רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,581 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 808 צפיות
לאחרונה אני רוצה להעשיר את עצמי עם קורס נהיגה מתקדמת. דיברתי עם אלטרנתיבי והם מציעים קורס חצוי בבערך 550₪ ויום מלא ב 950₪ בערך. הייתי שמח לשמוע מאנשים שעשו האם זה שווה ואם כן איזה מהם עדיף? כמו כן המקום די רחוק לי, הייתי גם שמח לשמוע על אופציות טובות אחרות באזור רחובות-נסצי-ראשלצ.
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום חברים, הכותרת די מדברת בעד עצמה.. האם הדבר יעיל? מסוגל לנסוע קילומטרים שלמים מירושלים למודיעין והכל על ניוטראל, האם זה חוסך דלק? האם זה בטיחותי?
הודעה אחרונה מאת סאפיר, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לחברים, ראשית כל גילוי נאות, אני מדריך נהיגה מתקדמת בחברת פרודרייב, המקיימת את סדרת אתגרי הנהיגה RPC - רנו פרודרייב צ'אלנג'. בקצרה על RPC - סדרת אתגרי נהיגה בסגנון ג'ימקאנה (נהיגה בתוואי מסומן על ידי קונוסים מול השעון), שכוללים מספר שלבים; מוקדמות, חצי גמר וגמר. כאשר מכל אחד מהמקצים הללו עולה מתחרה אחד לשלב הבא והפרס למנצח בגמר הוא רנו קליאו 1200 טורבו. המקצה מורכב משלוש הקפות היכרות בליווי מדריך ושלוש הקפות נחשבות ללא ליווי. הטובה מבין שלוש ההקפות היא הנחשבת לניקוד. ההצעה: בתאריכים 11.11 וב-15.11 יערכו שני מקצים באצטדיון הכדורגל של ראשון לציון (אצטדיון הברפלד), בשעות 18:00 ו-19:00 המיועדים לחברי הפורום ובמקצים אלו תהייה ההצעה בתוקף. המחיר ה…
הודעה אחרונה מאת edanj, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
ע''פ ויינט: שברולט קולורדו זכה במכרז משרד הביטחון לרכישת יותר מ-100 טנדרים אמריקאיים, בכספי הסיוע הביטחוני מארה"ב. הקולורדו יחליף בצה"ל את טנדרי איסוזו דימקס שהתבלו, ואשר ניתן לרכוש אותם רק מהתקציב השקלי ויקר הערך של צה"ל. הקולורדו מיוצר בגרסאות בנזין ודיזל, אך צה"ל בחר בגרסת הדיזל החסכונית יותר, שמצוידת במנוע 2.8 ליטר Duramax עם 181 כ"ס, בגרסאות הנעה כפולה או אחורית בלבד. בחירה מעניינת, מעניין לדעת את העמידות שלו לעומת הדימקס.
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
אחת מן גולות הכותרת של רכבי המיני והסופר מיני(אלטו, i10, C1, 107 ושות') הוא החסכון שלהן בדלק, אך מדוע אינן מיובאות גרסאות של אותם הרכבים עם מנועי דיזל? הרי הכח של מנוע הדיזל יהיה זמין בהרבה משל מנוע בנזין, חסכוני יותר, ובעל עמידות גבוהה יותר מאשר מנוע בנזין. קיימות גרסאות של אותם הרכבים עם מנועי דיזל, אך פשוט לא בארץ. מדוע זה ככה?
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
לפחות לפי הכתבה מדובר בריקול הגדול בהיסטוריה ושמקיף הכי הרבה יצרנים. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4803137,00.html
הודעה אחרונה מאת timur2008, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 608 צפיות
אם אני רוצה להזמין פנסים קדמיים לרכב מחול(ebay). חוץ מהעמ ומשלוח אני צריך לשלם עוד משהו למדינה ואם זה בעייתי לייבא פנסים/חלקים לארץ? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
יש מכת גניבות גאנטים בחיפה אז למי שעדיין אין נועלים זה הזמן לקנות. לפני שבוע זאת הייתה מאזדה 3 והיום זה. וזה רק מה שאני במקרה ראיתי...
