Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז שכרתי "מפלצת" בגרמניה...


kingikra
שימו לב! השרשור הזה בן 2709 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קודם כל גרמניה ונהיגה. חלום רטוב!! איזה יופי.[...]בארץ ישנו ויכוח ארוך טווח על מה הגורם העיקרי לתאונות. [...]אני אומר אחרי יומיים נהיגה בגרמניה שסבלנות, אדיבות והתחשבות יורידו את מספר התאונות בארץ בעשרות אחוזים ללא קשר להגבלות מהירות או דברים דומים!!

 

הסטטיסטיקה בגרמניה תחלוק עליך....

 

אבל הי, מה זה משנה כמה אנשים נהרגים ונפצעים בדרכים, העיקר הוא שיהיה נעים לנהוג כל עוד כלום לא קורה, נכון?

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אחח, גרמניה ! געגוע גדול בליבי.

הייתי שם באוגוסט 2014, עמדתי לעשות לעצמי עוול ולשכור פורד פוקוס.

ל SIXT לא היה את הפוקוס במלאי, אז קיבלתי בהתחלה מרצדס GLA250, שבעת הנעה הדליקה נורת Check Engine (כן,כן).

אפילו הגרמנים היו בהלם !

 

ואז הם נתנו לי BMW 530D בגירסת M5 או M6 (כבר לא כל כך זוכר) והיא הייתה פשוט חלום !

זכור לי ביותר שהנהיגה בגרמניה הייתה חלום בלתי נשכח, נהיגה מהנה ביותר, נהגים מנומסים ותנועה זורמת.

זכורים לי גם 3 דוחות מהירות בקטע של 30 קמ"ש שה BMW מאוד התקשתה לעמוד בהם (לחיצה קטנה ואתם על 50)

 

מצ"ב תמונה להעלות זיכרונות. 10603412_10152616420709291_8591026438613845328_n.jpg

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest ספורטמוטורי

בפעם הבאה תשכיר אופנוע, רכבתי בחו"ל על קאוואסקי ZX12 ישן וחבוט, הגעתי ל300 די מהר, ו310 לאט לאט, וזה לא היה הסוף.

 

למרות שכרגע אם תתן לי רכב נוח שמוגבל ל110 לא ממש ישנה לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפעם הבאה תשכיר אופנוע, רכבתי בחו"ל על קאוואסקי ZX12 ישן וחבוט, הגעתי ל300 די מהר, ו310 לאט לאט, וזה לא היה הסוף.

 

למרות שכרגע אם תתן לי רכב נוח שמוגבל ל110 לא ממש ישנה לי.

 

לא מדבר אלי אופנוע. גם אין לי רשיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק מיליון אחוז. כשאמרתי רכבים שמגיעים ל 300 מהר לא דיברתי על 458 או הורקאן. דיברתי על לה פרארי, פורשה 918, מקלארן P1 וכמובן בוגטי וקוניגסג.

כל רכבי העל (לא ההייפר) לא מגיעים כל כך מהר ל 300 ולרוב מגיעים מקסימלית ל 315-330. כדי להגיע מהר ל 300 אתה צריך רכב שמגיע ל 400 לפחות.

ראית סקאלה של בוגאטי כירון? היא נגמרת ב300...[emoji53]

 

עריכה. זה 300 מייל.[emoji23]

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Ahbarony
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ואז הם נתנו לי BMW 530D בגירסת M5 או M6 (כבר לא כל כך זוכר) זיכרונות. [ATTACH=CONFIG]474927[/ATTACH]

אין כזה דבר 530d בגרסת M5 (ובטח ובטח לא M6 שזה רכב אחר לגמרי), אתה מתכוון M Sport :)

גרסאות הדיזל של ב.מ.וו (אפילו 520d/320d) מעולות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש התרגשתי לראות בן אדם נוהג ברכב בכביש,מה זה השיעמום הזה, איפה הבחורה עם החזה הגדול שקופץ,איפה בסרטון משאית ממולך מאבדת שליטה אבל בסוף לא פוגעת בכלום,איפה הצילום שאתה עוקף גבר על קטנוע שמרכיב כבשה,

מצטער לא התחברתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט רכב מדהים.

אם כי נראה קצת מוזר , יסעתי לא מעט בכל מיני ואגיות משופרות לסטייג 2 למשל שם הכ"ס הוא בין 300-350 , ונראה שההאצות נראות די דומות , הבדלי משקל כל כך משמעותיים ?

 

באופן כללי חוויה נהדרת.

2017 Type R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שהסרטון לא מעביר במלואו את העוצמה של ההאצה והמהירות.

לי גם נראה שהנסיעה בסירטונים נראת איטית יחסית למציאות.

 

בכל אופן - רכב מדהים וחוויה מדהימה. תודה על השיתוף, כיף לקרוא!

(סקירה לאחר קניה) Alfa Romeo Giulietta 170 2014 Manual

Honda Civic 2006 Manual - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט רכב מדהים.

