Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

העברת בעלות כאשר המוכר נכה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני עומד לרכוש רכב כאשר המוכר הוא נכה (צה"ל, לא שזה משנה).

המוכר אמר שהעברת בעלות לרכב של נכה ניתן לעשות רק במשרד הרישוי בחולון (אנחנו גרים באזור רחובות).

האם זה נכון?

אם כן, להיכן פונים בחולון? מה נדרש להביא?

 

אני מוטרד כי המוכר מבוגר ויתכן שלא מעודכן בנהלי משרד הרישוי.

 

תודה.

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

אם המוכר מוכר את רכבו לאחר תום התקופה בה הוא חייב להחזיק בו - אין בעיה להעביר בעלות בכל סניף דואר.

כמה זמן הרכב אצל המוכר ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

הרכב אצל המוכר 5 שנים (מודל 2002) ומכירתו היא על פי נהלי משרד הביטחון, כלומר בזמן.

האם במקרה שכזה ניתן לבצע העברת בעלות בדואר, כמו ברכישת רכב רגיל?

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

כן, מניסיון.

אבא שלי נכה צה"ל לצערי לכן אני אומר את זה..

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

יש לוודא שהמוכר הסיר את המגבלה של משרד הביטחון (במקרה שהרכב אכן היה שייך לנכה צה"ל). בד"כ זה קשור בתשלום של סכום כסף מסויים, הפרש מיסים.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

עלות אגרת הרישוי (טסט) לנכה (100%) היא זניחה: כ-20 ש"ח.

תוקף הרישוי: שנה.

רוכש הרכב חייב לשלם למשרד התחבורה את ההפרש היחסי של אגרת הרישוי מיום הרכישה ועד סוף התקופה שעליה שולמה אגרת הרישוי על ידי המוכר הנכה.

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

רז אתה בטוח שניתן לבצע העברה בכל סניף דואר? לי נאמר שרצינו למכור את הפולו שמכיוון שהרכב הוא של נכה אז את ההעברה יש לבצע במשרד הרישוי וכמובן לקבל אישור מהמכס שהרכב משוחרר אבל את ההפרש הקונה אם אני לא טועה חייב לשלם למכס את ההנחה שהנכה קיבל. צריך לבדוק זאת.

פורסם

העברת בעלות של פטור מיסים (משרד הביטחון או ביטוח לאומי )

 

1. הנכה אמור לשחרר את הרכב במכס לפני המכירה ולשלם הפרשים אם צריך ( מכס יפו או אשדוד)

 

2. הנכה ניגש למשרד הרישוי ומבקש (כולל הצגת טופס מ.ב 165 שחרור רכב מהמכס ) רשיון חדש כולל הפרשי אגרת רישוי .

 

3. ניגשים לדאר משלמים את ההפרשים .(או אתה או המוכר ,תלוי מה קבעתם ).

 

4. חוזרים חזרה למשרד הרישוי מציגים הפרשי אגרה ורק אז ניתן לבצע העברת בעלות ,במידה והנכה חוזר לבד ומציג תשלום הפרשי אגרה , רק למחרת ניתן לבצע העברת בעלות בדאר .

5. אם ישנו מנגנון נכה אז צריך לפרק אותו ולגשת לעמדה מס 2 במשרד הרישוי בחולון על מנת להמיר מגבלה של מנגנון נכה .

6. בהצלחה .

פורסם

זה חדש לי לחלוטין.

 

את הרכב של אשתי קנינו מאדם נכה. העברנו בעלות בדואר ללא שום הבדלים מהעברת בעלות רגילה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
זה חדש לי לחלוטין.

 

את הרכב של אשתי קנינו מאדם נכה. העברנו בעלות בדואר ללא שום הבדלים מהעברת בעלות רגילה.

הנכה אמור לעשות את כל הפרוצדורות לפני המכירה ואת הקונה זה לא צריך להטריד אם הוא החליף את רשיון הרכב לרשיון רגיל.
פורסם

יש לבצע העברת בעלות במשרד הרישוי במקרים הבאים:

 

1) כאשר מותקן ברכב מנגנון נהיגה לנכים שהסרתו מחייבת אישור עמדה טכנית.

2) כאשר אגרת הרישוי היא מופחתת ( כ-22 ש"ח ) ואז הקונה משלם את הפרש האגרה ומעביר בעלות.

 

ניתן כמובן כמו שאמרו לפני לבצע את הפרוצדורה הזאת ללא הקונה - ולבצע העברת בעלות בדואר.

 

א-ב-ל מי שגר קרוב למשרד הרישוי כדי לו להעביר בעלות שם משום שהעברת בעלות לרכב של נכה פטורה מאגרה אם היא מתבצעת במשרד הרישוי.( כלומר חסכון של כ-180 ש"ח )

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • 10 שנים מאוחר יותר...
פורסם
זה חדש לי לחלוטין.

 

את הרכב של אשתי קנינו מאדם נכה. העברנו בעלות בדואר ללא שום הבדלים מהעברת בעלות רגילה.

 

 

היי רז : בינתיים החוקים השתנו ,העברת הבעלות לרכב עם תו נכה , רק במשרד הרישוי. לדוגמא מכרתי רכב עם טסט

לעוד 9 חודשים, אחרי העברת הבעלות הפקידה מחשבת את הסכום שנשאר עד למועד הטסט ,יצא לי לדוגמא: 786 ש"ח ,המוכר או הקונה משלמים את זה ,או מתחלקים חצי חצי ,שבוע אחרי זה קניתי רכב לא חדש עם טסט לעוד 8 חודשים (כמובן הבעלים הקודמים שילם את הטסט),וממועד הטסט הבא נקבל שובר תשלום שנתי של 27 ש"ח .

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

הי rony999. במסגרת העלאה מהאוב ושינוי הכללים - האם תוכל לומר לי איך מטפלים בעניין אישור מכס על פטור ממיסים? האם התנסית בזה?

לי יש רכב שהיה שייך לאחי הנכה שנפטר לאחרונה. הרכב ישן - הוא משנת 2002, ערכו כ 18,000 ש"ח. האם לדעתך אני צריך להגיע למכס להסדרת פטור ממכס?

עריכה אחרונה על ידי dannnny1
טעות כתיב
×
×
  • תוכן חדש...