הודעה אחרונה מאת amosbmw, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, לפני כמה ימים נסעתי בירושלים וראיתי לפני רכב אספנות. ממה שהצלחתי לצלם רואים רק את החלק האחורי ואני לא מזהה את הדגם. מישהו יודע?
הודעה אחרונה מאת yb23, -
- 13 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום לכולם, הרכב עבר טיפול לאחרונה, והתאכזבתי לשמוע שמחייבים כמעט 250 שקל על החלפת פילטר במוסך מורשה. במאזדה הקודמת שלי (2005) ההחלפה של המסנן הייתה פשוטה למדי ולכן הייתי מחליף באופן עצמאי אחת לשנה, מאחר והייתי משיג גם את הפילטר בפחות מ 30 ש"ח. לאחר בדיקה ברשת, אני רק רוצה לוודא שהבנתי נכון. האם הפילטר מזגן במאזדות החדשות יושב מתחת למכסה מנוע? לפי הוידאו הזה ככה מחליפים אותו : אודה אם תוכלו לשפוך אור על הנושא, כמו כן אם מישהו מכיר מקומות בהם אני יכול למצוא פילטר טוב במחיר טוב. כרגע, מתכוון לקנות באיביי.
הודעה אחרונה מאת marksab, -
- 0 תגובות
- 931 צפיות
שלום לכל הגולשים, אנחנו מקבלים לא מעט פניות, גם טלפוניות עם השאלה "אני מחפש משהו ספורטיבי, מה יש לכם להציע?". לרוב, אנחנו מזמינים את הפונה אלינו לפגישה, אחרי שהוא יסתכל באתר שלנו ויבחן מה מעניין אותו. ריכזתי עבורכם את הדברים היותר ספורטיביים שיש לנו בסוכנות. לגבי מחירים, תיכנסו אלי ונדבר. זה מה שיש לנו כרגע: ב.מ.וו M3 מודל 2011 קופה מרצדס GLA 45AMG מודל 2015 מרצדס C300 קופה AMG מודל 2016 מרצדס E400 קופה מודל 2014 מרצדס SL350 מודל 2013 מרצדס C200 קופה AMG שתי יחידות מודל 2016 חדשות 0 ק"מ מרצדס SL350 מודל 2010 מיני קופר קבריולט מודל 2014 פיג'ו RCZ מודל 2012 בנוסף יש ג'ולייטות קומפטציונה 170 כ"ס חדשות ומשומשות, פנמרה, קאיין, וכד' שבוע נפלא, …
הודעה אחרונה מאת Buy & Drive, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
פולקסווגן חשפה SUV שבעה מושבים חדש לשוק האמריקאי, אטלס (כן - ע"ש הטיטאן היווני). יוצע עם מנועי 2.0 ליטר טורבו (238 כ"ס) ו-3.6 ליטר V6 (עם 280 כ"ס) ותיבת 8 הילוכים אוטומטית - כלומר בלי דיזלים ובלי DSG. כנראה שפולקסווגן החליטה שהיא מעוניינת בכמה שנים בלי תלונות... לרכב החדש הנעה קדמית או כפולה, אורך של 504 ס"מ, רוחב של 198 ס"מ וגובה של 177 ס"מ. ייוצר בארה"ב, שיווקו יחל באביב 2017.
