147 1.6. רכב מפנק, מדהים, חוויה מדהימה. המון מוסכים, המון דברים שהתקלקלו בדרך בזה אחר זה, כל דבר עולה המון, כל כניסה למוסך זה פחד מהוצאה כספית גבוהה וכל זה כשאני סטודנט. בשלב מסויים אמרתי "עד כאן" והחלטתי שאני מרכבי יד שניה מתרחק, אולי זה כי נפלתי על אלפא ספציפית שעשתה יותר מדי בעיות או שאני קצת לא שומר, לא יודע להגיד את הסיבה האמיתית. בחנתי המון רכבים, במשך כשנה אני מחפש, שואל, מתייעץ, נסיעות מבחן, חפירות, כאבי ראש, בריחה מאירופאיות …
הודעה אחרונה מאת guytzhak, -
-
אתמול (שישי)נאספה מהסוכנות בשורק פיג'ו 208 עם 6 ק"מ על השעון, לאחר התלבטות לא קטנה על הצבע , נבחרה לבסוף השחורה על פני הכתומה. שמה בישראל ייקרא ג'ולי . קצת על המסירה: הרכב התקבל עם לא מעט סימני מים וגם מעט סרווילים, ונראה שנשטף מספר פעמים כנראה מתוך רצון לשמור על רמה גבוהה, אבל התפספס להם בנקודה אחת (יפורט בהמשך). ההסבר מנציג השירות על תפעול יומיומי של הרכב היה דיי ממצה,למרות שהוא לא ידע לענות על שאלות מעט יותר טכניות (לדוג' האם ניתן לכייל את חיישני הלחץ לפי הלחץ שאני מעוניין לשמור), אבל לא נורא, אפשר למצוא תשובות באינטרנט. לא התקנתי ברכב דבר, למעט השיקוץ שנקרא מובילאיי, שבמשך היום לא הטריד יותר מדי חוץ מהתראות על מהירות מופרזת, אך בנסיעה בלילה טימטם לי את שכל …
הודעה אחרונה מאת GAD57, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני גולש הרבה בקבוצות פייסבוק באירופה, אני אישית מתעניין ברכבי "מנהלים" ושמתי לב שבאירופה הסדאן פשוט לא קיים. בסופר מיני או משפחתיות אפשר להבין וזה לא הדיון. אבל למה במשפחתיות גדולות, בארץ, הסדאן שולט? איזה סיבה הגיונית יש לכך שרוב המונדאו הן סדאן? מאזדה 6 בכלל לא יודע אם מביאים הצבק. ורבות אחרות מהקטגוריה בשליטת הסדאן. האם מחירה של הסדאן זול יותר? אחרת למה להעדיף סדאן על ליפטבק? הרי זה גם נראה אותו דבר.
הודעה אחרונה מאת menir1, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
עברו הרבה שנים מאז התאוריה, ולמרות הרבה סרטונים שראיתי בשעות האחרונות לא הצלחתי להבין בדיוק מדוע רכב נכבה כשעוזבים את המצמד בבת אחת. למיטב הבנתי כאשר המנוע לא מסתובב - הוא נכבה, אנחנו נדרשים לתת למנוע מספיק מומנט בהילוך הראשון על מנת שכאשר נשלב הילוך יהיה לו מספיק כח להזיז את הרכב והוא לא יתכבה כאשר יחובר לגלגלים. עד פה הכל טוב ויפה. אני לא ממש מצליח להבין איך נכנס פה עניין השחרור האיטי של המצמד, ומדוע זה רלוונטי יותר בהילוך ראשון מאשר בשאר ההילוכים?
