Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז שכרתי "מפלצת" בגרמניה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קודם כל גרמניה ונהיגה. חלום רטוב!! איזה יופי.[...]בארץ ישנו ויכוח ארוך טווח על מה הגורם העיקרי לתאונות. [...]אני אומר אחרי יומיים נהיגה בגרמניה שסבלנות, אדיבות והתחשבות יורידו את מספר התאונות בארץ בעשרות אחוזים ללא קשר להגבלות מהירות או דברים דומים!!

 

הסטטיסטיקה בגרמניה תחלוק עליך....

 

אבל הי, מה זה משנה כמה אנשים נהרגים ונפצעים בדרכים, העיקר הוא שיהיה נעים לנהוג כל עוד כלום לא קורה, נכון?

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אחח, גרמניה ! געגוע גדול בליבי.

הייתי שם באוגוסט 2014, עמדתי לעשות לעצמי עוול ולשכור פורד פוקוס.

ל SIXT לא היה את הפוקוס במלאי, אז קיבלתי בהתחלה מרצדס GLA250, שבעת הנעה הדליקה נורת Check Engine (כן,כן).

אפילו הגרמנים היו בהלם !

 

ואז הם נתנו לי BMW 530D בגירסת M5 או M6 (כבר לא כל כך זוכר) והיא הייתה פשוט חלום !

זכור לי ביותר שהנהיגה בגרמניה הייתה חלום בלתי נשכח, נהיגה מהנה ביותר, נהגים מנומסים ותנועה זורמת.

זכורים לי גם 3 דוחות מהירות בקטע של 30 קמ"ש שה BMW מאוד התקשתה לעמוד בהם (לחיצה קטנה ואתם על 50)

 

מצ"ב תמונה להעלות זיכרונות. 10603412_10152616420709291_8591026438613845328_n.jpg

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

Guest ספורטמוטורי
פורסם

בפעם הבאה תשכיר אופנוע, רכבתי בחו"ל על קאוואסקי ZX12 ישן וחבוט, הגעתי ל300 די מהר, ו310 לאט לאט, וזה לא היה הסוף.

 

למרות שכרגע אם תתן לי רכב נוח שמוגבל ל110 לא ממש ישנה לי.

פורסם
בפעם הבאה תשכיר אופנוע, רכבתי בחו"ל על קאוואסקי ZX12 ישן וחבוט, הגעתי ל300 די מהר, ו310 לאט לאט, וזה לא היה הסוף.

 

למרות שכרגע אם תתן לי רכב נוח שמוגבל ל110 לא ממש ישנה לי.

 

לא מדבר אלי אופנוע. גם אין לי רשיון.

פורסם (נערך)
אתה צודק מיליון אחוז. כשאמרתי רכבים שמגיעים ל 300 מהר לא דיברתי על 458 או הורקאן. דיברתי על לה פרארי, פורשה 918, מקלארן P1 וכמובן בוגטי וקוניגסג.

כל רכבי העל (לא ההייפר) לא מגיעים כל כך מהר ל 300 ולרוב מגיעים מקסימלית ל 315-330. כדי להגיע מהר ל 300 אתה צריך רכב שמגיע ל 400 לפחות.

ראית סקאלה של בוגאטי כירון? היא נגמרת ב300...[emoji53]

 

עריכה. זה 300 מייל.[emoji23]

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Ahbarony
פורסם

 

ואז הם נתנו לי BMW 530D בגירסת M5 או M6 (כבר לא כל כך זוכר) זיכרונות. [ATTACH=CONFIG]474927[/ATTACH]

אין כזה דבר 530d בגרסת M5 (ובטח ובטח לא M6 שזה רכב אחר לגמרי), אתה מתכוון M Sport :)

גרסאות הדיזל של ב.מ.וו (אפילו 520d/320d) מעולות.

פורסם

היה כיף לקרוא,

לקחת GTR מחברת השכרה זו פשוט חוויה מטורפת!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

ממש התרגשתי לראות בן אדם נוהג ברכב בכביש,מה זה השיעמום הזה, איפה הבחורה עם החזה הגדול שקופץ,איפה בסרטון משאית ממולך מאבדת שליטה אבל בסוף לא פוגעת בכלום,איפה הצילום שאתה עוקף גבר על קטנוע שמרכיב כבשה,

מצטער לא התחברתי

פורסם

בהחלט רכב מדהים.

אם כי נראה קצת מוזר , יסעתי לא מעט בכל מיני ואגיות משופרות לסטייג 2 למשל שם הכ"ס הוא בין 300-350 , ונראה שההאצות נראות די דומות , הבדלי משקל כל כך משמעותיים ?

 

באופן כללי חוויה נהדרת.

2017 Type R

פורסם

נראה שהסרטון לא מעביר במלואו את העוצמה של ההאצה והמהירות.

לי גם נראה שהנסיעה בסירטונים נראת איטית יחסית למציאות.

 

בכל אופן - רכב מדהים וחוויה מדהימה. תודה על השיתוף, כיף לקרוא!

(סקירה לאחר קניה) Alfa Romeo Giulietta 170 2014 Manual

Honda Civic 2006 Manual - Sold

פורסם
בהחלט רכב מדהים.