הודעה אחרונה מאת Daniel.K, -
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לפני כמה ימים הציגה מרצדס את החזון שלה לגבי טנדרים לעתיד הקרוב לפי דעתי , אם להתעלם ממצב המיסוי הנוכחי, טנדר בקו המחשבה של מרצדס יהיה להיט ענק בתמחור נכון
הודעה אחרונה מאת Jeka.E, -
מכירים את אלה שרושמים בפייס "בדרך כלל אני לא משתף דברים כאלה אבל הפעם אני חייב"? אז כן, שעת סיפור, תכינו שוקו ופופקורן היום גיליתי שלא רק אצל ______ יש אנשי מכירות עייפים אלא גם אצל UMI אז ככה, לאבא שלי נמאס שעוצרים אותו שוטרים כל יומיים כי הלנסר נראה כאילו הגיע מהשטחים והוא החליט לקנות משהו חדש יותר. עשיתי איתו סיבוב בכל חברות הליסינג והמגרשים הגדולים (לובינסקיטרייד וכו') בחדרה כדי לראות מה מי מו. בגלל שהמחיר שאליו הגיעו רוב ההצעות היה קרוב מאוד למחיר של ספארק אוט' יד1\0קמ החלטתי להציע לו גם את הכיוון הזה. אבל הוא נעול שספארק זה רכב קטן, לא בא לו, המנוע חלש, זה שברולט.. בלה בלה בלה. לא בא לו. אני לוחץ עוד קצת ומשכנע אותו להצטרף אלי לנסיעה לעיר דמיונית…
הודעה אחרונה מאת ramoni, -
שלום לכולם הנה הגיע החורף, יחד עימו הרעמים ,ברקים,גשם. מי מאיתנו לא חשש כי יפגע מברק "מזדמן" בליל חורף "ברקי" בה בעת שאנו נוהגים ברכב, למרות כי זה עומד ביחס של 1 למיליון 1.האם אתם בטוחים בתוך הרכב מפני פגיעת הברק 2.כיצד תנהגו (תרתי משמע) במקרה שכזה 3.האם אתם סבורים כי הנכם מבוטחים בכבוד רב אילן פ.
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
- 1 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
אני מחפש את קוד צבע הרכב, מחיפושים עולים שזה D16 אך אני לא 100% בטוח מישהו יכול לאמת?
הודעה אחרונה מאת dor_xd, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 14.1 אלף צפיות
מי יודע,בבקשה,כמה זמן לאחר תיקון הריקול ניתן להעביר בעלות? (ריקול שלא טופל יוצר חסימה שמונעת זאת) תודה מראש
הודעה אחרונה מאת אושרי, -
-
מחר בבוקר תערוך חברת "מאיר" יבואנית וולוו לישראל מסיבת עיתונאים לרגל תחילת שיווק ה-S90 החדשה. מכונית הסאלון מחליפה את ה-S80 ותנסה לחדור למעוז המבוצר של קבוצת הפרימיום הגרמנית. הבסיס הוא פלטפורמת הכביש שטח XC90 וכמוהו היא תוצע עם הנעה כפולה ומנועי בנזין בהספקים של 320 כ"ס ב-T6 וכן 400 כ"ס ב-T8 ההיברידית פלאג אין (מפרטים סופיים יוצגו מחר). תיבת ההילוכים היא פלנטרית בת 8 מהירויות. הפן הבטיחותי, כמקובל אצל וולוו וכמו ב-XC90 עשיר ומתקדם כולל מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירה על נתיב במהירויות של עד 130 קמ"ש ועוד. כרגיל, אנחנו מזמינים אתכם הגולשים להעלות כאן שאלות ותובנות משלכם אותן נעלה במסיבת העיתונאים ממנה נדווח מחר. מערכת קארספורום.
הודעה אחרונה מאת David32, -
jump starter
מאת ototo- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הי חשבתי לרכוש אחד מאמאזון\EBAY, יש לכן המלצה למוצר ספציפי או למה לשים לב ? הרכב הוא רכב משפחתי בן כ -10 שנים..
הודעה אחרונה מאת aviron1984, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ואולי דלק מוטורס אפילו תטרח לייבא אותו לארץ.
הודעה אחרונה מאת LPG, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
אהלן כולם אני עצבני ורותח על המוסך שלי! ביקשתי ממנו הצע"ח לתיקון של שני חיישני חמצן בפוקוס שלי - עליון ותחתון. בבדיקה עם סורק עלו התקלות הבאות: P0135 P0141 שתיהן תקלות של מעגלי חימום של החיישנים. המוסך שלי הציע לי שני חיישנים מקוריים ב-1800 לעליון ו-1300 לתחתון. לגבי החליפיים, הוא הציע שני חליפיים של חברה אמריקאית (הוא לא יודע לומר לי איזו) ב-900 לאחד. בבירור מול מוסך מורשה של פורד (מוסך אמנון אוחיון בגבעת שאול) ניתנה לי הצעה של 440 שקלים לחיישן כולל מע"מ לפני עבודה. החיישנים במוסך אמנון אוחיון של מוטורקראפט, המקוריים של פורד. סה"כ עלות העבודה היא 440+440+350+מע"מ, סה"כ 1390 שקלים חדשים. אני שונא אנשים כאלה. הפרש של כמעט 2000 שקלים! …
הודעה אחרונה מאת amir74, -
-
-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
במכרז רכבי השרים של ממשלת ישראל זכו סקודה עם הסופרב 1.8 180 כ"ס רמת גימור סטייל או סופרב 2.0 עם 220 כ"ס ברמת גימור l&k המפנקת. ניסאן עם אלטימה 2.5 182 כ"ס או מקסימה מנוע v6 3.5 עם הספק של 300 כ"ס. לו אתם שרים בממשלת ישראל איזה רכב תבחרו?
