Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ערבוב שמנים במהלך טיפול ברכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הכנסתי רכב של החברה בה אני עובד לטיפול תקופתי.

במהלך החלפת שמן המנוע הבחנתי בתופעה הבאה:

המכונאי מזג גלון שלם של שמן5*30 אל תוך המנוע והתברר שחסר עוד קילו.

הוא הודיע למנהל המוסך שחסר לו שמן. המנהל פשוט אסף בקבוקי שמן שנשארו מטיפול ברכבים אחרים ושפך את תכולתם אל תוך המנוע.

בדקתי את השמן שהוא הוסיף והתברר שמדובר בשמן 10*40

 

העניין קריטי?

מצדיק מהומה?

מה דעתכם?

פורסם

תחליף מוסך.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מעבר לתגובות הכלליות הייתי שמח לדעת

האם חוץ מהעניין שזה "נראה לא טוב"

האם יש בעיה מכאנית אמיתית

מה הייתם אתם עושים

ובכלל מה דעתכם?

פורסם

היצרן מגדיר שרק שמן שעומד בתקן וצמיגות מסויימת מתאים לרכב שלך.

כל שימוש בשמן אחר הוא בעייתי.

 

אם הוא היה משלים מבקבוק של שמן זהה אז ניחא. זה אולי היה נראה לא טוב אבל סביר.

כאן הוא השתמש בשמן לא מתאים.

פורסם

בעיקרון, היצרן או המחלקה הטכנית של היבואן ממליצים על צמיגות שמתאימה לתנאי הנסועה.

אין לי ספק שההמלצה אינה מתייחסת לקוקטייל.

לכן, ההתנהגות שלו אינה מקצועית.

היום הוא עושה את זה בשמן מנוע, מחר עם נוזל בלמים...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
על איזה רכב מדובר וכמה שמן נכנס ?

 

כתוב, גלון של 30-5 ולאחר מכן חסר "קילו" שזה שווה ערך לכ 1 ליטר שמן לדוגמא,פשוט.

כך או כך, סוג הרכב לא משנה היות ואם לרכב נדרש 30-5 מה פשר העניין שמוסיפים ממספר בקבוקים שונים צמיגויות שונות של 10-40 וכו', לא תקין בעליל.

×
×
  • תוכן חדש...