Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

מחפש פרטים ממי שהיה במסלול מירוץ בקפריסין.

 

האם ניתן להגיע למקום ולשכור רכב ולהעלות להקפות?

 

אם כן - אשמח לקבל כל פרט לגבי עלויות וכו׳?

פורסם

כן, אפשר להשכיר לכמה הקפות, לחצי יום, ליום שלם. הם דיי גמישים סה"כ.

 

יש הרבה רכבים מעניינים והזמינות שלהם משתנה בשל תקלות וכד' (בקיצור, האתר לא מעודכן).

 

העלות ל-2 סאשנים של 10 דקות היא 80 יורו, לחצי יום 500-700 יורו (תלוי ברכב) וליום שלם 800 עד 1100 יורו (תלוי ברכב).

 

בפעם האחרונה שבדקתי היו להם במלאי סילביה, איבו, בוקסטר ו-S2000.

 

הייתי במסלול פעמיים באופן פרטי ובשניהם הייתה חוויה מעולה, שוקל לטוס שוב בקרוב.

 

אם אתה רציני דבר איתי בפרטי ואתן לך את הטלפון של כריסטוס (הבעלים).

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

האם מסלולים עדיין בוחשים שם? ציפור קטנה לחשה לי שהגיעה לשם ולא רצו להשכיר לה, כי "לישראלים זה רק דרך מסלולים"...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
מסלולים לא סגרו את הבסטה?

 

אבל ראם סמואל ממשיך להציע הדרכות בקפריסין, הפעם כ"פרודרייב". שווה לברר את הנקודה על מנת למנוע עוגמת נפש אפשרית.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם (נערך)

כיום, גם מאמנים אחרים בישראל (אלטרנתיבי עם דני גלטר, למשל) פועלים שם. זה פשוט מקום נוח: קרוב, זול יחסית והצוות המקומי מסתדר יפה עם המאמנים הישראלים.

 

פותח השרשור, למיטב הבנתי, מנסה לחסוך עלויות ולוגיסטיקה על ידי פניה ישירות למסלול ללא "תיווך" ישראלי. לא מאמין שתהיה בעיה, אבל אלא אם הוא כבר מאומן ומאוד מנוסה, הייתי במקומו מעדיף הדרכה ישראלית במידת האפשר.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

אני לא מנסה לחסוך כלום.

 

אני נוסע לקפריסין עם כמה חברים ממילא - לעניינים שלא קשורים בכלל לנהיגה - ואם אנחנו כבר שם - רוצים לבדוק אופציה לעלות על המסלול.

 

ההדרכות מהארץ מתמקדות בכל מיני חבילות כאלו שכוללות טיסה מלון וכו׳ וגם אם לא - נראה לי מיותר להטיס מדריך במיוחד בשביל חצי יום. גם מבחינת עלויות - התקרה שאנחנו מוכנים להשקיע באטרקציה הזאת מוגבלת. כי לא כול הקבוצה חולקת את האהבה למוטוריקה, חלק מוכנים לזרום, אבל לא בכל מחיר.

 

504 - אבדוק את הנקודה שלך. תודה

פורסם
אני לא מנסה לחסוך כלום.

 

אני נוסע לקפריסין עם כמה חברים ממילא - לעניינים שלא קשורים בכלל לנהיגה - ואם אנחנו כבר שם - רוצים לבדוק אופציה לעלות על המסלול.

 

ההדרכות מהארץ מתמקדות בכל מיני חבילות כאלו שכוללות טיסה מלון וכו׳ וגם אם לא - נראה לי מיותר להטיס מדריך במיוחד בשביל חצי יום. גם מבחינת עלויות - התקרה שאנחנו מוכנים להשקיע באטרקציה הזאת מוגבלת. כי לא כול הקבוצה חולקת את האהבה למוטוריקה, חלק מוכנים לזרום, אבל לא בכל מחיר.

 

504 - אבדוק את הנקודה שלך. תודה

 

הביקור הראשון שלי שם היה דיי במקרה.

נסעתי לקפריסן להתחתן ואז כמה שעות לפני הטיסה גיליתי פלאייר של המסלול במלון ואמרתי, למה לא, ניסע לראות מה יש שם.

הגעתי למסלול בלי הזמנה או בירור ונפלתי על יום מאוד רגוע, פשוט בחרתי רכב, שילמתי ועליתי למסלול.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

×
×
  • תוכן חדש...