הודעה אחרונה מאת LeonSC, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האם כדאי לקנות את הרכב הזה? האם יש בעיות ידועות? עשה ואל תעשה עם הרכב הזה? איך הרכב מסתדר עם הנעה בגז? לפי מה שאני רואה ביד 2 המחירים הרבה מעל המחירון. בגדול אני מחפש רכב 7 מקומות אמין מפנק וחזק עם תא מטען יד2 בסדר גודל של 70000 ש"ח Sent from my LG-H815 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת zevulunkitay, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
האם פורסטר 2000 סמ"ק שנת 2003 טורבו מורשה לגרור 750 קילו ??
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש סוכנות דהטסו ? משווקים עדיין טיריוס ?
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
- 1 תגובות
- 791 צפיות
אני מתחיל בעז"ה עבודה חדשה ואין למעביד הסדר ליסינג. כרגע העבודה מוגדרת למספר חודשים עד שנה. המסלול בית - עבודה די קצר וגם עם תוספות לא נראה לי שאסע יותר מ15k בשנה. בגלל אי הוודאות התעסוקתית מתאים לי יותר השכרה או ליסינג.יש בנוסף מאזדה 3 לאשתי ולכן אני מחפש קטן וידני בהחלט בא בחשבון. מה מומלץ לחפש ?
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
- 1 תגובות
- 734 צפיות
רציתי לדעת איך אפשר לפנוות למשרד התחבורה או הרישוי לא פיזית אלא טלפונית אין עם מי לדבר המוקד שלהם לא יכול לעזור בכלום איך אפשר לדבר איתם?
הודעה אחרונה מאת logk, -
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום, אני רוצה להזמין שטיחי גומי מקוריים, השאלה אם הם כרוכים במס קניה/מע"מ/עלויות אחרות? המחיר של השטיחים 75-80 דולר. המשלוח כ 30 דולר. תודה.
הודעה אחרונה מאת Escre1, -
נתקלתי ברכב הנ"ל, ומאחורי הג'אנט האחורי התגלה לי מראה שלא ראיתי על רכב מודרני כבר יותר מעשור; בלמי תופים. יש סיבה לרגרסייה הזו?
הודעה אחרונה מאת falou, -
קודם כל אתחיל בשירשור שפתח את כל האירוע אז כפי שהבטחתי, להלן הרשמים. קודם כל הרכב (בהודעה האחרונה שלי בשירשור כתבתי ש SIXT דפקו לי ברז): 0gSFb1Ovb0E דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת kingikra,
-
מי מחובר 47 משתמשים רשומים, 4 אנונימיים, 428 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- `Infinity
- AUDIO KING
- ELIA56
- FROGIE
- מלטבשי
- נהג מירוצים ותיק
- RK
- Mech Morphix
- Nico62
- Jeka88
- גולדן191
- sfargol
- אודי זק
- מי
- אופיר71
- עוזי ל
- פאר האורה
- רוברטמלכין
- AviorXD
- shilo_v
- Cherniy Bumer
- Ctzvi
- zvit
- nir eli
- srool
- ELI001
- PASHUT
- BoazB11
- Shay Shd Dave
- פיזיקאי שימושי
- discoTD5
- קיורטוש אוטומוטיב
- JohnnyEnglish
- carsgo
- EliC25
- DareDevil
- romansah
- tan tan
- eladts
- GTאי
- ETStudio
- RBRB
- omerkot
- פינדר
- David32
- yoni162
- Yondalar