אם כי נראה קצת מוזר , יסעתי לא מעט בכל מיני ואגיות משופרות לסטייג 2 למשל שם הכ"ס הוא בין 300-350 , ונראה שההאצות נראות די דומות , הבדלי משקל כל כך משמעותיים ?

 

באופן כללי חוויה נהדרת.

הכל נראה דומה וזה עניין של שניות.

לשם השוואה audi rs3 עם 367 כ"ס עושה בערך 15 שניות מ0-200

ה-GTR כ-10-11 שניות

לא נראה כזה משמעותי, אבל לדוג' ב-4 שניות במהירות 100 קמ"ש עוברים 110 מטרים, שזה בערך אורך של מגרש כדורגל

ואם אתה רוצה לראות מה עושה GTR למכוניות עם 300-350 כ"ס (שמשקלן דומה ואף נמוך מהוואגיות) בפועל:

 

 

תודה על השיתוף אגב, נהנתי לקרוא!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שהסרטון לא מעביר במלואו את העוצמה של ההאצה והמהירות.

לי גם נראה שהנסיעה בסירטונים נראת איטית יחסית למציאות.

 

בכל אופן - רכב מדהים וחוויה מדהימה. תודה על השיתוף, כיף לקרוא!

 

אין ספק שהסרטונים (במצלמה גרועה של גאלאקסי S7) לא מעבירים כהוא זה מהחוויה ומהעוצמה.

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל נראה דומה וזה עניין של שניות.

לשם השוואה audi rs3 עם 367 כ"ס עושה בערך 15 שניות מ0-200

ה-GTR כ-10-11 שניות

לא נראה כזה משמעותי, אבל לדוג' ב-4 שניות במהירות 100 קמ"ש עוברים 110 מטרים, שזה בערך אורך של מגרש כדורגל

ואם אתה רוצה לראות מה עושה GTR למכוניות עם 300-350 כ"ס (שמשקלן דומה ואף נמוך מהוואגיות) בפועל:

 

 

תודה על השיתוף אגב, נהנתי לקרוא!

 

בד"כ, לרכב משופר יש ביצועים טובים יותר מרכב עם אותם כ"ס סטוק מהסיבה שרוב הסיכויים שהסטוק שוקל יותר וגם מהסיבה שבד"כ משנים את כל המפה של רצועת הכוח והמומנט שזה לא פחות מהעובדה שהמקסימום גם גדל. אז להביא סרטון של ניסאן ג'י טי אר 530 כ"ס מול רכב סטוק אחר (נאמר ב.מ.וו M1) עם 300-350, זה לא באמת יכול לתת אינדיקציה על מה יהיה הפער על רכב ששוקל כמה מאוד ק"ג פחות מה M1 ועם אותם כוחות הסוס.

 

בכיף. תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בד"כ, לרכב משופר יש ביצועים טובים יותר מרכב עם אותם כ"ס סטוק מהסיבה שרוב הסיכויים שהסטוק שוקל יותר וגם מהסיבה שבד"כ משנים את כל המפה של רצועת הכוח והמומנט שזה לא פחות מהעובדה שהמקסימום גם גדל. אז להביא סרטון של ניסאן ג'י טי אר 530 כ"ס מול רכב סטוק אחר (נאמר ב.מ.וו M1) עם 300-350, זה לא באמת יכול לתת אינדיקציה על מה יהיה הפער על רכב ששוקל כמה מאוד ק"ג פחות מה M1 ועם אותם כוחות הסוס.

 

בכיף. תודה

אתה צודק שרכב משופר יהיה בד"כ יותר חזק מרכב סטוק עם אותו הכ"ס, משום שהמומנט גדול משמעותית ולא פרופורציונלי וכו'

אבל שום וואגית stage 2 עם 300-350 כ"ס לא תדגדג GTR

אם אתה רוצה אינדיקציה לוואגית עם 300-350 כ"ס אתה יכול להתסכל על הפורשה קיימן R בסרטון שהבאתי קודם, הנה הנתונים של הפורשה: http://fastestlaps.com/models/porsche-cayman-r (או בקצרה 330 כ"ס ו 0-200 ב15.5 שניות, משקל 1320 ק"ג)

 

הנה לדוג' GOLF R MK6 - stage 2 עם 335 כ"ס עושה 0-200 ב- 14.8 שניות :

https://www.youtube.com/watch?v=5tEXIpYFbBw

 

ופה יש golf R MK7 עם 480 כ"ס ולמטה בהערות כתוב שהיא עושה 0-200 ב-10.8 שניות (GTR R35 עושה כ-10.6 שניות עפ"י נתוני יצרן, נגיד 11)

והנה וואגית ישנה קלת משקל עם 500 כ"ס, עדיין 11 שניות מ0-200

 

אז ניתן להבין שבשביל להתחרות ב- GTR R35 סטוק, וואגית משופרת צריכה קרוב ל-500 כ"ס..

עריכה אחרונה על ידי HeroE
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2709 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...