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
-
- 1 תגובות
- 622 צפיות
יש פה באתר הזה כל מיני מסלולים מעניינים: http://www.driving-roads.com/%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%A0%D7%94%D7%99%D7%92%D7%94-%D7%91%D7%A6%D7%A4%D7%95%D7%9F/ רציתי לשאול אתכם האם יש לכם מסלולים ספציפיים להמליץ או אפילו מסלול טיול שלם מוכן עם עצירות ומקומות יפים לטייל בהם ברגל בדרך? אני מתכנן לעשות אפילו טיול של כמה ימים, אז אצטרך לדעת איפה לישון בלילה תודה
הודעה אחרונה מאת WouldYouHelpMe, -
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
זה לא שכשיש אצלם מבצע המחיר הופך לנוצץ, אבל בכל זאת... מישהו יודע על משהו בקרוב?
הודעה אחרונה מאת mikish99, -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, בעת השימוש בפולישר יש כאב בכף היד (כנראה מרטט המכשיר) שמאוד מציק וגורם להפסקות רבות. יש פיתרון? אולי כפפות מיחודות. תודה.
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אהלן חברים, מחפש פרטים ממי שהיה במסלול מירוץ בקפריסין. האם ניתן להגיע למקום ולשכור רכב ולהעלות להקפות? אם כן - אשמח לקבל כל פרט לגבי עלויות וכו׳?
הודעה אחרונה מאת HyperViper, -
- 4 תגובות
- 971 צפיות
אהלן, השלט של סיאט איביזה 1400 רפרנס ידני. השלט נפל לי ואני לא מוצא אותו. מה ניתן לעשות? מה הדרך הכי זולה לקנות שלט חדש?
הודעה אחרונה מאת shraga007, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חברים בעקבות עבודתי יוצא לי לפחות פעם ביום לסוע בכביש 6. לאחרונה אני שם לב שהמשטרה מקימה ומפרקת כל מיני גזיבויים קטנים ברחבי כביש 6 לפעמיים לפני /אחרי מנהרות . האם מישהו יודע לצורך מה הם מקימים אותם שם ?
הודעה אחרונה מאת kissos, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, באוגוסט השנה יצא לי לשכור רכב ולעשות מיני יורטריפ באירופה. הרכב הנבחר מטעמי תקציב היה סקודה סיטיגו, שלא איכזב בכלל בכל מהלך הטיול. היינו בטיול הזה שני אנשים, כך שלא הייתה בעיה עם המטען (המושבים היו במצב מקופל כל הזמן). הדרכים בהונגריה, צ'כיה וגרמניה ממש נוחות ואין צורך לנהוג ממש מהר (בצ'כיה המהירות המירבית בכבישים בהם נסעתי היתה 70 קמ"ש), לכן הרכב הזה סיפק מאוד וכמובן היה ידני (תקציב כבר אמרתי?). במהלך הביקור בצ'כיה, לא גיליתי עניין במפעל של סקודה, אך לאחר שיטוט קטן במרשתת ראינו שיש בדרזדן את מפעל הזכוכית אשר בתוכו יוצרו (והופסק הייצור בשל הגעה למכסה שהוצבה) דגמי וולקסווגן פאטון ובנטלי. את זה ממש לא רצינו לפספס, אז במהלך הביקור בדרזדן, שאתם חייבי…
הודעה אחרונה מאת alechko01,
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 526 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אריה שאג
- guy.a
- garicho
- ArikB
- Boris002
- arice
- אלפרד חיות
- TvrSpee12
- yahaga
- daniel204
- gadik6
- asix
- פינדר
- `Infinity
- falou
- אהרן ג
- אלעדיקו
- om2
- sperial
- razi_pazi
- hans
- במבליק
- Night Driver
- Haim_gds
- GOLF
- Liquidator
- lanosforce
- phpclub
- yoav911gt2
- DJI
- ofralon
- Zion Shoshani
- eladts
- נעם101
- zvit
- SurfHigh
- yuvalsa
- gpm11
- tan tan
- ntd
- itaimoto
- DIVON
- 3n
- Itzik-b
- לירון .ה.
- pooh-bear
- Or1999l
- pasat04
- shlomiko
- מיץ פטל