אם כי נראה קצת מוזר , יסעתי לא מעט בכל מיני ואגיות משופרות לסטייג 2 למשל שם הכ"ס הוא בין 300-350 , ונראה שההאצות נראות די דומות , הבדלי משקל כל כך משמעותיים ?

 

באופן כללי חוויה נהדרת.

הכל נראה דומה וזה עניין של שניות.

לשם השוואה audi rs3 עם 367 כ"ס עושה בערך 15 שניות מ0-200

ה-GTR כ-10-11 שניות

לא נראה כזה משמעותי, אבל לדוג' ב-4 שניות במהירות 100 קמ"ש עוברים 110 מטרים, שזה בערך אורך של מגרש כדורגל

ואם אתה רוצה לראות מה עושה GTR למכוניות עם 300-350 כ"ס (שמשקלן דומה ואף נמוך מהוואגיות) בפועל:

 

 

תודה על השיתוף אגב, נהנתי לקרוא!

פורסם
נראה שהסרטון לא מעביר במלואו את העוצמה של ההאצה והמהירות.

לי גם נראה שהנסיעה בסירטונים נראת איטית יחסית למציאות.

 

בכל אופן - רכב מדהים וחוויה מדהימה. תודה על השיתוף, כיף לקרוא!

 

אין ספק שהסרטונים (במצלמה גרועה של גאלאקסי S7) לא מעבירים כהוא זה מהחוויה ומהעוצמה.

 

תודה

פורסם
הכל נראה דומה וזה עניין של שניות.

לשם השוואה audi rs3 עם 367 כ"ס עושה בערך 15 שניות מ0-200

ה-GTR כ-10-11 שניות

לא נראה כזה משמעותי, אבל לדוג' ב-4 שניות במהירות 100 קמ"ש עוברים 110 מטרים, שזה בערך אורך של מגרש כדורגל

ואם אתה רוצה לראות מה עושה GTR למכוניות עם 300-350 כ"ס (שמשקלן דומה ואף נמוך מהוואגיות) בפועל:

 

 

תודה על השיתוף אגב, נהנתי לקרוא!

 

בד"כ, לרכב משופר יש ביצועים טובים יותר מרכב עם אותם כ"ס סטוק מהסיבה שרוב הסיכויים שהסטוק שוקל יותר וגם מהסיבה שבד"כ משנים את כל המפה של רצועת הכוח והמומנט שזה לא פחות מהעובדה שהמקסימום גם גדל. אז להביא סרטון של ניסאן ג'י טי אר 530 כ"ס מול רכב סטוק אחר (נאמר ב.מ.וו M1) עם 300-350, זה לא באמת יכול לתת אינדיקציה על מה יהיה הפער על רכב ששוקל כמה מאוד ק"ג פחות מה M1 ועם אותם כוחות הסוס.

 

בכיף. תודה

פורסם (נערך)
בד"כ, לרכב משופר יש ביצועים טובים יותר מרכב עם אותם כ"ס סטוק מהסיבה שרוב הסיכויים שהסטוק שוקל יותר וגם מהסיבה שבד"כ משנים את כל המפה של רצועת הכוח והמומנט שזה לא פחות מהעובדה שהמקסימום גם גדל. אז להביא סרטון של ניסאן ג'י טי אר 530 כ"ס מול רכב סטוק אחר (נאמר ב.מ.וו M1) עם 300-350, זה לא באמת יכול לתת אינדיקציה על מה יהיה הפער על רכב ששוקל כמה מאוד ק"ג פחות מה M1 ועם אותם כוחות הסוס.

 

בכיף. תודה

אתה צודק שרכב משופר יהיה בד"כ יותר חזק מרכב סטוק עם אותו הכ"ס, משום שהמומנט גדול משמעותית ולא פרופורציונלי וכו'

אבל שום וואגית stage 2 עם 300-350 כ"ס לא תדגדג GTR

אם אתה רוצה אינדיקציה לוואגית עם 300-350 כ"ס אתה יכול להתסכל על הפורשה קיימן R בסרטון שהבאתי קודם, הנה הנתונים של הפורשה: http://fastestlaps.com/models/porsche-cayman-r (או בקצרה 330 כ"ס ו 0-200 ב15.5 שניות, משקל 1320 ק"ג)

 

הנה לדוג' GOLF R MK6 - stage 2 עם 335 כ"ס עושה 0-200 ב- 14.8 שניות :

https://www.youtube.com/watch?v=5tEXIpYFbBw

 

ופה יש golf R MK7 עם 480 כ"ס ולמטה בהערות כתוב שהיא עושה 0-200 ב-10.8 שניות (GTR R35 עושה כ-10.6 שניות עפ"י נתוני יצרן, נגיד 11)

והנה וואגית ישנה קלת משקל עם 500 כ"ס, עדיין 11 שניות מ0-200

 

אז ניתן להבין שבשביל להתחרות ב- GTR R35 סטוק, וואגית משופרת צריכה קרוב ל-500 כ"ס..

עריכה אחרונה על ידי HeroE

×
×
  • תוכן חדש...